Sisko on tehnyt vakaan päätöksen hommata skootterin, ja minä en tiedä niistä mitään. Saisko täältä apua? Yamaha, Kymco vai mikä? 125/250cc varmaan riittäis. Onko isommasta pyöräkoosta selkeästi apua? Mikä sen pitäisi olla? 15"- 17"? Kuka/mikä olisi pk-seudulla hyvä liike?![]()
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
Vespa tietty.Itsellani on ollut Vespa GT125 jo kuusi vuotta, ja on edelleenkin ihana pyora!
Satulan alle mahtuu isokin kasilaukku, ja toinen mahtuu sitten hanskalokeron ylla olevaan koukkuun roikkumaan, ja siihen saa samanvarisen 42-litraisen boxinkin, johon saa viikon ruokaostokset katevasti.
Siihen saa myos kahta kokoa tuulilasin, itsellani on se tayskokoinen, joten tuuli ja sade pysyy pois, joten pysyn kuivana reissussa. Sadalla punnalla saa myos Tucano Urbanon esiliinan (apron tai leg cover), joka pitaa jalat kuivana ja lampimina.
Koko on isompi kuin normaali ET-Vespat, joten autoilijat ja muut motoristit kuvittelevat sen olevan isompi kuin vain 125.
OK. Mä tässä kerään listaa ja lähetään sitten kokeilemaan.![]()
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
Näin vankkumattomana Hondamiehenä heittäisin ehdolle "KLIK"
Juuri näin. Vespahan on se Kaikien Skootterien Äiti, muut jäljitelmiä. Jos siis oikeata skootterihenkeä etsii, niin kannattaa ostaa Vespa. Jos taas haluaa "moottoripyörän", mutta tykkää kuminauhavedosta, niin sitten joku noista maksiskoottereista... Vespaa ei kai sellaiseksi lasketa, kun ei tällä palstalla niitä juuri kellään taida olla... paitsi siis minulla. *(Gecko @ Huhti. 25 2009,12:43) kirjoitti
Omassani on lisävarusteina takaboksi, jossa on matkustajalle selkänoja (ehdoton, jos on tarkoitus kuljettaa pelkääjän paikalla kyytiläistä), etutavarateline (saa matkalla vähän painoa eteenkin), jalkatilan kumimatto ja korkea tuulilasi. Sen malli muuttui tässä vuosi sitten tai jotain sen tapaista, ennen se oli kapeampi ja siinä oli ruma reunalista, nykyinen on vähän leveämpi ja ilman koristeita.
Tku pohti ettei Vespa kävisi maksiskootterista useimpien mielestä. Mun mielestä esim 180 kuutiosta lähtien käyvät maksiskootterista erotuksena vain näin nimellisesti kälyisemmistä pikkuskoottereista.Lisäksi maksiskudu on laite joka kulkee mielellään sen 120 km/h. Mitkä skudet täyttävät maksiskootan laatuvaatimukset? Kertokaapa se.![]()
matkaskootteristi
Eipä unohdeta Aprilian Manaa, joka on jo ihan oikeasti prätkän näköinenkin, vaikka variaattorivaihteinen onkin(tku @ Huhti. 26 2009,19:55) kirjoitti
![]()
- Pyörä myyty jo pois -