Mikähän mahtaa olla syynä tuohon ajoittaiseen Avattaren katoamiseen? Ennen oli linkki johonki peli servuun joka sitten katosi ja upin tuon kuvan Picasan verkko albumiin. Nyt se sitten pysyy päivän pari, sitten katoaa ja pitää pistää linkki uusiksi vaikka se on koko ajan sama?
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Picasassa on ilmeisesti jotain rajoituksia sen suhteen, että miten ulkoinen linkittäminen toimii. Luulin, että vain isoilla kuvilla, mutta olisiko sitten pienilläkin.
En näe oikein sitäkään hyvänä vaihtoehtona, että foorumi cachettaisi 40000 pikkukuvaa omalle serverille, josta ne ladattaisiin näytettäväksi. Vaikka nuo pieniä ovatkin, niin pyyntöjä tulisi melkoinen määrä lisää.
Koeta löytää kuvanjakoserveri, joka vörkkii(?)
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Voihan sen laittaa tonne omaan .org albumiin
http://www.moottoripyora.org/kuva-albumit/index.php
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Noh, tuli rekattua Albumeihin, siellähän on näköjään avatar hakemistokin. Mutta kun yrittää kirjoo sissään, niin se vahvistuskoodi ei kelpaa (näköjään ihan sama koodi kuin rekatessa)
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Mulla tökkii myös se varmennuskoodi, ei ole tullut paljoa laiteltua kuvia. Ja nyppii hiukka kun ei albumeista saa mitään järkevää hakemistoa, sivu toisen perään raskaita silppu sivuja.. tekstilinkki hakemistO???
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Mitenkäs tosta avataresta saa tarpeeks pienen? 10kb on aika vähän..
GAAAAAZ!!!!
Kyllä se on aika paljon.(micky1000 @ Touko. 15 2009,19:56) kirjoitti
Hyvä ilmainen kuvankäsittelyohjelma on vaikkapa: http://www.irfanview.com/
Muuta kuvake ensin haluamaasi kokoon(image-> resize/resample, 64x64 max foorumille) ja sitten file -> save as (.jpg) ja säädä laatua alaspäin kunnes on tiedostokoko on sopiva.
Esim tuo mun avatar on alle 6kb. Ennen tallennusta voi tehdä image->sharpen.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
jpg ei kelpaa avatareksi?
lh5.ggpht.com/_Jktx5KCjav8/SQTAxrBykLI/AAAAAAAAAiA/o74zBAU4GDw/s800/Juhana%27s%20ST.jpg
tulee,et väärä tiedostopääte?
^On sellainen linkkihirviö että veikkaan foorumisoftan sekoilevan sen takia.
Olisiko heittomerkki syynä?
kirjoitti
hooondaaa
Ennemminki epäilisin tuota välilyöntiä.(MrEre @ Syys. 04 2010,09:56) kirjoitti
Kawasaki ZZR 600 -92
(L18 @ Syys. 04 2010,10:10) kirjoitti
Jep, ST:n edestä välilyönti pois ja tämä löyty
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
linkki on copy-pastettu selainriviltä,ja toimii,niinkuin muissa foorumeissa,mutta mulle herjaa:
Valitettavasti antamasi tiedostopääte on epäkelpo
pistin toisenkin eri päätteellä:
http://lh3.ggpht.com/_Jktx5K....51.jpeg
edit:jahas,linkin enimmäispituus on asetettu 30 merkkiin,loput nielaistaan...
siksi siis jpeg :kin katkeaa j:n jälkeen,ja siitä virheilmoitus...
ratkaisin asian nimeämällä kuvan dsc06651.jpg kuvaksi 1.jpg,jolloin linkki lyheni tuon kriittisen verran
eipä ole ennen ollut tälläsiä ongelmia,vaikka on tietokoneet ollu 70 luvun puolelta asti käytössä
mitäs,kun kamerassa on juokseva numerointi.ei tule mieleenkään,että linkeillä on joku merkkirajoitus pituudessa
niihin ei juuri pysty itse vaikuttamaan.
selvä bugi softassa,linkithän vain pitenevät ajan myötä...
Ei tiedostonimen pituus lie ongelma ole, vaan tuo palvelu jossa hostaat kuvan, tekee ihan tolkuttoman pitkän URLin.
juu,itse voi kuitenkin vaikuttaa vain tiedostonimeen,joka tietysti vaikuttaa linkin pituuteen..en vain ymmärrä tuota logiikkaa ,miksi linkin pituutta pitäisi rajoittaa,kun ei sitä tarvi itse opetella ulkoa
selvä bugi softassa on,että rajoitus leikkaa linkin,jonka jälkeen virheilmoitus on väärä tiedostotunniste,eikä kerro että linkki on liian pitkä ,vaan rikkoo sen.oikea olisi:linkki liian pitkä,anna lyhyempi linkki...