Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Tollanen "kerrasto" on mielessä, mutta en löydä mistään sitä netissä.. Ebayssa oli jossakin, mutta jos joku tietää paikan suomessa, missä noita on ihan varmuudella "hyllyssä", olisin kiitollinen..

    EDIT: Siis N2S..



    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  2. #2
    Ainakaa täällä meilläpäin ei Rukan edustajilla ollut hyllytavarana. Tilaamalla sain.
    GSX 1400 -06
  3. #3
    Ainakin Vantaan ja Tampereen Bike Worldistä löytyy jotain Rukan kerrastoja. Itse juuri lauantaina Tampereelta ostin sellaisen kaulasuojan, kätevä verme.

    Motoring Finlandilta Hyvinkäältä löytyy vastaavaa kerrastoa mutta merkki taisi olla Mike ja hinta tietysti hieman sopivampi. Tarkkaa hintaa en kyllä muista.
  4. #4
    Mää ostin parivuotta sitten rukan windstopper kalsarit Sportia-Pekasta tampereelta. Ainakin silloin windstopperit oli siellä hyllytavarana.
    Hyvät kalsarit, suosittelen
  5. #5
    Itselläkin windstopperia hakusessa. Jossain mopolehdessä oli mainos HJ-tuotteen vastaavista alusasuista. HJ-tuote

    Taitaa olla Rukkaa edullisempi, laadusta ei vielä tietoa.



    <p>Hävittäjälentelijä vuodesta 2011. Supermatoilija vuodesta 2008.</p>
  6. #6
    Olen nähnyt näitä windstoppereita myytävän urheiluvälineliikkeissä. Itselläni on craftin valmistamia vastaavia, ja kyllä, olen ollut niihin erittäin tyytyväinen.
    Rukkaakin on myös kaapissa, mutta vain teknisenä alusvaatteena. Oulussa Raksilan Cittari myi näitä kerran halvalla, muistaakseni 5 euroa/laatikko, joten ostin omaa kokoani olevat kalsarit ja aluspaidat sieltä pois kuleksimasta.
    Hilo
    //Suzuki GS1100G
  7. #7
    Minä olen todennut tuon windstopperin turhaksi siellä kerrastossa. Miksi se pitäisi olla siellä alimassa kerroksessa? kylmällä kelillä tuo pelkkä kerrasto ei kuitenkaan riitä.
    Paremmaksi olen todennut ihan normaalin lämpökerraston ja siihen päälle erillinen "windstopper"-paita. Toimii(mahtuu) nahkapuvun alle ja riittää noin viiden asteen keleihin (nahkoista on oma vuori poistettu että mahtuu pälle)



  8. #8
    Onko tuollainen windstopper-aluspaita kuuma näin kesällä, keskellä päivää?

    Olen pitänyt nahkapuvun alla ihan tavallista teknistä aluspaitaa, mutta ongelmana on nahkapuvun hihat joissa sisäpuoli on joustavaa kangasta josta menee tuuli läpi. Vähän niinkuin ohutta neopreeniä. Samanlaiset hihat näyttää olevan useissa nahkapuvuissa mitä olen kaupoissa väijynyt.

    Jos päivän ajelut kestää iltaan tai yöhön ja kotiin pitää tulla motaria pitkin, niin kädet meinaa jäähtyä vähän liikaa. Mietin että jos ostais windstopper-aluspaidan, mutta pelottaa että hiki lentää liiaksi päivällä kun kurvailee mutkapätkää.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  9. #9
    Mulla on takki perforoitua nahkaa ja siinä on mainitut kangassuikaleet hihoissa. Ostin ReliaTeciltä Forcefieldin windstopper-aluspaidan n. 60 egellä. Loistava tuote viileämmillä ilmoilla. Ainoa vika siinä on se, että paita on helmastaan aika lyhyt.

    Alle 20 asteen lämpötiloissa on pystynyt hyvin käyttämään. Yli kahdenkympin menee varmasti epämukavaksi, mutta eihän sitä silloin tarvitakaan.

    Edit. Sitä voi käyttää ihoa vasten, tai halutessaan sinne voi pistää alle vaikka kerraston. Kylmille ilmoille mulla on kokonahkainen numeroa isompi takki, jonne saa enemmän fylliä väliin.



  10. #10
    Eurobikerilta löytyi Sweepin paita hintaan 39,90,-. Housut oli saman hintaiset..

    Toimiva paita ja lisäksi hyvän näköinen. Ei näytä niin kalsarilta, kuin tuo rukan vastaava..
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  11.  
  12. #11
    Tilasin aluskerrastoksi Devold Expedition merinovillakerraston, lämpötila-alueeksi lupaillaan +5 -50 celciusta että luulis ettei tule kylmä ihan äkkiä. Nyt pääsi tuo lämpötila sen verran pomppaamaan ettei vielä päässyt testaamaan, luulen kuitenkin että nahkojen alla ei paljoa muuta vaadi. Koesovitus kuitenkin paljasti että miellyttävän tuntuinen ihoa vasten, ja villahan on muutenkin mukava materiaali kun ei ala löyhkäämään ja tuuletus riittää useimmiten huolloksi.
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.