Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 255:sta
  1. #31
    Lainaa (Karsta @ Kesä. 16 2009,23:14) kirjoitti
    Kaks päällä ajamiselle Fat Bobin iskarit vaikuttaa olevan heikoin lenkki, tietenkin alakuperäinen satulakin on siihen huono, mutta sehän on vaihdettavissa, mutta mites noitten iskarien kanssa. Onkohan joku laatuvalamistaja jo rykäässyt markkinoille korvikeiskareita.
    jos orggis-iskareiden säädöt ei riitä, niin Proggressive Suspensionin iskarit entisten tilalle..on kai niitä muitaki merkkejä, en tiiä ku ajan jäykkäperällä. harrikoihin saa tarvikkeena osia öpaut eniten kaikista merkeistä. sun tarttee vaan valita osa, merkki ja väri.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  2. #32
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Haeppa huviksesi paikalliselta diileriltä vaikkapa W&W:n tai Custom Chromen katalogi, uudet maksanee kympin mutta edellisvuotisen tuppaavat antamaan kaupantekijäisiksi jos ostat vaikkapa mutterin tms...

    jaa CustomChromen katalogia voi selata netissäkin: Linkki

    Progressive Suspensionin pumput.



    Dirty Nasty Furriner
  3. #33
    Lainaa (Karsta @ Kesä. 05 2009,14:04) kirjoitti
    Elikkä otsikossa mainitsemani peli on saanut pääni sekaisin, mutta itselläni ei ole koskaan ollut HD:ta, joten kertokaa kokemusta omaavat, että pärjääkö tuommosella pelillä aikasesta keväästä myöhäiseen syksyyn. Pyörä tulis jokapäiväseen ajoon, niin sateessa kuin paisteessa joten sen jatkuva kiiltäminen ei tule olemaan päätarkoitus. Penkin ilimeisesti joutuus vaihtamaan, koska tarkootus olis välillä pitää kyytiläistäkin joukossa, mutta koneen puolestahan ei mitään ongelmia pitääs olla. Mites tuo alusta soveltuu kaks päälliseen menoon. Matkaakin tulee ajettua, joten kulutuslukematkin kiinnostaa.

    Voe helevetti, kun piti vielä tämän HD taudinkin kokea ja minä kerkesin jo kuvitella, että muhun se ei koskaan iske. 22 vuotta tässä on tullut manteillä liikuttua lukuisilla eri pyörillä ja ompa sitä jopa tullut vannotettua, että mulle ei HD:ta koskaan tule, mutta tässä sitä ollaan ja kovasti suunnitellaan HD:n ostoa tälle, tai ens suvelle.
    Heh *
    Mun HD-kuume laantui 2006 Route 66:sella, jos nyt kuumetta olikaan.. Kun reissun jälkeen pääsin oman pyörän puikkoihin, niin olo oli kuin taivas olisi auennut..



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  4. #34
    Lainaa (Karsta @ Kesä. 16 2009,23:14) kirjoitti
    Kaks päällä ajamiselle Fat Bobin iskarit vaikuttaa olevan heikoin lenkki, tietenkin alakuperäinen satulakin on siihen huono, mutta sehän on vaihdettavissa, mutta mites noitten iskarien kanssa. Onkohan joku laatuvalamistaja jo rykäässyt markkinoille korvikeiskareita.
    Vaihdoin omaani Öhlinsin takavieterit, kun sain..öh..halvalla. Ero alkuperäisiin on tietysti kuin yöllä ja päivällä. Ajettavuus ja ajomukavuus paranivat oleellisesti. Eivät menneet ihan suoraan paikalleen, koska nää öölarit oli tarkotettu edellisen Dyna-malliston runkoon. Muiltakin toki löytyy takavietereitä uuden Dynan runkoon. Kokeile nyt kuitenkin säätää alkuperäistä jousitusta jäykemmäksi. Sekin voi jo auttaa, sillä olen käsittänyt, että nimenomaan Street Bobbiin on varmaan lyöty halvimmat ylijäämäjouset mitä tehtaan nurkissa on lojunnut ja muissa Dynissa ois paremmat...



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  5. #35
    Joo, ei tämä H-D kuume ole järjellä selitettävissä, kuten ei varmaan koko moottoripyöräily yleensäkään. Siksi annankin mietintäaikaa itselleni ens kevään ajoihin asti, jolloin uusi peli ehkä olis alla (nykyisellekkin tuli just vasta vuosi täyteen * ).

    Se on hyvä, että tulee kommentteja myös kuumeen hälventämiseen kriittisillä kommenteilla H-D:n ostoa vastaan, koska se palauttaa mieleen muutkin vaihtoehdot ja ne on edelleenkin todellisia vaihtoehtoja. Mielellään kommentit pitääs kuitenkin perustella, mutta eipä silläkään nyt niin väliä.

    Johdossa on edelleen Dyna Fat Bob, toisena Suzuki M1800r ja kolmas vaihtoehto on sitten Yamahan Midnight Star 1900, mutta ehkä se on jotenkin liian ukkomainen.

    H-D johtaa siksi, että koen saavani siitä jotain muutakin kuin moottoripyörän ja kaiken lisäksi en usko sen olevan niin huono, kuin monet mielellään sen kehuu olevan, niin ja ne äänet . Jos se kuitenki osottautuus laadultaan huonoksi, niin olisin sen kanssa kusessa, koska täytyy myöntää, että peukalot on aika lähellä keskikämmentä ja se onkin suurin syy miksi japsicustomit on edelleen vankasti mukana vaihtoehtoina.



    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  6. #36
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Kun porukat puhuu että "taas oli Harrikka tienposkessa paskana kun ajoin Sukahoyasongilla ohitse" niin kannattaa muistaa että tuolla on aika pirun monta Harrikaa tienpäällä jotka ovat parhaimmillaan kaksi kertaa vanhempia kuin kuljettajansa tai ohittajansa...
    V-Rodeista en tiedä mutta noi ilmajäähdytteiset ovat maailman yksinkertaisinta ja vuosien saatossa kestäväksi havaittua tekniikkaa.
    Dirty Nasty Furriner
  7. #37
    Kyllä uudet Harrikat kestää siinä kuin japsitkin. Sen puolesta ei kannata merkkiä hylkiä. Nää, jotka niitä kovasti haukkuvat, tekevät sen tietämättömyyttään ja baaripuheiden perusteella. Olen itsekin niitä joskus haukkunut, mutta vähänpä tiesin silloin. Oma pyöräni on osoittautunut yhtä luotettavaksi kuin edelliset mun omistamani laitteet ja sen lisäksi se on hyvä ajaa ja mukava. Jos tuo Bob menee jossain vaiheessa vaihtoon, niin Harrikkaan se tulee vaihtumaan...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  8. #38
    Määkin varmaan hankin harrikan vielä joskus, niissä näyttää olevan mukava ajoasento, letkeä meininki, todellinen brändi ja hyvät äänet. Sellaisen jutun olen kuitenkin huomannut että nyt kun mullä on Busa ja Kotarin krossi, niin harrikkamiehet hiukan kuolaa noita. Näillä harrikkatutuilla on ollut kaikkea menopeliä historiassa ja ne kaipaa hiukan kovintä vääntöä ja kiihtyvyyttä mitä markkinoilta löytyy. Sanoisin siis että harrikkaa alle vaan jos mieli tekee, mutta jos haluaa kunnon kiihdytyksiä joita saa tehdä laillisesti missä vaan, niin vaihtoehtojakin on. Totuus näet on että kaikki me lopulta päädymme Harrikkaan tai Trumppaan, mutta jos ikä ja polvet suo niin vauhtipyöriäkin kannattaa kokeilla. Itse arvostan harrikoissa myös pyorän rautaisuutta. Minusta moottoripyörä tehdään joko puhtaasti raudasta tai vastaavasti runsaasti muovista jos sille tielle mennään. Muovilla siis vielä hetki, mutta eiköhän rauta-aikakin koita pian. Vaimokin sitä jo toivoo.
    GTR 1400
  9. #39
    Lainaa (Linksterman @ Kesä. 18 2009,00:26) kirjoitti
    Määkin varmaan hankin harrikan vielä joskus, niissä näyttää olevan mukava ajoasento, letkeä meininki, todellinen brändi ja hyvät äänet. Sellaisen jutun olen kuitenkin huomannut että nyt kun mullä on Busa ja Kotarin krossi, niin harrikkamiehet hiukan kuolaa noita. Näillä harrikkatutuilla on ollut kaikkea menopeliä historiassa ja ne kaipaa hiukan kovintä vääntöä ja kiihtyvyyttä mitä markkinoilta löytyy. Sanoisin siis että harrikkaa alle vaan jos mieli tekee, mutta jos haluaa kunnon kiihdytyksiä joita saa tehdä laillisesti missä vaan, niin vaihtoehtojakin on. Totuus näet on että kaikki me lopulta päädymme Harrikkaan tai Trumppaan, mutta jos ikä ja polvet suo niin vauhtipyöriäkin kannattaa kokeilla. Itse arvostan harrikoissa myös pyorän rautaisuutta. Minusta moottoripyörä tehdään joko puhtaasti raudasta tai vastaavasti runsaasti muovista jos sille tielle mennään. Muovilla siis vielä hetki, mutta eiköhän rauta-aikakin koita pian. Vaimokin sitä jo toivoo.
    Erittäin hyvä ja asiallinen viesti sulta. Sotketaanko tähän vielä Busa, no hinnaltaan se on erittäin hyvä vaihtoehto ja kyykky onkin ainoa vaihtoehto mitä mulla ei ole ollut, jos ei 16 vuotiaana omistamaani RG 125 Gammaa lueta siihen ja se oli vuonna 1985, joloin semmosen uutena sain. sitten kun täytin 18:sta niin ostinkin Yammun FZX 750:sen ja sen jäläkeen kaikkia muuta, mutta ei kyykkyä.

    Tuliuus Fat Bob vs tuli uus Busa. Hmmm, mielenkiintoista.
    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  10. #40
    Lainaa (Karsta @ Kesä. 17 2009,22:20) kirjoitti
    Joo, ei tämä H-D kuume ole järjellä selitettävissä, kuten ei varmaan koko moottoripyöräily yleensäkään. Siksi annankin mietintäaikaa itselleni ens kevään ajoihin asti, jolloin uusi peli ehkä olis alla (nykyisellekkin tuli just vasta vuosi täyteen * ).

    Se on hyvä, että tulee kommentteja myös kuumeen hälventämiseen kriittisillä kommenteilla H-D:n ostoa vastaan, koska se palauttaa mieleen muutkin vaihtoehdot ja ne on edelleenkin todellisia vaihtoehtoja. Mielellään kommentit pitääs kuitenkin perustella, mutta eipä silläkään nyt niin väliä.

    Johdossa on edelleen Dyna Fat Bob, toisena Suzuki M1800r ja kolmas vaihtoehto on sitten Yamahan Midnight Star 1900, mutta ehkä se on jotenkin liian ukkomainen.

    H-D johtaa siksi, että koen saavani siitä jotain muutakin kuin moottoripyörän ja kaiken lisäksi en usko sen olevan niin huono, kuin monet mielellään sen kehuu olevan, niin ja ne äänet *. Jos se kuitenki osottautuus laadultaan huonoksi, niin olisin sen kanssa kusessa, koska täytyy myöntää, että peukalot on aika lähellä keskikämmentä ja se onkin suurin syy miksi japsicustomit on edelleen vankasti mukana vaihtoehtoina.
    Jos haluat rahaa säästää, osta se Fat bob. Sen tulet ostamaan kuitenkin!!! Japsicustomit on kuitenkin vain välivaihe, jos on HD ajatuksissa.. Ja noista jotka HD:tä arvostelevat, ei varmaan ole kovinkaan moni itse pyörää ajanut, varsinkaan uudenpaa ... sinäänsä naurettavaa arvostelua tuo esson-baarin-kuulo-puhe. Mutta huvinsa kullakin..
    -Heikki-
    FXDB -07
  11. #41
    Lainaa (heo @ Kesä. 18 2009,01:03) kirjoitti
    Jos haluat rahaa säästää, osta se Fat bob.
    Otetaan huomioon ja tämä on kannaltani yksi tärkiä syy, Mutta perustele mielestäsi se säästön aiheuttaja.



    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  12. #42
    Lainaa (Linksterman @ Kesä. 18 2009,00:26) kirjoitti
    Sellaisen jutun olen kuitenkin huomannut että nyt kun mullä on Busa ja Kotarin krossi, niin harrikkamiehet hiukan kuolaa noita.
    Kieltämättä olen itsekin Kotaria kuolannut...tosin noita ykspyttysiä supermoto-vehkeitä. Kiva sellanen olis samassa tallissa tämän nykyisen tai sitten vaikka uuden Road Kingin kanssa. Busa taikka ZZR eivät mua enää sytytä, vaikka varmasti ovat hyviä laitteita.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  13. #43
    Lainaa (Karsta @ Kesä. 18 2009,01:08) kirjoitti
    Lainaa (heo @ Kesä. 18 2009,01:03) kirjoitti
    Jos haluat rahaa säästää, osta se Fat bob.
    Otetaan huomioon ja tämä on kannaltani yksi tärkiä syy, Mutta perustele mielestäsi se sästön aiheuttaja.
    Yksinkertaisesti: jos oot HD pyörää aatellut, osta se.. tai sitten se busa
    -Heikki-
    FXDB -07
  14. #44
    Lainaa (Karsta @ Kesä. 18 2009,01:08) kirjoitti
    Lainaa (heo @ Kesä. 18 2009,01:03) kirjoitti
    Jos haluat rahaa säästää, osta se Fat bob.
    Otetaan huomioon ja tämä on kannaltani yksi tärkiä syy, Mutta perustele mielestäsi se sästön aiheuttaja.
    Tässä on varmaan tarkoitettu, että HD:ssa on yleensä parempi jälleenmyyntiarvo, verrattaessa esim. Suzukiin. Eli jos ostat Suzukin ja toteatkin, että ei saatana, ei tää sovi mulle, häviät enemmän, kuin jos sama käy Fat Bobin kanssa.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  15. #45
    Missä vaiheessa H-D:lla on tapana ilmoitella seuraavan vuoden muutokset ja mallit. Eli koskahan sitä pääsis hieromaan kauppaa ens vuoden Fat Bobista.
    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  16. #46
    Lainaa (Karsta @ Kesä. 19 2009,12:09) kirjoitti
    Missä vaiheessa H-D:lla on tapana ilmoitella seuraavan vuoden muutokset ja mallit. Eli koskahan sitä pääsis hieromaan kauppaa ens vuoden Fat Bobista.
    Veikkaisin, että tuossa joskus elo-syyskuussa. Ehkä aiemminkin. Muistaakseni tein itse kaupat 2006 mallisesta Bobista syyskuussa 2005. Mutta uudet mallit julkaistiin Jenkeissä jo reilusti aiemmin.

    Ediittiä sen verran, että kannattaa tietysti tuolla emoyhtiön sivuilla vierailla säännöllisesti. Siellähän ne varmasti ensimmäisinä näkyvät...



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  17. #47
    Lainaa (SenioRR @ Kesä. 19 2009,12:19) kirjoitti
    Lainaa (Karsta @ Kesä. 19 2009,12:09) kirjoitti
    Missä vaiheessa H-D:lla on tapana ilmoitella seuraavan vuoden muutokset ja mallit. Eli koskahan sitä pääsis hieromaan kauppaa ens vuoden Fat Bobista.
    Veikkaisin, että tuossa joskus elo-syyskuussa. Ehkä aiemminkin. Muistaakseni tein itse kaupat 2006 mallisesta Bobista syyskuussa 2005. Mutta uudet mallit julkaistiin Jenkeissä jo reilusti aiemmin.

    Ediittiä sen verran, että kannattaa tietysti tuolla emoyhtiön sivuilla vierailla säännöllisesti. Siellähän ne varmasti ensimmäisinä näkyvät...
    Kiitos tiedoista!
    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  18. #48
    Lainaa (Karsta @ Kesä. 17 2009,22:20) kirjoitti
    Johdossa on edelleen Dyna Fat Bob, toisena Suzuki M1800r ja kolmas vaihtoehto on sitten Yamahan Midnight Star 1900, mutta ehkä se on jotenkin liian ukkomainen.
    Sitten on vielä suurista suurin veekakkonen Kawasaki VN 2000
    Laita myös se mietintämyssyyn

    Omistan kyseisen pyörän ja olen siihen tyytyväinen ollut, mutta tiedän myös,että tulee päivä jolloin se vaihtuu amerikanrautaan, sen mukaista kuumetta on ollut jo parisen vuotta, ja lähinnä sydäntä on Fat Boy.
  19. #49
    En tiiä oliko Rocket:ia mainittu edellä, mutta siinä kanssa vaihtoehto noille edellämainituille. Ei oo V-2, mutta pyörässä on kyllä jotain särmää... Rumahan se on mun mielestä ja äänimaailma perseestä vaikka miten koittais putkia vaihdella, mutta sen vääntö ja teho on kyllä julma! Matkalle ihan varmasti oivallinen custom. Jos pitäis Road Kingin ja Rocket III:sen väliltä mun seuraava pyörä valita....ni ottaisin iliman muuta Kingin! Mutta se ei tee Trumpasta huonoa. Ja lissäää *



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  20. #50
    Itse sairastuin kuumeeseen yllättäen toukokuun lopulla ja siinä ei kyllä auttanu mikään. Nyt on HD tallissa ja enemmän tyytyväinen en vois olla.

    Kawasakin jälkeen ero on melkoinen ja vaikka teknisesti pyörä on edellistä huonompi (mm. jarrut, jousitus) niin fiiliksen puolesta ollaan ihan eri sfääreissä.

    Koeajo joko parantaa kuumeen tai sitten ihan päinvastoin...
    KTM 690 Enduro R -2014
    Moto Guzzi Griso 850 -2007
    Yamaha XT660 Z Tenere -2009
    Ducati Monster 696 -2008
    Triumph Scrambler -2008
    H-D Sportster 883 L -2007
    Kawasaki ZR-7 -2000
  21. #51
    Mielenkiintoisia vaihtoehtoja tuossa yllä kyllä mainittu, mutta jostain syystä kun asiaa oikein tarkemmin rupian miettimään, niin entistä enemmän H-D vaikuttaas olevan kannaltani se juttu mitä haen.

    Jos nyt tulee ostettua se uus H-D talven aikana ens kevään rientoihin, niin onko koneen toimivuuden kannalta pakko invesoida parempi hengittävyys ja ulospuhallus kunnollisen polttoaineen säätöyksikön kera, vai mikä on se ehdoton juttu mikä kannattaa ottaa huomioon kaupanteon yhteydessä, eli kylymästi laskia uuden H-D:n hankintahinnan päälle.



    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  22. #52
    Herää jo tuosta H-D unesta !!!!! Kysy itseltäsi,haluatko ajaa ja ennenkaikkea víihtyä mosan päällä,vai....?
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  23. #53
    Lainaa (roskakuski @ Kesä. 21 2009,21:47) kirjoitti
    Herää jo tuosta H-D unesta !!!!! Kysy itseltäsi,haluatko ajaa ja ennenkaikkea víihtyä mosan päällä,vai....?
    miksi tämä ei onnistuisi uudella harrikalla sen paremmin kuin muunmerkkisellä pyörällä?
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  24. #54
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Mitähän Roskakuski höyryää?
    Hyvin on viihdytty H-D:n päällä, se on sentään Moottoripyörä.
    Dirty Nasty Furriner
  25. #55
    Ymmärrän Roskakuskia koska hänellä on käsittääkseni uusi V-Max ja se on valtavan hieno pyörä ja minulle henkilökohtaisesti pyörien kunkku, mutta mulla ei ole siihen varaa ja ymmärtääkseni V.Max:kin omistetaan vähän samoista syistä kun H-D:kin. V.Maxiakaan ei osteta pelekästään ominaisuuksien takia, vaan sen fiiliksen takia, kuten monasti H-D:kin. Toki V-Maxissa on voimaa enemmän kun pienessä kylässä. Olen aikoinani ostanut uutena V-Maxin pikkuvelin eli vuonnna 87 FZX 750.

    Lisään että olen omistanut 1600:sen WildStarin 3 vuotta, joten customeistakin on kokemusta. Toki muitakin pelejä on ollut alla toista kymmentä, mutta kuten jo aiemmin mainitsin, niin kyykyjä en ole pahemmin omistanut.



    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  26. #56
    Itsellä oli viime vuosituhannella H-D Heritage Softail, muutaman vuoden sillä kurvailin ja ei pahaa ole ensinnäkään sanottavaksi siitä. Road King on karvan verran siitä rouheampi malli, aivan samalla letkeällä tavalla kulkee. Myös Triumphin Rocket III on tullut koeajettua muutama päivä ja voin sanoa että omalla tavallaan sekin on samaa kastia, ehken vieläkin leppoisampi ja huolettomampi, pitkälle matkalle ei tarvitse kuin penkki vaihtaa ja jos tarvitsee niin stonga.
    Jokainen näistä on tehnyt vanhan liiton jarruun lähtemättömän vaikutuksen, Road Kingiä oli vielä piristetty 1800 Screaminin satsilla, joten vääntöongelmat tahi puhdittomuus ei vaivannut alkuunkaan.
    Kaikki näistä kolmesta on omia "suosikkeja" ja taatusti pitävät arvonsa ajan hampaissa, omistajallekkin suovat juuri sen verran mielihyvää ettei tohdi parin vuoden välein vaihtaa. Kummassakin on huollut ja korjaukset kohtalaisen simppeleitä, jos osan niistä itse suorittaa ja palvelupisteissä (merkkiliikkeissä) hommat toimii asiantuntevasti.
    Kannattaa mennä liikkeeseen ja pyytä pitkää koeajoa vaikka käytetyllä kummallakin H-D:la ja Triumphilla, silloin saa paremman tuntuman peleihin ja voi punnita todella omaa mieltymystään valinnoissa monelta kantilta.
  27. #57
    Lainaa (Mutkaetana @ Kesä. 21 2009,22:20) kirjoitti
    Road Kingiä oli vielä piristetty 1800 Screaminin satsilla, joten vääntöongelmat tahi puhdittomuus ei vaivannut alkuunkaan.
    Onko alkuperäisessä 96:ssa, eli 1584 cc koneessa sitten huono vääntö. Jos on, niin huono juttu mun valinnan suhteen H-D:n kannalta. Toki se seleviää koeajon myötä.



    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  28. #58
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Saman verran se vääntää kuin pikkuauto, tokko tarvii mäessä hakea pienempää...
    Dirty Nasty Furriner
  29. #59
    Lainaa (Karsta @ Kesä. 21 2009,22:29) kirjoitti
    Lainaa (Mutkaetana @ Kesä. 21 2009,22:20) kirjoitti
    Road Kingiä oli vielä piristetty 1800 Screaminin satsilla, joten vääntöongelmat tahi puhdittomuus ei vaivannut alkuunkaan.
    Onko alkuperäisessä 96:ssa, eli 1584 cc koneessa sitten huono vääntö. Jos on, niin huono juttu mun valinnan suhteen H-D:n kannalta. Toki se seleviää koeajon myötä.
    En suinkaan sitä tarkoittanut, rivakammin vain lähtee. Triumph lähtee jo niin rajusti, että jos ei olisi kypärää niin pälvikalju olisi vain ajan kysymys.
    Mielestäni se millä ajoin, oli alunperin vielä 81cui kone ja kasvatettu 1800 eli 109cu. En epäile etteikö tämä uusi 96cui kone olisi rivakka, ruiskut ja kaikki, optiona tietty saa kaasutinversiotakin eikä se juuri tehoihin vaikuta.
    Sitä en ole kyllä katsonut, onko lootan välitykset muuttuneet vanhan ja uuden koneen välillä kuinka paljon, sekin voi olla syynä vanhan mallin koneen piristykseen.
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Mutkaetana @ Kesä. 21 2009,23:16) kirjoitti
    Triumph lähtee jo niin rajusti, että jos ei olisi kypärää niin pälvikalju olisi vain ajan kysymys.
    No se ei onneksi ole ongelma, koska olen kalju jo muutenkin, toki puimurin avulla, mutta kuitenkin .



    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen