Sivu: 1 / 34:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1008:sta
  1. #1
    Nonii kesä etenee kovaa vauhtia, ehkä jopa liian kovaa Niinpä olis mukavaa taas lähteä ajamaan porukalla.
    Itselle sopisi nyt tulevana viikonloppuna vaikkapa lauantaina eli 28.6, tietty jos keli vaan sallii. Reiteistä en vielä tiedä, mutta nehän sovitaan luonnollisesti paikan päällä...
    Ei muuta kuin porukkaa vaan sinne ku viime miittikin meni hyvin



    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  2. #2
    mielelläni tulisin mutta olen silloin reissunpäällä. voisko sitä muuttaa?
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  3. #3
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 22 2008,22:11) kirjoitti
    mielelläni tulisin mutta olen silloin reissunpäällä. voisko sitä muuttaa?
    sitä sun reissua? Ilman muuta
    Mukana toki jos ei muuta ole
  4. #4
    JOS SITÄ SEURAAVALLA VIIKOLLA? vaikka heti viikon alussa?
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  5. #5
    Ja vinkkinä, alastarolle päin on hyvä ajella...
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  6. #6
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 22 2008,22:11) kirjoitti
    mielelläni tulisin mutta olen silloin reissunpäällä. voisko sitä muuttaa?
    Eihän se ole tietenkään mahdotonta, mutta voisihan sitä mennä nyt tänä viikonloppuna ja myös ensi viikonloppuna
    Katotaan nyt ensin kuinka moni innostuu tulemaan tähänkin miittiin Sen verran varastan jo etumatkaa, että laitatan pyörääni uudet nakit alle
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  7. #7
    Saattashan sitä tullakin, koskas olis tarkoitus reffata ja missä?
    - Moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä -
  8. #8
    Auranlaakson ABC on varmaan aikas hyvä miittipaikka monelle, joten jos siellä sitten kokoonnuttais rekkaparkin edessä. Lauantaina olis ainaski mulle hyvä päivä, tosin ei perjantai iltakaan paha ole. Miten kullekin sopii?? Keli taitaa olla pilvistä viikonloppuna, mutta toivotaan ettei tulisi vettä niskaan
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  9. #9
    Lainaa (Jadexia @ Kesä. 23 2008,17:37) kirjoitti
    Ja vinkkinä, alastarolle päin on hyvä ajella...
    KOMPS!!!!
    Kannattais ehkä siirtää hiukan kun on tuo skandinaavian ouppeni samaan aikaan ja varmaan aika moni mopottaja menee sinne
  10. #10
    Lauantaina saattaisinkin tulla paikalle ja Auranlaakson ABC sopii mulle. Riippuu vähän millaiset on kelit ja lisäksi terveydentilasta. Ei ole tällä hetkellä kovin rautainen olo. Mutta katellaan...
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
  11. #11
    Lainaa (jonyp @ Kesä. 25 2008,16:55) kirjoitti
    Lainaa (Jadexia @ Kesä. 23 2008,17:37) kirjoitti
    Ja vinkkinä, alastarolle päin on hyvä ajella...
    KOMPS!!!!
    Kannattais ehkä siirtää hiukan kun on tuo skandinaavian ouppeni samaan aikaan ja varmaan aika moni mopottaja menee sinne
    niin ja jotku menee jopa vorssaan tuolloin, ku sielläkin jotain meininkiä tuolloin.
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??
  12. #12
    Niinhän se tietysti taas meni Sadetta se lupaa koko lauantai päiväksi, joten mites on ajot? Kuka lähtee? Vai siirretäänkö viikolla koko hommaa? Mulle käy ihan kaikki vaihtoehdot...
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  13. #13
    Voisi ehkä siirtää, jos on sadettakin luvannut. Mun pitäisi muutenkin sutia maalia seinään. Ensi viikon lauantaina iltapäivällä/illalla???



    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
  14. #14
    ei orgin tutka ainakaan uhkaa Esterillä, kuin vasta sunnuntaina vähäsen.
    Mä voisin ainakin lähteä
  15. #15
    No perhana nyt ei lupaa kyllä mtv3:n sää sadetta, mutta ilmatieteenlaitoksen mukaan taasen tulee vettä. Mitä tässä nyt sitten uskoa... Noooo jos sovitaan alustavasti niin, että kokoonnutaan huomenna klo 12.00 auranlaakson abc:n rekkaparkin eteen...? Tietty jos pahalta näyttää aamulla niin itse ainakin olen sen verran tietokoneen ääressä, että voidaan siirtää miittiä. Nyt tarttis vaan tietää että ketkä kaikki on tulossa miittiin?
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  16. #16
    Kuinka pitkästä lenkistä olisi kyse? Mulla on remontti kesken ja en malttaisi olla koko päivää poissa pensselin varresta. Mun pyörä ei kulje kuin 190km/t. Pysynkö mä perässä?



    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
  17. #17
    Koko viikon sairastelleena huominen lähtö vaikuttaa epätodennäköiseltä mutta jos niin sattuu käymään niin infoan aamulla. Koko viikon sateiden ja Alastaron RR-viikonlopun vuoksi arvelen, että sinivuokot kukoistavat kauniisti viikonloppuna, joten on varmaankin parempi olla hätyyttelemättä tuplamarkan rajapyykkiä tai ainakin tarkastella normaalia tarkemmin missä reitti kulkee.

    T : Räkäkuumeyskäkurkkukipu-potilas (sori Räkä)
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  18. #18
    Lainaa (Risto30vee @ Kesä. 27 2008,18:43) kirjoitti
    ...Koko viikon sairastelleena huominen lähtö vaikuttaa epätodennäköiseltä...
    Mä oon kans ollut viimeiset kolme ja puoli viikkoa puolikuntoinen, mutta yritän tulla paikalle, jos remontti antaa myöten.
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
  19. #19
    Lenkin pituudesta sen verran että viimeksi meni 4 tuntia, jos en nyt aivan väärin muista. Tietty kaikki pysähdykset mukaan lukien. Vauhdista sen verran ei nyt ole tarkoitus kisata, mutta sanotaan että reippaasti
    Itse olen menen ABC:lle klo 12 ja jos nyt sitten ei ketään näy niin häippäsen puolen tunnin päästä... Keli ainakin toistaiseksi näyttää hyvältä
    Pyöräni on titaanin värinen 636 ni ainakin sitten tunnistatte
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  20. #20
    Joo itekkin tulen ja jos tommmosta mustaa deittonaa näkyy orpona siellä nurkissa pyörimässä. niin tulkaa viittoilemaan oikealle paikalle
  21. #21
    No niin hieno ajelu takana eikä vettäkään tullut haitaksi asti. Osanottajien paljous yllätti kaikki ja vielä yksi jos olisi tullut, niin poliisisaattue olisi pitänyt tilata.
  22. #22
    Taidettiin Millamuksen kanssa bongata teidän pyörät Forssan jäähallin parkkiksella Me mentiin autolla Expoon kun ajateltiin et alkaa sataa.

    Huomasin tän keskustelun liian myöhään ja tekis mieli tulla ajeluun mukaan mutta millaista nopeutta painelette? Viime kerralla kun olin jätkäporukan mukana ajelemassa niin ajoin ulos mutkassa ja pyörä meni lunastukseen (oon niin kokematon kuski vielä)
    * Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi *


    Suzuki GSX-1300R K9

    Kuvituksia
  23. #23
    Tosiaan oli kyl ihan siisti miitti, jos sitä nyt voi miitiksi sanoa
    Vauhdista sen verran että semmonen +10-20 ylinopeutta, niin matkanteko sujuu kohtalaisen nopeaan tahtiin
    Kuten jo miitissä puheenaiheeksi tuli niin kokoontumisia voisi järjestää myös iltaisinkin...
    Nii koskas pidetään seuraava?!?

    btw: tällä kertaa vain kaksi pyörää miitissä
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  24. #24
    Lainaa (666 @ Kesä. 28 2008,18:23) kirjoitti
    Tosiaan oli kyl ihan siisti miitti, jos sitä nyt voi miitiksi sanoa
    Vauhdista sen verran että semmonen +10-20 ylinopeutta, niin matkanteko sujuu kohtalaisen nopeaan tahtiin *
    Kuten jo miitissä puheenaiheeksi tuli niin kokoontumisia voisi järjestää myös iltaisinkin...
    Nii koskas pidetään seuraava?!?

    btw: tällä kertaa vain kaksi pyörää miitissä
    Heräilin vasta yhdentoista jälkeen aamulla ja samantien katselin sadetutkaa. Näytti pikkasen liikaa goretex-keliltä mun makuun ja päätin lopullisesti haudata haaveet ajelusta. No eipähän se sieltä sitten ennen neljää tullut se sade mutta koko päivän limaa yskineenä ihan hyvä, että passasin.

    Olitteko Räkän kanssa kahdestaan?

    P.s. Räkä : Mahdoitko tulla eilen illalla Hirvensalon sillalla vastaan siinä kahdeksan jäljistä? Kävin pahimpaan poltteeseen heittämässä pikaisesti pikkulenkin.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  25. #25
    Lainaa (Risto30vee @ Kesä. 28 2008,18:31) kirjoitti
    Lainaa (666 @ Kesä. 28 2008,18:23) kirjoitti
    Tosiaan oli kyl ihan siisti miitti, jos sitä nyt voi miitiksi sanoa
    Vauhdista sen verran että semmonen +10-20 ylinopeutta, niin matkanteko sujuu kohtalaisen nopeaan tahtiin *
    Kuten jo miitissä puheenaiheeksi tuli niin kokoontumisia voisi järjestää myös iltaisinkin...
    Nii koskas pidetään seuraava?!?

    btw: tällä kertaa vain kaksi pyörää miitissä
    Heräilin vasta yhdentoista jälkeen aamulla ja samantien katselin sadetutkaa. Näytti pikkasen liikaa goretex-keliltä mun makuun ja päätin lopullisesti haudata haaveet ajelusta. No eipähän se sieltä sitten ennen neljää tullut se sade mutta koko päivän limaa yskineenä ihan hyvä, että passasin.

    Olitteko Räkän kanssa kahdestaan? *

    P.s. Räkä : Mahdoitko tulla eilen illalla Hirvensalon sillalla vastaan siinä kahdeksan jäljistä? Kävin pahimpaan poltteeseen heittämässä pikaisesti pikkulenkin.
    Jees..minähän siellä ajelin kaverin kanssa. Käytiin heittämässä kakskerran lenkki.
    Juu, minä ja 666 ei muita
  26. #26
    jos ensiviikon alussa taas? nyt on paikat hellinä vielä. ja missä kokkoonnuttaan?
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  27. #27
    Pitäisköhän munkin uskaltautua seuraavaan miittiin jos ette ihan kauheasti hurjastele ylinopeutta, että pysyy aloittelijakin perässä.
    Yamaha R6 -04
  28. #28
    Lainaa (Pelles @ Kesä. 29 2008,10:01) kirjoitti
    Pitäisköhän munkin uskaltautua seuraavaan miittiin jos ette ihan kauheasti hurjastele ylinopeutta, että pysyy aloittelijakin perässä.
    mukaan vaan. otetaan rauhassa
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  29. #29
    Lainaa (Risto30vee @ Kesä. 28 2008,18:31) kirjoitti
    Heräilin vasta yhdentoista jälkeen aamulla ja samantien katselin sadetutkaa. Näytti pikkasen liikaa goretex-keliltä mun makuun ja päätin lopullisesti haudata haaveet ajelusta.
    Sama vika mulla. Sää ulkona näytti hieman tuhnuiselta, joten jätin suosiolla väliin tällä kertaa. Hieroin sitten koko päivän maalia seiniin. Pahoittelen poissaoloa. Yritän korjata tapani ensi kerralla ja ilmestyä paikalle. Ensi viikolla olen viikonloppuna töissä la-su klo 15.00 asti, mutta jos sen jälkeen on jotain miittinkiä, niin yritän tulla paikalle. Mutta katellaan ja suunnitellaan...
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
  30.  
  31. #30
    Mä tuun sitten myös jos vauhti pysyy sallituissa rajoissa . Mulle sopii mikä päivä tahansa, lomalla kun olen.



    * Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi *


    Suzuki GSX-1300R K9

    Kuvituksia
Sivu: 1 / 34:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen