Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 99:sta
  1. #61
    Lainaa (NoFuel @ Heinä. 05 2009,13:34) kirjoitti
    Asiaa!
    Yamaha Tenere 700 & R6R
  2. #62
    Mansecruisingissa tota kuolasin. Näytti tellu aika möhköltä siinä vieressä. Eikä ollu yks eikä kakskaan teinicorollapissisamisviikseä, ketkä tota luuli jammuksi. Paras kommentti minkä kuulin oli: Kato! Tosson vapaavirtaussuodatin! No siis, kyllähän siinä onkin...
    ooo
  3. #63
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  4. #64
    On meinaa tossa parkkiksella ihan samannäkönen peli jota oon kattellu mut se on sininen? Voiko olla kaks melkein samannäköstä peliä tampereella vai onko joku apinoinu tän designin heti
    1300cc Suzuki
  5. #65
    Älä nyt saateri leiki liika sillä pelillä!tulee vielä vekkiä komeeseen pyörään ei sillä että epäilisin sun taitoja mut ainahan se voi lipsahtaa niinku mulla meinas nääs viime vkl Sain acen keulimaan jopa kolmosella hyvästä patista jota en huomannu
    YZF1000R
  6. #66
    On se hiano!
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  7. #67
    Tää on kyllä todellakin hieno. Tämänkin tekijä kyllä kuuluu kastiin teen mitä haluan ja toiset tekee sitten mitä osaa.

    Videoo olis kyllä kiva nähdä, tai sitten pitää lähtee Tampesteriin paikanpäälle bongailemaan.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  8. #68
    Lainaa (Roadkill @ Elo. 25 2009,22:09) kirjoitti
    On meinaa tossa parkkiksella ihan samannäkönen peli jota oon kattellu mut se on sininen? Voiko olla kaks melkein samannäköstä peliä tampereella vai onko joku apinoinu tän designin heti *
    Samanlaiset sivuposket on toisessakin tamperelaisessa turbopyörässä, sini/keltainen supermotolook.
    Sattuupa majailemaan vielä samassa tallissa
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  9. #69
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  10. #70
    Lainaa (JOLLI @ Elo. 25 2009,22:13) kirjoitti
    Älä nyt saateri leiki liika sillä pelillä!tulee vielä vekkiä komeeseen pyörään ei sillä että epäilisin sun taitoja mut ainahan se voi lipsahtaa niinku mulla meinas nääs viime vkl Sain acen keulimaan jopa kolmosella hyvästä patista jota en huomannu
    Ainahan se voi lipsahtaa, jopa kokemustakin löytyy siltä saralta
    Ei näitä lasivitriinissä pidetä, kovaan ajoon tämäkin on tehty.

    Tehdään sitten toinen, jos tuo menee rikki.
    Olen tässä jo hetken etsinyt toista aihiota, ja visiotkin sitä varten on valmiina. Tehdään siitä vieläkin erikoisempi, ja ehkä pikkusen tehokkaampi.
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  11. #71
    saateri kun olis aikaa ja rahaa rakentaa tommosia!taitoo saattas löytyä ja kaverilla olis ihan jees aihio jonka taidan lunastaa itselleni mut reissuhommat ja "köyhyys" tai sit liian suuret menot rajottaa rakentelu intoa!tarvis maksaa nuoruuden hölmöilyt huonojen kauppojen takia ja autot sun muut ensin pois niin sitten



    YZF1000R
  12. #72
    Koska saadaan videokuvaa tuosta
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  13. #73
    Lainaa (NoFuel @ Elo. 26 2009,21:42) kirjoitti
    Tehdään sitten toinen, jos tuo menee rikki.
    Olen tässä jo hetken etsinyt toista aihiota, ja visiotkin sitä varten on valmiina. Tehdään siitä vieläkin erikoisempi, ja ehkä pikkusen tehokkaampi.
    Nyt löytyi toinen aihio Turusta, kai sitä pitää kaveri tehdä nykyiselle turbolle, ettei tule yksinäiseksi.

    Tästä seuraavasta, tulee erikoinen, sen lupaan.
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  14. #74
    Harvoin (tuskin koskaan) rakennetusta kyykkypyörästä sanon että hieno mutta nyt pitää sanoa. Ei turhaa tuningtilpehööriä ja pystyyn nostettua perää vaan hillityn asiallinen
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  15. #75
    Lainaa (NoFuel @ Elo. 31 2009,10:48) kirjoitti
    Lainaa (NoFuel @ Elo. 26 2009,21:42) kirjoitti
    Tehdään sitten toinen, jos tuo menee rikki.
    Olen tässä jo hetken etsinyt toista aihiota, ja visiotkin sitä varten on valmiina. Tehdään siitä vieläkin erikoisempi, ja ehkä pikkusen tehokkaampi.
    Nyt löytyi toinen aihio Turusta, kai sitä pitää kaveri tehdä nykyiselle turbolle, ettei tule yksinäiseksi.

    Tästä seuraavasta, tulee erikoinen, sen lupaan.
    Uusi aihio näytti ostettaessa tältä :




    2 Tunnin pajatyöskentelyn jälkeen tältä :





    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  16. #76
    Päreet löytyi rajusti oikealle kaadutusta dukesta, laitan kuvaa sitten kun katteet on saatu korjattua / ostettua uudet.
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  17. #77
    Lainaa (NoFuel @ Syys. 07 2009,14:43) kirjoitti
    Päreet löytyi rajusti oikealle kaadutusta dukesta, laitan kuvaa sitten kun katteet on saatu korjattua / ostettua uudet.
    Hienolta näyttää jo nyt !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  18. #78
    Hyvältä näyttää myös uusi prokkis!
    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
  19. #79
    Osat on kiinni lähinnä hahmotusta varten, keula on mm. vino, maski rikki, tankissa törkeitä hiertymiä, ja takakate on halki.

    Pääasia, että näyttää "ehjältä" vasemmalta puolelta.

    Remmiahdin kiinnostaisi laittaa tähän, kun noita turboja on ollut jo 3.
    Swingiin voisi tähä projektiin tehdä 20cm jatkopalat.
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  20. #80
    Boy got some skillz
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  21. #81
    Kytkimen painelevyn voi näemmä asentaa väärinpäin, yllätys että on edes toiminut.



    Takahäkki pitäisi jotenkin taikoa suoraan runkoon kiinni.
    240 leveä takarengas toisi perään kaivattua massiivisuutta.
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  22. #82
    Lainaa (NoFuel @ Elo. 26 2009,09:04) kirjoitti
    Lainaa (Roadkill @ Elo. 25 2009,22:09) kirjoitti
    On meinaa tossa parkkiksella ihan samannäkönen peli jota oon kattellu mut se on sininen? Voiko olla kaks melkein samannäköstä peliä tampereella vai onko joku apinoinu tän designin heti *
    Samanlaiset sivuposket on toisessakin tamperelaisessa turbopyörässä, sini/keltainen supermotolook.
    Sattuupa majailemaan vielä samassa tallissa *
    Tätä mä sitten oon kattellu. Kyseinen yksilö tuntuu luovuttavan parkissa aika paljon vaan öljyä alleen

    Millos näitä alkaa riittään myyntiin asti? Jos joskus niin ota yhteyttä
    1300cc Suzuki
  23. #83
    Lainaa (Roadkill @ Syys. 08 2009,11:04) kirjoitti
    Lainaa (NoFuel @ Elo. 26 2009,09:04) kirjoitti
    Lainaa (Roadkill @ Elo. 25 2009,22:09) kirjoitti
    On meinaa tossa parkkiksella ihan samannäkönen peli jota oon kattellu mut se on sininen? Voiko olla kaks melkein samannäköstä peliä tampereella vai onko joku apinoinu tän designin heti *
    Samanlaiset sivuposket on toisessakin tamperelaisessa turbopyörässä, sini/keltainen supermotolook.
    Sattuupa majailemaan vielä samassa tallissa *
    Tätä mä sitten oon kattellu. Kyseinen yksilö tuntuu luovuttavan parkissa aika paljon vaan öljyä alleen *

    Millos näitä alkaa riittään myyntiin asti? Jos joskus niin ota yhteyttä *
    Project 1 "Leskentekoväline" saattaa kohta tipahtaa myyntiin, eli tämä valko/harmaa caferacer.
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  24. #84
    Lainaa (NoFuel @ Syys. 07 2009,14:40) kirjoitti
    Lainaa (NoFuel @ Elo. 31 2009,10:48) kirjoitti
    Lainaa (NoFuel @ Elo. 26 2009,21:42) kirjoitti
    Tehdään sitten toinen, jos tuo menee rikki.
    Olen tässä jo hetken etsinyt toista aihiota, ja visiotkin sitä varten on valmiina. Tehdään siitä vieläkin erikoisempi, ja ehkä pikkusen tehokkaampi.
    Nyt löytyi toinen aihio Turusta, kai sitä pitää kaveri tehdä nykyiselle turbolle, ettei tule yksinäiseksi.

    Tästä seuraavasta, tulee erikoinen, sen lupaan.
    Uusi aihio näytti ostettaessa tältä :

    Ja noin kauniin aihion menit sitten rikkomaan... Valmis näyttelypeli ihan tuollasenaankin *
    563+
  25. #85
    Tankin kanssa en rupea tappelemaan enempää, koska ei sitä todennäköisesti saisi muovihitsaamalla pitäväksi. Teen kokonaan uuden tankin rosterilevystä, ja tuo rikkinäinen superduken tankki jätetään vain dummikuoreksi siihen päälle. Pakkelointia, ja hiomista siis tiedossa moneksi päiväksi...

    IHI RHB31 ahdin kiinnostaisi, mutta aika suolaista maksaa 1500€
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  26. #86
    Kotarin tankki näyttää tosi komialta tuossa!
    Peräkatekaan ei näyttäisi pahalta, mutta ilmankin hieno ja härskihkö.

    Jos olet myymässä tuota harmaata pyörää, mimmoista hintaluokkaa noin karkeasti olet ajatellut?
    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
  27. #87
    Lainaa (NoFuel @ Syys. 08 2009,22:21) kirjoitti
    Swingin kanssa onkin sitten ihmettelemistä... Stna
    Yksipuolinen olisi tuohon just eikä melkein.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  28. #88
    Lainaa (TPM @ Syys. 11 2009,21:24) kirjoitti
    Lainaa (NoFuel @ Syys. 08 2009,22:21) kirjoitti
    Swingin kanssa onkin sitten ihmettelemistä... Stna
    Yksipuolinen olisi tuohon just eikä melkein.
    Aikani mietin myös monoswingiä, mutta oikean pituisen tekeminen olisi melko haastavaa

    Nyt siihen on näperretty orggis swingistä 15cm jatkoilla melkonen limppu.

    Aika härkäsen näköinen laite tulossa, penkki kun loppuu, niin 20cm taaemmas, rengas alkaa
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  29. #89






    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
  30.  
  31. #90
    Vedä umpeen tuo swingin ja yläpuolella kulkevan tukiraudan välinen hole.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen