Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 64:sta
  1. #31
    Lainaa (mänä @ Huhti. 20 2009,15:22) kirjoitti
    Pin lock.
    + 1
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  2. #32
    Lainaa (Le Motard @ Huhti. 20 2009,17:46) kirjoitti
    Lainaa (Tuce @ Huhti. 20 2009,15:21) kirjoitti
    Vakio pleksissä on joku hyvä tahmean tuntuinen käsittely sisäpinnassa, mutta iridiumi huurtuu aivan samantien. Mikä neuvoksi ja mitä tollaseen iridiumiin uskaltaa törkkiä?
    Ei muuten kannata puhdistaa sitä sisäpintaa oikeastaan millään, ellei aivan pakko ole. Yhden tuollaisen antifog-visiirin hanan alla puoliksi pilanneen kokemuksella, lähtee aika hätäseen antifog-ominaisuudet jo vedelläkin.

    On sitä myynnissä noita aineita ja suihkeitakin tuohon tarkoitukseen, toimivuudesta ei tietoa. Pinlock on kyllä vissiin kuitenkin järkevämpi vaihtoehto, mahtaa olla hintavia kunnolliset aineet.
    Mitähän tää vakio kama on, jolla noi on käsitelty? Olis nimittäin hyvää kamaa, kun ei toi käsitelty visiiri huurru millään.
    BMW R850R
  3. #33
    Hahaa, tässähän on ratkasu!

    Visiiri mallia pro
    BMW R850R
  4. #34
    Lainaa (mänä @ Huhti. 20 2009,15:22) kirjoitti
    Pin lock.
    +1
    käytössä:
    Honda VT1100 ACE

    vanhat:
    Yamaha FZR600
    Honda CB750 SevenFifty
    Honda XL600V Transalp
    Yamaha FJ 1100
    Suzuki TS250
    Suzuki DR600
    Suzuki GSX750F
    Yamaha XT600
    Yamaha XTZ660
    Honda VTR1000f
    Honda VT750 ACE
  5. #35
    Lainaa (mänä @ Huhti. 20 2009,15:22) kirjoitti
    Pin lock.
    +1 *
    KTM 1090 Adventure R '17

    Exät:
    - Aprilia Tuono 1000R '07
    - Honda VTR Firestorm'02 "Red Devil"
    - Yamaha FZ1-S '07
    - Yamaha YZF600R Thundercat
    - KTM 640 LC4 (palveluksessa)
    - Yamaha DT 125
    - Tunturi Start

  6. #36
    Lainaa (Arttu.H @ Huhti. 20 2009,16:35) kirjoitti
    Mulla huurtuu vaikka onkin pinlock, silmälasit nimittäin... *
    mikäköhän siihen auttais?
    silmäleikkaus

    ei huurru enää rillit
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  7. #37
    Mulla on AGV:n GP-Pro ja huurtumaton visiiri viidettä kautta, eikä ole huurtunut kertaakaan (ilman pinlockia).
    alcoholism beats communism
  8. #38
    Lainaa (Nasu @ Huhti. 20 2009,20:16) kirjoitti
    Lainaa (Arttu.H @ Huhti. 20 2009,16:35) kirjoitti
    Mulla huurtuu vaikka onkin pinlock, silmälasit nimittäin... *
    mikäköhän siihen auttais?
    Piilolinssit ei huurru. *
    +1

    Aurinkolasien käyttökin on helpompaa piilareiden kanssa

    Tosin sit huurtuu ne aurinkolasit *



    Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
  9. #39
    Aurinkolasien huurtuminen on ollut mullakin ongelma tänä keväänä uuden kypärän (shoei x spirit) kanssa. Kypärä on niin tiivis että henkitysilma huurtaa lasit heti, toki ilmoillakin on osuutensa. Sain ongelman melkein pois kun ostin anti fog pinnoitetut aurinkolasit, itse asiassa shimano pyöräilylasit jotka on näköjään myös aurinkolaseina ihan hyvät. Huurtuu sen verran vähän enää että luulen ongelman poistuvan kokonaan kun tulee kunnon kesä.
    Kypärässä on myös pin lock asennettuna ja se toimii loistavasti.
    -06 XX
  10. #40
    mulla kans toi x-spirit tiiviiksi sitä ei kyllä voi sanoa, tuntuu et vetää joka puolelta vaikka kaikki venttiilit on kiinni. Tosin pin locki toimii kyllä hyvin, aamuisin työmatkalla on kyllä todella kylmä kypärä. Vanha hjc oli paljon lämpimämpi mut siinä oli visiiri huurussa jatkuvasti
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
  11. #41
    Lainaa (tumpelo @ Huhti. 21 2009,14:12) kirjoitti
    mulla kans toi x-spirit tiiviiksi sitä ei kyllä voi sanoa, tuntuu et vetää joka puolelta vaikka kaikki venttiilit on kiinni. Tosin pin locki toimii kyllä hyvin, aamuisin työmatkalla on kyllä *todella kylmä kypärä. Vanha hjc oli paljon lämpimämpi mut siinä oli visiiri huurussa jatkuvasti
    Aijaa? Onko sulla ne kumihärpäkkeet? Mulla on molemmat sekä nenän kohdalla että se leukaosa. Lisäksi käytän kypärähuppua. Tuntuu että ilmastointiräppänillä ei ole juuri mitään vaikutusta.
    -06 XX
  12. #42
    On kaikki paikoillaan naama on ihan jäässä samoin takaraivo alkaa jäätymään,tosin voi kyllä vaikuttaa kun ajelen naku pyörällä pitäs varmaan käyttää jotain kaulasuojusta lisäksi
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
  13. #43
    Lainaa (tumpelo @ Huhti. 21 2009,14:22) kirjoitti
    On kaikki paikoillaan naama on ihan jäässä samoin takaraivo alkaa jäätymään,tosin voi kyllä vaikuttaa kun ajelen naku pyörällä pitäs varmaan käyttää jotain kaulasuojusta lisäksi
    Oletkos säätänyt sen visiirin, niin ettei jää rakoa visiirin ja kypärän väliin?

    Itse vaihdoin x-spiritissä vakio pin-lockin racing pin-lockiin, joka on yläreunasta korkeampi ja poistui se kalvon yläreuna näkökenttää haittaamasta. Eikä siis pelkästään siksi että kaikki on vain oltava niin reisinkiä... *
    YZF-R1 -07

    "Aikainen kala koukun nappaa..."
    sb a #??
    www.vararikkoracing.fi
  14. #44
    Lainaa (Jycce12R @ Huhti. 21 2009,14:52) kirjoitti
    Lainaa (tumpelo @ Huhti. 21 2009,14:22) kirjoitti
    On kaikki paikoillaan naama on ihan jäässä samoin takaraivo alkaa jäätymään,tosin voi kyllä vaikuttaa kun ajelen naku pyörällä pitäs varmaan käyttää jotain kaulasuojusta lisäksi
    Oletkos säätänyt sen visiirin, niin ettei jää rakoa visiirin ja kypärän väliin?

    Itse vaihdoin x-spiritissä vakio pin-lockin racing pin-lockiin, joka on yläreunasta korkeampi ja poistui se kalvon yläreuna näkökenttää haittaamasta. Eikä siis pelkästään siksi että kaikki on vain oltava niin reisinkiä... *
    mistäs tollasia racing pin-lockeja saa. häiritsee toi vakiomalli ikävästi näkökenttää
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  15. #45
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 21 2009,15:04) kirjoitti
    Lainaa (Jycce12R @ Huhti. 21 2009,14:52) kirjoitti
    Lainaa (tumpelo @ Huhti. 21 2009,14:22) kirjoitti
    On kaikki paikoillaan naama on ihan jäässä samoin takaraivo alkaa jäätymään,tosin voi kyllä vaikuttaa kun ajelen naku pyörällä pitäs varmaan käyttää jotain kaulasuojusta lisäksi
    Oletkos säätänyt sen visiirin, niin ettei jää rakoa visiirin ja kypärän väliin?

    Itse vaihdoin x-spiritissä vakio pin-lockin racing pin-lockiin, joka on yläreunasta korkeampi ja poistui se kalvon yläreuna näkökenttää haittaamasta. Eikä siis pelkästään siksi että kaikki on vain oltava niin reisinkiä... *
    mistäs tollasia racing pin-lockeja saa. häiritsee toi vakiomalli ikävästi näkökenttää
    Perttulan Jarmo Menokoneelta (kouvola) sen minulle toimitti. Olisiko se tullut JAM Racingilta, en ole ihan varma. Kysy Japelta tai suoraan JAM Racingilta ni varmaan selviää. Se on kyllä aivan ehdoton hankinta.
    YZF-R1 -07

    "Aikainen kala koukun nappaa..."
    sb a #??
    www.vararikkoracing.fi
  16. #46
    Mulla on varmaan korkea otsa ja/tai silmät tavallista alempana. En nimittäin näe koko pinlockin yläreunaa kun x spirit on päässä.
    -06 XX
  17. #47
    Fairy !
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  18. #48
    Lainaa (panman @ Huhti. 20 2009,17:02) kirjoitti
    Huurtuminen tosiaan loppui vaihdettua visiiri pinlockilla varustettuun. Silmälasit ei ole kylläkään huurutuneet, ilmeisesti aika paljon kypärän ilmanvaihdosta sitten kiinni.
    Tuuletusaukkoja auki aina muutama. Käytössä Arai RX-7
    Mulla kyllä huurtuu vaikka olis ilmanotot auki, kypärä on joku Shoie malli en muista mikä. vähä auttaa kun hengittää suun kautta... onkohan se sitten niin tiivis, vähä

    Jotain töhnää vois kokeilla, mut ei niitäkään ole kiva tuhria...
  19. #49
    Sukeltaessahan maskin sisään räitään, eikä huurru. Toimisko visiirissäkin
    Suzuki SV 650 S -06
    Suzuki GS 500 E -99
  20. #50
    Lainaa (Moksu @ Huhti. 20 2009,15:48) kirjoitti
    Lainaa (mänä @ Huhti. 20 2009,15:22) kirjoitti
    Pin lock.
    +1 *
    +10000 ei tarvi muilla konsteilla kikkailla
  21. #51
    Lainaa (vesaila @ Huhti. 25 2009,01:27) kirjoitti
    Sukeltaessahan maskin sisään räitään, eikä huurru. Toimisko visiirissäkin *
    Sama tuli mieleen, en oo kyl kokeillu *
  22. #52
    "kuonokoppa" + huurtumaton visiiri.

    Paras keino estää huurtuminen kokonaan on pitää visiiriä hieman auki tai välillä avata ja tuulettaa
    1300cc Suzuki
  23. #53
    Lainaa (Roadkill @ Huhti. 25 2009,20:08) kirjoitti
    Paras keino estää huurtuminen kokonaan on pitää visiiriä hieman auki tai välillä avata ja tuulettaa
    ..jolloin keväisin kaikki tiepöly ja muu sonta tarttuu siihen tahmeahkoon huurtumisenestokalvoon.
  24. #54
    jatketaan pin lock mehutusta
    -Honda CB750 vm.-75
    -Suzuki GSX-R 1000 K8
    -KTM 690 enduro 08
    -kawasaki zx-6r 04
    -honda nsr 125 91
    -yamaha yz80 92
    -helkama ax 91
  25. #55
    Pinlock on paras ratkaisu
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  26. #56
    Pahus soikoon nää unohtu *



    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  27. #57
    Voisko toi shoei racing pinlock olla esim. jokun muun merkin pinlock kun ei oikein tieoa ole missään? tai en osaa etsiä

    Aika häiritsevä on toi vakio pinlock kun ylälaita koko ajan näkökentässä.
  28. #58
    Lainaa (swrt555 @ Huhti. 30 2009,13:06) kirjoitti
    Voisko toi shoei racing pinlock olla esim. jokun muun merkin pinlock kun ei oikein tieoa ole missään? tai en osaa etsiä

    Aika häiritsevä on toi vakio pinlock kun ylälaita koko ajan näkökentässä.
    Kysy Menokoneen Jarmo Perttulallta. Se tietää.

    http://www.menokone.fi/index.php?sivu=yhteystiedot
    YZF-R1 -07

    "Aikainen kala koukun nappaa..."
    sb a #??
    www.vararikkoracing.fi
  29. #59
    Lainaa (swrt555 @ Huhti. 30 2009,13:06) kirjoitti
    Voisko toi shoei racing pinlock olla esim. jokun muun merkin pinlock kun ei oikein tieoa ole missään? tai en osaa etsiä

    Aika häiritsevä on toi vakio pinlock kun ylälaita koko ajan näkökentässä.
    Itse tilasin ison pinlockin X-Spiritiin täältä:
    RaceVisors.co.uk
    Hinta oli 18 puntaa + postikulut.
    Busa K8
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Jycce12R @ Touko. 04 2009,16:01) kirjoitti
    Lainaa (swrt555 @ Huhti. 30 2009,13:06) kirjoitti
    Voisko toi shoei racing pinlock olla esim. jokun muun merkin pinlock kun ei oikein tieoa ole missään? tai en osaa etsiä

    Aika häiritsevä on toi vakio pinlock kun ylälaita koko ajan näkökentässä.
    Kysy Menokoneen Jarmo Perttulallta. Se tietää.

    http://www.menokone.fi/index.php?sivu=yhteystiedot
    Kiitokset linkeistä.

    Ei ollut menokoneella hyllyssä joten tilasin paikallisen allright myyjän kautta 27e hintaan.

    Muistelen että olisin kysynyt viime kesänä kysynyt paikallisesta ratkaisua tähän, mutta ei löytynyt. *

    Nyt kun tarkemmin tavaan allright kuvastoa niin sielähän on pinlock shoei racing.



Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen