Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 93:sta
  1. #61
    Lainaa (harmaahukka @ Touko. 03 2009,16:03) kirjoitti
    Lainaa (rico @ Touko. 03 2009,14:29) kirjoitti
    Nuo oli huvittavia perusteluja, että viestimäärä pitäisi näkyä siksi, että sen perusteella voi arvioida kaverin uskottavuutta. Eiköhän jokainen vähänkin täällä pyörinyt pysty muodostamaan jostakin nickistä käsityksen lukemansa perusteella, ei viestimäärän? *
    Jo tuo olisi eka viestisi, niin enpä uskoisi siitä sanaakaan... Mutta enpä jaksa lähteä tarkistamaan.

    Millään muilla foorumeilla en koskaan ole kenenkään kuullut pitävän asiaa ongelmana. Ja olen näillä pyörinyt sellaisen liki 20 vuotta.

    Mutta kuinka vaan...

    -hh-
    Mutta eihän sinun tarvitsisikaan uskoa. En minä täältä mitään uskonkumppaneita hae. Jos hakisin, ylistäisin vallan toisia arvoja kuin nyt teen.

    Mutta sekin on kyllä allahin tosi, että mikä tahansa muutos tehdään (tai edes kokeilu), niin aina se joitakin häiritsee.
    * Arctic Ranger *
  2. #62
    Omasta mielestä on tarpeeton(huono) ''uudistus''. Jotenkin vaan alitajuisesti se viestienmäärä vaikuttaa ''uskottavuuteen''.
    Onneksi on toi tähtijärjestelmä.
    Miten olis käyttäjän nimen kohdalla linkki käyttäjän pfofiiliin?
    Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
    Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
  3. #63
    Lainaa (T-Doggy @ Touko. 04 2009,16:56) kirjoitti
    Omasta mielestä on tarpeeton(huono) ''uudistus''. Jotenkin vaan alitajuisesti se viestienmäärä vaikuttaa ''uskottavuuteen''.
    Onneksi on toi tähtijärjestelmä.
    Miten olis käyttäjän nimen kohdalla linkki käyttäjän pfofiiliin?
    Tuossa viestin alapuolella on profiili- ja yksityisviestinamiskat. Joiltain löytyy vielä sähköposti- ym. nappulatkin. Kokeile sieltä...
  4. #64
    Mä olen sen verran uusi ettei tuolla ole mitään merkitystä minulle,suurempi ongelma mun mielestä on joissakin topiceissa henkilökohtaisuuksiin meneminen joka ei kyllä palvele ketään.Samanlaista ongelmaa oli mm. VMPK:n foorumilla,mutta siihen auttoi se että sinne pääsee postaamaan vain omalla nimellä.Turha näykkiminen ja loan viskely loppui siihen,koska porukka tuntee aika hyvin toisensa.Täällä voisi harkita samaa.Suurin osa käyttää jotensakin normaalia kieltä jollaista näissä porukoissa nyt muutenkin käytetään mutta kyllä välillä näkyy ihan turhaa v-----lua joka ei ole kovin tarpeellista.
    Mä en tunne nickien takaa muutamaa kaveria enempää,kuitenkin on ehtinyt muodostaa tietyn ryhmän joiden postit kertovat siitä että asioista on kokemusperäistä tietoa pitkältä ajalta ja muutamat ovat teknisesti valovuoden keskivertomeikäläistä edellä.
  5. #65
    Toivottavasti poistuu samalla myös nuo turhat +1 postaukset!


    P.S: Samaa mieltä olevan ei tarvi vastata tähän että: +1 !!1!!11
    Yamaha R6 -04

    Yrc.fi

    "Nollasta sataan alle viiden, se on nopeaa, nopeaa." -Kuustonen-
  6. #66
    Profiiliin vaan asetuksiksi mitä kenttiä tuossa vasemmassa reunassa kukin itselleen haluu näyttää. Saa sitten itse kukin valita mitä tietoja kirjoittajista haluu katsella eli pitää tärkeänä.

    Ylläpidolle 10 minuuttia koodausta ja sillä selvä. Tai ehkä vähän enempi
    Hånda CBR954 & KTM 300 EXC
  7. #67
    Itselleni on aivan sama, näkyykö vai eikö.

    Monet ovat olleet sitä mieltä että mitä enemmän viestejä, sitä enemmän respectiä kaverin kirjoitukselle.

    Mutta olisi varmaan hyvä tsekata ennen kuin lähtee arvioimaan viestin kirjoittajaa, mitä kaikkea hän on kirjoittanut.

    Sellainen viestien haku toiminto olisi hyvä, joka näyttäisi vain haetun käyttäjän viestit. Siis haku pelkästään listaisi ne viestit mitä käyttäjä on kirjoittanut, ei koko ketjua. Siitä olisi hyvä lähteä arvioimaan, miten paljon tärkeää sanottavaa satojen tai tuhansien viestien joukkoon sisältyy.
    S u z u k i *G S X *1 4 0 0 *K 6
  8. #68
    Oikein tehty ja kannatetaan. esim VMPK:n foorumilla kyseistä laskuria ei ole koskaan ollutkaan, eikä muillakaan kun mietin.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  9. #69
  10. #70
    Saman tien voisi poistaa myös liittymisvuoden.

    -hh-
  11. #71
    Lainaa (harmaahukka @ Touko. 07 2009,07:51) kirjoitti
    Saman tien voisi poistaa myös liittymisvuoden.

    -hh-
    No johan minä ehdotin, että nickit ja avatarit kans huitsin v***uun. Mitä niilläkään tekee, kaikki vain "vieraina" kommentoimaan...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  12. #72
    Lainaa (kawabata @ Touko. 04 2009,15:47) kirjoitti
    jaa, enpä ollut moista edes hokannut, no nyt vasta kun näin tämän topicin aiheesta. mulle ihan sama, en laske viestejäni, kertyy mikä kertyy.
    Ei sun tarttekaan niitä ite laskee, kun on tuo laskuri sitä varten rofviilissa.
    636 -> 998
  13. #73
    Kats vaan... tullut vähän huonosti luettua ketjua, kun toistaa muiden sanomisia. Tzori.

    Mutta lisätään nyt sitten asiaa sivuavana uusmielipiteenä, että tuo sukupuolimerkki se vasta järkyttävä vuosikymmenen turhake onkin. Niin kuin sillä nyt olisi jotakin tekemistä mopoilun kanssa... Vie turhaa tilaa, haittaa viestin lukemista ja kuluttaa tunnetusti rajallisia foorumin värivarastojakin...

    -hh-
  14. #74
    Lainaa (harmaahukka @ Touko. 07 2009,10:31) kirjoitti
    Kats vaan... tullut vähän huonosti luettua ketjua, kun toistaa muiden sanomisia. Tzori.

    Mutta lisätään nyt sitten asiaa sivuavana uusmielipiteenä, että tuo sukupuolimerkki se vasta järkyttävä vuosikymmenen turhake onkin. Niin kuin sillä nyt olisi jotakin tekemistä mopoilun kanssa... Vie turhaa tilaa, haittaa viestin lukemista ja kuluttaa tunnetusti rajallisia foorumin värivarastojakin...

    -hh-
    Väärinkäsitysten välttämiseksi ehdotan sukupuolimerkinnän yhteyteen myös mainintaa seksuaalisesta suuntautumisesta... tyyliin heterouros, homonaaras ym...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  15. #75
    Lainaa (wekkuli @ Touko. 07 2009,10:45) kirjoitti
    Lainaa (harmaahukka @ Touko. 07 2009,10:31) kirjoitti
    Kats vaan... tullut vähän huonosti luettua ketjua, kun toistaa muiden sanomisia. Tzori.

    Mutta lisätään nyt sitten asiaa sivuavana uusmielipiteenä, että tuo sukupuolimerkki se vasta järkyttävä vuosikymmenen turhake onkin. Niin kuin sillä nyt olisi jotakin tekemistä mopoilun kanssa... Vie turhaa tilaa, haittaa viestin lukemista ja kuluttaa tunnetusti rajallisia foorumin värivarastojakin...

    -hh-
    Väärinkäsitysten välttämiseksi ehdotan sukupuolimerkinnän yhteyteen myös mainintaa seksuaalisesta suuntautumisesta... tyyliin heterouros, homonaaras ym...
    ...eikös tavoittena pikemminkin ollut karsia painomustetta ahmivia rivejä kuin lisätä niitä? Nyt kun "rationalisointi" vielä on tosi in.

    Ja vallan hyvin voisi nimimerkitkin tosiaan poistaa.... tokkiinsa viestin sisältö on sentään aivan oleellisesti nimimerkkiä merkityksekkäämpi ja informatiivisempi asia.

    -sukupuolineutraali anonyymihukka-
  16. #76
    Lainaa (wekkuli @ Touko. 07 2009,10:45) kirjoitti
    Mutta lisätään nyt sitten asiaa sivuavana uusmielipiteenä, että tuo sukupuolimerkki se vasta järkyttävä vuosikymmenen turhake onkin. Niin kuin sillä nyt olisi jotakin tekemistä mopoilun kanssa... Vie turhaa tilaa, haittaa viestin lukemista ja kuluttaa tunnetusti rajallisia foorumin värivarastojakin...

    -hh-
    Väärinkäsitysten välttämiseksi ehdotan sukupuolimerkinnän yhteyteen myös mainintaa seksuaalisesta suuntautumisesta... tyyliin heterouros, homonaaras ym...[/QUOTE]
    Toi olisi todella hyvä lisä, ei sitten tulisi mitään ikäviä väärinkäsityksiä.
  17. #77
    Lainaa (w4cc0 @ Touko. 02 2009,02:03) kirjoitti
    Virtuaalikikkeli kasvaa osalla varmasti numeroista.
    ...taisi monta *virtuaalikikkeliä* surkastua uudistuksen johdosta... ...



    <br />
  18. #78
    No niin Jassu - ulos kaapista. Jääkös tää muutos nyt pysyväksi?
    <p>2002-2014</p>
  19. #79
    Mulle ei tolla counterilla oo merkitystä, enemmän tulee katottua tota liittymispäivää, että näkee että on pitkään tätä juttua jauhettu.. niin ottaa sitten enemmän tosissaan niiden jutut
    Ei vaan, kyllähän täällä suurimmassa osassa topicceja samat nimet pyörii.. ihan sama vaikkei näkyis kun nicci.. ja sukupuoli
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  20. #80
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (C-A-D @ Touko. 07 2009,19:28) kirjoitti
    No niin Jassu - ulos kaapista. Jääkös tää muutos nyt pysyväksi?
    Mä olen viel melkein kuukauden tääl Amerikan auringon alla, joten en jaksa paljoa ajatukselle suoda aikaa - ylläpidon muutkin toimet on "ulkoistettu" täksi ajaksi.

    Katsellaan tossa kesäkuun puolella uudestaan jos mun työpanosta jossain tarvitaan
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  21. #81
    Jos positiiviseen vaakakuppiin on saatu nuo +1 postausten ja turhan kommentoinnin väheneminen, niin miinuskuppiin voidaan lisätä trollien/trollilta vaikuttavien postausten lisääntyminen.

    Juuri satuin "sliparit Saksassa" viestiketjua lukemaan ja yksi valtavirrasta poikkeava kommentti pisti epäilemään viestin sisällön oikeellisuutta. Eli jos joku innostuu foorumille trolleja/perättömyyksiä heittelemään, niin aika nopeasti viestimäärästä voi jonkin näköistä uskottavuutta tarkistaa. Silloin tällöin foorumilla kuitenkin pyörii näitä yhden/muutaman viestin ihmeitä.

    Omassa päässäni olen yhdistänyt nimimerkin, avataren samaan nippuun. Jos esimerkiksi avatar muuttuu pystyn nimimerkin, viestimäärän ja tarvittaessa rekisteröitymispäivän avulla yhdistämään paketin vielä kasaan tapauksissa, joissa nimerkki ei ole täysin tuttu.
  22. #82
    Meitä on moneen junaan, ja kuitenkin osa jää vielä asemalle kuikuilemaan. Kaikkia ei voi miellyttää, enkä suosittele huutoäänestystä. Sisältö ratkaisee jutun arvon, ei sosiaaliset reunamerkinnät.

    Luen tuota Aku Ankkaakin sen verran harvoin, ja puhekuplat siinäkin ratkaisee, ei kuvien katselu. Tälläkin foorumilla törmää noihin muutaman sanan viesteihin. Ei tule kyllä heti mieleen ajatella kovin yleviä filosofisia, kun muutaman viestin päästä sama käyttäjä ajattelee taas samalla paatoksella.

    Lieko tämä tyyli sitten seurausta varsinaisen sanojan sielunmaisemasta, vaan vaan counteria syleilevästä tavasta kommentoida. Sama ajatus pätkitään lauseen parin pätkiksi.

    Minun arvottamista laskurin puuttuminen tai oleminen ei muuta miksikään. Luen ensin tekstin ja sitten vasta katson kirjoittajan jos sisältö antaa siihen aihetta. Aikani on tässäkin tapauksessa rajallinen ja olen oppinut käyttämään sitä tehokkaasti ja harkiten.

    Mutta Huom! tämä on vain oma ajatukseni aiheesta. Jokainen taaplaa tyylillään ja kaikki mahtunevat mukaan. Motoristit pääsääntöisesti ollaan kavereita kaikki.
    Vaikeet asiat tehhään heti, mahottomat vähä myöhemmin.
    (Iän mukana mahottomat asiat toteutuvat entistä myöhemmin)
    [url="http://www.hemmi.fi/K100.html"]- Vaarin vankkur
  23. #83
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    ***** 1000 viestiä tai Motorgin jäsenyys
    **** 500 viestiä
    *** 300 viestiä
    ** 200 viestiä
    * 100 viestiä

    Antaako tarkka viestimäärä parempaa uskottavuutta kuin tähdet?
    1000
  24. #84
    Mielestäni on täysin yhdentekevää näkyvätkö viestien määrät vai eivät.

    Lueskeltuani muutamien viime viikkojen aikana turhankin tarkkaan lähes kaikki hiemankin itseäni kiinnostavat tarinat täältä olen vahvistanut käsitystäni siitä, ettei tietyn nimimerkin viestien määrä korreloi heikostikkaan viestien asiasisällön kanssa. Yllättävän nopeasti oppii hahmottamaan keiden juttuja jaksaa lukea ja keiden ei. Voiko jonkun nimimerkin ignoroida kokonaan? *
  25. #85
    Pikku huomio tähän liittyen: yksityisviesteissä näkyy viestimäärät vanhaan tyyliin.
  26. #86
    Lainaa (Hannula @ Touko. 12 2009,16:08) kirjoitti
    ***** 1000 viestiä tai Motorgin jäsenyys
    **** 500 viestiä
    *** 300 viestiä
    ** 200 viestiä
    * 100 viestiä

    Antaako tarkka viestimäärä parempaa uskottavuutta kuin tähdet?
    Tähdet ei kerro asiaa tietämättömälle yhtään mitään. Lukumäärä ehkä jotain. Tähdet voi ainakin heittää romukoppaan siinä sivussa. Omat nimet vaan peliin, niin turhat pellet ja häiriköinnit jää kokonaan pois. Asialinjalla.

    "On se jännää"

    t. Pekka Lehtinen



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  27. #87
    Lainaa (Italowestern @ Touko. 31 2009,23:33) kirjoitti
    Omat nimet vaan peliin, niin turhat pellet ja häiriköinnit jää kokonaan pois.
    Ja oikeellisuuden tarkistaa mistä?

    Vois olla kohta aika monta Mäen Annaa ja Anu Saukkoa
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  28. #88
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 02 2009,16:45) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Touko. 31 2009,23:33) kirjoitti
    Omat nimet vaan peliin, niin turhat pellet ja häiriköinnit jää kokonaan pois.
    Ja oikeellisuuden tarkistaa mistä? *

    Vois olla kohta aika monta Mäen Annaa ja Anu Saukkoa *
    Modet tsekkaa väestörekisteristä ja yms. viilaukset kuten nettikaupoissakin. Mutta on se Anu Saukko kuitenkin motoristi..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  29. #89
    Kyllähän se niin on että viestin sisältö ratkaisee, siihen ei mitään numeroa tarvitse tueksi. Samanlaisia aivopieruja täällä näkee on viestejä 1 tai 1000... Ja onhan se tosiaan näkyvissä tuolla profiilissa jos ahistaa. Muutenkin palstan aktivoitunut moderointi on tervetullutta, tiedä vaikka ens vuonna taas maksais jäsenyydestä.
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
  30.  
  31. #90
    Lainaa (Italowestern @ Touko. 31 2009,23:33) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Touko. 12 2009,16:08) kirjoitti
    ***** 1000 viestiä tai Motorgin jäsenyys
    **** 500 viestiä
    *** 300 viestiä
    ** 200 viestiä
    * 100 viestiä

    Antaako tarkka viestimäärä parempaa uskottavuutta kuin tähdet?
    Tähdet ei kerro asiaa tietämättömälle yhtään mitään. Lukumäärä ehkä jotain. Tähdet voi ainakin heittää romukoppaan siinä sivussa. Omat nimet vaan peliin, niin turhat pellet ja häiriköinnit jää kokonaan pois. Asialinjalla.

    "On se jännää"

    t. Pekka Lehtinen
    Nojaah... nettikeskustelu on niitä harvoja paikkoja jossa voi panna itsensä peliin niin änkyräpäivinä (kun kaikki ovat ###tanan idiootteja paitsi itse) kuin mukavinakin päivinä.

    Aivan sama montako tähteä, viestiä, nimimerkki, sukupuoli on ruudussa, kun vaan itse ei vielä tähtenä taivaalla *
    Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen