Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    miten ootte kiinnittäneet minivilkkuja eteen?vähän jää turhan iso kolo noille arrown vinkkareille..ootteko väsänneet peitelevyjä vai miten saa siistin?noihin piuhoihin varmaan saa jostain rismasta vaikka sopivia pistokkeita?
  2. #2
    Stormilla on ainakin peitepaloja niihin reikiin - sellaisia sovitteita.
  3. #3
    Ermax indy spacers...
    '03 ZX6R
  4. #4
    kiitokset vinkistä!nyt on indy spacerssit laitettu ja hyvältä näyttää piuhat tuupasin vaan pistokkeeseen ja askartelu teippiä eristeeks eiköhän sulake pala siis piakkoin..millasta kilven telinettä ootte laitellu? ei millään huvittais maksaa mokomasta lirpakkeesta melkeen 70e
  5. #5
    frozen man:n avatar
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Onkohan kyseessä uudempi vai vanhempi zeta? Mulla olis ylimääräisenä vanhempaan rosterinen teline mallia bikeworld.
    Z 750
  6. #6
    Lainaa (late1 @ Heinä. 07 2009,19:00) kirjoitti
    kiitokset vinkistä!nyt on indy spacerssit laitettu ja hyvältä näyttää piuhat tuupasin vaan pistokkeeseen ja askartelu teippiä eristeeks * eiköhän sulake pala siis piakkoin..millasta kilven telinettä ootte laitellu? ei millään huvittais maksaa mokomasta lirpakkeesta melkeen 70e
    Itellä väpätti ermaxin teline irti ja kävin kyseleen stormilta uutta mut ei nuo hinnat oikeen miellyttäny
    Tein sit töissä 3mm alumiinista ja maalasin mustaksi ja on huomattavasti parempi ku se edellinen.
  7. #7
    Lainaa (frozen man @ Heinä. 07 2009,19:11) kirjoitti
    Onkohan kyseessä uudempi vai vanhempi zeta? Mulla olis ylimääräisenä vanhempaan rosterinen teline mallia bikeworld.
    uudempi kyseessä.ei varmaan käy vanhan
  8. #8
    frozen man:n avatar
    Liittyi Mar 2008
    Etelä-Mäntsälä
    Lainaa (late1 @ Heinä. 10 2009,15:31) kirjoitti
    Lainaa (frozen man @ Heinä. 07 2009,19:11) kirjoitti
    Onkohan kyseessä uudempi vai vanhempi zeta? Mulla olis ylimääräisenä vanhempaan rosterinen teline mallia bikeworld.
    uudempi kyseessä.ei varmaan käy vanhan
    Eiköhän se reikien etäisyys toisistaan ratkaise. Mittasin tossa että melko tarkkaan 90mm olis reikien väli keskeltä keskelle.
    Z 750
  9. #9
    Tuskin soppii, kun ei 04 10R telinekään sovi 03 6R, ja noi pyllythän zetoissa on ollut käytössä.
    '03 ZX6R
  10. #10
    Lainaa (late1 @ Heinä. 07 2009,19:00) kirjoitti
    millasta kilven telinettä ootte laitellu? ei millään huvittais maksaa mokomasta lirpakkeesta melkeen 70e
    Itse pistin just tilaten kilpitelineen täältä:
    http://www.spengineering.co.uk/store/tailtidies.htm

    Ei oo kauhean kallis kun teline+vilkut n.60€ kotiin kannettuna.
    Pelkän telineen saa vielä halvemmalla.
    -09 Z750
  11. #11
    Lainaa (GreenZ @ Heinä. 11 2009,00:26) kirjoitti
    Lainaa (late1 @ Heinä. 07 2009,19:00) kirjoitti
    millasta kilven telinettä ootte laitellu? ei millään huvittais maksaa mokomasta lirpakkeesta melkeen 70e
    Itse pistin just tilaten kilpitelineen täältä:
    http://www.spengineering.co.uk/store/tailtidies.htm

    Ei oo kauhean kallis kun teline+vilkut n.60€ kotiin kannettuna.
    Pelkän telineen saa vielä halvemmalla.
    tommonenhan se pitänee hommata.kestikö kauan tulla?on vähän kiire saada kun mun kohalla kesä loppuu kohta
  12. #12
    Lainaa (late1 @ Heinä. 12 2009,19:32) kirjoitti
    Lainaa (GreenZ @ Heinä. 11 2009,00:26) kirjoitti
    Lainaa (late1 @ Heinä. 07 2009,19:00) kirjoitti
    millasta kilven telinettä ootte laitellu? ei millään huvittais maksaa mokomasta lirpakkeesta melkeen 70e
    Itse pistin just tilaten kilpitelineen täältä:
    http://www.spengineering.co.uk/store/tailtidies.htm

    Ei oo kauhean kallis kun teline+vilkut n.60€ kotiin kannettuna.
    Pelkän telineen saa vielä halvemmalla.
    tommonenhan se pitänee hommata.kestikö kauan tulla?on vähän kiire saada kun mun kohalla kesä loppuu kohta
    Ei ole tullut vielä kun itsekin tilasin vasta perjantaina.
    Reilussa viikossa on yleensä tullut kamat mulle briteistä.
    -09 Z750
  13. #13
    Lainaa (GreenZ @ Heinä. 12 2009,20:45) kirjoitti
    Lainaa (late1 @ Heinä. 12 2009,19:32) kirjoitti
    Lainaa (GreenZ @ Heinä. 11 2009,00:26) kirjoitti
    Lainaa (late1 @ Heinä. 07 2009,19:00) kirjoitti
    millasta kilven telinettä ootte laitellu? ei millään huvittais maksaa mokomasta lirpakkeesta melkeen 70e
    Itse pistin just tilaten kilpitelineen täältä:
    http://www.spengineering.co.uk/store/tailtidies.htm

    Ei oo kauhean kallis kun teline+vilkut n.60€ kotiin kannettuna.
    Pelkän telineen saa vielä halvemmalla.
    tommonenhan se pitänee hommata.kestikö kauan tulla?on vähän kiire saada kun mun kohalla kesä loppuu kohta
    Ei ole tullut vielä kun itsekin tilasin vasta perjantaina.
    Reilussa viikossa on yleensä tullut kamat mulle briteistä.
    Kiitokset vinkistä! Tuollahan tuo olikin sivuilla, että yrittävät saada 48tunnin kuluessa kamat asiakkaalle ja tänä aamuna tuli maili jossa sanottiin telineen olevan matkalla. Saadaan siis huomenna oletettavasti teline kotia. Hintakaan ei ihan ollu 60e jäi pikkasen alle. Toki valoa varten tarvii lisätä vastuksen hinta vielä joka irtoaa paikallisesta vitosella
  14.  
  15. #14
    Tuli tosiaankin todella nopeasti tuo kilpiteline+vilkut tuolta sp-engineeriltä.
    Tänään olivat jo postilaatikossa.Suosittelen!

    Pitihän se jo askarrella ne kiinnikin:




    Ei tarvinnut vastustakaan laittaa väliin kun vilkuissa oli polttimot.

    Ihan siistin näkönen tuli mielestäni ja hintaakin oli siis kotiin kannettuna alle 60€...
    -09 Z750