Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Ajelin tänään päämäärättömästi länsi-Suomessa ja Turusta Tampereen ja Hämeenlinnan suuntaan. Matkalla tapasin yhden motoristin, joka sanoi takarenkaani olevan aika kulunut, vähättelin hänen juttujaan ja sanoin, "et kyl sil vielä hiukan ajelee." Ajettuani joku 200 km tapaamisen jälkeen meinasin pysähtyä Koskelle (Koski TL) kahville ja "pasi kuikalle". Noustessani mopon seljästä ihmetys oli suuri, kun huomasin takarenkaasta näkyvän valkoiset kankaat n. 10 cm matkalta. Hyväksi tuurikseni katselin viereisin kahvilan vieressä olevan Kosken Rengashuolto nimisen firman. Ei muuta kuin kysymään, josko sais renkaan vaihdon ja yrittäjä sanoi, et mikäs siinä mitä halutaan alle? Palvelu oli oikeen hyvää ja päälle tarjottiin vielä kahvit. Yrittäjällä oli myös ihan kiitettävästi omaa kokemusta renkaista, joten senkin puolesta suosittelen paikkaa. *
  2. #2
    On muuten pakko mainostaa Kosken Rengashuoltoa !

    Vuodesta 2004 vähintään kerran kesässä vaihtanut renkaat siellä !
    Loistopalvelu ja lisäinfo pyörän kunnosta ylipäätään pelkkää plussaa !
    Äijähän tietää !
    Hinnat kohdillaan 320 molemmat renkaat bläkkäriin (Z6) asennettuna.

    Käykääpä kattomassa !
    Eiku ostamas.
    Kuinkahan käy nyt, löytyykö puimuriin mustia rinkuloita?
  3. #3
    Oon pitäny hyvänä paikkana, mut tänään maine sai aika ison kolauksen meikäläisen kirjoissa. Jätkä rikko mun pro-oilerin suutimen ja ku kyselin mitäs asian kanssa tehdää, totes vaan, että kyllä se on omistajan vastuulla ilmottaa tommosista laitteista etukäteen. Periaatteessa joo, en vaan tajua miten se takapyörä on mahdollista irottaa sieltä huomaamatta sitä oileria... No joka päivä oppii jotain uutta, mä opin tänään mistä en osta enää renkaita.
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  4. #4
    Tulipa tänään käytyä Yamahan renkaat vaihdattamassa Kosken Rengashuollossa. Vähän tuonne on itseltä matkaa, mutta reitti Härkätietä pitkin mitä mainioin. Itse paikka on tuollainen perinteisen oloinen pieni maalaispaja, eli mitään odotustiloja viherkasveineen, lehtihyllyineen ja juoma-automaatteineen on turha odotella.

    Dunlopin Roadsmartit lähti hintaan 279€ + asennus alta alle. Varsin edullisena pidän tuota hintaa. Asentaja huomasi, että etupyörän molemmat laakerit on vaihtokunnossa ja ne tuli nyt samalla vaihdettua. Hyvä homma kun reissu kohta edessä, varmasti olisi ongelmia tullut kohtapuoliin. Itse noista laakereista mitään ymmärrä.
    Kahvit tuli kaupan päälle ja asentaja oli mukava ja asiantuntevan oloinen, motoristi itsekin. Että tällä kokemuksella en voi kun suositella!
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  5. #5
    Plussaa Koskenhuollolle! Renkaat tulee alta alle kohtuuhintaan. Pyöränlaakerit tarkastetaan aina ja kerrankin vaihdettiin takapyörän laakerit pelkkien laakereiden hinnalla. Erään toisen kerran ajoin Alastarolle Koski TL:n kautta ja sain uudet kumit alle aamulla ennen rata-ajoa.

    Viherkasveista ja odotustiloista on turha maksaa, jos saa hyvää ja nopeata palvelua.
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  6. #6
    Firman sivuja ei ole aikoihin päivitetty
    Onkos tuoreita kokemuksia hinta- ja palvelutasosta?
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  7.  
  8. #7
    Palvelutaso on edelleen erittäin hyvä. Hienosti on renkaat vaihtuneet ainakin minulle.
    Kyllä hän siellä näyttää edelleen päivittäin olevan.
    Samaa asiaa olen ihmetellyt että miksi nettisivuilla on vuosia vanhaa asiaa mutta en ole viitsinyt asiaa kysyäkään.

    Enkä ainakaan vielä viime syksynä löytänyt 50 km säteellä edullisempaa hintaa.
    Viimeksi muokannut: Pave; 25.04.2017 klo 17:27. Syy: jaajuu
    2017 R1200GS Rallye