Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Minkälaisia kokemuksia ko.puvusta? Millä ootte pitäneet puhtaana jne. puvussahan aikalailla valkoista. Semmoinen on tullut nyt hankittua ja huomenna pitäisi postista saapua! Mielestäni ainakin ulkonäön perusteella yks "cooleimmista" 1-osasista nahkapuvuista
  2. #2
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 19 2009,18:33) kirjoitti
    Minkälaisia kokemuksia ko.puvusta? Millä ootte pitäneet puhtaana jne. puvussahan aikalailla valkoista. Semmoinen on tullut nyt hankittua ja huomenna pitäisi postista saapua! Mielestäni ainakin ulkonäön perusteella yks "cooleimmista" 1-osasista nahkapuvuista *
    Ööh, jos oikein muistan mulla on 3213 eli kaksiosainen.... Valkoinen sotkeentuu mutta onpahan uskottavamman näköinen
    Ainakin jotain rasvaa olen laittanut ja vähän puhdistuikin siinä, mutta kai sitä jollain kevyellä pesuaineella vois hinkata?
    F = dp / dt
  3. #3
    Satulasaippua taitaapi olla se paras aine nahkojen putsailuun,
    eikä maksakkaan liikoja muutamalla eurolla saa puolen kilon pänikän joka riittää loppuiäksi
  4.  
  5. #4
    Kiitos puhdistusvinkeistä, oon tähän asti aika huonosti puhditellut noita aikasempia ajokamppeita Vaikka olenkin ko.mallia joskus jossain sovittanut en muista millään oliko puvussa mitään sisätaskua, mihin saisi ees kortit ym. tarpeellisen pikkuroinan. Vaikka kyseessä on kisapuku aion sitä käyttää ihan katuajossa, niin ne muutkin näkyy tekevän Joku nimeltä mainitsematon ystävä kyllä väitti että tollanen kisapuku näyttää dorkalta katuajossa...