Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Joo tietäköhän kukaan sitä bmw miittiä, mikä oli ensimmainen miitti? olin siellä mukana, mut en löydää sitä mistään tarttis saada se esille? Posolle jo pistinkin viestiä, mutta liian uusia, kiitos silti. Huurre jos oot paikalla niin varmaan muistat? pistä tänne se video tulemaan niin saan sen katsottua? Jos on väärässä paikassa niin modet varmaan siistii. t kepa
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  2. #2
    Lainaa (Tauski @ Maalis. 18 2011,10:40) kirjoitti
    Joo tietäköhän kukaan sitä bmw miittiä, mikä oli ensimmainen miitti? olin siellä mukana, mut en löydää sitä mistään tarttis saada se esille? Posolle jo pistinkin viestiä, mutta liian uusia, kiitos silti. Huurre jos oot paikalla niin varmaan muistat? pistä tänne se *video tulemaan niin saan *sen katsottua? Jos on väärässä paikassa niin modet varmaan siistii. t kepa
    ...missä ? Duoda-duoda, meinaakkos sitä kansainvälistä ensimmäistä ältee miittiä BMWKLTIBMITOF- Tikkakoskella vai mitäkös ?

    Oliko mikä video kyseessä ? Olikos määki siellä ?

    Tarkennuksia pyydän !
  3. #3
    Joo olit sä siellä huurre kyl me juteltiinkin, joo se ensimmäinen mikä oli tikka koskella t kepa
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  4. #4
    Sää olit siellä meitä tikka koskella niitä viteoita näyttämäs
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  5. #5
    Lainaa (Tauski @ Maalis. 18 2011,10:40) kirjoitti
    Joo tietäköhän kukaan sitä bmw miittiä, mikä oli ensimmainen miitti? olin siellä mukana, mut en löydää sitä mistään tarttis saada se esille? Posolle jo pistinkin viestiä, mutta liian uusia, kiitos silti. Huurre jos oot paikalla niin varmaan muistat? pistä tänne se *video tulemaan niin saan *sen katsottua? Jos on väärässä paikassa niin modet varmaan siistii. t kepa
    No jo olet ollut hyvässä kunnossa. On miitti kateissa

    Älä ota enää
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  6.  
  7. #6
    Lainaa (Timberline @ Maalis. 18 2011,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Tauski @ Maalis. 18 2011,10:40) kirjoitti
    Joo tietäköhän kukaan sitä bmw miittiä, mikä oli ensimmainen miitti? olin siellä mukana, mut en löydää sitä mistään tarttis saada se esille? Posolle jo pistinkin viestiä, mutta liian uusia, kiitos silti. Huurre jos oot paikalla niin varmaan muistat? pistä tänne se video tulemaan niin saan sen katsottua? Jos on väärässä paikassa niin modet varmaan siistii. t kepa
    No jo olet ollut hyvässä kunnossa. On miitti kateissa

    Älä ota enää
    Ooos ny kuule.. huurre vastailee ku tietää
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.