Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta
  1. #1
    Mites olette moisen hoitaneet? Kuvia tarjolla?
    Kiinnostusta olis modifiointiin..
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  2. #2
    Hei! *

    Tässä yksi vaihtoehto, jonka tein edelliseen pyörääni.

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....008.JPG


    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....006.JPG

    Eli mä tilasin valmiin kilpitelineen, jossa oli valmiina paikat vilkuille. Muistaakseni siihen olis sopinut ihan vakiovilkutkin, mutta laitoin vähän sirommat vilkut. Oli mun mielestä paremman näköinen niin. Kilven tueksi laitoin muistaakseni 2mm paksun alumiinilevyn, jotta ei menis kilpi rikki kovin helposti. Kilpitelineen tilasin linkin takaa löytyvästä yrityksestä. Tuotteen nimi löytyy linkin alta.

    Lisäksi tilasin uuden takavalisimen, jossa oli kirkas lasi alla. Sain valon kilvelle. Vakiolampulla ei saanut tarpeeksi valoa aikaiseksi. Paitsi tietenkin vähän isomalla askartelulla/ rikkomalla lampun. Nyt en valitettavasti muista mistä tilasin takavalisimen.

    Takahäkin putket katkaisin ja päihin laittoin koristeeksi mustat huonekalutulpat. Tulpat ostin paikallisesta rautakaupasta.

    Telineen voi tietenkin tehdä itse, mutta mulla ainakin iski laiskuus. Noilla valmiilla osilla hommaan meni aikaa n. 2-3 tuntia ja samalla puhuin paskaa kaverin kanssa. Itse olin ainakin tyytyväinen työn tulokseen.

    Linkki

    Kurzes Heck ab 2000 Very Short

    Ei muuta, kun osia tilaamaan tai sitten rupeet itse työstämään telinettä. Noita telineitä on myytävänä monissa paikoissa. Löytyy varmaan halvempiakin vaihtoehtoja.

    Työniloa...

    Ps. Voin laittaa Sulle s-postiin vähän isommat kuvat jos niin haluat.
    Diavel dark
  3. #3
    kuvat kelpaa. Kiitos ja näyttää huomattavasti paremmalta kuin orkkis.
    mustonen@vantaalainen.com
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  4. #4
    jeeeps..laita mullekkin spostiin muutama kuva niin pääsen minäkin työstämään tuota takapäätä..=) jollezz@hotmail.com
  5. #5
    Mulla tollanen semi-lyhennys, putket katkaistu suurinpiirtein siitäkohtaa missä istuimen takimmainen kohta.

    "kliks-perä"
    m583"s"

    Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
  6. #6
    Hyvän näköisiä kyllä, laitteluks menee. Kunhan aikaa löytyy lisää.
    Kiitos kuvista!
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  7. #7
    Mites sen satula lukituksen vaijerin kanssa teitte, muistakseni se kuitenkin kulkee sieltä takaa mistä pitää putkia lyhentää...
  8. #8
    Jos englanninkielen taitoa omaa, Ducati Monster Forumilta löytyy apua.

    Hyviä ohjeita valmiine mittakuvineen ja ohjeineen.

    Tossa nyt pari linkkiä alkuun:

    Linkki I

    Linkki II

    Otin oman S4:n chopista aika hyvät vaihekuvat. Jos kiinnostusta löytyy voisin ladata nettiin tai painaa pakattuna s-postilla. Tossa yksi kuva lopputuloksesta:

    <p><strong>Kawasaki ZX10R -06</strong></p><p>Ex-pyörät:</p><p>KTM SM-T 990</p><p>Triumph Speed Triple</p><p>KTM Duke 3</p><p>Ducati Monster S4</p><p>KTM Duke 2</p><p>Ducati Monster 620</p><p>+ pari terapia Harleyta</p>
  9. #9
    [Mites sen satula lukituksen vaijerin kanssa teitte, muistakseni se kuitenkin kulkee sieltä takaa mistä pitää *putkia lyhentää.]


    Mun projektissa ei tullut mitään ongelmia se lukitusvaijerin kanssa.
    Ei tarvinnut siirtää mitään pois tieltä. Se on vähän siitä kiinni, että mistä kohtaa sitä perää lyhentää.

    Terv:

    EB
    Diavel dark
  10. #10
    Hei peräntypistäjät!

    Löytyisikö keneltäkään ylimääräistä perälippaa tai mistä kannattaisi kysellä?

  11. #11
    Lainaa (Hulda @ Kesä. 15 2009,15:56) kirjoitti
    Hei peräntypistäjät!

    Löytyisikö keneltäkään ylimääräistä perälippaa tai mistä kannattaisi kysellä?

    Tarkotatko sitä muovista perälokaria? Minulta löytyisi ja vilkutkin siihen. Tarjoa jotain jos tarvitset
  12. #12
    Youtube

    Tuosta yksi näkemys lyhennykseen. Tuon takavalon kiinnikkeen voikin sitten jokainen askarrella mieleisekseen, vilkuille omat siivekkeet jne. Ottakaa esim. paksua pahvia ja tehkää siitä malli. siitä sitten siirto vaikka 1,5-2mm alumiinilevylle (jota työstää helpohkosti kotivermeillä) niin luulisi kestävän. Tosin tuosta levyn paksuudesta voi viisaammat sanoa paremmin.



  13. #13
    Minä tilasin tuon tarvittavan takavalon/vilkkujen kiinnikkeen italian ebaysta, mukaan tuli vielä kilpiteline jossa tosin reiät eri kohdalla kun suomalaisessa mutta tein kilpeen uudet reiät niin passasi hyvin. Tässä vielä linkki ebayhyn, kuluja kaveri ottaa 10e ja teline tulee muutamassa päivässä suomeen. Ja on jämerää tekoa, voin suositella.
  14. #14
    Stigu, minkä värinen lippa ja vilkut?

  15. #15
    Säikeen aihetta sivuten kysymys vilkuista.

    Kun olette vilkkuja vaihdelleet pyöriinne niin oletteko lisänneet vastuksia piuhoihin?

    Itse vaihdoin pienemmät normaalipolttimoiset (ei led) vilkut, mutta pieni bugi on vielä toiminnassa. Vilkkut toimii normaalisti *kuin moottori EI ole päällä, mutta heti kun padan höräyttää tulille niin kiihtyy vilkutus teknomusikkiin sopivaksi. Ilmeisesti laturi nostaa akun jännitettä moottorin käydessä ratkaisevasti.

    Tässä vielä kuva minun typistetystä möröstä.

    ZX-9R -00
    Ducati Monster 620 -03
  16. #16
    5W ledi vilkut laitoin ilman vastuksia. Tyhjäkäynnillä joskus vilkunta on nopeampaa mutta siitä korkeammilla kierroksilla normaalia, ilmeisesti tuo jännite jotenkin heittelee tai tulee piikkejä tms. laturilta. Herättääpähän enemmän huomiota vilkunta kun on ajoittain normaalista poikkeavampi, kait *
  17. #17
    Millä ootte putkenne leikannu? Ihan rautasahalla vai? Saako suomesta esim noita levyleikkureita mitä noi jenkit käyttää? sais ainaki siistin jäljen sellasella leikattuu...
    Ducati Monster 600 2001
  18. #18
    rautasahalla saa ihan hyvän ja voihan sitä sit jollai vielä silottaa
    hra desmo
  19. #19
    Miulla on ihan normi 3,50 maksanu putkileikkuri odottamassa tuota Stigun ehdottamaa telinettä. Kokeilin sitä himassa yhteen putkenpätkään (teräsputkea) ja leikkasi kyl tosi nätisti. Epäilisin kovasti että tuo takalippa on mitään Hi-Ten überputkea.

    Laittelen sit palautetta tänne, kunhan silpaisen ton perän poies.
  20. #20
    Joo täytyy kattoo jos tollasen putkileikkurin jostai löytäis.
    Ducati Monster 600 2001
  21. #21
    Kokeen kertokaapas kuinka paljon paska lentää modin jälkee ku perä lyhyenä?
    Ducati Monster 600 2001
  22. #22
    Kyllä paska lentää aika paljon
    Diavel dark
  23. #23
    kunnon sateella alkaa niska kastua, mutta pienellä tihkulla pelkkä selkä...
    Happy with what you have to be happy with.
  24. #24
    hö mulla ei kastu vaikka järvessä ajas
    hra desmo
  25. #25
    Lainaa (Tuomio @ Heinä. 24 2009,11:47) kirjoitti
    Miulla on ihan normi 3,50 maksanu putkileikkuri odottamassa tuota Stigun ehdottamaa telinettä. Kokeilin sitä himassa yhteen putkenpätkään (teräsputkea) ja leikkasi kyl tosi nätisti. Epäilisin kovasti että tuo takalippa on mitään Hi-Ten überputkea.

    Laittelen sit palautetta tänne, kunhan silpaisen ton perän poies.
    3,50 maksanut putkileikkuri kyykähti toisen putken alun jälkeen. Komppasin rautasahalla. Onneksi sain leikkuu-uran tehtyä molempiin putkiin, tuli jäljestä siistimpi.

    Aika ähläys oli mokomassa remontissa. Tosin tein kaiken kerrasta kuntoon -metodilla, joten siksi aikaa meni enemmän. Laitanpa kuvan tännekin, kunhan saan huomenna otettua.

    Stigun suosiollisella ohjeella tilattu tellinki pelasi parin koeasennuksen ja prikkashimmauksen jälkeen hyvin. Satula menee paikalleen entiseen malliin ja sen telineen säädettävyys on hyvä. Toimituskin oli nopea ja luotettava. Suosittelen.
  26. #26
    Vähäniiku asiaan liittyen et mistä sais halvimmalla ton seatcoverin tohon taakse, ja ite yritin 2001 600 monsterista kiinnitys paikkoja katella enkä millään löytänyt, eli jos joku voisi niistä laittaa tänne kuvan. Kiitos jo etukäteen.
    Ducati Monster 600 2001
  27. #27
    Tohon omaan S4:een "sinkkukoppa" kiinnittyy suoraan satulan alle.

    Tulee kiinni kahdella samanlaisella helevetin isokantaisella ruuvilla, samanlaisilla millä työkaluboksin lukitus satulan alla on hoidettu.

    Ei noi nyt ihmeitä maksa. halvimmalla saa varmaan Ebay yms.

    Tossa nyt yksi hiilikuituinen toteutus aiheesta hintaan 139€.
    <p><strong>Kawasaki ZX10R -06</strong></p><p>Ex-pyörät:</p><p>KTM SM-T 990</p><p>Triumph Speed Triple</p><p>KTM Duke 3</p><p>Ducati Monster S4</p><p>KTM Duke 2</p><p>Ducati Monster 620</p><p>+ pari terapia Harleyta</p>
  28. #28
    <a href="http://cgi.ebay.com/Ducati-monster-seat-cover-new_W0QQitemZ270370602148QQcmdZViewItemQQptZUK_Mot orcycle_Parts?
    hash=item3ef357fca4&_trksid=p3286.m63.l1177" target="_blank">Ebay</a>

    Tuostakin löytyy, maalihommiksi voi mennä ja kiinnikkeistä ei ole varmuutta. Iibeistä kannattaa etsiä ducseihin on osaa jos jonkinlaista tarjolla.
  29. #29
    Jep, ebaystä oon itekki niitä katellu. Ja sieltä satulan alta niitä oon yrittäny katella mut ei minkäänlaisia ruuvin paikkoja oo näkyny.
    Ducati Monster 600 2001
  30.  
  31. #30
    Itse tilasin (muistaakseni) saksan Ebaysta lasikuituisen seatcoverin. Hintaa oli huikeat 20e +rahdit. Tosin pintana oli Gelgoat joten se piti maalata ja kiinnikkeetkin sai itse taiteilla pellistä. Mutta hinta-laatu suhteeltaan erinomainen diili.
    ZX-9R -00
    Ducati Monster 620 -03
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen