Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 144:sta
  1. #1
    No niin, nyt on alla sitten ihka uusi Bemu. Kyllä ovat saksalaiset insinöörit varsinaisen laitteen väsänneet

    Mittariin kertynyt jo kokonaiset 82 kilometriä...wau!

    Onkos muita kyseisen pyörän omistajia tai ajokokemuksia?
    Ei voi kuin kehua...
    "Mind is like parachute; it works better when open."
  2. #2
    K1300S on aivan mahtava peli! *
    Kävin Heinolla koeajolla, kummasti sain suupielet korviin!

    Tietää nykyisenä Yamaha -kuskina päiväuniensa kohteen varsin hyvin....


    GSX-R k6
  3. #3
    Nostetaanpa aihetta ylös jos olis kertynyt lisää kokemusta kyseisestä pyörästä?

    Alkanut kiinnostaa tuo pyörä FJR:n kaveriksi.

    Jos uutta ostelee mistä tuo kannattaisi ostaa? Toisin sanoen missä palvelu pelaa.

    Millainen rengaskulutus tuolla on, kun tuo FJR tykkää niistä ainakin kovasti (5 uutta takasta tällä kaudella ostaneena)

    Paljonko rengas kesti ja mikä malli oli alla.

    ps. Aihetta käsittelevät ketjut on kyllä luettu
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  4. #4
    Lainaa (qazwsx @ Joulu. 28 2009,13:29) kirjoitti
    Nostetaanpa aihetta ylös jos olis kertynyt lisää kokemusta kyseisestä pyörästä?

    Alkanut kiinnostaa tuo pyörä FJR:n kaveriksi.

    Jos uutta ostelee mistä tuo kannattaisi ostaa? Toisin sanoen missä palvelu pelaa.

    Millainen rengaskulutus tuolla on, kun tuo FJR tykkää niistä ainakin kovasti (5 uutta takasta tällä kaudella ostaneena)

    Paljonko rengas kesti ja mikä malli oli alla.

    ps. Aihetta käsittelevät ketjut on kyllä luettu
    Ai FJR:n kaveriksi? Mikäs siinä kun kerran rahaa löytyy. Minä vaihdoin FJR:n K1200S:ään pari vuotta sitten. Nyt on tulossa taas ylivuotinen K1200S kaikilla herkuilla. Molemmat ovat matkamopoja. Jos haluaa kaksi matkapyörää, niin mikäs siinä. Onhan niillä tietty vissi ero. Ai renkaat ei kestä? Kyllähän niitä menee, kun kahvaa kääntää ja jos K13S:llä käännät samaan tahtiin, niin ei taida 5 rengasta edes riittää?
    Minä ostin Bemuni Motomarketista Turuust, vaikka Hesassa asunkin. En ole livenä nähnyt edes moista liikettä saatikka myyjää - puhelimitse ja netitse on homma toiminut - jo toisen kerran. Kaipa sinä rahamiehenä saat palvelua ihan mistä Bemuliikkeestä tahansa? Menet vaan putiikkiin ja ilmoitat ostavasi TUON tuosta ja kaikilla herkuilla. Sitten kysäiset, että kuka ottaa rahat vastaan. Hovimestarisi höyläyttää korttiasi ja sitten ei kun pöräytät kotiin. Hovimestarisi ajaa Rollsillasi perässä. Ja muista varoa ylinopeussakkoja - eihän se raha mitään, mutta se ajokielto on ikävämpi juttu.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  5. #5
    Lainaa (ttuttu @ Joulu. 28 2009,14:21) kirjoitti
    Lainaa (qazwsx @ Joulu. 28 2009,13:29) kirjoitti
    Nostetaanpa aihetta ylös jos olis kertynyt lisää kokemusta kyseisestä pyörästä?

    Alkanut kiinnostaa tuo pyörä FJR:n kaveriksi.

    Jos uutta ostelee mistä tuo kannattaisi ostaa? Toisin sanoen missä palvelu pelaa.

    Millainen rengaskulutus tuolla on, kun tuo FJR tykkää niistä ainakin kovasti (5 uutta takasta tällä kaudella ostaneena)

    Paljonko rengas kesti ja mikä malli oli alla.

    ps. Aihetta käsittelevät ketjut on kyllä luettu
    Ai FJR:n kaveriksi? Mikäs siinä kun kerran rahaa löytyy. Minä vaihdoin FJR:n K1200S:ään pari vuotta sitten. Nyt on tulossa taas ylivuotinen K1200S kaikilla herkuilla. Molemmat ovat matkamopoja. Jos haluaa kaksi matkapyörää, niin mikäs siinä. Onhan niillä tietty vissi ero. Ai renkaat ei kestä? Kyllähän niitä menee, kun kahvaa kääntää ja jos K13S:llä käännät samaan tahtiin, niin ei taida 5 rengasta edes riittää? *
    Minä ostin Bemuni Motomarketista Turuust, vaikka Hesassa asunkin. En ole livenä nähnyt edes moista liikettä saatikka myyjää - puhelimitse ja netitse on homma toiminut - jo toisen kerran. Kaipa sinä rahamiehenä saat palvelua ihan mistä Bemuliikkeestä tahansa? Menet vaan putiikkiin ja ilmoitat ostavasi TUON tuosta ja kaikilla herkuilla. Sitten kysäiset, että kuka ottaa rahat vastaan. Hovimestarisi höyläyttää korttiasi ja sitten ei kun pöräytät kotiin. Hovimestarisi ajaa Rollsillasi perässä. Ja muista varoa ylinopeussakkoja - eihän se raha mitään, mutta se ajokielto on ikävämpi juttu. *
    No ei sitä nyt ihan Rolssilla ajella

    Oma käyttis makaa tällä hetkellä lumihangessa kansi halki ja vartoo varakantta.

    FJR niin paljon ajettu ettei tuosta kannata luopua ja onhan se varapyörä hyvä olla olemassa aina

    Hayabusa on ollut kannsa harkinnassa mutta jotenkin tuo 1300S tuntuis omaan käyttötarkoitukseen paremmalta. Tuo pyörähän *on minun mielestä just sitä mitä tuolla sanonnalla sport touring tarkoitetaan.



    ZX10R -08
    S1000RR -11

  6. #6
    Lainaa (qazwsx @ Joulu. 28 2009,15:15) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Joulu. 28 2009,14:21) kirjoitti
    Lainaa (qazwsx @ Joulu. 28 2009,13:29) kirjoitti
    Nostetaanpa aihetta ylös jos olis kertynyt lisää kokemusta kyseisestä pyörästä?

    Alkanut kiinnostaa tuo pyörä FJR:n kaveriksi.

    Jos uutta ostelee mistä tuo kannattaisi ostaa? Toisin sanoen missä palvelu pelaa.

    Millainen rengaskulutus tuolla on, kun tuo FJR tykkää niistä ainakin kovasti (5 uutta takasta tällä kaudella ostaneena)

    Paljonko rengas kesti ja mikä malli oli alla.

    ps. Aihetta käsittelevät ketjut on kyllä luettu
    Ai FJR:n kaveriksi? Mikäs siinä kun kerran rahaa löytyy. Minä vaihdoin FJR:n K1200S:ään pari vuotta sitten. Nyt on tulossa taas ylivuotinen K1200S kaikilla herkuilla. Molemmat ovat matkamopoja. Jos haluaa kaksi matkapyörää, niin mikäs siinä. Onhan niillä tietty vissi ero. Ai renkaat ei kestä? Kyllähän niitä menee, kun kahvaa kääntää ja jos K13S:llä käännät samaan tahtiin, niin ei taida 5 rengasta edes riittää? *
    Minä ostin Bemuni Motomarketista Turuust, vaikka Hesassa asunkin. En ole livenä nähnyt edes moista liikettä saatikka myyjää - puhelimitse ja netitse on homma toiminut - jo toisen kerran. Kaipa sinä rahamiehenä saat palvelua ihan mistä Bemuliikkeestä tahansa? Menet vaan putiikkiin ja ilmoitat ostavasi TUON tuosta ja kaikilla herkuilla. Sitten kysäiset, että kuka ottaa rahat vastaan. Hovimestarisi höyläyttää korttiasi ja sitten ei kun pöräytät kotiin. Hovimestarisi ajaa Rollsillasi perässä. Ja muista varoa ylinopeussakkoja - eihän se raha mitään, mutta se ajokielto on ikävämpi juttu. *
    No ei sitä nyt ihan Rolssilla ajella

    Oma käyttis makaa tällä hetkellä lumihangessa kansi halki ja vartoo varakantta.

    FJR niin paljon ajettu ettei tuosta kannata luopua ja onhan se varapyörä hyvä olla olemassa aina

    Hayabusa on ollut kannsa harkinnassa mutta jotenkin tuo 1300S tuntuis omaan käyttötarkoitukseen paremmalta. Tuo pyörähän *on minun mielestä just sitä mitä tuolla sanonnalla sport touring tarkoitetaan.
    Ja jos sinulla on pituutta vähänkin enemmän, niin mahdut paremmin Bemariin. Hayabussi on hyvä pyörä, mutta pikkasen liian sporttinen ja epämukava minun makuun. Makuja on monenlaisia. Busanisteilta saat varmasti muunlaista lisätietoa Busista.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  7. #7
    Lainaa (qazwsx @ Joulu. 28 2009,13:29) kirjoitti
    Nostetaanpa aihetta ylös jos olis kertynyt lisää kokemusta kyseisestä pyörästä?

    Alkanut kiinnostaa tuo pyörä FJR:n kaveriksi.

    Jos uutta ostelee mistä tuo kannattaisi ostaa? Toisin sanoen missä palvelu pelaa.

    Millainen rengaskulutus tuolla on, kun tuo FJR tykkää niistä ainakin kovasti (5 uutta takasta tällä kaudella ostaneena)

    Paljonko rengas kesti ja mikä malli oli alla.

    ps. Aihetta käsittelevät ketjut on kyllä luettu
    Oletkos lukaissut myös tuolta

    Mä luulen että ainakin oikea paikka kysellä jos kehuja haluaa kuulla.

    Upea pyörä joka soveltuu moneen tarkoitukseen.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  8. #8
    Itse en kovin kauaa arpoisi jos vaihtoehdot ovat Hayabusa ja K1300S. Bemarin hinnalla saa melkein kaksi Hayabusaa ja ei se nyt niin paljon huonompi voi olla.
    nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  9. #9
    Lainaa (sik @ Joulu. 30 2009,23:27) kirjoitti
    Itse en kovin kauaa arpoisi jos vaihtoehdot ovat Hayabusa ja K1300S. Bemarin hinnalla saa melkein kaksi Hayabusaa ja ei se nyt niin paljon huonompi voi olla.
    höpö höpö

    ovh hinnat
    Busa : 17693€ + tk
    ZZR1400 : 21030+ tk
    K1300S :22300 + tk

    Busassa ei ole ajotietokonetta tai ABS jarruja.

    Zetorissa ABS ja ajotietokone

    Bemarissa ABS, ajotietokone,ja paljon optioita
    jotta saa oikeat ominaisuudet (esim ESA yms).

    Kaikki hyviä pyöriä ei siinä mitään, ja oma mieltymys ratkaisee.



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  10. #10
    Lainaa kirjoitti
    paljon optioita
    jotta saa oikeat ominaisuudet (esim ESA yms).
    Kuopion BMW-myyjällä oli esillä viime kesänä K1300S jossa oli suunnilleen kaikki varusteet mitä tehtaalta saa, hintalapussa luki jotain ~29k€.
    nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  11. #11
    Lainaa (sik @ Joulu. 31 2009,07:30) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    paljon optioita
    jotta saa oikeat ominaisuudet (esim ESA yms).
    Kuopion BMW-myyjällä oli esillä viime kesänä K1300S jossa oli suunnilleen kaikki varusteet mitä tehtaalta saa, hintalapussa luki jotain ~29k€.
    No toki,saahan sen bussinkin maksamaan jos sen varustaa laukuilla,telineellä,hälärillä, yoshin putkella,commanderilla, navilla, kahvalämppäreillä ja modatuilla penkeillä.

    BMW:n etu on tässä esim. ESA, ABS yms joita ei optiona ole busassa.
    Suorituskyvyssä kaikki nuo ovat aivan tasoissa tai ainakin kawa ja bussi on, biimerissä ehkä aavistuksen vähemmän.. ja ainoat erot tulee lähinnä tehon suhteen käppyröitä tutkiessa




    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  12. #12
    Lainaa (sik @ Joulu. 30 2009,23:27) kirjoitti
    Itse en kovin kauaa arpoisi jos vaihtoehdot ovat Hayabusa ja K1300S. Bemarin hinnalla saa melkein kaksi Hayabusaa ja ei se nyt niin paljon huonompi voi olla.
    Jep, ja kummastakaan ei siis ajokokemusta ole?

    Jonkin Audin hinnalla voi saada 2-3 Skodaa, joka ei myöskään ole niin paljon huonompi (kun on suurelta osin vieläpä samoista osista tehty), mutta Audejakin myydään aika paljon. Miksi?
  13. #13
    Uuden ylivuotisen K9 Busan tosin saa nyt 15 kiloeuron pintaan, ehkä allekin. Eroa L0-malliin (2010) on vain värityksissä.

    Mutta jos minulta kysytään, ei K1300S ja Hayabusa ole oikein edes saman kategorian laitteita. Vaikka molemmat onkin varmasti monikäyttöisiä, Bemu on huomattavasti enempi tourinkipyörä, kauttaaltaan hienostuneempi, Busa taasen on pohjimmiltaan sportti.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  14. #14
    Itse yritän ajatella tarvelähtöisesti näitä asioita ja jos tuote ei kohtaa tarvetta, niin ei auta vaikka olisi kuinka halpa. Ei tosiaan aiheuta mitään täpinää, vaikka Busan saisi vieläkin halvemmalla. 5000 eeroa, ei sittenkään, kun ei tarvii sellasta. Mutta monille se vissiin on se oikea. Moottorihan siinä on hieno kaikin puolin, paperilla ja käytännössä.

    Mutta tosiaan K1300S on eri kategoriassa, eli vähän eri ostajakunnalle.
  15. #15
    Lainaa kirjoitti
    Jep, ja kummastakaan ei siis ajokokemusta ole?
    Jep itsellesi. Sukisukilla ajaneena sanotaan toisteperin. En usko että Bemari on niin paljon parempi että tuolle hinnanerolle saa vastinetta.
    nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  16. #16
    Lainaa (sik @ Joulu. 31 2009,10:23) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Jep, ja kummastakaan ei siis ajokokemusta ole?
    Jep itsellesi. Sukisukilla ajaneena sanotaan toisteperin. En usko että Bemari on niin paljon parempi että tuolle hinnanerolle saa vastinetta.
    Sanoisin että joku viis-kymppitonnia on niin pikkuraha (=kävin kuolaamassa uusia autoja) että ottaa sen mikä miellyttää. Käskee perikuntaa säästämään ;-)
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  17. #17
    Lainaa (sik @ Joulu. 31 2009,10:23) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Jep, ja kummastakaan ei siis ajokokemusta ole?
    Jep itsellesi. Sukisukilla ajaneena sanotaan toisteperin. En usko että Bemari on niin paljon parempi että tuolle hinnanerolle saa vastinetta.
    Silloin, kun ei ole täysin saman kategorian pyörät kyseessä, on perin vaikea sanoa, kumpi niistä on "parempi", niitä kun ei ole alun perinkään tehty aivan samanlaiseen käyttöön.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  18. #18
    Tuli ajettua 1300 S kesällä 17000km eikä pöllömpi pyörä,ESA on aivan loistava keksintö jos ajelee vaihtelevilla teillä.
    Rengas sarja alkperäiset tollasen 7000km ja seuraava on alla vieläkin ja ajanee kevään ajot.
    Pisin päivä matka oli n.1800km saksassa et kyllä sillä pääsee.
  19. #19
    Oma bussi oli viime kesänä huollossa Heinolla ja pyysin päiväksi lainaan uuden K1300S:n. Kurvailtuani päivän (n. 250 km) tuttuja Pirkanmaan mutkapätkiä olin todella iloinen saadessani palauttaa bemun ja sain bussin alle.

    Kuten Hidas57 tuossa aiemmin totesi, niin eri kategoriassa ja eri ostajakunnalle on nuo pyörät. En vaihtaisi bussia bemariin vaikka bemu maksaisi 5 tonnia vähemmän. Ei vaan ole minun tarpeeseen tuo biimeri.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  20. #20
    Lainaa (Bobo @ Joulu. 31 2009,12:05) kirjoitti
    Oma bussi oli viime kesänä huollossa Heinolla ja pyysin päiväksi lainaan uuden K1300S:n. Kurvailtuani päivän (n. 250 km) tuttuja Pirkanmaan mutkapätkiä olin todella iloinen saadessani palauttaa bemun ja sain bussin alle.

    Kuten Hidas57 tuossa aiemmin totesi, niin eri kategoriassa ja eri ostajakunnalle on nuo pyörät. En vaihtaisi bussia bemariin vaikka bemu maksaisi 5 tonnia vähemmän. Ei vaan ole minun tarpeeseen tuo biimeri.
    Mikä siinä oli syy ettei BMW miellyttänyt mutkapätkillä?
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  21. #21
    Lainaa (Bobo @ Joulu. 31 2009,12:05) kirjoitti
    Oma bussi oli viime kesänä huollossa Heinolla ja pyysin päiväksi lainaan uuden K1300S:n. Kurvailtuani päivän (n. 250 km) tuttuja Pirkanmaan mutkapätkiä olin todella iloinen saadessani palauttaa bemun ja sain bussin alle.

    Kuten Hidas57 tuossa aiemmin totesi, niin eri kategoriassa ja eri ostajakunnalle on nuo pyörät. En vaihtaisi bussia bemariin vaikka bemu maksaisi 5 tonnia vähemmän. Ei vaan ole minun tarpeeseen tuo biimeri.
    No mulla oli justiin toisin päin. Ei jumankauta, on tää oma sentään mukava! No mulla on kyllä vaan K1200R Sport, eli ei niinkään kyykky kuin K13S, jossa kohdalla alkaa raja kulkemaan.

    Mihin tarpeeseen muuten tuo bussi mahtaa olla, Suomessa? Toosi kyykky, vaatii oikein erikseen ruhon asettelua, mutta paljon kankeempi kuin vaikka gixu. Kulku? Ei pysty paljoa hyödyntämään.

    Jos K13S:n saisi edes samaan hintaan, niin pakkohan se olisi laittaa, vaikkei oikeasti tarvii.

    Niin sen verran vielä, että jos ei ole ennen ajanut bemarin kaltaisella pyörällä, jossa keula ei ns vajoa jarrutuksissa, niin ei siihen pienessä ajassa totu. Mutta kun on tottunut, niin typerältä tuntuu sellainen käsilläseisonta.



  22. #22
    Lainaa (qazwsx @ Joulu. 31 2009,12:14) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Joulu. 31 2009,12:05) kirjoitti
    Oma bussi oli viime kesänä huollossa Heinolla ja pyysin päiväksi lainaan uuden K1300S:n. Kurvailtuani päivän (n. 250 km) tuttuja Pirkanmaan mutkapätkiä olin todella iloinen saadessani palauttaa bemun ja sain bussin alle.

    Kuten Hidas57 tuossa aiemmin totesi, niin eri kategoriassa ja eri ostajakunnalle on nuo pyörät. En vaihtaisi bussia bemariin vaikka bemu maksaisi 5 tonnia vähemmän. Ei vaan ole minun tarpeeseen tuo biimeri.
    Mikä siinä oli syy ettei BMW miellyttänyt mutkapätkillä?
    Biimeri oli ihan ok niin kauan, kun ajeli sellaista "lievää" ylinopeutta. Sitten kun nosti nopeuden sinne omaan isoon kovaan (jota aika usein tulee ajeltua), niin ei vaan enää kääntynyt herkästi ja jotenkin luotto muutenkin hävisi. Vähän lussulta kans tuntui, eikä kaasuun vastaavuus ollut läheskään bussin tasolla. Tuon lisäksi maantieajossa bussi tuntuu paljon tukevammalta eikä ota tuulta yhtä paljon kuin bemu. Mistä tuokin johtuu, en tiedä.

    Kaikki tämä siis ihan omaa tuntumaa ja omia henkilökohtaisia fiiliksiä. Kuten sanoin, ei vaan istunut minulle tuo pyörä. Varmasti jollekin muulle bemari on aivan loistava ja juuri se oikea.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  23. #23
    Lainaa (Bobo @ Joulu. 31 2009,12:57) kirjoitti
    Lainaa (qazwsx @ Joulu. 31 2009,12:14) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Joulu. 31 2009,12:05) kirjoitti
    Oma bussi oli viime kesänä huollossa Heinolla ja pyysin päiväksi lainaan uuden K1300S:n. Kurvailtuani päivän (n. 250 km) tuttuja Pirkanmaan mutkapätkiä olin todella iloinen saadessani palauttaa bemun ja sain bussin alle.

    Kuten Hidas57 tuossa aiemmin totesi, niin eri kategoriassa ja eri ostajakunnalle on nuo pyörät. En vaihtaisi bussia bemariin vaikka bemu maksaisi 5 tonnia vähemmän. Ei vaan ole minun tarpeeseen tuo biimeri.
    Mikä siinä oli syy ettei BMW miellyttänyt mutkapätkillä?
    Biimeri oli ihan ok niin kauan, kun ajeli sellaista "lievää" ylinopeutta. Sitten kun nosti nopeuden sinne omaan isoon kovaan (jota aika usein tulee ajeltua), niin ei vaan enää kääntynyt herkästi ja jotenkin luotto muutenkin hävisi. Vähän lussulta kans tuntui, eikä kaasuun vastaavuus ollut läheskään bussin tasolla. Tuon lisäksi maantieajossa bussi tuntuu paljon tukevammalta eikä ota tuulta yhtä paljon kuin bemu. Mistä tuokin johtuu, en tiedä. *

    Kaikki tämä siis ihan omaa tuntumaa ja omia henkilökohtaisia fiiliksiä. Kuten sanoin, ei vaan istunut minulle tuo pyörä. Varmasti jollekin muulle bemari on aivan loistava ja juuri se oikea.
    Juuri noinhan jokainen sen omansa löytää, väärää mielipidettä kun ei ole olemassa.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  24. #24
    Mä ostin ajamatta uuden k8 busan, ei vaan sopinut mulle ja en ymmärtänyt miksi sitä kutsutaan myös matkapyöräksi.

    Melkosen kyykky verrattuna ässään, tuulisuoja ei lähellekkään yhtä hyvä, ahdas ja kankea,en tykännyt.

    Nyt ymmärrän mitä tarkoitetaan matkasportilla kun alla on K1300S.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  25. #25
    Mulle riittää Suomessa se 'lievä' ylinopeus suurimman osan aikaa. Ihan vaan senkin vuoksi, että ajokortti on kätevä olemassa. Saksalaiset taas väittää, että pyörän pitäisi kulkea kolmee sataa vähintään.

    Näinhän ne tarpeet rakentuu.
  26. #26
    Noh, yli 400 uutta K8 Busaa kuitenkin löysi omistajansa Suomessa 2008. Se oli Jammun piikin jälkeen kappalemääräisestikin myydyin mp-malli sinä vuonna, mitä täytyy pitää aika hämmästyttävänä.

    Kuulemma esimerkiksi Saksan ja Italian maahantuojat olivat olleet ihan totaalisesti ja täysin äimän käkenä, kun olivat kuulleet, että myydyin Suzuki-malli Suomessa oli Hayabusa, heidän maissaan se on perinteisesti ollut ihan marginaalinen myyntikampe, lujaa kyytiä haluavat suosivat ennemmin esim. GSXR1000:tta.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  27. #27
    Lainaa (pecha @ Joulu. 31 2009,13:19) kirjoitti
    Noh, yli 400 uutta K8 Busaa kuitenkin löysi omistajansa Suomessa 2008. Se oli Jammun piikin jälkeen kappalemääräisestikin myydyin mp-malli sinä vuonna, mitä täytyy pitää aika hämmästyttävänä.

    Kuulemma esimerkiksi Saksan ja Italian maahantuojat olivat olleet ihan totaalisesti ja täysin äimän käkenä, kun olivat kuulleet, että myydyin Suzuki-malli Suomessa oli Hayabusa, heidän maissaan se on perinteisesti ollut ihan marginaalinen myyntikampe, lujaa kyytiä haluavat suosivat ennemmin esim. GSXR1000:tta.
    Aivan. Miten tällaisessa poliisivaltiossa (kuulemma vahtaavat nopeuksia) voi olla tarvetta hankkia noinkin paljon tuollaista kampetta.

    Hinta/polle selittää varmasti suurimman osan, ellei kaikkea, Saksassa euromääräiset hintaerot ovat paljon pienempiä, eikä tuo suhde siten ole kovin ratkaiseva.

    Toiselle luja kyyti on se vähintään kolmesataa, toisella se tarkoittaa renkaan kulutuspinnan täyttä hyödyntämistä. Jne, jne.



  28. #28
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  29. #29
    Lainaa (jarska @ Joulu. 31 2009,15:27) kirjoitti
    Heh, kyllä testit on testejä... heidän käppyröissään Busa on ihan kautta koko kierroslukualueen selkeästi Bemua edellä sekä tehossa että väännössä, huipputehossa eroa on melkein 20 pollea, ja mahtaako olla vielä takapyörätehot. Varttimailinkin se ehti puoli sekuntia rivakammin.

    Ja sitten loppuarvostelussa "Engine power: BMW 9.5, Suzuki 9.0" (ja tuossa on vielä ihan erikseen kohta ´Power delivery´ eli silloin tuon nähdäkseni pitäisi kyllä tarkoittaa pelkkää raakaa voimaa). Joten melko erikoinen päätelmä.

    Mutten edelleenkään sijoittaisi näitä ihan samaan kategoriaan, joten sikälikin lähtökohdat vertailuun on pikkuriikkisen metässä.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  30.  
  31. #30
    Lainaa (pecha @ Joulu. 31 2009,17:07) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Joulu. 31 2009,15:27) kirjoitti
    Heh, kyllä testit on testejä... heidän käppyröissään Busa on ihan kautta koko kierroslukualueen selkeästi Bemua edellä sekä tehossa että väännössä, huipputehossa eroa on melkein 20 pollea, ja mahtaako olla vielä takapyörätehot. Varttimailinkin se ehti puoli sekuntia rivakammin.

    Ja sitten loppuarvostelussa "Engine power: BMW 9.5, Suzuki 9.0" (ja tuossa on vielä ihan erikseen kohta ´Power delivery´ eli silloin tuon nähdäkseni pitäisi kyllä tarkoittaa pelkkää raakaa voimaa). Joten melko erikoinen päätelmä.

    Mutten edelleenkään sijoittaisi näitä ihan samaan kategoriaan, joten sikälikin lähtökohdat vertailuun on pikkuriikkisen metässä.
    Elä sinä nyt ala vesittämään ammattilaisten tekemiä testejä, kyllä busa on nyt syöty karvoineen päivineen.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen