Löytyisikö tietoa mistä voisi haeskella xb9r-buluun noin tuuman orgista pisempiä klemmareita vaimentimen takakiinnitykseen? Remuksen kannun asentaminen ei meinaa onnistua alkuperäisillä, pituus pitäis olla ainakin 24", mieluiten 62 cm. Soittelen huomenna liikkeisiin mut josko noita löytyis yleis-/auto-/ tms tarvikkeena jostakin...
Tässä kuva klemmarista, josko joku tunnistaisi moisen ja osaisi neuvoa mistä hakea:
Tuli käytyä vastikään paikallisessa Eteran liikkeessä (ent. Teollisuus Etola) ja siellä oli tosi paljon erilaisia isoja klemmareita
Buell XB12X, HD XL883, BMW K100, Kawasaki KE125
Yamaha 125 Trail, Honda CB 100, Suzuki 80 K11 Sports
Honda 70 Dax, Husgvarna 175 Silverpil
Vastaavia olen nähnyt Clas Ohlsonilla, kulkevat kiristimen nimellä. Yllättävää kyllä K-raudassakin on samantyyppistä tavaraa myynnissä vaikka nykyään tuntuvat toimittavan vain kukkamultaa ja trampoliineja.
CBR600RR
H-D XL883R
ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
Bauhausissa saatais olla.
Aikoinaan oli kinkkinen viemäriprobleemi ja piti löytää kumilaippa, jolla piti supistaa 50 mm:n viemäriputki 40 mm:n malliin.
Eli 50 mm:n oli narttu ja 40 mm:n uros.
Aikani myyjän kanssa Espoon Suomenojan Bauhausissa kuljeskeltiin ja löytyihän se ratkaisu.
<p>Vanha patu..</p>
Klemmarijutskia myydään myös ns. metritavarana. Leikkaat rullasta halutun mittaisen pätkän ja kinnität siihen sen kiristimen. Lienee Wurthiltä saatavana. En oo vaan varma löytyykö rosterisena ja jos ei, kuinka kauan kestää siellä alla. Myös eri levyisiä uskoisin olevan saatavilla.
Meillä duunissa oli jossain nurkassa tuota, mutten osaa sanoa mistä hankittu ja minä vuonna. Toimivaa tavaraa kuitenkin...
Syteen tai saveen ja pubiin...
Wyrffiltä löytyy juu tuota "teeseitse" mallista, ja on sekä nauha että lukot rosteria (paitsi lukon ruuvi(JinX @ Syys. 15 2009,10:56) kirjoitti
)...
Voisinpa vaan vannoa ettei ole yhtä kestävä kuin tuo kuvan kaltainen...
Ja wyrffiltähän on myös yksityishenkilöiden hankala saada tavaraa ulos...
Tein itse ja YRITIN säästää.