Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    mikäs täs nyt kestää maksoin rekistöröitymismaksu 2 päivää sit eikä mun nickiä näy vielläkää listal? pitäs nimittäi maksaa toi ratamaksu mut haluun sen 10e alennukse :P
  2. #2
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Valitettavasti tuo kaksi päivää menee hepostikkin pankkien väliseen rahaliikenteeseen, ja vaikka olisit maksanut "ry:n pankkiin", kestää se sielläkin oman aikansa, ennenkuin näkyy tilillä ym. Minä nyt näistä niin paljoa tiedä, toi Sumppa varmaan osais selittää tarkemmin. Mutta kaiken kaikkiaan. Tervetuloa tähän mukavaan ja rentoon porukkaan.



    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  3. #3
    yritin vaa viestittää ylläpidolle ettei poista mua sielt varauksist ku ootan vaa et saan sen 10e alennukse
  4. #4
    Mistäs sais tietää onko tos rekistöröitymises enemmänki joku ongelma kysees ku aikaa nyt on kulunu jo 4-5 päiv....
  5. #5
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Koskapa yhdistystä pyöritetään talkoo voimin, eli jokaisen omien töiden ja muun elämän ohessa, ei rahastonhoitajamme eli ihanainen Sumppa välttämättä ehdi tarkistella saapuneita maksuja joka päivä.
    Jos on kauhea hätä niin laita meiliä suoraan rahastonhoitajalle sumppa@moottoripyora.org
    -nomen est omen-
  6. #6
    No eipä täs sinäänsä hätä. Kunha vaa mietin et kaikki on menny niiku pitääki ootellaa täs viel pari päivää
  7. #7
    Juu, ei kannata heittää kirvestä kaivoon. Ollut aivan kamala kiire muissa hommissa.
    Nyt kohta kuittaan maksetut.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  8. #8
    Ja nyt kuitattu aimo liuta uusia jäseniä.

    Tervetuloa kaikki jäseniksi!

    Sumppa
    rahastonhoitaja
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  9.  
  10. #9