Sivu: 13 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 1829:sta
  1. #361
    Mulla edelleen alla orkkis-renkaat, mutta varastossa odottaa Pirellin Diablo Rossot, jotka meinaan heittää alle kohtapuoleen. Alkuperäisillä ajeltu nyt noin 8500km, eli hyvin ovat kestäneet. Eturengas edelleen tosi hyvässä hapessa, mutta samaan aikaan meinaan vaihtaa tuoreet renkaat alle. Varsinkin kun testeissä on ammattikuskit moittineet ko. alkuperäisrenkaita melkoisesti.
  2. #362
    Kysymyshän on siitä, haluatko renkaat jotka kestävät vai pitävät ja mihin voi luottaa ?
    Pehmeisiin renkaisiin kun tottuu, niistä ei enään luovu *
    Samoin lipsumiset ja luistelut loppuu ..

    Itse ajan Pirellin Diablo Corsa 3lla. Mezelerin Racetec k3 oli alla hätä täpauksessa (pehmeimmät katulailliset). On kanssa hyvät.
    Pirellin Corsa 3lla jatkan tai tulossa uusi malli on Rosso Corsa.
    Luotan niihin ihan sokeesti *
    Jos kantti kestää vetää tapit maassa mutkaan, pitää kyllä renkaatkin *
    Edellyttää tietysti että prätkällä ajo on hanskassa ja muista hiekka ja nafta *
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  3. #363
    Mulla on Rosso Corsat Bladessa. Mahtavat renkaat. Olen kuluttanut muutamat Diablo Rossot, jotka olivat tosi jees myös kulutuskestävyydeltään. Rosso Corsat ovat muilta ominaisuuksiltaan ehkä paremmat, mutta vaikuttavat aika aroilta motarilla ajoon.



    Honda CBR 1000 RR -08
  4. #364
    Itsellä ollut nyt pari tonnia alla dunlopin qualifier 2 renkaat. Selkeästi paremmat kuin orggis gumit mikä ei ole kyllä paljoa vaadittu. Kadulla ei ole luisteluita ollut ja kestää lähteä keulimaan ihan kylmälläkin renkaalla mikä ei batlaxeilla kovin hyvin onnistunut ehkä myös lähtee vähän herkemmin taittumaan mutkaan noilla.

    Radalla tuntuvat kestävän ihan hyvin omia kyytejä eli nopeimmillaan jotain 1:20 vauhtia kemorassa. Kulutus kestävyydestä kadulla ei tietoa mutta rata-ajossa tuntuisi kuluvan selkeästi hitaammin kuin pilotpower 2ct:eet muihin renkaisiin ei ole itsellä vertailukohtaa. Boonuksena noissa dunlopeissa tulee vielä komea elokuva-tyyppinen ulina aina kun on jotain luistoa havaittavissa, tulee vauhdikas fiilis kun renkaat ulisevat radalla jarruissa kun perä tulee vähän sivulla

    Iski pikku tuninki kärpänenkin tuossa mennä viikolla ja tuli tilattua ne tangonpääpeilit vihdoinkin ja siihen lisäksi sitten minivilkut taakse nyt alkuun ja hondan oma ducktaili. Täytyy pistää tänne kuvia kun osat saapuvat. Itsellä on ainakin kova luotto äärettömän tyyllikääseen lopputulokseen
  5. #365
    Metzeler Z6:sta tuli kohtuullinen tarjous joten sellaset taitaa mennä alle huomenna.
    SM T
  6. #366
    Lainaa (nikkke @ Kesä. 02 2010,12:42) kirjoitti
    Varmasti kannattaa/kannattaisi säädättää mopedi sliparin vaihdon yhteydessä, mutta minkälaisia käytännön kokemuksia on (entä pelkän katin poiston yhteydessä)? Onko säädätys käytännössä pakollista vai suositeltavaa?
    Anyone?
    CB1000R
  7. #367
    Lainaa (vuohi @ Kesä. 20 2010,22:29) kirjoitti
    Iski pikku tuninki kärpänenkin tuossa mennä viikolla ja tuli tilattua ne tangonpääpeilit vihdoinkin ja siihen lisäksi sitten minivilkut taakse nyt alkuun ja hondan oma ducktaili. Täytyy pistää tänne kuvia kun osat saapuvat. Itsellä on ainakin kova luotto äärettömän tyyllikääseen lopputulokseen *
    Mistäs päätit tilata peilit ja paljonko kustansi? Ei olleet ilmeisesti ne motonetin peilit kuitenkaan? Itsellä on tuo hondan ducktail ja musta se kyl on hankinnan arvoinen lisäosa. Ja laita ihmeessä kuvia lopputuloksesta!
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  8. #368
    tuolta tuli tilattua sitten loppujen lopuksi. Ebayssa näyttivät olevan about samaa hintatasoa kunnes sitten tilattuani nuo löysin pari kymppiä halvemalla...

    Kaverilla on tuollaiset samanlaiset superdukessa ja ainakin siinä näyttävät tyylikkäiltä ja ovat tarpeeksi pienet halkaisijaltaan toisin kuin ne bilteman satelliittilautaset
  9. #369
    Offtopic - Sain haalittua itselleni CB1000R huoltokirjasen sähkösessä muodossa. Siitä vaan kaikille tarvitseville.

    http://www.easy-share.com/1911061170/CB1000R RA 2008-09 (1).pdf



    CB600F
    CB1000R
    ZZR 1400
  10. #370
    Kiitos...

    Lainaa (kummitus @ Kesä. 22 2010,19:37) kirjoitti
    Offtopic - Sain haalittua itselleni CB1000R huoltokirjasen sähkösessä muodossa. Siitä vaan kaikille tarvitseville.

    http://www.easy-share.com/1911061170/CB1000R RA 2008-09 (1).pdf
    SM T
  11. #371
    Tänään sain peilit jumpattua paikoilleen ihan hyvältä näyttää ja näkee taaksensa ilman ylimääräistä vääntelehtimistä. Ihan plug and play tyyppisesti eivät mennneet paikoilleen vaan kaasukahvan puolelle piti soviteholkki sorvata että kaasu pyörii myös jatkossa
  12. #372
    Lainaa (kummitus @ Kesä. 22 2010,19:37) kirjoitti
    Offtopic - Sain haalittua itselleni CB1000R huoltokirjasen sähkösessä muodossa. Siitä vaan kaikille tarvitseville.

    http://www.easy-share.com/1911061170/CB1000R RA 2008-09 (1).pdf
    No piru! sain pummittua ton huolosta ja ny se on jo täälläki.
    No onpaha ny sit suomeks.
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  13. #373
    Noniin nyt sitä sitten ollaan kyseisen pyörän onnellinen omistaja! värinä valkoinen ja vuosimalli -09. kilometrejä on tullut vajaa 200km ja olen ollut ennemän kun tyytyväinen * stonga meni heti ekana vaihtoon ja nyt on hyvä!

    seuraavaksi sitten varmaan sliparia ostamaan ja komentajaa! mielessä on käyny Laser X-treme, se on vissiin ihan pätevä? tai sitten ixil? itse ainakin haluan vähän ääntä pyörään ja pientä kokoa. *
    http://www.youtube.com/watch?v=_kgUUmfU-2Y tuommonen se ois hieno mutta ei tuota taida löytyä mistään?
    Honda CB1000R
  14. #374
    Lainaa (CB 1000R @ Kesä. 23 2010,16:54) kirjoitti
    Lainaa (kummitus @ Kesä. 22 2010,19:37) kirjoitti
    Offtopic - Sain haalittua itselleni CB1000R huoltokirjasen sähkösessä muodossa. Siitä vaan kaikille tarvitseville.

    http://www.easy-share.com/1911061170/CB1000R RA 2008-09 (1).pdf
    No piru! sain pummittua ton huolosta ja ny se on jo täälläki.
    No onpaha ny sit suomeks.
    Tuohan on omistajan käsikirja. Sehän on tullut teillekin pyörän mukana. Ainakin mulla on ihan kirjasena.
  15. #375
    Lainaa (vuohi @ Kesä. 22 2010,21:26) kirjoitti
    Tänään sain peilit jumpattua paikoilleen ihan hyvältä näyttää ja näkee taaksensa ilman ylimääräistä vääntelehtimistä. Ihan plug and play tyyppisesti eivät mennneet paikoilleen vaan kaasukahvan puolelle piti soviteholkki sorvata että kaasu pyörii myös jatkossa *
    Millainen työ tuo sovitepalan tekeminen oli että tarviiko siihen sorvin (+taidon käyttää sitä )? Pystyisiköhän siihen keksimään jonkun valmiina ostettavan sovitepalan, vai miten tuo toimii?

    Ei sulla tullut ongelmia sen kytkinpuolen pelin kanssa ongelmia et se olis pyörinyt sillä noi stongan päässä olevat painothan pyörii normaalisti?
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  16. #376
    Lainaa (Robespierre @ Kesä. 26 2010,19:35) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Kesä. 22 2010,21:26) kirjoitti
    Tänään sain peilit jumpattua paikoilleen ihan hyvältä näyttää ja näkee taaksensa ilman ylimääräistä vääntelehtimistä. Ihan plug and play tyyppisesti eivät mennneet paikoilleen vaan kaasukahvan puolelle piti soviteholkki sorvata että kaasu pyörii myös jatkossa *
    Millainen työ tuo sovitepalan tekeminen oli että tarviiko siihen sorvin (+taidon käyttää sitä *)? Pystyisiköhän siihen keksimään jonkun valmiina ostettavan sovitepalan, vai miten tuo toimii?

    Ei sulla tullut ongelmia sen kytkinpuolen pelin kanssa ongelmia et se olis pyörinyt sillä noi stongan päässä olevat painothan pyörii normaalisti?
    Se sovitepala on aika helppo valmistaa kunhan mahtuu sinne kaasukahvan muoviholkin sisään mutta ei taas mahdu ohjaustangon sisään, eli 22mm putkenpätkä käy ihan hyvin jos sellaista sattuu olemaan. Pituutta taisi olla jotain luokkaa 6mm mutta se selviää kokeilemalla/mittaamalla.

    Peilit eivät ole pyörineet kunhan vääntää tarpeeksi tiukkaan ne kiinni kun siinä on semmoinen vekotin mikä leviää sinne tangon sisään kun sitä kiristää vähän niin kuin veneen tulppa.

    Mielessä kävi myös askarella noi peilit niihin vakio tangonpääpainojen kiinnikkeisiin jotka ovat aika pitkät ja painavat eli ilmeisesti jonkin sortin tärinänvaimentimina sielä. No en jaksanut kumminkaan ruveta sähläämään kun en tourinkiakaan aja niin aivan sama pikku tärinät ja nappasin moiset vetovasaralla ulos. Tuon vetovasaran tai jonkun muun ulosveto härpäkkeen kyllä tarvitsee ne oli sen verran tiukassa ne kiinnikkeet sielä tangon sisällä.

    Enkä kyllä nytten viikonlopun ratailuissa ainakaan huomannut sen kummempia värinöitä kuin ennenkään eli turha paino vaan pois
  17. #377
    Lainaa (holger @ Kesä. 26 2010,18:54) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Kesä. 23 2010,16:54) kirjoitti
    Lainaa (kummitus @ Kesä. 22 2010,19:37) kirjoitti
    Offtopic - Sain haalittua itselleni CB1000R huoltokirjasen sähkösessä muodossa. Siitä vaan kaikille tarvitseville.

    http://www.easy-share.com/1911061170/CB1000R RA 2008-09 (1).pdf
    No piru! sain pummittua ton huolosta ja ny se on jo täälläki.
    No onpaha ny sit suomeks.
    Tuohan on omistajan käsikirja. Sehän on tullut teillekin pyörän mukana. Ainakin mulla on ihan kirjasena.
    Juu nii on! mut mul on lontooks toi kirjanen ja on toi lontoon tekninen sanasto päässy ruostumaa! Ja ku on tollo niin ymärtää kotimaata paremmin!
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  18. #378
    Lainaa (CB 1000R @ Kesä. 26 2010,22:03) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Kesä. 26 2010,18:54) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Kesä. 23 2010,16:54) kirjoitti
    Lainaa (kummitus @ Kesä. 22 2010,19:37) kirjoitti
    Offtopic - Sain haalittua itselleni CB1000R huoltokirjasen sähkösessä muodossa. Siitä vaan kaikille tarvitseville.

    http://www.easy-share.com/1911061170/CB1000R RA 2008-09 (1).pdf
    No piru! sain pummittua ton huolosta ja ny se on jo täälläki.
    No onpaha ny sit suomeks.
    Tuohan on omistajan käsikirja. Sehän on tullut teillekin pyörän mukana. Ainakin mulla on ihan kirjasena.
    Juu nii on! mut mul on lontooks toi kirjanen ja on toi lontoon tekninen sanasto päässy ruostumaa! Ja ku on tollo niin ymärtää kotimaata paremmin! *
    Aijaa.. Mulla on ihan på finska tuo kirjanen. Huoltokirjalle olisi itselläkin käyttöä... esim ohjauslaakerin kiristysmomentti pitäis saada tietoon.
  19. #379
    Noniin nyt saapui se ducktailikin. Piti vähän suojakumeja ja tarroja liimailla ennen sen kiinni lätkäisemistä mutta tuli onneksi lontoon kieliset ohjeet mukana.

    Tuolla on kuvia kamppeesta

    Alkaa näyttämään jo ainakin omaan silmääni pahuksen hyvältä. Vielä toki voisi laittaa esim:

    -Xenonit
    -vähän matalemman tangon
    -maalata vanteet valkoisiksi
    -jarru- ja kytkinkahvan kiinnikkeet ilman peilin paikkoja
    -billetti jarru ja kytkinkahvat
    -jalkatappisarjan
    -kyytiläisen jalkatappien asennusreikiin jotkut thyyning ruuvit ettei reiät näy
    -lisää kaatuma suojia, ainakin molemmille akseleille jotkut muovin palat
    -minivilkut...

    Ja ties mitä kaikkea edelliseen pyörään tuli aina jotain uutta väsäiltyä kuukauden välein eli eiköhän tohonkin tule vielä vaikka mitä kun menee parikin vuotta
  20. #380
    Noi peilit sopii tohon ku nyrkki silmään, pitänee tilata itsekin sama setti

    Jos haluut päästä halvemmalla noiden vanteiden suhteen, niin itse asentelin niihin sellaiset fluorisoivat, valkoiset vanneteipit. Niistä on porukoilla montaa eri mielipidettä mut musta ne korostaa hyvin pyörän valkoista ilmettä.

    Mulla oli xenonit paikassa vajaan kuukauden ennen kuin kiinalainen halpasetti päätti lopettaa toimimisen. PRKL. Ulkonäkö ja näkyvyys itsellä oli sen verran loistava et laitoin uuden setin tilaukseen.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  21. #381
    Lainaa (holger @ Kesä. 26 2010,22:25) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Kesä. 26 2010,22:03) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Kesä. 26 2010,18:54) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Kesä. 23 2010,16:54) kirjoitti
    Lainaa (kummitus @ Kesä. 22 2010,19:37) kirjoitti
    Offtopic - Sain haalittua itselleni CB1000R huoltokirjasen sähkösessä muodossa. Siitä vaan kaikille tarvitseville.

    http://www.easy-share.com/1911061170/CB1000R RA 2008-09 (1).pdf
    No piru! sain pummittua ton huolosta ja ny se on jo täälläki.
    No onpaha ny sit suomeks.
    Tuohan on omistajan käsikirja. Sehän on tullut teillekin pyörän mukana. Ainakin mulla on ihan kirjasena.
    Juu nii on! mut mul on lontooks toi kirjanen ja on toi lontoon tekninen sanasto päässy ruostumaa! Ja ku on tollo niin ymärtää kotimaata paremmin! *
    Aijaa.. Mulla on ihan på finska tuo kirjanen. Huoltokirjalle olisi itselläkin käyttöä... esim ohjauslaakerin kiristysmomentti pitäis saada tietoon.
    Kyllähän tuo omistajan käsikirja olisi pitänyt tulla mukana suomesta ostettuun pyörään ihan suomenkielisenä. Tosin tuo linkki helpotti kummasti kun olin suunnitellut skannaavani sen pdf:ksi kännykkään mutta tuosta sen saikin helposti. Vihko kun ei koskaan ole mukana kun sitä tarvitsisi mutta kännyssä pdf tulee aina mukana.

    Olen huomannut täältä löytyville kuville jotain käyttöä.
  22. #382
    Lainaa (Robespierre @ Kesä. 29 2010,17:52) kirjoitti
    Mulla oli xenonit paikassa vajaan kuukauden ennen kuin kiinalainen halpasetti päätti lopettaa toimimisen. PRKL. Ulkonäkö ja näkyvyys itsellä oli sen verran loistava et laitoin uuden setin tilaukseen.
    Tänään tuli enklannista postissa xenon-sarja *
    Nyt kun sais mopon vielä takas pajalta niin pääsis laittaa sen kiinni ja odotteleen milloin ensimmäinen virkaintoinen poliisi pääsee mussuttamaan niistä.
  23. #383
    Lainaa (ozilla @ Kesä. 29 2010,22:52) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Kesä. 26 2010,22:25) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Kesä. 26 2010,22:03) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Kesä. 26 2010,18:54) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Kesä. 23 2010,16:54) kirjoitti
    Lainaa (kummitus @ Kesä. 22 2010,19:37) kirjoitti
    Offtopic - Sain haalittua itselleni CB1000R huoltokirjasen sähkösessä muodossa. Siitä vaan kaikille tarvitseville.

    http://www.easy-share.com/1911061170/CB1000R RA 2008-09 (1).pdf
    No piru! sain pummittua ton huolosta ja ny se on jo täälläki.
    No onpaha ny sit suomeks.
    Tuohan on omistajan käsikirja. Sehän on tullut teillekin pyörän mukana. Ainakin mulla on ihan kirjasena.
    Juu nii on! mut mul on lontooks toi kirjanen ja on toi lontoon tekninen sanasto päässy ruostumaa! Ja ku on tollo niin ymärtää kotimaata paremmin! *
    Aijaa.. Mulla on ihan på finska tuo kirjanen. Huoltokirjalle olisi itselläkin käyttöä... esim ohjauslaakerin kiristysmomentti pitäis saada tietoon.
    Kyllähän tuo omistajan käsikirja olisi pitänyt tulla mukana suomesta ostettuun pyörään ihan suomenkielisenä. Tosin tuo linkki helpotti kummasti kun olin suunnitellut skannaavani sen pdf:ksi kännykkään mutta tuosta sen saikin helposti. Vihko kun ei koskaan ole mukana kun sitä tarvitsisi mutta kännyssä pdf tulee aina mukana.

    Olen huomannut täältä löytyville kuville jotain käyttöä.
    Virallisen maahantuojan kautta tulleissa pyörissä on suomenkielinen omistajan käsikirja . Rinnakkaistuoduissa (ns.harmaatuoduissa) = ei virallisen maahantuojan kautta tulleissa pyörissä on englannin kielinen .
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  24. #384
    Lainaa (GSR600 @ Kesä. 29 2010,23:05) kirjoitti
    Lainaa (ozilla @ Kesä. 29 2010,22:52) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Kesä. 26 2010,22:25) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Kesä. 26 2010,22:03) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Kesä. 26 2010,18:54) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Kesä. 23 2010,16:54) kirjoitti
    Lainaa (kummitus @ Kesä. 22 2010,19:37) kirjoitti
    Offtopic - Sain haalittua itselleni CB1000R huoltokirjasen sähkösessä muodossa. Siitä vaan kaikille tarvitseville.

    http://www.easy-share.com/1911061170/CB1000R RA 2008-09 (1).pdf
    No piru! sain pummittua ton huolosta ja ny se on jo täälläki.
    No onpaha ny sit suomeks.
    Tuohan on omistajan käsikirja. Sehän on tullut teillekin pyörän mukana. Ainakin mulla on ihan kirjasena.
    Juu nii on! mut mul on lontooks toi kirjanen ja on toi lontoon tekninen sanasto päässy ruostumaa! Ja ku on tollo niin ymärtää kotimaata paremmin! *
    Aijaa.. Mulla on ihan på finska tuo kirjanen. Huoltokirjalle olisi itselläkin käyttöä... esim ohjauslaakerin kiristysmomentti pitäis saada tietoon.
    Kyllähän tuo omistajan käsikirja olisi pitänyt tulla mukana suomesta ostettuun pyörään ihan suomenkielisenä. Tosin tuo linkki helpotti kummasti kun olin suunnitellut skannaavani sen pdf:ksi kännykkään mutta tuosta sen saikin helposti. Vihko kun ei koskaan ole mukana kun sitä tarvitsisi mutta kännyssä pdf tulee aina mukana.

    Olen huomannut täältä löytyville kuville jotain käyttöä.
    Virallisen maahantuojan kautta tulleissa pyörissä on suomenkielinen omistajan käsikirja . *Rinnakkaistuoduissa (ns.harmaatuoduissa) = ei virallisen maahantuojan kautta tulleissa pyörissä on englannin kielinen .
    Näihä tuo homma on. *
    Elikkäs pitkän takuun lisäks saitte suomenkielisen kirjan.



    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  25. #385
    Tulipaha tilattua tuommoinen *Hontaa *
    No kahtottaa sit ku tulloo ja saahaa ki se, nii minkä näköinen härdelli synty.



    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  26. #386
    Eilen sain oman Cb1000r:n alle, ekat parikymmentä kilsaa takana, ja hyvältä tuo vaikuttaa. Värinä se kelta-vihree.

    Pikkujuttujakin on:
    -tanko pitää vaihtaa, vähän leveemmäks
    -peilit vaihtuu hetimmiten, noi on enemmänkin vaan edessä kokoajan.
    -Kilpiteline...

    Putki saa pysyä vakiona, yksikään markkinoilla oleva slipari ei vaan sovi pyörään yhtä hyvin kuin tuo vakio.

    Onko muilla ollut ongelmaa, että tyhjäkäynti vähän vaeltaa, kun pyörän käynnistää semi-lämpimänä (50-70 asteessa)? Kierrokset nousee ja laskee semmoset 100-200 kierrosta kokoajan, sen kuulee selkeästi ja mittarissa viimenen kierrospalkki vilkkuu, mutta kun lämpiää yli 80, niin tasottuu... Kylmänä käy tasasesti. Pitääkö heti huomenna mennä takas liikkeeseen rutisemaan?
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  27. #387
    Lainaa (Arvo Pentti @ Kesä. 30 2010,04:02) kirjoitti
    Eilen sain oman Cb1000r:n alle, ekat parikymmentä kilsaa takana, ja hyvältä tuo vaikuttaa. Värinä se kelta-vihree.

    Pikkujuttujakin on:
    -tanko pitää vaihtaa, vähän leveemmäks
    -peilit vaihtuu hetimmiten, noi on enemmänkin vaan edessä kokoajan.
    -Kilpiteline...

    Putki saa pysyä vakiona, yksikään markkinoilla oleva slipari ei vaan sovi pyörään yhtä hyvin kuin tuo vakio.

    Onko muilla ollut ongelmaa, että tyhjäkäynti vähän vaeltaa, kun pyörän käynnistää semi-lämpimänä (50-70 asteessa)? Kierrokset nousee ja laskee semmoset 100-200 kierrosta kokoajan, sen kuulee selkeästi ja mittarissa viimenen kierrospalkki vilkkuu, mutta kun lämpiää yli 80, niin tasottuu... Kylmänä käy tasasesti. Pitääkö heti huomenna mennä takas liikkeeseen rutisemaan?
    Eipä ole tullut kiinnitettyä tuohon vaelteluun huomiota mutta tuntuvat monet ruiskupyörät tuota tekevän ja ei vissiin ole mistään viasta kysymys vaan ihan "ominaisuus"

    Joo vakio putki on ihan siistin näköinen mutta 8kg painoa ja huomattavasti pienentynyt kallistusvara oikealla puolelle olivat liikaa itselle ja se sai lähteä. Ainakin tuo ixili on mielestäni livenä paremman näköinen kuvissa näyttää aina vähän törröttävän omituisesti tuolta.



  28. #388
    Lainaa (Arvo Pentti @ Kesä. 30 2010,04:02) kirjoitti
    Onko muilla ollut ongelmaa, että tyhjäkäynti vähän vaeltaa, kun pyörän käynnistää semi-lämpimänä (50-70 asteessa)? Kierrokset nousee ja laskee semmoset 100-200 kierrosta kokoajan, sen kuulee selkeästi ja mittarissa viimenen kierrospalkki vilkkuu, mutta kun lämpiää yli 80, niin tasottuu... Kylmänä käy tasasesti. Pitääkö heti huomenna mennä takas liikkeeseen rutisemaan?
    Ite oon huomannut et välillä tekee tota. Lämpötiloja en oo tarkkaillu mut tosiaan kierrokset vaihtelee ja sen näkee mittarissakin. Mainitsin huollossa ja sanoivat että on ihan normaalia. Arvelivat että saattaa johtua tuosta lambdasta, joka säätelee ruiskutusta, että seos olisi oikea kattia varten - mene ja tiedä sit.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  29. #389
    Lainaa (vuohi @ Kesä. 30 2010,07:07) kirjoitti
    Eipä ole tullut kiinnitettyä tuohon vaelteluun huomiota mutta tuntuvat monet ruiskupyörät tuota tekevän ja ei vissiin ole mistään viasta kysymys vaan ihan "ominaisuus"

    Joo vakio putki on ihan siistin näköinen mutta 8kg painoa ja huomattavasti pienentynyt kallistusvara oikealla puolelle olivat liikaa itselle ja se sai lähteä. Ainakin tuo ixili on mielestäni livenä paremman näköinen kuvissa näyttää aina vähän törröttävän omituisesti tuolta.
    Kyllä tuo ixili kieltämättä onkin aika hyvännäkönen, nyt kun sun pyörää olen tässä hetken pällistellyt...

    Lähteekö 8kg pelkästä putkesta? Sulla ainakin katti vielä näyttäs olevan paikoillaan...

    Kyllä tuo ehkä vielä kaipaisi bellypania, jää vähän alastomaksi tuo alaosa pyörästä ilman sitä vakioputken koristehärpäkettä... Mutta hyvännäköinen noinkin.

    Katsotaan nyt, mitä tässä keksii, kunhan nyt saa edes tuhannen kilsaa mittariin...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  30.  
  31. #390
    Lainaa (Arvo Pentti @ Kesä. 30 2010,11:38) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Kesä. 30 2010,07:07) kirjoitti
    Eipä ole tullut kiinnitettyä tuohon vaelteluun huomiota mutta tuntuvat monet ruiskupyörät tuota tekevän ja ei vissiin ole mistään viasta kysymys vaan ihan "ominaisuus"

    Joo vakio putki on ihan siistin näköinen mutta 8kg painoa ja huomattavasti pienentynyt kallistusvara oikealla puolelle olivat liikaa itselle ja se sai lähteä. Ainakin tuo ixili on mielestäni livenä paremman näköinen kuvissa näyttää aina vähän törröttävän omituisesti tuolta.
    Kyllä tuo ixili kieltämättä onkin aika hyvännäkönen, nyt kun sun pyörää olen tässä hetken pällistellyt...

    Lähteekö 8kg pelkästä putkesta? Sulla ainakin katti vielä näyttäs olevan paikoillaan...

    Kyllä tuo ehkä vielä kaipaisi bellypania, jää vähän alastomaksi tuo alaosa pyörästä ilman sitä vakioputken koristehärpäkettä... Mutta hyvännäköinen noinkin.

    Katsotaan nyt, mitä tässä keksii, kunhan nyt saa edes tuhannen kilsaa mittariin...
    Vakioäänenvaimennin painaa ixilin sivujen mukaan 8kg ja tuo hyperflown postipaketti oli 2kg eli se 6kg lähtee. Jos tahtoo ottaa katin pois niin kannattaa katsoa joku toinen vaimennnin koska tuolla ixilillä tulee varmasti sietämätön meteli. Bellybania en laittaisi koska sekin tulee sitten ottamaan suht herkästi tonttiin kiinni kanttailessa.

    Tuo kallistusvarojen vähyys on melkeinpä ainoa puute mitä on itsellä tullut eteen tämän pyörän kanssa mutta jos sitä tappisarjan ostaisi/tekisi ja sitten uuden pakosarjan askartelisi niin pitäisi aika pitkälle riittää... Ja kyllä tuollakin nyt pärjää kun jaksaa vaan tosissaan keskittyä siihen ajamiseen eikä koita vetää liian pienellä painonsiirrolla mutkia. Viimeksi sain kemorassa jo mielestäni pientä luistelua aikaiseksi ilman että mikään raahasi sillä kierroksella tonttiin eli eiköhän se ala muutenkin olemaan jo tuollaiselle pyörälle järkevän vauhdin raja ylitetty
Sivu: 13 / 61:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen