Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 82:sta
  1. #31
    Lainaa (Nitrous @ Maalis. 06 2011,17:08) kirjoitti
    Lainaa (Crane @ Maalis. 06 2011,17:06) kirjoitti
    Risuja. Ei yllätä MP-maailman testi. Mieluummin vien moponi vaikka kansalaisopiston keramiikkapajalle. Ammattikoulusta saa varmasti paremmin rahalle vastinetta. Tuskin ne siellä opettelusta kehtaavat pyytää yli 60e tunnilta. Vahingoista oppii, niin minäkin. Jokainen tekee tyylillään ja mahdollisuuksien mukaan.
    Kannattaisi näihin haukkuihin kertoa vähän tarkemmin, että mikä meni vikaan. Muuten jää aika turhanpäiväiseksi huuteluksi.
    Kokemukset liittyy moottoriremontteihin, joita on sitten joutunut itse parsimaan. Enempää yksityiskohtia paljastamatta varmaan turhaa huutelua. Jokainen uskoo mihin haluaa, minä siihen mitä nähnyt/kokenut ja esitin mielipiteeni.
  2. #32
    Ei edelleenkään mitään huonoa sanottavaa.
    Kiitokset pajan väelle, erityisesti LEQ:ulle
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #33
    Itse ainakin olin tyytyväinen heiltä saamaani palveluun. Pyörä oli pari päivää dynossa säädettävänä ja ilmaisivat heti alkuun, että uudesta softasta oli kyse (Tune-Ecu) ja harjoittelevat mielellään kyseisen softan käyttöä.

    Lopputulos oli hyvä. Kiitokset tästä
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  4. #34
    Kiitokset prätkäpajalle pyörän ruiskun uudelleen letkuttamisesta!

    Nyt kelpaa taas ajella.
    Kawasaki VN1500 mean streak -02.
  5. #35
    Vierailin ekan kerran Prätkäpajassa männä viikolla teettämättä Banditin 48 tkm huollon ja hyvää palvelua sain, ja pyöräkin käy nyt nätimmin kuin koskaan! Itsellä kun ei teknistä osaamista ole juurikaan eikä paikkaa missä pyörää laittaa edes sen vertaa, niin kaikki huollot tulee teetettyä liikkeissä. Tähän asti oon seilannut liikkeestä toiseen, mutta tällä pajalla tuntui olevan tuntemusta Banditeista enemmänkin ja hinta kohdillaan, joten Bandit käynee siellä jatkossakin hoidossa.
    Suzuki GSF 1200 S Bandit '03
  6. #36
    Koko kone atomeiksi, tarkastus/kunnostus tarvittavin osin, kasaus ja niin on 33 vuotta vanha kone kuin uusi! Valtava ero, vaikka kone toimi kuin enkeli jo ennen huoltoa. Tämä linkki on jo tuolla "Oma pyörä" -kohdassa, mutta oikeastaan sopii paremmin tänne eli tässä kokemukseni PrätkäPajasta kuvin ja sanoin: http://www.vanhamoto.net/2013/02/100...-honda-cx.html
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
  7. #37
    Täytyy taas antaa positiivista palautetta - sattui parin viikon välein akuutteja ongelmia, ja vaikka siellä oli molemmilla kerroilla päivä tupaten täynnä, niin ottivat ilman ajanvarausta sisään molemmilla kerroilla ja ylitöinä laittoivat kuntoon, että liikkeelle pääsi. Samalla tuohon Ruotsista juuri tuotuun pyörään tekivät pienen tarkistuksen (havaitut puutteet korjattiin sitten myöhemmin ihan varatulla ajalla).

    Kaikki Honda CX:n korjaukset (myös muissa paikoissa tehdyt): http://www.vanhamoto.net/p/huolto.html
    Kaikki Ruotsista pari viikkoa sitten tuodun BMW K75:n huollot: http://www.vanhamoto.net/p/bmw-k75-huolto.html
    Viimeksi muokannut: Oma Aika; 22.07.2013 klo 08:22.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
  8. #38
    Renkaiden vaihto alta alle ja Continental Attacit löytyi suoraan hyllystä. Homma hoitui tunnissa ilman ajan varausta ja koko setti kilpailukykyiseen hintaan. Hyvä palvelu ja varmasti asioin jatkossakin
    Asiat ei koskaan ole niin huonosti, jottei niitä pysty viinalla pahentaa!
  9. #39
    Jälleen kerran erinomaista palvelua Prätkäpajasta.

    Maanantaina soitin ja kysyin aikaa öljynvaihtohuoltoon sekä renkaiden vaihdolle. Vein pyörän sovitusti huoltoon tiistaina päivän päätteeksi ja keskiviikkona tulikin viesti jo klo 14, että pyörä on valmiina noudettavaksi.

    Nopeaa ja asiallista palvelua suosittelen!
    Honda VFR 800 VTEC ABS 2004
  10. #40
    Kone purettu, porattu ja kasattu ym. pienempää laittoa - erinomaisin tuloksin. Kone on parempi kuin uusi!

    http://www.vanhamoto.net/2014/03/kro...en-poraus.html
    Viimeksi muokannut: Oma Aika; 09.04.2014 klo 22:29.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
  11. #41
    Ruusuja.
    Ei moitittavaa, kohtuuhintainen. (Etukäteen sovittu hinta piti paikkansa)
    Takanakki, ketjut ja rattaat vaihdettiin "odottaessa". (noin 1 h)

    Kaikin puolin positiivinen kuva yrityksestä, ja vielä aika lähellä työpaikkaani.
    Terkut Pajalle, jatkossa hoidatan heillä hommat joihin ei itseltä löydy työkaluja tai osaamista.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
  12. #42
    Itse annan prätkäpajalle risuja. Ostin shifterin ratapyörääni sieltä, toimitusaika venyi paljon pidemmäksi mitä piti. En onnistunut ohjelmoimaan shifteriä, ja kävin näyttämässä pyörääni siellä, joku jonka piti tietää kyseisen merkin shiftereistä, katteli pyörääni ja kokeili pyörää huoltopukin päällä ja sanoi, että se toimii moitteettomasti kun vaihteet menivät raakana sisään huoltopukin päällä. No eihän se oikeasti mitään toiminut, onneksi gordonan asiakaspalvelu ruotsissa toimi erittäin hyvin ja muutaman tunnin sähköpostiviestittelyn jälkeen vika selvisi ja sain ohjelmoitua shifterin.
    Nyt on alla taas Ducati.
  13. #43
    Plussaa Prätkäpajalle.
    Keulanhuolto tehty pyörä oli valmis nopeammin ku ennustettiin ja kerrottiin mitä ja miks sekä hinta piti kutinsa.
  14. #44
    Iso plussa prätkäpajalle! Rattaiden ja ketjun vaihto järjestyi tunninpäähän soitosta korjaamolle ja tehtiin odotellessa. Puhelimessa ilmoitettu hinta piti paikkansa ja asiakaspalvelusta

    muutamaan muuhun korjaamoon soittaessa korjausaikaa olisi löytynyt 1-3 viikon päähän.
  15. #45
    Ruusuja.

    40k kustom rotteloni huolto hoitui sovitusti ja muutamia pikku puutteita korjailtu myös siinä huollon ohessa.

    Kiitos LeQlle ja pajan väelle.
  16. #46
    Pisteet taas prätkäpajalle, etukumin vaihto odottaessa ja taas on kiva ajella.
  17. #47
    Kiitokset reklamaation hoidosta. Asiakaspalvelun laatua ei yleensä mitata onnistuneilla keikoilla, vaan epäonnistuneiden keikkojen jälkihoidolla.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  18. #48
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset reklamaation hoidosta. Asiakaspalvelun laatua ei yleensä mitata onnistuneilla keikoilla, vaan epäonnistuneiden keikkojen jälkihoidolla.
    Juurikin näin.

    Oma mopo oli jo toisessa 10 000km huollossa tänä kesänä ja pientä puutetta huomasin huollon jälkeen joka tosin hoidettiin nopeasti kuntoon. Kiitokset.
  19. #49
    Vanhan matkapyörän kulku oli hyytyneen oloista. Prätkä Prätkäpajaan ja takaisin liikenteeseen: tehonlisäys 62 %, vääntöä ja vääntöaluetta reippaasti lisää. On kuin olisi saanut uuden pyörän!

    http://www.vanhamoto.net/2014/10/bmw...ahtasataa.html
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
  20. #50
    Risuja.

    Pyörääni oli juuri tehty 36t huolto prätkiksellä ja heti tulevina päivinä ilmeni rykimistä eritoten alhaisilla kierroksilla eikä pyörä tuntunut vastaavan kunnolla kaasuun. Pyörälläni oli ajettu noin 36200km eli vain 300km huollosta.

    Soitin prätkäpajaan kysyäkseni viasta ja voisiko pyörän tuoda näytille. Kysyivät onko pyörää viritetty. Vastasin, että LeoVincen slipari löytyy eikä commanderia ole kiinni. Käy mahdollisesti liian laihalla oli vastaus.
    Vuoden ollut slipari kiinni ilman minkäänlaisia ongelmia ja nyt käy liian laihalla?
    "No, tuo tänne niin katotaan" Lähin aika viikon päähän. Ei onnistu, sillä olen kuukauden poissa suomesta.

    Lokakuussa uusi soitto ajanvaraus ja näytille. 2 päivää meni ja soittivat ettei pyörässä ole mitään vikaa.
    Olivat tutkineet, käyttäneet dynossa ja todenneet, että kun pyörässä on kiinni slipari käy pyörän seokset liian laihalla eli säätämällä powercommanderilla loppuisi kaikki ongelmat. Hinta 650€ luokkaa.

    Hain pois ja ajaminen oli karmeeta. Alhasilla kierroksilla pätkii ja köhii eikä tunnu liikkuvan. Pakko tässä jotain vikaa on olla ja kitkuttelin suoraan kilometrin päässä olevaan toiseen pyörä huoltoon. Kerroin ongelmani ja kaveri tuli samantien ulos katsomaan ja koe ajamaan.

    Löi koneen tulille ja totes "TÄÄHÄN KÄY VAAN KOLMELLA PYTYLLÄ" Siinä on jotain vikaa! En siis ollut tulemassa hulluksi.
    Lupasi huoltaa pyörän jo seuraavana päivänä.
    Ilmeni, että sytytystulpat olivat finaalissa ja vaihdettava uusiin. Hain pois ja pyörä toimi taas niin kuin ennenkin.

    Noita tulppia ei tuossa 36t huollossa vaihdettu, koska prätkäpajalta kerrottiin niiden olevan vielä hyvässä kunnossa eikä vaihto siten ollut vielä tarpeellista.

    Taidan asioida tulevaisuudessa jossain muualla.
    Kawasaki Z750 -07
  21. #51
    mikä liike oli se joka oli ajantasalla?
  22. #52
    Hitto mikä munaus Prätkäpajalta.
  23. #53
    Hiljasta on ollut näköjään täällä vaikka ei liikkessä siltä vaikuttanut.
    Oma rengas torstaina pajalle ja tänään sitten mopottimella duuniin ja iltapäivästä alle samalla siinä sivussa säädettiin aamulla kadonnut tyhjäkäynti kohdilleen.
    Pelkää plussaa tälläkin kertaa.

    Ps.Olihan siellä punainen viis satanen hondakin
  24. #54
    Lainaa Bartti kirjoitti Katso viesti
    Ps.Olihan siellä punainen viis satanen hondakin
    Mahtoiko olla tällainen punainen Honda...?


    Sisällä oli myön meidän Biimerimme, jonka sain hiukan myöhemmin ulos. Tulee käytyä siellä varmaan 20 kertaa kaudessa maksavana asiakkaana, ja aina olen ollut tyytyväinen. Tekevät näihin vanhuksiin tarvittaessa jopa osia itse!
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
  25. #55
    Sama mopo lähdit matkaan ku jäin vielä pihalle odottelemaan omani valmistumista.
  26. #56
    Prätkäpaja & Pohjola


    Itse kävin Prätkäpajalla vaihdattamassa Biimeriini renkaat lähes viisi viikkoa sitten.
    Unohtivat pultata takajarrusatulan kiinni, jonka seurauksena satula vanteen ja swingin väliin ja pyörä heti pajan pihalla äkkipysähdyksellä katolleen.
    Myönsivät välittömästi virheensä, mutta siitäkös vasta sekoilut ja rumbat alkoivatkin.
    Työn olin tilannut ja maksoin Prätkäpajalle, työn suoritti Sovinto ry:n työharjoittelija ja valvoi, tai ainakin ymmärtääkseni olisi pitänyt valvoa pajan edustaja.
    Sovimme heidän tekevän vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiöönsä, pyörä korjaamolle ja kuntoon, mutta ei.
    Vähintäänkin maltillisen kymmenen päivän odottelun jälkeen otin heihin itse yhteyttä koska en ollut kuullut heistä mitään. Tällöin selvisi että korvaus menisi heidän tulkintansa mukaan minun vapaaehtoisesta kaskovakuutuksestani ja ainoastaan bonusmenetykset korvattaisiin työharjoittelijan vakuutuksesta. Myöhemmin selvisi Prätkäpajalla olevan myös oma vastuuvakuutus Fenniassa mutta eivät halunneet käyttää sitä korkean omavastuun takia.
    Ensin ilmoittivat Sovinto ry.llä olevan vakuutus Pohjantähdessä, joka sittemmin tarkentuikin OP-Pohjolaksi.
    Tässä yhteydessä olin myös yhteydessä vakuutusyhtiöihin Fennia ja If(oma liikenne-/ kaskovakuutukseni),
    näistä kahdesta yhtiöstä sain erittäin asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua, toisin kuin ensinmainituista Pohjantähdestä ja Pohjolasta. Fennia ja If jopa molemmat tarjoutuivat heti korvaamaan vahingon toisin kuin P ja P.
    Pohjolassa jouduin lopulta vääntämään Mirelle nimisen henkilön sekä keskustyttöjen että -poikien kanssa päivänselvää asiaa rautalangasta viikkoja.
    Onneksi lopulta Pohjolassa astui kuvaan ystävällinen vakuutusammattilainen Rauno Samula.
    Hänen kantansa oli ettei pyörää ikäväkseni kannata korjata vaan se menee lunastukseen. Tämä minun oli hyväksyttävä.
    Sain sähköpostilla korvauslaskelmat ja luovutuspaperit, joka jälkeen toimitin pyörän Juvanmalmille sopimuksemme mukaisesti ja jäin odottelemaan sopimaamme korvausta. Tässä vaiheessa kuvittelin asian olevan lopultakin hallinnassa.
    Maltillisena miehenä odottelin korvausta kaksi viikkoa, jonka jälkeen tiedustelin korvausta Pohjolan asiakaspalvelusta. Palloteltuaan minua asiakaspalvelijalta toiselle vajaan tunnin eräs neitokainen sattui kysymään tilinumeroa jolle korvaus olisi pitänyt maksaa, meni aivan vaikeaksi kerrottuani tilinumeroni ja lupasi jonkun soittavan hetken kuluttua - ei muuten soittanut kukaan. Oli perjantai ja viikoloppu tulossa, eikä muuten soittanut kukaan maanantainakaan.
    Taas oli kulunut viisi päivää lähetellessäni sähköposteja ja selvittäessäni asioita kunnes soitin Rauno Samulalle Pohjolaan, hän sai asioihin vauhtia.
    Pohjolan Mirelle olikin maksanut Sovinto ry:n Adilelle korvauksen MINUN pyörästäni, josta minä olin tehnyt sopimuksen Pohjolan kanssa ja asia ei Mirellen mukaan kuulunut enää millään tavalla Pohjolalle.
    Pyörä oli mennyt jo viikkoja sitten ja rahatkin oli maksettu muualle -meniköhän nyt ihan oikein?
    Useiden tuloksettomien yhteysyrityksien jälkeen Sovinto ry:n Adile soitti minulle ja lupasi maksaa rahat samana päivänä eli tänään
    Taas toiveikkaana odottelen.

    Alkaa pikkuhiljaa kyrsii, kuten kaverini Masa saattaisi asian ilmaista.

    Mopoilukausi alkaa olla paketissa joten jos talven aikana löytäisi uuden mopedin.


    On korjaamoita ja korjaamoita sekä kaikenmoisia vakuutusyhtiöitä, jokainen valitkoon parhaaksi katsomansa.
    Viimeksi muokannut: JK62; 08.09.2015 klo 16:54.
    Zippa da Duida
  27. #57
    Lainaa JK62 kirjoitti Katso viesti
    Prätkäpaja & Pohjola


    Itse kävin Prätkäpajalla vaihdattamassa Biimeriini renkaat lähes viisi viikkoa sitten.
    Unohtivat pultata takajarrusatulan kiinni, jonka seurauksena satula vanteen ja swingin väliin ja pyörä heti pajan pihalla äkkipysähdyksellä katolleen.
    Myönsivät välittömästi virheensä, mutta siitäkös vasta sekoilut ja rumbat alkoivatkin.
    Työn olin tilannut ja maksoin Prätkäpajalle, työn suoritti Sovinto ry:n työharjoittelija ja valvoi, tai ainakin ymmärtääkseni olisi pitänyt valvoa pajan edustaja.
    Sovimme heidän tekevän vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiöönsä, pyörä korjaamolle ja kuntoon, mutta ei.
    Vähintäänkin maltillisen kymmenen päivän odottelun jälkeen otin heihin itse yhteyttä koska en ollut kuullut heistä mitään. Tällöin selvisi että korvaus menisi heidän tulkintansa mukaan minun vapaaehtoisesta kaskovakuutuksestani ja ainoastaan bonusmenetykset korvattaisiin työharjoittelijan vakuutuksesta. Myöhemmin selvisi Prätkäpajalla olevan myös oma vastuuvakuutus Fenniassa mutta eivät halunneet käyttää sitä korkean omavastuun takia.
    Ensin ilmoittivat Sovinto ry.llä olevan vakuutus Pohjantähdessä, joka sittemmin tarkentuikin OP-Pohjolaksi.
    Tässä yhteydessä olin myös yhteydessä vakuutusyhtiöihin Fennia ja If(oma liikenne-/ kaskovakuutukseni),
    näistä kahdesta yhtiöstä sain erittäin asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua, toisin kuin ensinmainituista Pohjantähdestä ja Pohjolasta. Fennia ja If jopa molemmat tarjoutuivat heti korvaamaan vahingon toisin kuin P ja P.
    Pohjolassa jouduin lopulta vääntämään Mirelle nimisen henkilön sekä keskustyttöjen että -poikien kanssa päivänselvää asiaa rautalangasta viikkoja.
    Onneksi lopulta Pohjolassa astui kuvaan ystävällinen vakuutusammattilainen Rauno Samula.
    Hänen kantansa oli ettei pyörää ikäväkseni kannata korjata vaan se menee lunastukseen. Tämä minun oli hyväksyttävä.
    Sain sähköpostilla korvauslaskelmat ja luovutuspaperit, joka jälkeen toimitin pyörän Juvanmalmille sopimuksemme mukaisesti ja jäin odottelemaan sopimaamme korvausta. Tässä vaiheessa kuvittelin asian olevan lopultakin hallinnassa.
    Maltillisena miehenä odottelin korvausta kaksi viikkoa, jonka jälkeen tiedustelin korvausta Pohjolan asiakaspalvelusta. Palloteltuaan minua asiakaspalvelijalta toiselle vajaan tunnin eräs neitokainen sattui kysymään tilinumeroa jolle korvaus olisi pitänyt maksaa, meni aivan vaikeaksi kerrottuani tilinumeroni ja lupasi jonkun soittavan hetken kuluttua - ei muuten soittanut kukaan. Oli perjantai ja viikoloppu tulossa, eikä muuten soittanut kukaan maanantainakaan.
    Taas oli kulunut viisi päivää lähetellessäni sähköposteja ja selvittäessäni asioita kunnes soitin Rauno Samulalle Pohjolaan, hän sai asioihin vauhtia.
    Pohjolan Mirelle olikin maksanut Sovinto ry:n Adilelle korvauksen MINUN pyörästäni, josta minä olin tehnyt sopimuksen Pohjolan kanssa ja asia ei Mirellen mukaan kuulunut enää millään tavalla Pohjolalle.
    Pyörä oli mennyt jo viikkoja sitten ja rahatkin oli maksettu muualle -meniköhän nyt ihan oikein?
    Useiden tuloksettomien yhteysyrityksien jälkeen Sovinto ry:n Adile soitti minulle ja lupasi maksaa rahat samana päivänä eli tänään
    Taas toiveikkaana odottelen.

    Alkaa pikkuhiljaa kyrsii, kuten kaverini Masa saattaisi asian ilmaista.

    Mopoilukausi alkaa olla paketissa joten jos talven aikana löytäisi uuden mopedin.


    On korjaamoita ja korjaamoita sekä kaikenmoisia vakuutusyhtiöitä, jokainen valitkoon parhaaksi katsomansa.
    Korvaus tuli vihdoinkin eilen, joten kohti uusia seikkailuita......
    Zippa da Duida
  28. #58
    Loistavaa palvelua Prätkäpajalta. Tuli kiire etsiä eturengas Ninjaan ja halusin Misukan Pilot Road 3:sen.
    Soitin lähes kaikki tiedossa olevat putiikit läpi ja jos löytyi rengas, niin ei onnistunut asennus, tai sitten ei löytynyt edes sitä rengasta. Ei se lupaavasti alkanut Prätkäpajan kanssa keskustelu, haluamaani rengasta ei kuulemma tukkurilta saa. Mutta samalle päivälle löytyisi Pilot Road 4:nen ja sen saisi alle, vielä samana päivänä ja hintakin oli alle laitettuna, hyvinkin lompakkoystävällinen. Kaupat tuli ja nyt on uusi rengas alla.
  29. #59
    Terve immeiset,

    Itse ajattelin viedä oman pyöräni 2014 Z1000 kyseiseen liikkeeseen putkiston ja pc:n asennukseen säätöineen, kun on tuossa vieressä.

    Hieman vaan epäilyttää se kun lukee arvosteluja niin kauheasti on muilla öljyn- tai renkaiden vaihdoista kokemusta ja palautetta, mutta onko jollain oikeasti kokemusta kyseisen firman pc asennuksista / säädöistä ?? Meneekö kuin strömsössä?
    Hena
  30.  
  31. #60
    hhena! Minulla on niin vanhat pyörät, ettei niissä ole varmaan ihmeitä säätöjä, mitä nyt penkissä säädettiin vanhaan Biimeriini +62 % tehoa lisää, mutta usein olen siellä nähnyt, kun pyöriä turbotetaan ja rakennetaan kiihdytyspyöriä tms. eli ilmeisesti kokemusta on ainakin sellaisesta. Tietysti tuo oman pyörän teholisäys oli helppo, kun lähtötaso oli matala, mutta ainakin se onnistui hyvin:

    http://www.vanhamoto.net/2014/10/bmw...ahtasataa.html
    Viimeksi muokannut: Oma Aika; 22.02.2016 klo 23:00.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen