Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Millainen pyörä olisi virago 750. Kävin liikkeessä katselemassa tuollaista 1994 vuosimallin pyörää jolla ajettu 46 tkm.
    Onko tyyppivikoja, kallis huoltaa ja muutenkin löytyykö kokemuksia pyörästä.
    Ensimmäinen hullun merkki jos luulee itseään viisaaksi
  2. #2
    Startin "takapotkunestosysteemi" lienee ainoa isompi tyyppivika, kuulostaa että startti löisi yli. Korjaantuu muutaman euron shimmeillä ja jousilla. Huoltohinnoista ei ole tietoa kun itse tulee ne tehtyä. Huolto on simppeliä, esim. venttiilit säädetään suoraan ilman mitään paloja. Kardaani kun on niin ei tarvitse ketjujen ja rattaiden kanssa sohlata.

    Aika pienet tilat kuskilla on mutta kyllä itse sovin ajamaan ja kyytiläinenkin kulkee mukana. Tankki on aika pieni muttei sekään ole minua isommin kiusannut, kiva sitä on koipia oikoa välillä muutenkin. En itse ollut juuri Viragoa etsimässä mutta ei ole kaduttanut ostos pätkääkään.
  3. #3
    Kaksi kesää oon omallani ajellut ja todella tyytyväinen ollut. Startti ei ole vaivannut, eikä kyllä mikään muukaan. Tapit on omassa Viragossani siirretty eteen, mikä tuo lisää tilaa jaloille. Ei ole pitkäsäärinen matkustajakaan valitellut tilanpuutetta. Sanoisin, että sopii parhaiten kevyeen kruisailuun, mutkapätkille ja vaikka kaupunkiinkin. Kyllähän tuolla matkaakin sellaisia 200-300 kilometrin pätkiä ajelee, mutta sitten alkavat ainakin itsellä ajohalut mennä. Nyt olen alkanut kaipaamaan matkasporttia jotta pidemmätkin matkat taittuisivat mukavasti, eli myynnissä on hieno '96 Virago 34tkm...
    Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -04
  4. #4
    Lainaa (Soul Rebel @ Touko. 06 2009,13:37) kirjoitti
    Kaksi kesää oon omallani ajellut ja todella tyytyväinen ollut. Startti ei ole vaivannut, eikä kyllä mikään muukaan. Tapit on omassa Viragossani siirretty eteen, mikä tuo lisää tilaa jaloille. Ei ole pitkäsäärinen matkustajakaan valitellut tilanpuutetta. Sanoisin, että sopii parhaiten kevyeen kruisailuun, mutkapätkille ja vaikka kaupunkiinkin. Kyllähän tuolla matkaakin sellaisia 200-300 kilometrin pätkiä ajelee, mutta sitten alkavat ainakin itsellä ajohalut mennä. Nyt olen alkanut kaipaamaan matkasporttia jotta pidemmätkin matkat taittuisivat mukavasti, eli myynnissä on hieno '96 Virago 34tkm...
    Juurikin kävin mp-tukussa Tuusulassa vaihtamassa zzr 1100 vm 96-> 1100 Viragoon vm 93... Käy kattomassa linkki. Pyörä hyvin pidetty ja huollettu sekä erittäin varmatoiminen.=list_dealer&PL[0]=listDealer.php&PN[1]=owner_vehicle&PL[1]=simple_dealer/3.php?id_user=9606@id_template=3]nettimoto
  5. #5
    Nyt on 750cc. virago tallissa. Tuntuu ihan hyvältä peliltä ja mahtuu ajamaankin vaikka pituutta on 185 cm. Viragoon on edellinen omistaja laittanut siirtosarjan ja uuden ohjaustangon.

    Ja nyt talliin vahaamaan.
    Ensimmäinen hullun merkki jos luulee itseään viisaaksi
  6. #6
    Onnittelut oivasta valinnasta! Oma pärrä vielä myynnissä jos jotakuta muuta sattuu kiinnostamaan. Oli todella lähellä että en vaihtanut jo liikeessä Blackbirdiin, mutta vielä maltoin mieleni.
    Honda CBR 1100 XX Super Blackbird -04
  7. #7
    Pyörä Virago 750 -93.

    -Öljyt+suodatin, suositukset? merkki/malli? öljynmäärä?
    -Delvac+tissit-> ei käy!
    ..
  8. #8
    Lainaa Havukka79 kirjoitti Katso viesti
    Pyörä Virago 750 -93.

    -Öljyt+suodatin, suositukset? merkki/malli? öljynmäärä?
    -Delvac+tissit-> ei käy!
    Laita Delvakkia, sitä meillä on käytetty vuosikausia.
    Bussilla mennään
  9. #9
    Jep! Öljynmäärä 3,1 litraa mkl.suodatin KN145.
    ..
  10.  
  11. #10
    Lainaa bugbear kirjoitti Katso viesti
    Millainen pyörä olisi virago 750. Kävin liikkeessä katselemassa tuollaista 1994 vuosimallin pyörää jolla ajettu 46 tkm.
    Onko tyyppivikoja, kallis huoltaa ja muutenkin löytyykö kokemuksia pyörästä.
    Tämä ei ehkä alottajaa enää koske, mutta vastataan nyt kysymykseen, kun muut ovat vähän laimeasti listanneet noita tyypillisimpiä haastepaikkoja.

    Esim. noissa ikivanhoissa, alkuperäisissä Viragoissa saa öljyfiltterin asennettua väärinpäin, joten pitää olla tarkkana siitä, ettei a.) itse laita sitä uutta filtteriä väärinpäin, ja b.) ettei jo sen edellisen omistajan laittama filtteri ole ollut siellä väärinpäin. (esim. tullut ajatuskatkos.) Asia korjattu jo ´94:ssa.

    Kaasarien jumittaminen, varsinkin vähällä ajolla ja/tai huollon laiminlyönnillä (joko osaamattomuutta/uskaltamattomuutta tai laiskuutta), sekä startti, jonka tuolla jo joku mainitsi. Akun varauksesta vähän nirso, mutta ei ainut V2, joka niin tekee. Muuten aika toimintavarma ja on kestänyt pitkiäkin seisotuksia.

    Vähän arpapeliähän se on, millaisen ongelmayksilön sitä ristiksensä saa, kun käytettyä ostaa. Oman pyöräni edellinen omistaja oli lähinnä vain ajanut sillä, muttei malttanut viedä huoltoon, eikä osannut muuta kuin vaihtaa öljyt ja tulpat (ja nekin väärän malliset ja sitten ihmetteli peliä myydessä, että kun söi tulppia...). Sitä edellinen oli kuitenkin pitänyt tarkasti huolta, joten uskoin saavan vielä ihan kelpo pelin. Ja kyllähän se sitä onkin ollut.
    To stay sane in this world, you must be a bit insane. ;)