Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
  1. #1
    Tuli eilen sitten kokeiltua tuota R1200S pyörää. Tässä pyörässä oli lisävarusteena Öhlinsin palikat. Ja sitten jotain pientä kokemusta.... Ja vertailukohteena oma pyörä eli K1200R

    + pirullisen ketterä ja kevyt (alle 60km/h on kuin ajais fillarilla)
    + yllättävän mukava ajoasento (itse 184cm)
    + istuu mukavasti kurvissa
    + nätti (varsinkin puna/hopea)
    + katteet yllättävän hyvät kokoon verrattuna
    + vaihdelaatikko (sekä + että - ei minkään näköistä raksumista ja kolahtelua. Itse jäin jopa kaipaamaan pientä kolahdusta, ettei tartte melkeen näytöstä seurata että menikö siellä nyt vaihde päälle vai ei.)
    + Öhlinsin jousitus hemmetin hyvin toteutettu (ei liian kova ja silti nielee kurveja nätisti)
    + jarrut (abs saat napista pois jos haluaa)


    - alakierroksilla aikamoista värinää
    - matkustaja istuu liian ylhäällä
    - alavääntö
    - hiukan lisää tehoa kaivataan, vaikka ei tehoton ollenkaan (jopa 2.vaihteella nostaa vielä tassua kaasusta)
    - itse lyön pysähtyessä joka kerta säären sylinteriin (tottumiskysymys)


    Hieman lisää tehoa ja vääntöä alas niin vois hyvinkin olla mun pyöräni. Paljon enemmän positiivista kuin negatiivista ja huomaa että nyt on tosissaan yritetty tehdä jotain radalle sopivaa. Hyvä pyörä kannattaa käydä kokeilemassa. Ei tarvitse odottaa mitään koe-ajopäiviä, TR-Pyörässä (Turku) on koko ajan neljä eri pyörää ajettavana. Tais olla K1200S, R1200S, K1200GT ja LT. En nyt ole ihan varma, mutta Molemmat Ässät ainakin ja GT. Ovesta vaan sisään ja lappua täyttämään.......
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  2. #2
    Toi AC Schnitzerin bellyban on kyllä hieno:
    Dixi et animam levavi
  3. #3
    Onhan se, vaan tykkään kyllä siitä hopeapunaisesta bemarin omastakin värityksestä...
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  4. #4
    No tarkoitin tuota alakatetta. Mielestäni tuohon sopii tuommoinen tasaamaan vähän linjoja. Vähän tekisi kyllä mieli tuommoista, mutta kun on niin köyhä ja kipee...
    Dixi et animam levavi
  5. #5
    No sekin kyllä... sorry...

    Tekee alakate K1200R:kin ihan hyvää...
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  6. #6
    Lainaa (ek@ @ Elo. 04 2006,13:30) kirjoitti
    Toi AC Schnitzerin bellyban on kyllä hieno
    Toi koko tekele on upea, paitsi että tuossa on korotettu stongaa! Custom???
    Jännän näköiset noi Remuksen tekemät putket, paitsi että Laserin on paremman näköiset. Upea luomus
    tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
  7. #7
    Onhan noita:









    Oma suosikki on tuo Hattech. Aika hieno.
    Dixi et animam levavi
  8. #8
    Lainaa (ek@ @ Elo. 06 2006,12:22) kirjoitti


    Oma suosikki on tuo Hattech. Aika hieno.
    Sieltä tulee pakettiauto vastaan ja jyrää hienon pyörän. Crap.

    (sori, asiatonta... )
    Köy.
  9. #9
    Mieli muuttuu kuin tuuliviiri, kun uusia tarjouksia ja mahdollisuuksia aukeaa vähän väliä. Itselläni seuraavan pyörän kriteerit ovat lähinnä:
    Kardaaniveto (ehkä hihna), minimissään 1000cc, noin 100hv tai enemmän ja n. 100nm tai enemmän, silmää miellyttävä ulkonäkö ja persoonallisuus. Mielellään 2 sylinteriä.

    Lähinnä olen katsellut isoja kustomeja eri valmistajilta tai sitten Moto-Guzzin valmisteita, lähinnä V11 sarjasta. Välillä on mielessä käynyt BMW:n R1200S:kin.

    Nyt budjetti on siinä mallissa, että sopivan kaupan sattuessa saattaisikin olla varaa otsikon mukaiseen malliin, joka miellyttää jollain perverssillä tavalla silmää oikein paljon. *

    Ikinä en ole BMW:n mp:llä ajanut, monella muulla häristimellä kyllä koeajoja ja 7. kausi lähti kokonaisuudessa pyörällä tänä vuonna. Erityisesti kiinnostaisi otsikon Bemussa:

    1.) Ajoasento.
    - Mihin sitä voisi verrata? Onko kyykympi kuin TRX?
    - Millainen satula, miten sujuu pidemmän matkat?
    - Kyytiläisen tilat ja olosuhteet?

    2.) Moottori.
    - Luonne? Piikkejä vai kuminauhaa?

    3.) Kestävyys.
    - Perä? *
    - Muuten?
    - Huoltoväli ja huoltojen hinnat? Missä Satakunnassa huolto?

    Arvokkaita omat kokemukset ko. mallista ja sen hyvistä ja huonoista puolista. Itse olen 184cm ja pitkäjalkainen. Joskus tuntuu että on vaikeaa löytää pyörää jossa on luonteva ajoasento mulle. (Yamahan TRX850 on sellainen.)

    Olenko väärässä jos ajattelen, että tuollaisella ajaa, kun sitä huoltaa ja hyvin pitää, 100tkm kevyesti? Elämäntilanne on sellainen että järkevintä olisi saada nyt talliin yksi uudehko hyvä luotettava pyörä useaksi vuodeksi eteenpäin.

    Kaikki tieto pyörämallista otetaan kiitollisena vastaan. Tässä vielä kuvalinkki, jos joku ei tiedä millaisesta BMW:stä puhun.

    http://www.kenrockwell.com/bmw/images/r1200s.jpg



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  10. #10
    Bemarista en tiedä mitään, mutta täältä puolueellinen mielipide, osta Guzzi

    Nimenomaan tuo V11-sarja on sellainen, että siitä on moneksi.

    Jos nyt kuitenkin haluat Bemarin, niin Kuvan moottoripalvelulla oli vielä pari viikkoa sitten yksi keltainen ylivuotinen R1200S.

    Voisi varmaan lähteä kohtuullisella hinnalla.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  11. #11
    Kyseisellä pyörällä en ole ajanut metriäkään, mutta 1100S:llä kaksi kesää. Se olisi huomattavasti halvempi, ajoasento hyvä korotetuilla stongilla ja "alas lasketuilla" rampeilla.Korotettu pleksi olisi varmaan sinullekin hyvä kun olet saman pituinen kun minä.Puhtia riittää ja pitkätkin päivätaipaleet taittuu leppoisasti.
    Mikään ohjus ei 1100:nen ollut tuskin on 1200S:nen kaan.Onhan tuo 1200:nen vähä tai aika paljonkin siromman näköinen.
  12. #12
    Lainaa (TwinTenox @ Huhti. 21 2009,20:55) kirjoitti
    miellyttää jollain perverssillä tavalla silmää oikein paljon. *
    Sama täällä, toi R1200S näyttää minun silmään todella hienolta ja samaan aikaan täysin susirumalta
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  13. #13
    Lainaa (Ekku @ Huhti. 21 2009,21:08) kirjoitti
    Bemarista en tiedä mitään, mutta täältä puolueellinen mielipide, osta Guzzi

    Nimenomaan tuo V11-sarja on sellainen, että siitä on moneksi.
    Mulla on tässä shoppailuissa sellainen rasite, että pitäisi saada kaksi vaihtopyörää menemään.. Katsotaan nyt, yhdestä liikkeestä sain yllättävän suotuisan vastauksen, mutta rahasta ei olla vielä puhuttu, joten se voi sitä kaupantekoa haitata vielä.

    V11 valikoima on todella pieni tällä hetkellä.

    Nettimotosta löytyy

    http://www.nettimoto.com/754297
    Ihan ok ja vähät kilsat, mutta mielestäni hiukan ylihinnoiteltu.

    http://www.nettimoto.com/608286
    Totaalisen perseelleen hinnoiteltu.

    http://www.nettimoto.com/741785
    Tätä olen hiukan miettinyt, hinta suht kohdillaan ja olisi laukut reissuja varten valmiina. Kilsoja on vaan vähän jo kertynyt ja tässä tulee tietty eteen se, että mun pitäisi ensin saada myytyä toinen omista pyöristä pois itse.

    http://www.nettimoto.com/631293
    Tähän taas ei käynyt ainakaan viime vuonna vaihto lainkaan. Muuten aika herkun oloinen, mutta hinta?

    Muita ei ole myynnissä... Grisot vois kanssa kiinnostaa, mutta niiden tarjonta on vielä surkeampaa ja uusien hinnat kaukana mun budjetista. Motopalstaltakaan ei löydy muita V11 tai Grisoja.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  14. #14
    Lainaa (Skeletor @ Huhti. 21 2009,21:45) kirjoitti
    ...toi R1200S näyttää minun silmään todella hienolta ja samaan aikaan täysin susirumalta *
    Juuri näin.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  15. #15
    Lainaa (RIIOOS @ Huhti. 21 2009,21:37) kirjoitti
    Se olisi huomattavasti halvempi...

    Mikään ohjus ei 1100:nen ollut tuskin on 1200S:nen kaan.
    Nettimotosta tai Motopalstalta ei löydy ainuttakaan R1100S mallia, jolla olisi ajettu alle 50tkm. Pitäisi kuitenkin löytää laite, jonka mittarissa on ihan maksimissaan se 20tkm ja mielellään 10tkm.

    Ei kai vaan ole sunkin pelis nettimotossa?

    (Ja jos on niin et TRX:ää haluaisi vaihdossa?)

    Ohjus ei ole hakusessa. Jos joskus kaipaan sellaista, niin Hayabusahan se sitten on ostettava.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  16. #16
    Kattelin piruuttani läpi nettimoton kaikki kardaanivehkeet vm. 2000 tai uudemmat ja 17te asti. Jo mainittujen lisäksi kiinnostavia pyöriä löytyi todella vähän. Suzukin Intruder M1800R:ien lisäksi ei mitään.

    Sinänsä hyvä, että tässä pitkän pähkäilyn jälkeen on saanut sentään rajattua hiukan valintahaarukkaa. TOP 5 lieneekin nyt:

    R1200S
    M1800R
    V11
    Griso
    R1100S

    H-D:n Night Rod olisi muuten listalla, mutta duunarin pätäkkä ei taida riittää. (Tosin perus V-Rodeja löytyy pari- kolme kappaletta alle 17ke.)

    Edit: Taitaa muuten olla melko erilainen lista kuin monella muulla kanssamotoristilla...



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  17. #17
    Varmaan aika vähän myynnissä muutenkaan noita R1200S:ssiä ja vielä nuo kilometrirajat tekevät hommasta vielä epätoivoisemman. Ei näitä kukaan osta tallin perällä säilöttäväksi - tai toivottavasti sulle osuu ihme kohdalle.
    Dixi et animam levavi
  18. #18
    Lainaa (TwinTenox @ Huhti. 21 2009,22:58) kirjoitti
    Lainaa (Skeletor @ Huhti. 21 2009,21:45) kirjoitti
    ...toi R1200S näyttää minun silmään todella hienolta ja samaan aikaan täysin susirumalta *
    Juuri näin. * *
    Juuri näin...Minäkin olen netissä kuolaillut noita jo jonkin aikaa. Liian kyykky mulle, mutta on se vaan hieno! Ja hieno nimenomaan tuolla BMW.lle tyypillisellä tavalla. *

    Tuossa esim todella maukkaasti laiteltu R1200S
    R1200S
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  19. #19
    Katsopa Motopalstan tarjonta. Löytyi useampikin R 1200 S ja pari R 1100 S:ää joissa ei vielä kilometrejä kohtuuttomasti. Itse * R 1100 S:llä, vm -00. Tuli sivulaukuilla varustettuna ja riittää meikäläisen tarpeeseen.
  20. #20
    Lainaa (ek@ @ Huhti. 22 2009,04:32) kirjoitti
    Varmaan aika vähän myynnissä muutenkaan noita R1200S:ssiä ja vielä nuo kilometrirajat tekevät hommasta vielä epätoivoisemman. Ei näitä kukaan osta tallin perällä säilöttäväksi - tai toivottavasti sulle osuu ihme kohdalle.
    Joo, noitakin on vain kourallinen myynnissä, mutta kaikki liki ajamattomia tai vähän ajettuja, joten sen puolesta kyllä valinnanvaraa on. Itse asiassa kaikki myynnissä olevat on alle 15tkm ajettuja ja lähes kaikki alle 5tkm.

    Ilmeisesti ei ole Suomessa suosittu malli. Sellaisista minä yleensä kiinnostun...
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  21. #21
    http://www.blocket.se sieltä ne bmw:eet löytyy ja edullisella kruunun kurssilla.
    Ps. minulla nykyään k12s
    k12s
  22. #22
    Kävin tänään vertailu(kin) mielessä koeajamassa Suzukeja. Porin pyörä ja mopo tarjosi moiseen mahdollisuuden. Valitettavasti M1800R mallia ei ole maahantuojalla, eikä myöskään P&M:llä ajettavana, joten oli tyytyminen M1500R malliin (n. 80hv).

    2009 mallisen M1500R:n ajoasento on ehkä paras mitä olen koskaan päässyt testaamaan. Meikäläisen kropalle just eikä melkein täydellinen. +110km/h vauhdissa ei mitään ongelmaa tuulen kanssa, mikä on hämmästyttävää, kun miettii että lähes samanlaisen ergonomian omaava Muscle painoi käsiä todella reilusti samassa nopeudessa. Jopa oma muokattu VT750 ajoasento kalpenee tämän rinnalla. Lisäksi pyörä on mukava käsitellä (vaikka painaa n. 320kg märkänä) ja kaikin puolin asiallisen tuntuinen peli. Takanakkikin on järkevän kokoinen. Ainoa miinus on tehopuolella. Ei oikein Musclen ja V-Maxin jälkeen 80 heppaa säväytä ja vielä tuo alakierrosvääntö tuntui kovin ohuelta. Silti kokonaisuutena oikein positiivinen koeajo.

    Siitä siirryin luontevasti Hayabusaan (09)... En enää sekuntiakaan ihmettele, että bussit on niin suosittuja pyöriä. Tuohon huumeeseen olisi helppo jäädä koukkuun. Pari täyskiihdytystä 20km/h -> xxxkm/h rampilta alas kokeilin, tai kolme, vai neljäkö... Voimaa on aivan älyttömästi. Moro vaan V-Max ja heihei Muscle... Hienoa on myös kutosella 80km/h mittarissa ja kahvaa vääntämällä tapahtuu heti ja paljon. Voimaa tuntuu olevan aina tarjolla. Ajoasento hiukan liian etukeno, muuten ok, joten miten mahtaa vertautua tuohon otsikon Bemariin? Olisko kellään tietoa? Bussin ostaminen on mahdoton ajatus minun kaltaiselleni järjen jättiläiselle. Kortin elinaika mitattaisiin tunneissa ja oma elinaika päivissä. Hymy säilyy huulilla yhä. Kaikki kunnia Hayabusalle, jos maailmassa ei olisi rajoituksia ostaisin tuollaisen heti. Ehkä paras mp mitä olen saanut ajaa.

    B-King (08) ei oikein bussin jälkeen sitten enää kiehtonutkaan. Tosin suurin syy oli ajoasennossa, joka ei sitten millään sopinut keholleni. Lisäksi etupää niiasi aika rajusti jarrutuksissa. Tehoa tuntui olevan tuossakin ja isoksi pyöräksi erittäin ketterän oloinen laite. Ajoasennosta vielä; pitkäjalkaiselle aivan liian ahdas. Polvet on epämukavasti katteissa kiinni ja takapenkin kyttyrä painaa ristiselkää. Käsien asento ok. Asento siis sellainen, että en voisi ostaa Kingiä missään nimessä itselleni. Muuten siis hieno laite sekin. Olisin voinut pitää vielä enemmän jos olisin ajanut Kingin ennen bussia...

    Kokonaisuutena täytyy sanoa, että Suzukilla on todella vahva mallisto noissa yli tuhatkuutioisissaan. *



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  23. #23
    Heh...

    Tuohon bussukkaan on aika liian helppo jäädä koukkuun. Ehkäpä parasta mitä voi yhdessä paketissa saada monipuoliseen ajoon, jalostamalla omaksi lähes täydellinen...
    Supermoto
  24. #24
    Kuten hiukan pelkäsinkin näyttää jäävän tuo väliraha Bemariin liian suureksi. Katotaan nyt vielä tulevatko yhtään vastaan. Tuskinpa. Sääli.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  25. #25
    Lainaa (TwinTenox @ Huhti. 21 2009,22:56) kirjoitti
    http://www.nettimoto.com/741785
    Tätä olen hiukan miettinyt, hinta suht kohdillaan ja olisi laukut reissuja varten valmiina. Kilsoja on vaan vähän jo kertynyt ja tässä tulee tietty eteen se, että mun pitäisi ensin saada myytyä toinen omista pyöristä pois itse.
    Jos saat omasi myytyä ensin pois, niin tuo yksilö on kyllä varma valinta.

    Se on kaverin vanha. Vaihtoi Buelliin, kun ei Guzzin tehot enää piisanneet.

    PS: tossa olisi yksi myynnissä Guzzi-palstalla :

    http://www.guzziclub.fi/index.php?op...pper&Itemid=82

    Uskoisin, että on tekniseltä kunnoltaan varma ostos.

    On muuten myös sitten se V11-sarjan malli kalleimmasta päästä ja Öhlinssitkin löytyy jousituspuolelta, joten kai sen nyt vähän kalliimpi pitää olla, kun perusmallin, vaikka kilometrejä siinä onkin kohtuullisesti?



    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  26. #26
    Lainaa (Ekku @ Huhti. 23 2009,11:24) kirjoitti
    Jos saat omasi myytyä ensin pois, niin tuo yksilö on kyllä varma valinta. Se on kaverin vanha. Vaihtoi Buelliin, kun ei Guzzin tehot enää piisanneet.
    Se mua tässä V11 mallissa mietityttää eniten, että onko se sellainen pyörä jolla jaksan ajaa useamman kauden. Tehoa käytännössä saman verran kuin nykyisessä TRX:ssä, painoa enemmän. Toki alusta on parempi, samoin jarrut ja kardaaniveto löytyy, mutta silti.. Siksi tuo R 1200S olisi mieluisamman tuntuinen vaihtoehto.

    Täytyy myöntää, että pyöräkuume on aivan käsittämätön, eikä nuo koeajot kauheasti auttaneet asiaan... Siksipä onkin nyt molemmat omat mopot pilkkahintaan myynnissä. Elleivät mene, niin sitten on kuume vain kestettävä.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  27. #27
    Lainaa (TwinTenox @ Huhti. 23 2009,20:29) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Huhti. 23 2009,11:24) kirjoitti
    Jos saat omasi myytyä ensin pois, niin tuo yksilö on kyllä varma valinta. Se on kaverin vanha. Vaihtoi Buelliin, kun ei Guzzin tehot enää piisanneet.
    Se mua tässä V11 mallissa mietityttää eniten, että onko se sellainen pyörä jolla jaksan ajaa useamman kauden. Tehoa käytännössä saman verran kuin nykyisessä TRX:ssä, painoa enemmän. Toki alusta on parempi, samoin jarrut ja kardaaniveto löytyy, mutta silti.. Siksi tuo R 1200S olisi mieluisamman tuntuinen vaihtoehto.
    Sehän riippuu siitä, että mitä haluaa.

    Tehoahan ei tuosta Bemaristakaan näytä mitenkään erikoisesti löytyvän. Mikään kevyt se ei myöskään tunnu olevan, mutta pikaisen koeajon perusteella se on kyllä ketteryydessä ihan eri planeetalta verrattuna vanhempiin Guzzeihin ja eihän se edes tärise.

    Se Buelli mihin kaveri vaihtoi oli muuten 1125R eikä mikään Harrikan koneinen täristin.

    Kannattaa varmaan käydä tekemässä sellainen pidempi koeajo, niin eiköhän se siitä selviä.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  28. #28
    Lainaa (Ekku @ Huhti. 23 2009,22:17) kirjoitti
    Tehoahan ei tuosta Bemaristakaan näytä mitenkään erikoisesti löytyvän. Mikään kevyt se ei myöskään tunnu olevan, mutta pikaisen koeajon perusteella se on kyllä ketteryydessä ihan eri planeetalta verrattuna vanhempiin Guzzeihin ja eihän se edes tärise.

    Kannattaa varmaan käydä tekemässä sellainen pidempi koeajo, niin eiköhän se siitä selviä.
    Onhan noissa aikamoinen ero ainakin paperilla:

    V11 Le Mans (2004) 66Kw / 94Nm ja kuivapaino 226kg (0.3976 HP/kg)
    R 1200S (2006) 88Kw / 112Nm ja kuivapaino 190kg (0.6352 HP/kg)

    (tiedot Bikez.com)

    Jos nyt saisin edes toisen noista omista myytyä, niin varmaankin nämä kaksi mallia pitäisi käydä ajamassa.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  29. #29
    Sanokaas vielä kumman ottaisitte käytännössä samalla (väli)rahalla.

    Molemmat siis R1200S ja 2006 mallisia, sama väri jne.

    Pyörä 1.) Ajettu +10tkm ja alustana Öhlins
    Pyörä 2.) Ajamaton vakioalustalla + ajotietokone lisävarusteena

    En koe olevani keskivertoa parempi moottoripyöräilijä, enkä harrasta - ainakaan vielä - rata-ajoa.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  30.  
  31. #30
    Lainaa (TwinTenox @ Huhti. 23 2009,22:54) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Huhti. 23 2009,22:17) kirjoitti
    Tehoahan ei tuosta Bemaristakaan näytä mitenkään erikoisesti löytyvän. Mikään kevyt se ei myöskään tunnu olevan, mutta pikaisen koeajon perusteella se on kyllä ketteryydessä ihan eri planeetalta verrattuna vanhempiin Guzzeihin ja eihän se edes tärise.

    Kannattaa varmaan käydä tekemässä sellainen pidempi koeajo, niin eiköhän se siitä selviä.
    Onhan noissa aikamoinen ero ainakin paperilla:

    V11 Le Mans (2004) 66Kw / 94Nm ja kuivapaino 226kg (0.3976 HP/kg)
    R 1200S (2006) 88Kw / 112Nm ja kuivapaino 190kg (0.6352 HP/kg)

    (tiedot Bikez.com)

    Jos nyt saisin edes toisen noista omista myytyä, niin varmaankin nämä kaksi mallia pitäisi käydä ajamassa.
    En ole ko. Bemarilla janut, mutta uskoisin että kovin suurta eroa siinä todellisessa suorituskyvyssä on.

    Ainahan sitä voi onneksi todeta, että Guzzissa voit äänillä korvata puuttuvat hevosvoimat. Bemari kun todennäköisesti kuulostaa ruohonleikkurilta, oli siinä nyt mitkä vaimentajat tahansa
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen