Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Omasta mielestä ääntää turhan kovaa vasemmalta puolen. Kun ajaessa sormella peittää sen ilman poistoaukon vasemmalta niin hiljenee. Kypärä kävi maahantuojalla+tehtaalla ja oli selvitystä että ei voi tehä paljo mitään..jotai visor clear replased luki..mikä lie. Mikähän kypärässä vikana? pitää vissiin käydä koeajamassa uutta, että oisko hiljaisempi. Aikoinaan koeajoin kypärän ennen ostoa ja en muista oliko tuommosta mekkalaa...
  2. #2
    Eikös siinä ole se aurinkivisiirin mekanismi vasemmalla? Ainakin vanhassa S1:ssä mulla suhisi kanssa vasemmalla vähän enemmän, minkä päättelin johtuvan tuosta visiirin vivusta.
    Dixi et animam levavi
  3. #3
    Lainaa (ek@ @ Touko. 01 2009,21:59) kirjoitti
    Eikös siinä ole se aurinkivisiirin mekanismi vasemmalla? Ainakin vanhassa S1:ssä mulla suhisi kanssa vasemmalla vähän enemmän, minkä päättelin johtuvan tuosta visiirin vivusta.
    Onhan siinä, mutta jännä kun peittää sieltä ylhäältä, niin hiljenee.. ei ymmärrä.
  4. #4
    Itse viime kauden ajoin S1llä poistoaukot teipattuna. Talveksi annoin takuukorjaukseen. Uuden maahantuojan asiakaspalvelusta/kypärän seisottamisesta varastopöydällä on paljon sanottavaa... Eikä mitään positiivista.

    Ainoa positiivinen asia kuukausien tekemättömyyteen oli kun soitin TJlle ja kerroin käsitykseni valohoidosta maksavan asiakkaan vinkkelistä. Hetken päästä sai takuuna S1pron tilalle: ei suhise enää.
  5.  
  6. #5
    Lainaa (kousa @ Touko. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Itse viime kauden ajoin S1llä poistoaukot teipattuna. Talveksi annoin takuukorjaukseen. Uuden maahantuojan asiakaspalvelusta/kypärän seisottamisesta varastopöydällä on paljon sanottavaa... Eikä mitään positiivista.

    Ainoa positiivinen asia kuukausien tekemättömyyteen oli kun soitin TJlle ja kerroin käsitykseni valohoidosta maksavan asiakkaan vinkkelistä. Hetken päästä sai takuuna S1pron tilalle: ei suhise enää.
    Sama homma itellä, että pitää vasen poistoaukko teipata niin häviää suhinat. Pitää varmaan mennä euromotorille taas tinkaamaan...