Sivu: 2 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 1008:sta
  1. #31
    Meikämandoliinokin lähtee mielellään cruisailemaaan,jos aikataulut vaan osuu kohdilleen
    VFR750F
    CBR1000RR
  2. #32
    Lainaa (Pelles @ Kesä. 29 2008,10:01) kirjoitti
    Pitäisköhän munkin uskaltautua seuraavaan miittiin jos ette ihan kauheasti hurjastele ylinopeutta, että pysyy aloittelijakin perässä.
    mukaan vaan eiköhän tämä tästä lähde? ja tuskin sä mikään munkki oot
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  3. #33
    Lainaa (Hannah @ Kesä. 28 2008,17:10) kirjoitti
    Taidettiin Millamuksen kanssa bongata teidän pyörät Forssan jäähallin parkkiksella Me mentiin autolla Expoon kun ajateltiin et alkaa sataa.

    Huomasin tän keskustelun liian myöhään ja tekis mieli tulla ajeluun mukaan mutta millaista nopeutta painelette? Viime kerralla kun olin jätkäporukan mukana ajelemassa niin ajoin ulos mutkassa ja pyörä meni lunastukseen (oon niin kokematon kuski vielä)
    Ois kyllä voinut jättää vorssan reissun väliin, Marttilan kohalla alkoi sataa niin pirusti.. Taisi tulla rakeita jopa hetken. Sadetta kesti tietenkin perille asti ja osa meistä hukkas puolet porukasta(itse mukana näissä eksyneissä) Meinattiin olla fiksuja ja jäädä kattelee missä muut on ja käännyttiin sitten jostain tiehaarasta, ja fiksuina jäätiin sitten sellaiseen paikkaan ettei nähty tielle, no kaverit oli tietenkin mennyt siitä ohi sillä aikaa

    Me sitten mentiin autokeitaalle hetkeksi kuivattelee/lämmittelee, itellä kävi taas niin, että oli ns. huonommat vesikelin housut mukana, ja taas kerran jostain vesi meni läpi, joten muutama tunti meni sitten pallit huurussa ku boxerit ja paita oli märkiä

    Meillä on tuollainen oma pieni poppoo jonka kans käydään yleensä vähintään kerran viikossa jossain pyörähtää, jos halukkaita lähtee mukaan, niin laittaa mulle sitten vaik viestiä.

    Ja voitais kyllä lähtee koko poppoon kanssa joskus Turku miittiin mukaan
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??
  4. #34
    jees, kuten jo useampaan otteeseen todettu ei näissä turun seudun miiteissä ole liiaksi asti ikinä porukkaa. Eli rohkeasti kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Ei varmasti tarvitse olla mikään ratakettu, jotta vauhdissa pysyisi. Ja loppujen lopuksi, jokainen ajakoon taitojen ei porukan vauhdin mukaan.
  5. #35
    eihän siitä miitistä saa kukaan hyvää kuvaa jos siellä vaan revitellään toki sitäkin mutta ajellaan rauhassa omien taitojen ja kai sinne joku vetäjäkin olisi hyvä olla?
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  6. #36
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 29 2008,13:47) kirjoitti
    eihän siitä miitistä saa kukaan hyvää kuvaa jos siellä vaan revitellään toki sitäkin mutta ajellaan rauhassa omien taitojen ja kai sinne joku vetäjäkin olisi hyvä olla?
    Vetäjän pitäis vaan olla sellainen ettei aja liian kovin eikä liian hiljaa, muuten saa osa odotella ja osa kirota tms.
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??
  7. #37
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 29 2008,13:47) kirjoitti
    eihän siitä miitistä saa kukaan hyvää kuvaa jos siellä vaan revitellään toki sitäkin mutta ajellaan rauhassa omien taitojen ja kai sinne joku vetäjäkin olisi hyvä olla?
    Toki ja joku jolla olisi joku valmis reitti mielessä
    Ens kerralla voisi mennä vaikka kiertelemään Kemiöön?
  8. #38
    Lainaa (eetu78 @ Kesä. 29 2008,13:49) kirjoitti
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 29 2008,13:47) kirjoitti
    eihän siitä miitistä saa kukaan hyvää kuvaa jos siellä vaan revitellään toki sitäkin mutta ajellaan rauhassa omien taitojen ja kai sinne joku vetäjäkin olisi hyvä olla?
    Vetäjän pitäis vaan olla sellainen ettei aja liian kovin eikä liian hiljaa, muuten saa osa odotella ja osa kirota tms.
    piristävää ohittelua/pienimutoista kisailua toki saa olla ilmassa, jos niin haluaa
  9. #39
    Lainaa (Räkä @ Kesä. 29 2008,13:50) kirjoitti
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 29 2008,13:47) kirjoitti
    eihän siitä miitistä saa kukaan hyvää kuvaa jos siellä vaan revitellään toki sitäkin mutta ajellaan rauhassa omien taitojen ja kai sinne joku vetäjäkin olisi hyvä olla?
    Toki ja joku jolla olisi joku valmis reitti mielessä
    Ens kerralla voisi mennä vaikka kiertelemään Kemiöön?
    Ehkä parhaat pätkät on esim Lieto as-Aura-Pöytyä-Oripää-Yläne-Mynämäki ja jos jaksaa, niin sieltäkin pääsee pienempiä teitä pitkin turkuun. Lieto as-Oripää on siis tuota vanhaa Tampereen tietä.

    Toinen melko kiva tie on tietenkin Marttila-Koski-Somero osuus, joutuu ajamaan tosin hetken 10-tietä. Tarvasjoen kautta jos koukkaa, säästyy pieni matka isoa tietä.
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??
  10. #40
    pistäkää ny joku äänestys pystyyn tästä miitistä. mihin mennään ja koska? niintää voisi alkaa etenemään.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  11. #41
    No sopiiko kellekkään viikolla ajelu? Itellä vielä ens viikko lomaa, joten arki käy ainakin itelle. Viikonloppuna ruisrokki vähän sekottaa, samoin keskiviikon ratapäivä. Ja huomenna pitäis lähtee esikoisen kanssa väskiin. Eli Esteristä riippuen itelle sopisi ti, to ja pe.

    Tässä vois olla joku reitti sommitelma. matkaa kertyy yhteen suuntaan 150km, joten koko päivän reissu olisi. En ole koskaan kokonaisuudessa reittiä ajellut, joten joku navillinen kuski voisi olla jees matkassa, joskin on sitä ennenkin tieviittojen mukaan menty. Mielipiteitä? Ehdotuksia?
  12. #42
    sopisiko porukalle ensi viikon keskiviikko? paikkana tuo abc asema. missä olitte viimeksi. kello 18.00 ?
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  13. #43
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 29 2008,13:59) kirjoitti
    pistäkää ny joku äänestys pystyyn tästä miitistä. mihin mennään ja koska? niintää voisi alkaa etenemään.
    ensi viikonloppuna taitaa olla turha edes koittaa, ku eikös silloin ole ruisrock?
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??
  14. #44
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 29 2008,15:42) kirjoitti
    sopisiko porukalle ensi viikon keskiviikko? paikkana tuo abc asema. missä olitte viimeksi. kello 18.00 ?
    Mulle luultavasti sopisi tuo keskiviikko, kuinka pitkän lenkin yleensä heitätte?
    Yamaha R6 -04
  15. #45
    Lainaa (Räkä @ Kesä. 29 2008,15:36) kirjoitti
    No sopiiko kellekkään viikolla ajelu? Itellä vielä ens viikko lomaa, joten arki käy ainakin itelle. Viikonloppuna ruisrokki vähän sekottaa, samoin keskiviikon ratapäivä. Ja huomenna pitäis lähtee esikoisen kanssa väskiin. Eli Esteristä riippuen itelle sopisi ti, to ja pe.

    Tässä vois olla joku reitti sommitelma. matkaa kertyy yhteen suuntaan 150km, joten koko päivän reissu olisi. En ole koskaan kokonaisuudessa reittiä ajellut, joten joku navillinen kuski voisi olla jees matkassa, joskin on sitä ennenkin tieviittojen mukaan menty. Mielipiteitä? Ehdotuksia?
    Tuo I-J väli Hajalasta vanhalle ykköstielle on (huonokuntoista) hiekkatietä, ei tietysti haittaa mutta tiedoksi...



  16. #46
    Sikäli kun ajankohta ja ilmat passaa niin yksi mopotin lisää mukana.
    kiloGixxerillä alinopeutta!
  17. #47
    Lainaa (Pelles @ Kesä. 29 2008,15:46) kirjoitti
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 29 2008,15:42) kirjoitti
    sopisiko porukalle ensi viikon keskiviikko? paikkana tuo abc asema. missä olitte viimeksi. kello 18.00 ?
    Mulle luultavasti sopisi tuo keskiviikko, kuinka pitkän lenkin yleensä heitätte?
    en tiedä kun en saa vastausta matkan pituudesta mulle kylläkin aivan sama minne mennään kunhan on kunnon mutkateitä. kemiö tai jotain. ei tuolla mun pyörällä noitten perässä pysy matkapyörä ja vanha. aattelin kattella maisemia hyvin mä kyllä vedin toissapäivänä 1600 kilsaa ,,noin.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  18. #48
    Oho... Täällähän on käyny hulina Keskiviikko ainakin sopii mulle. ja tosiaan se abc on varmaan paras paikka miitata. Ruisrockki varmaan vie tämän viikonlopun, mutta jos kattoo alustavasti sitä seuraavaa viikonloppua...
    Jos nyt keskiviikkona olis miitti niin moniko pääsisi? Mulle ainakin sopisi ja klo 18.00 Abc:n rekkaparkin eessä olis passeli aika.
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  19. #49
    Mä olisin ainakin tulossa
    VFR750F
    CBR1000RR
  20. #50
    Ite kyl ajelen keskiviikkona alastaroa vaan ympäriämpäri.
    ei sit kellekkän käy ti, to tai pe?
  21. #51
    Lainaa (kaippari @ Kesä. 29 2008,15:51) kirjoitti
    Lainaa (Räkä @ Kesä. 29 2008,15:36) kirjoitti
    No sopiiko kellekkään viikolla ajelu? Itellä vielä ens viikko lomaa, joten arki käy ainakin itelle. Viikonloppuna ruisrokki vähän sekottaa, samoin keskiviikon ratapäivä. Ja huomenna pitäis lähtee esikoisen kanssa väskiin. Eli Esteristä riippuen itelle sopisi ti, to ja pe.

    Tässä vois olla joku reitti sommitelma. matkaa kertyy yhteen suuntaan 150km, joten koko päivän reissu olisi. En ole koskaan kokonaisuudessa reittiä ajellut, joten joku navillinen kuski voisi olla jees matkassa, joskin on sitä ennenkin tieviittojen mukaan menty. Mielipiteitä? Ehdotuksia?
    Tuo I-J väli Hajalasta vanhalle ykköstielle on (huonokuntoista) hiekkatietä, ei tietysti haittaa mutta tiedoksi...
    Hyvä huomio! Entäs nyt
    onko mitään ehdotuksia reitistä, jolla saisi tosta ymmyrkäisemmän, ettei tarvis samaa tietä ajella? Eli tuota reittiä saa tuunata jos huvittaa



  22. #52
    olen tulossa jos sovin niitten pyörien väliin
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  23. #53
    Mulle sopii myös keskiviikko tai ti, to, pe. Reitti on osittain tuttua.
    * Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi *


    Suzuki GSX-1300R K9

    Kuvituksia
  24. #54
    Mulle sopis pe, loma alkaa
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??
  25. #55
    Lainaa (Hannah @ Kesä. 29 2008,11:53) kirjoitti
    Mä tuun sitten myös jos vauhti pysyy sallituissa rajoissa . Mulle sopii mikä päivä tahansa, lomalla kun olen.
    mehän pidetään vauhti sopivissa rajoissa vai mitä hannah.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  26. #56
    Noo mites olis sitte loppuviikosta eli torstaina tai perjantaina. Noi reitit vaikuttaa kyl hyviltä
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  27. #57
    Mun kalenteri on tyhjä silloinkin
    VFR750F
    CBR1000RR
  28. #58
    Lainaa (kepa09 @ Kesä. 29 2008,19:30) kirjoitti
    Lainaa (Hannah @ Kesä. 29 2008,11:53) kirjoitti
    Mä tuun sitten myös jos vauhti pysyy sallituissa rajoissa . Mulle sopii mikä päivä tahansa, lomalla kun olen.
    mehän pidetään vauhti sopivissa rajoissa vai mitä hannah.
    Kyl pidetään . Vähän kivaa lähtee kimpassa ajelulle ja tutustuu teihin

    Edit: niin torstai tai perjantai sopii myös mulle



    * Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi *


    Suzuki GSX-1300R K9

    Kuvituksia
  29. #59
    Oisko se sit perjantai vaikka heti aamusta?
  30.  
  31. #60
    Aamu ei kyllä oikeen käy mulle ku oon töissä Mut jos lähtis vaikka iltapäivällä 4-6 aikaan ni kerkeis ainaskin jonkunmoisen lenkin tehä
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
Sivu: 2 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen