Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 211:sta
  1. #121
    No niin, kausi on korkattu tänään.

    Noita käsisuojia olen jo miettinyt pari vuotta, mutta en ole saanut aikaiseksi. Jokohan nyt sai tästä tarpeeksi ison inspiksen ja kävis tilaamassa Heinolta noi suitzan suojat.
  2. #122
    200km jo ajoa takana Öisin ajeltu aina töihin ja mukavaahan tämä homma jälleen on

    Huomattavasti halvemmat on nuo Suzukin käsisuojat vs Super Teneren.
    [
  3. #123
    Ketjuja rupesin tänään vaihtelemaan.. Onkos kellään kokemusta vastaavasta operaatiosta..? Varsinkin tuo eturattaan pultti. On nimittäin helv tiukasti kiinni!



    [
  4. #124
    Lainaa (xs2jammu @ Huhti. 12 2011,20:52) kirjoitti
    No niin, kausi on korkattu tänään.

    Noita käsisuojia olen jo miettinyt pari vuotta, mutta en ole saanut aikaiseksi. Jokohan nyt sai tästä tarpeeksi ison inspiksen ja kävis tilaamassa Heinolta noi suitzan suojat.
    Hei, otin kuvatkin. Bemarin GS suojat vois sopii myös.

    Ite en löytänyt karkeaa etukumia, onkos joku nähny?



    XJ750 -83
    Specialized Camber Comp 29 -13
    TDM900A -08
    Fantic trial 200 -79
  5. #125
    Lainaa (Tona @ Touko. 06 2011,20:08) kirjoitti
    Lainaa (xs2jammu @ Huhti. 12 2011,20:52) kirjoitti
    No niin, kausi on korkattu tänään.

    Noita käsisuojia olen jo miettinyt pari vuotta, mutta en ole saanut aikaiseksi. Jokohan nyt sai tästä tarpeeksi ison inspiksen ja kävis tilaamassa Heinolta noi suitzan suojat.
    Hei, otin kuvatkin. Bemarin GS suojat vois sopii myös.

    Ite en löytänyt karkeaa etukumia, onkos joku nähny?
    Joo, joku jossain kertoikin aikoinaan että gessun kahvasuojat sopii aika hyvin. Vielä en saanut aikaiseksi mitään.
  6. #126
    Ketjut vaihdettu ja kyllä siinä hommassa vaan voimaa tarvitaan ja hyvät työkalut!
    Misukan Road Pilot 3:set tuli tänään hommattua. Takakumi ensiksi ja etunen kohta perässä.
    Huomenna sitten kokeilemaan miten käytännössä toimivat.
    [
  7. #127
    Kerro tosiaan miten gummit toimii. Mulla nyt alla Pilot Road kakkoset ja olen niihin ollut tyytyväinen, tilasin Saksasta TRX:äänkin samanlaiset. Tällä hetkellä kilsoja kakkosilla jotain 11tkm ja arvelisin että vielä 3-4tkm menee lisää. Dunlopit mitkä ennen oli alla kesti runsaat 9tkm, niin ensiasennusrenkaat kuin ne tokat 220:set jotka ostin.
  8. #128
    Dunlopit 220 kesti 6,5t. PilotRoad2 12000, tänään alle uudet PR2:set.
    Miten hoituu Tedin öljynvaihto? onko tehtynä ite?
    Rahallahan aina, mutta...
    XJ750 -83
    Specialized Camber Comp 29 -13
    TDM900A -08
    Fantic trial 200 -79
  9. #129
    Kahdesti itse olen öljyt vaihtanut ja ihan OK homma jos on tottunut edes jotain ruuvaamaan. Ainoa ikävä puoli on öljyn lisääminen kun tuo täyttö/mittatikkuaukko on ikävässä paikassa.
  10. #130
    Suppilo, sopiva letkunpätkä, rautalankaa ja jakkara. Mul oli vielä kahvimukikin.
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
  11. #131
    No just,
    tuota täyttöä mä mietinkin, milläs mittasitte 3,75L?
    Se täyttö reikä on "suunniteltu"
    Kiitos kuiteski.
    XJ750 -83
    Specialized Camber Comp 29 -13
    TDM900A -08
    Fantic trial 200 -79
  12. #132
    Neljän litran kannusta kun kaatelin ensin litran pulloon niin siinä samalla katselin että tulee sopiva määrä.

    Se on tosiaan suunniteltu tuo täyttö reikä kuten totesit
    Onneksi meikäläisen kilometreillä se tarttee tehdä kerran vuodessa.
  13. #133
    Itse lisäsin öljyä töistä "lyötyneellä" ruiskulla 100ml ruiskua saa kyllä ahkerasti vedellä.. Täytyy kyllä kehua noita misukan rp 3:sia. Helkutin hyvältä on tuntuneet alla!

    Suunnitellaankos sitä TDM miittiä tälle kesälle? jos pääsis kerrankin mukaan..
    [
  14. #134
    Lainaa (VKO @ Touko. 18 2011,22:10) kirjoitti
    Suunnitellaankos sitä TDM miittiä tälle kesälle? jos pääsis kerrankin mukaan..
    Suunnitellaan vaan. Ehdotuksia kehiin, sen yhden kerran kun kokoonnuttiin oltiin Vehoniemessä ja se ei ollut paha paikka, mutta joku muukin mukava paikka varmaan ajaa saman asian.
    Vähän voitais tietenkin katsoa mistä päin porukkaa olisi tulossa.
  15. #135
    Tsiisus että oli sytytystulpat piilotettu. Jäähdytin pois niin johan rupes homma toimiin.

    Kertokaas että riittääkö ilmanputsari-modauksessa pelkästään se että poistaa alipainekellon käytöstä tulppaamalla letkun?
  16. #136
    Lainaa (xs2jammu @ Touko. 22 2011,21:22) kirjoitti
    Tsiisus että oli sytytystulpat piilotettu. Jäähdytin pois niin johan rupes homma toimiin.

    Kertokaas että riittääkö ilmanputsari-modauksessa pelkästään se että poistaa alipainekellon käytöstä tulppaamalla letkun?
    Mitään muuta ei tarvita, silloin se kotelon läppä on koko ajan auki.

    Itse poistin koko systeemin kaikki osat ja laitoin letkun kaasuläppäkotelon? (throttle bodyn) lähtöön tulpattuna. Saa sitten synkattua alipaineet näppärästi ilman purkamisia. Samoin poistin samalla kerralla AIS(AirInductionSystem)-paketin, pörinä putkistossa väheni moottorijarrutuksessa ja jos menee vielä säädättämään penkkiin tai CO-mittarille niin ei sotki CO-arvoja. Hifistelyä ja sinällään turhaa, mutta mä oon tämmönen *
    Mopoton
  17. #137
    Lainaa (Trapezoid @ Touko. 23 2011,18:58) kirjoitti
    Lainaa (xs2jammu @ Touko. 22 2011,21:22) kirjoitti
    Tsiisus että oli sytytystulpat piilotettu. Jäähdytin pois niin johan rupes homma toimiin.

    Kertokaas että riittääkö ilmanputsari-modauksessa pelkästään se että poistaa alipainekellon käytöstä tulppaamalla letkun?
    Mitään muuta ei tarvita, silloin se kotelon läppä on koko ajan auki.

    Itse poistin koko systeemin kaikki osat ja laitoin letkun kaasuläppäkotelon? (throttle bodyn) lähtöön tulpattuna. Saa sitten synkattua alipaineet näppärästi ilman purkamisia. Samoin poistin samalla kerralla AIS(AirInductionSystem)-paketin, pörinä putkistossa väheni moottorijarrutuksessa ja jos menee vielä säädättämään penkkiin tai CO-mittarille niin ei sotki CO-arvoja. Hifistelyä ja sinällään turhaa, mutta mä oon tämmönen *
    Näin mäkin päättelin ja tulppasin, ajattelin vain varmistua asiasta kun en saanut JBX:n sivuilta ohjetta enään auki. Ilmoittaa lataamisen jälkeen että tapahtui jokin virhe pdf-tiedoston latauksessa.

    Samaan hommaan tuli muuten mielenkiintoinen juttu. Ilmanputsarilla oli ajettu 30tkm ja tuntuu sen verran likaiselta että ajattelin uusia samalla kun kaikki on levällään. No menin ruokiksella Stormille kun on ihan kivenheiton päässä duunista niin eihän siellä ollut, mutta lupasivat aikaisintaan perjantaille , hintaa oli 66 euroa perussuodattimella(K&N olis ollut 88,00). No ajattelin että kysäsen Yamaha Centeristä että olisko orkkista, sama juttu siellä että ei oo mutta tulossa on ja ilmottavat kun saa noutaa. Hinta oli 33,26 eli vain PUOLET tarvikesuodattimesta. Pitäis aina muista tarkistaa alkuperäisen hinta kun jotain ostelee.
  18. #138
    Tästä vähän vuoden 2010 ja alkaneen vuoden kuvia jos jotain kiinnostaa Valo virityksistä voisin otella kanssa kuvia kun kerkeän..


    http://vk.kuvat.fi/kuvat/TDM/

    Lisäksi tälläistä vanhempaa materiaali

    http://vk.kuvat.fi/kuvat/TDM+850/
    [
  19. #139
    Onkos porukka noita ketjunrasvain vempeleitä laittanut pyöräänsä?
    Tiputtaako teillä öljyn ketjujen yläpuolelle vai ns. "sisäpuolelle" ennen takaratasta?
    OSCO:n laitetta tässä odotellaan postista..

    Pyörän pientä varustamista harrastettu kun syksyllä ajatus lähteä Kreikan suuntaan ulkoiluttamaan
    GSM/GPRS/GPS seuranta laite tuli jo tänään postista
    [
  20. #140
    Lainaa (VKO @ Touko. 30 2011,21:14) kirjoitti
    Onkos porukka noita ketjunrasvain vempeleitä laittanut pyöräänsä?
    Tiputtaako teillä öljyn ketjujen yläpuolelle vai ns. "sisäpuolelle" ennen takaratasta?
    OSCO:n laitetta tässä odotellaan postista..
    Asensin omaan pärrään ProOilerin. Siinä tulee kaksipuolinen nokka, joka laitetaan takarattaan kummallekin puolelle rattaan etupuolelle. Siitä se sitten johtaa öljyn takarattaalle, josta öljy kulkeutuu ketjun lenkeille. On toiminut todella huolettomasti, ei tarvi stressata ketjujen huollosta. Sopii minulle kun olen vähän hajamielinen *
    Mopoton
  21. #141
    Lainaa (VKO @ Touko. 30 2011,21:14) kirjoitti
    Onkos porukka noita ketjunrasvain vempeleitä laittanut pyöräänsä?
    Tiputtaako teillä öljyn ketjujen yläpuolelle vai ns. "sisäpuolelle" ennen takaratasta?
    OSCO:n laitetta tässä odotellaan postista..
    Minulla on ollut jo muutaman vuoden GLS200. Ja varsin hyvät kokemukset. Öljy tippuu lähelle ketjun tulokohtaa takarattaalle. Yksi tippapää on ollut riittävä. Tänä keväänä vaihdoin laitteen öljyn kovettamat muoviputket, ettei tule ilmavuotoja liitoksiin.
  22. #142
    Tilasin 1200 Super teneren kahvansuojat. Kerron lisää kun olen saanut ne asennettua.
  23. #143
    http://www.nettimoto.com/yamaha/tdm/...tys=konesaimaa

    Tuosta jollekkin hyvin palvellut TDM.

    Vaihtui merkki Hondan Varaderoon.



    [
  24. #144
    kerropa fiilikset eero kontra tdm.
    Mun sekäkäytössä asfaltilla tuo tdm on ollut suhteellisen pätevä.
    <p>MT-09 Tracer ex. TDM 900 ex. XZ 550 -- ex. GSX 750 ex. RD 500 ex. XN 85 ex. XZ 550</p>
  25. #145
    Bongasin eilen Tampereella Mustassalahdessa TDM:N jossa Laminar Lip lisäpleksi ja juttelinkin omistajan kanssa ennen kuin näin pyörän. Yritin etsiä kaveria uudestaan että olisin voinut kysyä sen toimivuudesta. Onko jollakulla muulla tästä kokemusta?
  26. #146
    Itse olen nyt kiinnostunut tuollaisesta tdm:stä, todennäköisesti vanhemmasta 850cc mallista. Kuitenkin myös uudempi saattaa tulla kyseeseen.
    Yksinään ilmeisen mukava laitos, mutta onko kellään kokemusta pidemmästä reissusta kaksi päällä ja laukut mukana. Millainen on ajaa, onko takana tilaa ja yleensäkin huomioita kaksi päällä ajosta. Joku jo sanoikin, että tuulisella kelillä vingurtelee isommasti kuormattuna. Kuski ja kyytiläinen ajovarusteissa tekee meillä varmaan noin *160 - 165 kiloa kuormaa pyörän päälle. Onko tästä siis reissupyöräksi matkustajan kanssa, vai onko idea kuolleena syntynyt?

    En varmasti osaa ajatella nyt kaikkea oleellista, sillä kyseessä on ensimmäisen oman pyörän hankinta ja tdm on, ainakin vielä, erittäin kiinnostava ehdokas. Kertokaa pois, jos jotain oleellista tulee mieleen.

    Pyrin pääsemään koeajolle tässä lähipäivinä, jotta saisin edes jonkinlaista tuntumaa kyseiseen vehkeeseen. Ajokokemus muuten rajoittuu pariin piikkikokeiluun vuosien takaa ja tuoreeseen korttiin FZ8-N:llä ajettuna.



    SV1000 -03
  27. #147
    TDM900 on mukava matkapyörä kahdellekin. Kyytiläläiselle on leveä istuin, hyvät jalkatapit ja selkätuki takaboxissa. Aluksi täysin säädettävän jousituksen tehdasasetus tuntui löysähköltä, mutten ole viitsinyt muuttaa säätöjä, kun niilläkin pärjää. Matkakulutus on pieni, sataselle about 4,5 l ja tankillisella 400 km. Voimaa ja vääntöä on riittävästi. Erityistä tuulen viguttelua ei ole huomannut, mutta tietysti kova tuuli vaikuttaa kaikkiin ajopeleihin ja vaatii varautumista.
  28. #148
    Jaa tällainenkin ketju löytyy.

    Mustan vuosimallia 2005 olevan TDM:n omistaja esittäytyy. Nyt mittarissa on 55 tkm. Itse olen ajanut siitä 12 tkm viime toukokuusta lähtien, joten ajo on maistunut pyörän vaihdon jälkeen ennen kokemattoman paljon.

    Varusteluna TDM:ssäni on edellisen omistajan peruja keskiseisontatuki, kahvanlämppärit, kahvansuojat, kaatumaraudat ja 3 laukkua (Yamahan sivulaukut ja Givin takalaukku). Itse hommasin Zumo 660:n.

    Teimme juuri TDM:llä pidemmän reissun, josta juttua Matkakertomuksia-osastolla. Siellä ei ole arvioitu itse pyörää mitenkään, mutta muutama kuva TDM:stäkin siellä on.

    Minunkin mielestäni TDM on hyvä matkapyörä täyteen kuormattuna. Tosin TDM on vasta toinen pyöräni, joten en voi sanoa laajemmin tuntevani vaihtoehtoja. Istuma-asennot ovat mukavat ja tilavat (minä 186 cm ja kyytiläinen 171 cm). 3 laukussa on tilaa tuliaisillekin. Kulkupuolta on riittävästi, että ei jää jalkoihin.

    TDM:ssä on pysty ajoasento, joten kyllähän kovan tuulen huomaa. Omien kokemuksieni perusteella tuo ei ole mikään ongelma. Ensimmäinen pyöräni oli XLV Transalp ja tuuli otti siihen enemmän kuin TDM:ään. Ja kaksi päällä siinä sai istua ihan sylikkäin.
  29. #149
    Lainaa (xs2jammu @ Touko. 18 2011,22:04) kirjoitti
    Neljän litran kannusta kun kaatelin ensin litran pulloon niin siinä samalla katselin että tulee sopiva määrä.

    Se on tosiaan suunniteltu tuo täyttö reikä kuten totesit *
    Onneksi meikäläisen kilometreillä se tarttee tehdä kerran vuodessa.
    Millaisia kokemuksia eri öljyistä TDM:ssä. Mitä suosittelette ko. koneeseen?
  30.  
  31. #150
    Lainaa (hp10a10 @ Syys. 28 2011,14:41) kirjoitti
    Lainaa (xs2jammu @ Touko. 18 2011,22:04) kirjoitti
    Neljän litran kannusta kun kaatelin ensin litran pulloon niin siinä samalla katselin että tulee sopiva määrä.

    Se on tosiaan suunniteltu tuo täyttö reikä kuten totesit *
    Onneksi meikäläisen kilometreillä se tarttee tehdä kerran vuodessa.
    Millaisia kokemuksia eri öljyistä TDM:ssä. Mitä suosittelette ko. koneeseen?
    Mulla on ollut ekat 30tkm Yamalubet ja nyt vikat 8tkm Motulit ja en ole eroja huomannut. Molemmissa sama viskositeetti eli 10W40.
Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen