Sivu: 56 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6465455565758 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1651:stä 1680:een 1826:sta
  1. #1651
    Tuli tuossa hommailtua commanderi v ja olisi hakusessa joku penkityspaja täällä savon sydämessä. Eli mihin kannattaa mopedi viedä säädettäväksi?
  2. #1652
    Hommasin tossa joku aika sitten alla kuvaillun releen ledivilkuille, mutta eipä vaan pelitä...
    Vilkut välkkyy samaa tahtia tolla led-releellä kuin vakiollakin...Mikä mättää+??



    Honda LED Flasher Relay - CB 1000 CB1000 CB1R LED Flash Rate Fix - 4 Pin
  3. #1653
    Lainaa Tatu84 kirjoitti Katso viesti
    Hommasin tossa joku aika sitten alla kuvaillun releen ledivilkuille, mutta eipä vaan pelitä...
    Vilkut välkkyy samaa tahtia tolla led-releellä kuin vakiollakin...Mikä mättää+??



    Honda LED Flasher Relay - CB 1000 CB1000 CB1R LED Flash Rate Fix - 4 Pin
    Itellä kävi samanlailla parivuotta sitten. Tilasin juuri tuon saman releen ja ei pelannut. Myyjä lähetti vielä uudenkin muttei sekään toiminut.

    Tilasin sitten uuden releen eri myyjältä.
    Tämän pitäisi olla täsmälleen sama tuote ja myyjä millä sain toimimaan:
    http://www.ebay.com/itm/electronic-f...item5631015845
    KTM EXC-F 250 Six Days -15
  4. #1654
    Lainaa MyRa kirjoitti Katso viesti
    Itellä kävi samanlailla parivuotta sitten. Tilasin juuri tuon saman releen ja ei pelannut. Myyjä lähetti vielä uudenkin muttei sekään toiminut.

    Tilasin sitten uuden releen eri myyjältä.
    Tämän pitäisi olla täsmälleen sama tuote ja myyjä millä sain toimimaan:
    http://www.ebay.com/itm/electronic-f...item5631015845
    Vttu ku ärsyttää. No on mulla tuossa vastukset niin taidan muljata ne sinne kiinni. Onko millanen homma noin niiku omasta mielestä? Niin tuo vastusten laitto...
  5. #1655
    Lainaa Tatu84 kirjoitti Katso viesti
    Vttu ku ärsyttää. No on mulla tuossa vastukset niin taidan muljata ne sinne kiinni. Onko millanen homma noin niiku omasta mielestä? Niin tuo vastusten laitto...
    Olisikohan noita releitä Suomessa saatavilla, jos ei toimikaan niin palauttaminen olisi helpompaa..?
  6. #1656
    Mätänetistä kävin omaan bladeen releen, eiköhän se ihan sama käy ärräänkin.
  7. #1657
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tatu84 kirjoitti Katso viesti
    Vttu ku ärsyttää. No on mulla tuossa vastukset niin taidan muljata ne sinne kiinni. Onko millanen homma noin niiku omasta mielestä? Niin tuo vastusten laitto...
    Ennen vilkkuja vaan laitat + ja - juohdon väliin sen vastuksen per vilkku. Liitokset ja liittimet jotenkin fiksusti.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  8. #1658
    onko noissa moottorin tapeissa jotain momenttia, mihin belly pan tulisi laittaa kiinni?
  9. #1659
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Nyt tarttis hieman apua. Oma cb1000r vm. 2009 tuhansien km päässä ja jousitukselle pitäis tehdä jotain.

    Jos apu löytyy itä Helsingin lähettyviltä ja voisin kurkata satulan alle, niin olisin todella tyytyväinen.

    Ajatuksena olis sovittaa Firebladen iskari vm.04-05 tuohon mopoon. Mahtuuko iskarin painesäiliö?
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  10. #1660
    Osaisiko joku auttaa? Pitäisi ketjuja kiristää, mutta mukana tulleesta työkalupussista puuttuu siihen tarvittava avain. Löytyykö jostain joku korvaava, millä onnistuu? Esim. Onnistuuko motonetin Haka-avaimella?
  11. #1661
    Lainaa v4rjo kirjoitti Katso viesti
    Osaisiko joku auttaa? Pitäisi ketjuja kiristää, mutta mukana tulleesta työkalupussista puuttuu siihen tarvittava avain. Löytyykö jostain joku korvaava, millä onnistuu? Esim. Onnistuuko motonetin Haka-avaimella?
    Alkuperäinen ketjunkiristystyökalu on tämän kaltainen mutta kaksiosaisella varrella: http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Rear...p2047675.l2557

    Voisin kuvitella, että melkeinpä mikä vaan haka-avain toimii tuohon säätämiseen. Kunhan mahtuu tuonne väliin:http://wiki.hondacb1000r.com/index.p...ain_adjustment
    KTM EXC-F 250 Six Days -15
  12. #1662
    Tuli laitettua hiljattain vm. 2009 CB1000R. Oon pannu merkille että nopeusmittari näyttää aika reilusti liikaa, arviolta noin +10 satasen vauhissa. Nopeus ilmeisesti mitataan vaihdelaatikosta ja iso heitto voisi viitata siihen että edellinen omistaja on ehkä vaihtanut välityksiä tiuhemmiksi?
    CB1000R
  13. #1663
    Lainaa Koston Kierre kirjoitti Katso viesti
    Tuli laitettua hiljattain vm. 2009 CB1000R. Oon pannu merkille että nopeusmittari näyttää aika reilusti liikaa, arviolta noin +10 satasen vauhissa. Nopeus ilmeisesti mitataan vaihdelaatikosta ja iso heitto voisi viitata siihen että edellinen omistaja on ehkä vaihtanut välityksiä tiuhemmiksi?
    Veikkaisin piikkiä pienempää eturatasta. 6vaihteella pitäs olla n.4500rpm / 100km/h vakiovälityksillä.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  14. #1664
    Lainaa Koston Kierre kirjoitti Katso viesti
    Tuli laitettua hiljattain vm. 2009 CB1000R. Oon pannu merkille että nopeusmittari näyttää aika reilusti liikaa, arviolta noin +10 satasen vauhissa. Nopeus ilmeisesti mitataan vaihdelaatikosta ja iso heitto voisi viitata siihen että edellinen omistaja on ehkä vaihtanut välityksiä tiuhemmiksi?
    Japanilaisissa autoissa ja moottoripyörissä on tehtaalta lähtiessä n.7% mittarivirhe, eli 107 km/h on tasan 100km/h. Olen tämän mitannut sekä aivan uusista digimittareista kuin vanhoista vaijerivälitteisistä.On ilmeisesti joku paikallinen määräys.
  15. #1665
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Japanilaisissa autoissa ja moottoripyörissä on tehtaalta lähtiessä n.7% mittarivirhe, eli 107 km/h on tasan 100km/h. Olen tämän mitannut sekä aivan uusista digimittareista kuin vanhoista vaijerivälitteisistä.On ilmeisesti joku paikallinen määräys.
    Mulla heittää orkkis välityksillä kans ton 7kmh, mutta jos 10 tai yli, ni kattoisin eka renkaan ja sitte vasta rattaan. Oikein kulunut takanen voi olla myös osasyyllinen.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  16. #1666
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Mulla heittää orkkis välityksillä kans ton 7kmh, mutta jos 10 tai yli, ni kattoisin eka renkaan ja sitte vasta rattaan. Oikein kulunut takanen voi olla myös osasyyllinen.
    Rengas on ihan OK kunnossa ja sen kokoinen kun rekisteriotteessa sanotaan.
    CB1000R
  17. #1667
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Veikkaisin piikkiä pienempää eturatasta. 6vaihteella pitäs olla n.4500rpm / 100km/h vakiovälityksillä.
    Tulipa tuokin mielenkiinnosta tarkistettya omalla kohdalla, vakio 2011 mallilla. Mittarinopeus 100km/h @ n.4000rpm ja 110km/h @ n. 4500rpm.
    Honda CB1000R -11
  18. #1668
    Nyt sain aikaseksi käydä ajelemassa navigaattori sarvissa. Mittari näyttää aika tasaisesti 9-10% liikaa ja kierrokset on samaa luokkaa kuin yllä. Samapa tuo loppuin lopuksi on että paljonko se näyttää liika jos sen tietää.
    CB1000R
  19. #1669
    Iltaa kaikille. Kuukausi sitten tuli laitettua honda cb1000r Mukavaa vaihtelua kyykkypyörien jälkeen.
    Oma pyörä on vm2009 ja ajettu 24tkm. Nyt viime viikolla rupesi etupäästä stefa vuotamaan
    Onko muilla samoja kokemuksia ja mitähän huolto maksaa? Vai onnistuuko itse vaihtaa?
  20. #1670
    Lainaa Timoneja84 kirjoitti Katso viesti
    Iltaa kaikille. Kuukausi sitten tuli laitettua honda cb1000r Mukavaa vaihtelua kyykkypyörien jälkeen.
    Oma pyörä on vm2009 ja ajettu 24tkm. Nyt viime viikolla rupesi etupäästä stefa vuotamaan
    Onko muilla samoja kokemuksia ja mitähän huolto maksaa? Vai onnistuuko itse vaihtaa?
    Ite en ole koskaan vaihtanut mutta ovat kuulemma puhuneet että voi vaihtaa itsekkin. Youtuubissa on ohjeita.
    CB1000R
  21. #1671
    Lainaa Timoneja84 kirjoitti Katso viesti
    Iltaa kaikille. Kuukausi sitten tuli laitettua honda cb1000r Mukavaa vaihtelua kyykkypyörien jälkeen.
    Oma pyörä on vm2009 ja ajettu 24tkm. Nyt viime viikolla rupesi etupäästä stefa vuotamaan
    Onko muilla samoja kokemuksia ja mitähän huolto maksaa? Vai onnistuuko itse vaihtaa?
    Omaan mopoon oon kaksi kertaa vaihdattanut stefat. Irtoputket kun olen vienyt pajalle niin 150-180€ on maksanut alkuperäisillä stefoilla vaihtotyö. Täytys varmaan opetella keulimaan smuutimmin niin ei paukkuis stefoja...
    KTM EXC-F 250 Six Days -15
  22. #1672
    notext
    Viimeksi muokannut: whatnot; 09.07.2016 klo 12:50.
  23. #1673
    Osaako kukaan sanoa paljonko menee keulaöljyä etuiskariin? Jostakin löysin, että Motulin 10w kävisi?
    Ootteko vaihtaneet pelkät öljytiivisteet vai samalla myös pölysuojat? Nuita pölysuojia ei meinaa löytää mistään.
    Viimeksi muokannut: Timoneja84; 10.07.2016 klo 16:23.
  24. #1674
    ImageUploadedByTapatalk1468180813.336106.jpg

    Ei abs malliin:

    511cm3 / 91mm (vas/oik)
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  25. #1675
    Onko kukaan vaihtanut kaasukahvaa toisesta pyörästä, missä olisi tuo ranteen liike vähän pienempi. Jos on niin mitä kaikkia kilkkeitä joutui vaihtamaan?
  26. #1676
    Lainaa karkka kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan vaihtanut kaasukahvaa toisesta pyörästä, missä olisi tuo ranteen liike vähän pienempi. Jos on niin mitä kaikkia kilkkeitä joutui vaihtamaan?
    Itse itselleni vastaten. Ebaysta löytyi tämmöinen joka poistaa tuon kyseisen ongelman. http://www.ebay.com/itm/Genuine-Hond...4DlHKEiyRPyo4A
  27. #1677
    Mikähän se nyt tuli kun pienen lenkin jälkeen (pientä kengitystä) rupesi palamaan himmeästi ajossa tuo PGM-FI valo (keltainen jossa moottorin kuva).
  28. #1678
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Poistuuko valo jos irrotat akun pyörästä hetkiseksi?
    exxtatic
  29. #1679
    Terve,

    Jos täällä ei vielä kaikki ole talviunilla niin pystyisikö joku laittamaan kuvaa tai kertomaan, että minkälainen tuo jarrukahvan ja kytkinkahvan pulttikiinnitys kahvarunkoon on.

    Tuli viimeviikolla haettua -11 mallinen cb ja molemmat, sekä kytkin että jarrukahvassa pultit ovat löysällä ja jos pultin vetää kireälle niin kahvat eivät liiku mihinkään.

    Edellisissä pyörissä pultin keskellä ei ole ollut jenkoja vaan välissä ollut jonkinnäköinen pusla. Nyt pulteissa on jengat koko matkalla.

    Osaako joku auttaa?

    e. kirjotusvirheitä
    GSX-R 600 -07
    Z750 -08
    CB 1000r -11
  30.  
  31. #1680
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Zetori750 kirjoitti Katso viesti
    Terve,

    Jos täällä ei vielä kaikki ole talviunilla niin pystyisikö joku laittamaan kuvaa tai kertomaan, että minkälainen tuo jarrukahvan ja kytkinkahvan pulttikiinnitys kahvarunkoon on.

    Tuli viimeviikolla haettua -11 mallinen cb ja molemmat, sekä kytkin että jarrukahvassa pultit ovat löysällä ja jos pultin vetää kireälle niin kahvat eivät liiku mihinkään.

    Edellisissä pyörissä pultin keskellä ei ole ollut jenkoja vaan välissä ollut jonkinnäköinen pusla. Nyt pulteissa on jengat koko matkalla.

    Osaako joku auttaa?

    e. kirjotusvirheitä
    Oiskohan sinne joku tee-se-itse-mies vaihdellu kahvat ja kadottanut alkuperäset ruuvit. Täällä näkyy aika selvästi, että mimmoset pitäs olla:
    http://www.bike-parts-honda.com/piec...CB+1000+R.html

    http://www.bike-parts-honda.com/piec...CB+1000+R.html
    Superbike #7
Sivu: 56 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6465455565758 ... ViimeinenViimeinen