Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 50:sta
  1. #1
    Kervele uus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa

    Oon aikasemmat pukuni hankkinu sisäänajettuna eli käytettynä, venyyköhän tää tarpeeks...??? Vai oisko pitäny ottaa 54...?
  2. #2
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 20 2009,18:27) kirjoitti
    Kervele uus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa

    Oon aikasemmat pukuni hankkinu sisäänajettuna eli käytettynä, venyyköhän tää tarpeeks...??? Vai oisko pitäny ottaa 54...?
    Hiukan venyy mulla on 52 ja 178/78.... +2-3kg?
    F = dp / dt
  3. #3
    Jos saat puettua sen päällesi ja vetoketjun kiinni, niin kyllä se sitten muotoutuu sopivaksi, yleensä nahkapuvun pitää uutena ollakin tiukka..

    Jos ei muuten muotoudu, niin nahkarasvaa puvun päälle, ja saunan lauteille toviksi ajoasenossa istuskelemaan ;)

    Oma puku oli uutena sellainen ettei sinne meinannut saada selkäsuojaakaan mahtumaan, nykyään se alkaa olla jo melkeinpä väljä, tosin kyllä tuo alkaa olemaankin elämänsä ehtoopuolella, useamman vuoden vanha ja muistaakseni kuuteen tai seitsemään kertaan lipattukin..



    ZX-10R + ZX-6RR
  4. #4
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 20 2009,18:27) kirjoitti
    Kervele uus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa
    Olet sentilleen ja kilolleen saman kokoinen kuin minä. Ja puvun merkki ja kokokin on sama (no, Arlen Ness itsellä...ei kai juuri eroa, samalta linjalta ne tulee). Luulisi sen venyvän muutaman lenkin ja viimeistään ensimmäisen "kostean" reissun jälkeen. Alkuun oli itselläkin hankalaa, kyykkyyn mennessä tuntui, että kohta paukkuu saumat.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  5. #5
    Miten te saatte niitä edes siellä liikkeessä päälle jos kerta noin tiukilta tuntuu? Itte kun kokeilin liikkeessä 177 pitusena 52 ei ollut toivoakaan että olisi saanut hartioita mitenkään vedätttyä sisään. Meinasin vielä kiinnikin jäädä.

    EDIT: Ja eikö se ole riittävää että on vähän nafti, tuskin se turvallisuuteen 1-osasella paljoa vaikuttaa vaikka se siitä venyisi sopivaksi? Ja tuskin alkaa pahemmin lepattamaankaan? Vai onko tämä vaan fetissi että pakko olla ihan ihonmyötänen puku, löytyykö seuraavaksi lateksit kaapista? ;)



    SuperDuke 2011.
  6. #6
    Itellä oli sellane nätti myyjätyttö apuna kun tuolla Hertsikan house of bikessa sovitin arvoin jo silloin kokojen 52 ja 54 välillä, tyttö sanoi että 52 istuu mulle ku hanska. Ilmeisesti siitä sokaistuneena sitten tilasin 52sen jam racingin nettikaupasta, 495e mielestäni todella hyvä hinta

    Pitää vissiin pidellä täs kotona vielä tovi päällä että vähän mukautuu ennen kun pistää liikenteeseen päälle, ei tuolla kylmyydessä tosin muutenkaan vielä pysty nahoissa ajelemaan...
  7. #7
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 20 2009,19:28) kirjoitti
    ...Pitää vissiin pidellä täs kotona vielä tovi päällä että vähän mukautuu ennen kun pistää liikenteeseen päälle...
    No ihan just näin - sama jumppa itselläkin takana.

    Yritäs saada vaikka se tekninen aluskerrasto ja fleece tms. selkäsuojan kanssa kerran päälle vaikka niin että vaimo auttaa - kärvistele tunti pari puuhaillen normikotihommat ja se alkaa olla siinä (hiki tulee, kuuluu asiaan).

    Seuraavana päivänä jo melkein "livahtaa" päälle ja sitte se onkin oikeasti jo mukavan oloinen!

    Muista myös, että sen alla olevan asun pitää olla liukasta matskua, muuten oot pulassa kun se pitäis saada itsekseen pois (siis alussa)
    FXSB & ZX10R
  8. #8
    Kyllä se venyy. Ekalla kerralla se pukeminen on aika hankalaa kun puku ei ole muotoutunut vielä ja pukemistekniikkakin hakusessa. Itse kun sovittelin messuilla Sweepin nahkoja niin tuntui, että kohta kaatuu koko messuosasto kun riehuin sitä pukua päälle ahtaassa kopissa Nyt sujahtaa nahat päälle jo melko vaivattomasti.
  9. #9
    Lainaa (wizard11 @ Huhti. 20 2009,18:37) kirjoitti
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 20 2009,18:27) kirjoitti
    Kervele uus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa

    Oon aikasemmat pukuni hankkinu sisäänajettuna eli käytettynä, venyyköhän tää tarpeeks...??? Vai oisko pitäny ottaa 54...?
    Hiukan venyy mulla on 52 ja 178/78.... +2-3kg?
    Ja mie oon tällä hetkellä 184/75 ja Berik:n takki on kokoa 50. Aika tiukka on sovitus, varsinkin jos yrittää saada väliin muuta kuin t-paidan... 50 housuja ei saa jalkaan, ne on pakko olla 52.
  10. #10
    Kuinka ihmeessä te pysytte noin hoikkina.Ite olen 183/95 enkä
    oikein sovi edes 54:een.
    Kaiken lisäksi harrastan(siis oikeesti) urheilua ja työkin enempi
    fyysistä.
    Omasta mielestä syön terveellisesti ja olut kulutuskin kohtuulllista.
    Saatana on se niin väärin....
  11. #11
    Lainaa (polip @ Huhti. 20 2009,21:41) kirjoitti
    Kuinka ihmeessä te pysytte noin hoikkina.Ite olen 183/95 enkä
    oikein sovi edes * 54:een.
    Kaiken lisäksi harrastan(siis oikeesti) urheilua ja työkin enempi
    fyysistä.
    Omasta mielestä syön terveellisesti ja olut kulutuskin kohtuulllista.
    Saatana on se niin väärin....
    Sullonkin raamia, noi edellä on jotain nälkämaan Rosseja. Tuo yksikin sai hyvät silmäykset kaupan neidiltä, mutta meni ja tilasi nettikaupasta. Mikälie senkin syynä, raha kai tai suuntautuminen.
  12. #12
    Se on se raha 799e on jo kipukynnyksellä 495e mielestäni hyvä diili
  13. #13
    Kokeile Tallipojan Rasvaa! Pehmentää nahkaa hiukan ja antaa hyvän käsittelyn nahalle! pari kertaa kautee! vaik onki tarkotettu hevos jutskii nii nahkaa se on takkiki! * Prismasta saa!
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  14. #14
    Delvac...
    Siis sipasee itteensä ennen ku hyppää nahkasukkaan...



    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  15. #15
    Lainaa (CB 1000R @ Huhti. 20 2009,22:03) kirjoitti
    Kokeile Tallipojan Rasvaa! Pehmentää nahkaa hiukan ja antaa hyvän käsittelyn nahalle! pari kertaa kautee! vaik onki tarkotettu hevos jutskii nii nahkaa se on takkiki! * Prismasta saa!
    Tarjoustalossa saattaapi olla vielä halavempi. Sielläkin on valjasosasto. Sieltä hain germaanin lederhosenlaardia ja pukuun sipaisin. Nyt haisen hunajalta.



  16. #16
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 20 2009,18:27) kirjoitti
    Kervele uus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa

    Oon aikasemmat pukuni hankkinu sisäänajettuna eli käytettynä, venyyköhän tää tarpeeks...??? Vai oisko pitäny ottaa 54...?
    Todennäköisesti oot ostanu liian ison puvun. Ite oon 180/80 ja ostin aikoinaan 48-kokosen Dainesen. Alkuunhan se oli ihan hirveetä tappelua että puvun sai edes päälle, mutta aikaa myöten siitä tuli todella mukava ja hyvä.

    Lainaa kirjoitti
    Ja eikö se ole riittävää että on vähän nafti, tuskin se turvallisuuteen 1-osasella paljoa vaikuttaa vaikka se siitä venyisi sopivaksi? Ja tuskin alkaa pahemmin lepattamaankaan? Vai onko tämä vaan fetissi että pakko olla ihan ihonmyötänen puku, löytyykö seuraavaksi lateksit kaapista? ;)
    Uusi (lehmän)nahkapuku venyy todella paljon, se todellakin alkaa lepattamaan jos ei oo erittäin tiukka uutena.
    Ja sillä puvun tiukkuudella on todella iso merkitys nimenomaan turvallisuudelle. Jos puku on tiukka, niin se toimii ikäänkuin ylimääräisenä nivelsiteenä/lihaksena ja ehkäisee kaaduttaessa nivelten/raajojen sijoiltaanmenoja ja ylitaipumisia. Siitä on arvaamatonta iloa siinä vaiheessa kun pyörit pientareella 150 km/h .

    Ja onhan motorismi tietysti hyvä peite fetisseille
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  17. #17
    Lainaa (Make80 @ Huhti. 21 2009,01:32) kirjoitti
    Todennäköisesti oot ostanu liian ison puvun. Ite oon 180/80 ja ostin aikoinaan 48-kokosen Dainesen. Alkuunhan se oli ihan hirveetä tappelua että puvun sai edes päälle, mutta aikaa myöten siitä tuli todella mukava ja hyvä.
    No huh, minä samat 180/82 ja koko 54 yleensä sopiva... märkäpuvut on erikseen
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  18. #18
    Lainaa (polip @ Huhti. 20 2009,21:41) kirjoitti
    Kuinka ihmeessä te pysytte noin hoikkina.Ite olen 183/95 enkä
    oikein sovi edes * 54:een.
    Kaiken lisäksi harrastan(siis oikeesti) urheilua ja työkin enempi
    fyysistä.
    Omasta mielestä syön terveellisesti ja olut kulutuskin kohtuulllista.
    Saatana on se niin väärin....
    Joo, tasan ei mene nämä aina.
    Minulla liikunta on jäänyt viimeisen vuoden aikana selkävaivojen vuoksi tosi vähiin. Kompensoin sitä syömällä rasvaista ruokaa, jäätelöä, karkkia ym. lähes päivittäin ja keskimäärin pari laatikkoa kaljaa menee kuukaudessa.
    Pituutta on tuo 184 ja paino ei meinaa millään nousta yli 75kg...
  19. #19
    Lainaa (polip @ Huhti. 20 2009,21:41) kirjoitti
    Kuinka ihmeessä te pysytte noin hoikkina.Ite olen 183/95 enkä
    oikein sovi edes * 54:een.
    Kaiken lisäksi harrastan(siis oikeesti) urheilua ja työkin enempi
    fyysistä.
    Omasta mielestä syön terveellisesti ja olut kulutuskin kohtuulllista.
    Saatana on se niin väärin....
    Koitetaan ottaa kiinni
    F = dp / dt
  20. #20
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 20 2009,22:02) kirjoitti
    Se on se raha 799e on jo kipukynnyksellä 495e mielestäni hyvä diili *
    Juma tolla erolla saa melkein 14 lootaa kaljaa... Kyllä kannataa...
    F = dp / dt
  21. #21
    Kyl nahkapuku osaa kutistuakkii, ainaskii kaapissa! -95 Laitoin Gimoton nahkapuvun kaappiin ni -05 se ei mahtunu enää päälle millään...
    "Ei kukaan ole enkeli maantiellä. Siivet palaa siinä missä löpö."

    IBAF 3735
  22. #22
    Lainaa (Make80 @ Huhti. 21 2009,01:32) kirjoitti
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 20 2009,18:27) kirjoitti
    Kervele uus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa

    Oon aikasemmat pukuni hankkinu sisäänajettuna eli käytettynä, venyyköhän tää tarpeeks...??? Vai oisko pitäny ottaa 54...?
    Todennäköisesti oot ostanu liian ison puvun. Ite oon 180/80 ja ostin aikoinaan 48-kokosen Dainesen. * *Alkuunhan se oli ihan hirveetä tappelua että puvun sai edes päälle, mutta aikaa myöten siitä tuli todella mukava ja hyvä.

    Lainaa kirjoitti
    Ja eikö se ole riittävää että on vähän nafti, tuskin se turvallisuuteen 1-osasella paljoa vaikuttaa vaikka se siitä venyisi sopivaksi? Ja tuskin alkaa pahemmin lepattamaankaan? Vai onko tämä vaan fetissi että pakko olla ihan ihonmyötänen puku, löytyykö seuraavaksi lateksit kaapista? ;)
    Uusi (lehmän)nahkapuku venyy todella paljon, se todellakin alkaa lepattamaan jos ei oo erittäin tiukka uutena.
    Ja sillä puvun tiukkuudella on todella iso merkitys nimenomaan turvallisuudelle. Jos puku on tiukka, niin se toimii ikäänkuin ylimääräisenä nivelsiteenä/lihaksena ja ehkäisee kaaduttaessa nivelten/raajojen sijoiltaanmenoja ja ylitaipumisia. *Siitä on arvaamatonta iloa siinä vaiheessa kun pyörit pientareella 150 km/h .

    Ja onhan motorismi tietysti hyvä peite fetisseille *
    Venyykö se todella paljon vain siksi että sen alle tungetaan väkisin lihaa ja läskiä?
    SuperDuke 2011.
  23. #23
    Lainaa (hra1150 @ Huhti. 20 2009,22:26) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Huhti. 20 2009,22:03) kirjoitti
    Kokeile Tallipojan Rasvaa! Pehmentää nahkaa hiukan ja antaa hyvän käsittelyn nahalle! pari kertaa kautee! vaik onki tarkotettu hevos jutskii nii nahkaa se on takkiki! * Prismasta saa!
    Tarjoustalossa saattaapi olla vielä halavempi. Sielläkin on valjasosasto. Sieltä hain germaanin lederhosenlaardia ja pukuun sipaisin. Nyt haisen hunajalta. *
    Ostettu tallipojan rasvaa, lienee tuote jota suositeltiin!?
    Eli tyhmä kysymys seuraavaksi: voitelenko puvun nyt uutena tällä? Tää on mun eka puku suoraan pakasta, tähän asti menty muiden vanhoilla enkä niitä ole huoltanu tai voidellu millään. Homma siis vielä tämän suhteen vähän hakusessa
  24. #24
    Lainaa (wizard11 @ Huhti. 21 2009,12:50) kirjoitti
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 20 2009,22:02) kirjoitti
    Se on se raha 799e on jo kipukynnyksellä 495e mielestäni hyvä diili *
    Juma tolla erolla saa melkein 14 lootaa kaljaa... Kyllä kannataa...
    Jonka jälkeen täytyy mennä ostamaan se 54:n puku, kun 52:ssa ei enää mene vetoketju kiinni ;)
    ZX-10R + ZX-6RR
  25. #25
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 21 2009,14:26) kirjoitti
    Eli tyhmä kysymys seuraavaksi: voitelenko puvun nyt uutena tällä?
    Sillä vaan, älä laita liikaa tai se liika rasva kuivuu siihen pintaan ja alkaa hilseilemään. Ei taida olla kuin kosmeettinen haitta.
  26. #26
    Lainaa (mpe @ Huhti. 21 2009,12:56) kirjoitti
    Kyl nahkapuku osaa kutistuakkii, ainaskii kaapissa! -95 Laitoin Gimoton nahkapuvun kaappiin ni -05 se ei mahtunu enää päälle millään...
    ja sehän johtuu nimenomaan puvun kutistumisesta?
    - Gpz 900 R -

    - CB 600 F Hornet -
  27. #27
    Oli omakin nahkapuku alussa sellainen, että vaivoin pystyi sisällä hengittään ja tuli hieman pakkopaita-ahtaanpaikankammo, mutta nyt on jo ihan ok .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  28. #28
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Kyllä se nahka venyy, näkeehän sen ittestäänki.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  29. #29
    Yks tuttu entinen ratakettu pitää yhä näytösajoissa samaa pukua kuin aktiiviaikoina ja jokakeväinen venytysohjelma sujuu seuraavasti: puku saaviin jossa on kädenlämpöistä vettä,liotus,sitten puvun sisään tungetaan kuorma-auton sisärengas,vetoketju kiinni,kompuralla paineet renkaaseen ja jätetään venymään.. sitten rasvaa nahkan päälle ja avot; sopiva puku on siinä...
  30.  
  31. #30
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    REPS.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen