Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Hei
    Mieheni poisti lapsemme moposta (muoviosista) tarroja kuumailmapuhaltimella ja liimat jäivät. Olen yrittänyt poistaa liimaa asetonilla, ruokaöljyllä, nestevimillä, bensalla,liimat ovat edelleen katteissa. Mikä voisi olla avuksi ? Suuri kiitos jo etukäteen......
    Hae huoltoasemalta purkki Sinolia ja kyllä lähtee...

Edit:
    Onhan myynnissä myös kaikenlaisia liimanpoistoaineitakin,
    mutta tuo Sinol on hyvä ja halpa, jotkuthan juovatkin sitä

- Kari

BMW HP2 Megamoto -07
    Mineraalitärpätillä itse saanut aika hyvin tarrapintaa pois.. Kuhan vähän antaa vaikuttaa.
    zx-6r 636
    Kokeile piruuttas Bilteman Label-Off sprayta. Toimi ainakin mulla hyvin kun poistin tankista harrikan logot ja heijastimet etuhaarukasta. Eli tota liiman päälle. Annat hetken vaikuttaa ja sitte hillitöntä hinkkaamista pehmeellä rievulla ja loput sitte peukalolla...toki muutkin sormet käy.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Lainaa (matk @ Kesä. 30 2009,19:30) kirjoitti
    Hei
    Mieheni poisti lapsemme moposta (muoviosista) tarroja kuumailmapuhaltimella ja liimat jäivät. Olen yrittänyt poistaa liimaa asetonilla, ruokaöljyllä, nestevimillä, bensalla,liimat ovat edelleen katteissa. Mikä voisi olla avuksi ? Suuri kiitos jo etukäteen......

Ksyleenillä lähtee.
    Naapurin isännän neuvosta kokeilin voita (joo - ihan oikeeta voita) ja kas kummaa, voilla ja peukalolla hieromalla lähti. Sitten pesu ja vaha päälle ja ei näy mitään
    Suzuki Intruder M800 K9 **For Sale**
    sinolille plussa täält, eikä poistu katteet tai maalit. Tuo ksyleeni alkaa oleen jo melkosta tököttiä.empä ihan heti menisi sillä maalipintoja siveleen.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Jos se liima on jo todella kovaa,osta kumilaikka väriliikkeestä.Lähtee,mutta varovasti käytettynä ei tee mitään maalille.Muuten nuo edelliset keinot.
    Lainaa (Tuppervaari @ Kesä. 30 2009,20:57) kirjoitti
    sinolille plussa täält, eikä poistu katteet tai maalit. Tuo ksyleeni alkaa oleen jo melkosta tököttiä.empä ihan heti menisi sillä maalipintoja siveleen.
    Itse poistin liimajämät Ninjan mustista muovikatteista juurikin ksyleenillä kevyesti pyyhkäisten. Parempaa tulosta ei voisi toivoa. Ei tehnyt hallaa maalipinnalle.
    636 -> 998
    Ksyleeni on juuri se aine joka on tarkoitettu tähän hommaan, suoraan muoville en ole sitä kokeillut mutta autoista monet tarrat sillä poistanut. Uusimmasta autosta poistin typerät mallimerkinnät takaa ja soitin vielä maalaamoon sieltä neuvottiin myös ksyleeni. Olen pitänyt kumihanskoja käsissä varalta.

Linkin mukaan ei vahingoita myöskään muovia.
    http://www.kiilto.fi/fi/tuotteet/tuo...kanta/?prod=63
    "Rakkineita ahdolla ja ilman vuodesta 1991"
    Edullista ja toimivaa: tavallinen jäänesto (isopropyylialkoholia), joka on tarkoitettu bensakäyttöisiin kulkineisiin. Löytyy joka huoltikselta. Sillä lähtee liimat ja myös rasvatahrat.
    Herkkäihoisen kannattaa käyttää kumihanskoja, sillä rasva lähtee tehokkaasti iholtakin (sormet muuttuvat aivan valkoisiksi). Parasta käyttää tuotakin ainetta - kuten muita liuottimia - ulkotiloissa, jollei halua sekoittaa päätään.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
    WD-40 Ihan oikeesti...

Tuota suhauttaa liiman päälle ja antaa hetken aikaa vaikuttaa, niin yleensä tiukempikin tavara antaa periksi. Kannattaa vaan ennen seuraavan tarran liimausta pestä pinta rasvanpoistoaineella, koska tuo WD on kovin rasvaista.
    VTR SP-2
    Solifer Export '63 & '65
    www.tttalja.fi
    Juutuubi
  13.  
    Lainaa (tttalja @ Kesä. 30 2009,23:33) kirjoitti
    niin yleensä tiukempikin tavara antaa periksi.
    johtuuko helteistä,mut hillitöntä hihitelyä ja -reps-
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-