Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 74:sta
  1. #1
    Dieselin malliin: kliks
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  2. #2
    Tuossa jotain "äreetä"?
    636 -> 998
  3. #3
    Eikä humise...
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  4. #4
  5. #5
    "You're hotshot - you're maverick renegade speeding through life to hell and back."

    Aamuruuhkassa kun posottelee töihin niin on tosi hotshot maverick renegade olo. Pakkohan tuo topgun-hotshot-potta on saada...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  6. #6
    Ehkä jollekkin 15v skootterikuskille. Vaatteita kyllä dieseliltä ostelen, mutta kypärät saa jäädä.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  7. #7
    "High resistance thermoplastic shell" ... = ei yli mopovauhteihin.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  8. #8
    ei tuo nyt pöllömmän näkönen kuuppa ole. nolanin ohutkuorinen taikka davidan avoruukku on silti ostoslistan etusijalla.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  9. #9
    Lainaa (Utah @ Touko. 07 2009,11:38) kirjoitti
    "High resistance thermoplastic shell" ... = ei yli mopovauhteihin.
    ...niinhän sitä luulis...todellisuus on tarua ihmeempää...
  10. #10
    Tuolla on mukava kyntää leuka edellä sadekourua ja ojanpohjaa ja thermoplastic equals shit.
  11. #11
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 07 2009,12:33) kirjoitti
    Tuolla on mukava kyntää leuka edellä sadekourua ja ojanpohjaa ja thermoplastic equals shit.
    no jos siitä tykkää. itsehän pyrin pysymään tylsästi ihan tiellä vaan.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  12. #12
    Lainaa (JaZZo @ Touko. 07 2009,13:22) kirjoitti
    no jos siitä tykkää. itsehän pyrin pysymään tylsästi ihan tiellä vaan.
    Niin, sunhan päätettävissä se tiellä pysyminen on.

    Itse taas olen sitä mieltä, että se ei aina minusta ole kiinni vaikka en virheitä tekisikään ja tässä tapauksessa ei avokypärä tule kysymykseen, koskaan. Puhuminen ja ruoan hienontaminen ennen nielemistä kun ovat mun mielestä aika tärkeitä taitoja ihan näin jokapäiväsessäkin elämässä.
  13. #13
    Onpa kammottavaa rikokseen yllyttämistä, kun tuollaisilla ylinopeusmielikuvilla myydään tuotteita! Mikseivät päättäjät tee mitään?!?
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  14. #14
    Tästähän on kehkeytymässä taas antoisa umpikupoli vastaan avokupoli vääntö, höystettynä muovikupoli vastaan kuitukupoli väännöllä ja päälle ripaus "halpa on aina paskaa" vastaan "kallein on aina paras" vääntöä ja avot, kyllä viestejä kertyy sivukaupalla vieläpä niin, ettei kukaan pääse asiassa puusta pitkään ja etenkin niin, että alkuperäinen aihe unohtuu ennen ekan sivun loppua, eiks je?!



    Ai niin aiheeseen, toi potta näyttäisi olevan aika tarkkaan samanlainen kun esim. Osbe Rufus, jollaisella on tullut ajeltua parina viime vuotena. Kyllä tuo varmasti kaupunkipyörityksessä hommansa hoitaa, mutta Diesel on vaan merkkinä sellainen, että trendipelleilyä välttävä mieluummin hakee sen Osben.





    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  15. #15
    Lainaa (harald73 @ Touko. 07 2009,14:36) kirjoitti
    Kyllä tuo varmasti kaupunkipyörityksessä hommansa hoitaa, mutta Diesel on vaan merkkinä sellainen, että trendipelleilyä välttävä mieluummin hakee sen Osben.
    Kaupungillako ei ole mahdollista kyntää? Mukulakivikatua sukeltaminen leuka edellä tuntuu hyvältä.

    Totta turiset, trendikypärältä vaikuttaa. Asiallisia avokypäriäkin kun on saatavilla, niin miksi ostaa muovi-Diesel?
  16. #16
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 07 2009,13:28) kirjoitti
    Lainaa (JaZZo @ Touko. 07 2009,13:22) kirjoitti
    no jos siitä tykkää. itsehän pyrin pysymään tylsästi ihan tiellä vaan.
    Niin, sunhan päätettävissä se tiellä pysyminen on.

    Itse taas olen sitä mieltä, että se ei aina minusta ole kiinni vaikka en virheitä tekisikään ja tässä tapauksessa ei avokypärä tule kysymykseen, koskaan. Puhuminen ja ruoan hienontaminen ennen nielemistä kun ovat mun mielestä aika tärkeitä taitoja ihan näin jokapäiväsessäkin elämässä.
    Entäpä jos meteoriitti tippuu niskaasi, silloin ei umpikypärätkään auta. Ihan oikeasti, kaikkia ei kiinnosta varautua koko ajan pahimpaa varten, tekee mieli elääkkin välillä...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  17. #17
    Lainaa (jukepoksi @ Touko. 07 2009,15:44) kirjoitti
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 07 2009,13:28) kirjoitti
    Lainaa (JaZZo @ Touko. 07 2009,13:22) kirjoitti
    no jos siitä tykkää. itsehän pyrin pysymään tylsästi ihan tiellä vaan.
    Niin, sunhan päätettävissä se tiellä pysyminen on.

    Itse taas olen sitä mieltä, että se ei aina minusta ole kiinni vaikka en virheitä tekisikään ja tässä tapauksessa ei avokypärä tule kysymykseen, koskaan. Puhuminen ja ruoan hienontaminen ennen nielemistä kun ovat mun mielestä aika tärkeitä taitoja ihan näin jokapäiväsessäkin elämässä.
    Entäpä jos meteoriitti tippuu niskaasi, silloin ei umpikypärätkään auta. Ihan oikeasti, kaikkia ei kiinnosta varautua koko ajan pahimpaa varten, tekee mieli elääkkin välillä...
    samoilla raiteilla jukepoksin kanssa.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  18. #18
    eikös tollasia avokypäriä käytä lähinnä skootterikuskit, itse en ainakaan kehtaisi moottoripyörää moisella ajaa



  19. #19
    Lainaa (jukepoksi @ Touko. 07 2009,15:44) kirjoitti
    Entäpä jos meteoriitti tippuu niskaasi, silloin ei umpikypärätkään auta. Ihan oikeasti, kaikkia ei kiinnosta varautua koko ajan pahimpaa varten, tekee mieli elääkkin välillä...
    Oiskohan tuo kaatuminen vähän todennäköisempää kuin taivasten kivien tipahtaminen päähän?

    Jos se vaikuttaa sun elämään olennaisesti, niin käytä avokypärää. Eikös tuo nyt ole selvästi miellyttävämpi muutenkin ajaa umpikypärällä.

    http://jeff.dean.home.att.net/swisher.htm
  20. #20
    hitti Stureplan MC:n keskuudessa veikkaan ma
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  21. #21
    Kaikkia ei vaan kiinnosta umpikypärät. Mä en osaa ajaa tolla nykyisellä umpikypärällä visiiri kiinni. Aiemmin oli avopotta. Ja ehkä seuraavakin.
    Ihan sama kuinka monta "tutkimusta" tänne työntää.
  22. #22
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 07 2009,16:24) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Touko. 07 2009,15:44) kirjoitti
    Entäpä jos meteoriitti tippuu niskaasi, silloin ei umpikypärätkään auta. Ihan oikeasti, kaikkia ei kiinnosta varautua koko ajan pahimpaa varten, tekee mieli elääkkin välillä...
    Oiskohan tuo kaatuminen vähän todennäköisempää kuin taivasten kivien tipahtaminen päähän?

    Jos se vaikuttaa sun elämään olennaisesti, niin käytä avokypärää. Eikös tuo nyt ole selvästi miellyttävämpi muutenkin ajaa umpikypärällä.

    http://jeff.dean.home.att.net/swisher.htm
    Minä käytän kyllä umpikypärää, aiheesta saarnaaminen muille alkaa vaan tökkiä liikaa. Ei liene sinun ongelmasi jos joku haluaa ottaa elämässään riskejä enemmän kuin sinä? Turha j**sustelu alkaa riittää jo pikkuhiljaa...nyt ajelemaan.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  23. #23
    Asiasta (kukka)ruukkuun... Mun silmää ainakin miellyttää, varsinkin se mattavalkoinen.
    Voihan sen kromata jos ei se kulje.
  24. #24
    Lainaa (jukepoksi @ Touko. 07 2009,17:33) kirjoitti
    Minä käytän kyllä umpikypärää, aiheesta saarnaaminen muille alkaa vaan tökkiä liikaa. Ei liene sinun ongelmasi jos joku haluaa ottaa elämässään riskejä enemmän kuin sinä? Turha j**sustelu alkaa riittää jo pikkuhiljaa...nyt ajelemaan.
    Nojoo, vähän ottaa vaan kupoliin tuo asenne "minähän en kaadu" vaikka suht selvää trollausta olikin.

    Typerää ottaa tuollaista turhanpäiväistä riskiä, ei mulla sen kummempaa.
  25. #25
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 07 2009,19:24) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Touko. 07 2009,17:33) kirjoitti
    Minä käytän kyllä umpikypärää, aiheesta saarnaaminen muille alkaa vaan tökkiä liikaa. Ei liene sinun ongelmasi jos joku haluaa ottaa elämässään riskejä enemmän kuin sinä? Turha j**sustelu alkaa riittää jo pikkuhiljaa...nyt ajelemaan.
    Nojoo, vähän ottaa vaan kupoliin tuo asenne "minähän en kaadu" vaikka suht selvää trollausta olikin.

    Typerää ottaa tuollaista turhanpäiväistä riskiä, ei mulla sen kummempaa.
    ei ollu trolli. pystyssä oon pysyny viitisentoista vuotta vasta. mut jos kopsahtaa niin minkä sille voi.

    ainiin, ajan joskus myös farkuissa ja t-paidassa.

    mä ainakaan rupee mitään kolareita tai muuta odottelemaan/pelkäämään.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  26. #26
    ihan siisti ruukkuhan tuo oli, ei sovi tyyliin. Vaikka t-paidassa useasti ajelenkin ;)
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  27. #27
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 07 2009,16:24) kirjoitti
    Ei liene sinun ongelmasi jos joku haluaa ottaa elämässään riskejä enemmän kuin sinä?
    Suomessa se kyllä vähän on, sillä veroeuroilla maksetaan niiden prätkäturmissa itsensä teloneiden hoitokin. Harvempi yksityisissä hoitolaitoksissa on aivovammaansa hoidattamassa.

    Lainaa (Le Motard @ Touko. 07 2009,19:24) kirjoitti
    pystyssä oon pysyny viitisentoista vuotta vasta.
    On vain kahdenlaisia motoristeja - niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka tulevat kaatumaan...



  28. #28
    Tais sitten mennä lainaukset sekaisin...

    Avokypärästä vielä sen verran että kypärä sekin on. Missään ei ole sanottu että pitäis olla umpipotta. Kunhan on kypärä ja kai niissä täytyy jotain CE-merkintöjä tai jotain olla.

    Mut kyllä toi melko hyvän näkönen on. Normisti tuppaavat vaan olemaan melkosia sieniä noi avokypärät.
  29. #29
    Lainaa (Taajuus @ Touko. 07 2009,19:48) kirjoitti
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 07 2009,16:24) kirjoitti
    Ei liene sinun ongelmasi jos joku haluaa ottaa elämässään riskejä enemmän kuin sinä?
    Suomessa se kyllä vähän on, sillä veroeuroilla maksetaan niiden prätkäturmissa itsensä teloneiden hoitokin. Harvempi yksityisissä hoitolaitoksissa on aivovammaansa hoidattamassa.
    Meikäläisen joka ikisestä tilistä lähtee niin paljon veroja että jos sillä summalla ei maksa mahdollisesta kaatumisesta aiheutuneita vammoja niin jo on p*rkele kumma. Ei voi ymmärtää tuollaista ajatuksenjuoksua, etenkin kun kyse oli nyt niinkin suuresta riskistä kuin avokypärän käyttö! Ei hyvää päivää...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  30.  
  31. #30



    voi kyynel..
    Tyyli ennen tarkoitusta.
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen