Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 81:sta
  1. #31
    Lainaa (jaulis @ Huhti. 17 2009,17:52) kirjoitti
    Brembo.

    Pikku mopoihin varmaan ihan passelit tuollaiset bilteman huippuosat.
    Jos ei jarrutuntumalla/teholla ole niin nuukaa Ei ole kokemusta, eikä kyllä tulekkaan. *
    - Muistakaa vielä kertoa ettei noissa eri paloissa mitään eroa ole käytössä, ainakaan normi motoristeilla... *
    *
    Varma olet mielipiteissäsi vaikka mielipiteesi on
    Testaa ensin itselläsi kun on niin halpoja.
    Autojen paloissa Bilteman palat oli pidoltaan huiput.
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  2. #32
    Lainaa (1tipi @ Huhti. 17 2009,18:01) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Huhti. 17 2009,17:52) kirjoitti
    Brembo.

    Pikku mopoihin varmaan ihan passelit tuollaiset bilteman huippuosat.
    Jos ei jarrutuntumalla/teholla ole niin nuukaa Ei ole kokemusta, eikä kyllä tulekkaan. *
    - Muistakaa vielä kertoa ettei noissa eri paloissa mitään eroa ole käytössä, ainakaan normi motoristeilla... *
    *
    Varma olet mielipiteissäsi vaikka mielipiteesi on
    Testaa ensin itselläsi kun on niin halpoja.
    Autojen paloissa Bilteman palat oli pidoltaan huiput.
    Sunnuntai köröttelyyn varmasti ihan hyvät. Perus paskoja autoissa, pappacorolla kamaa.
    Pahoittelen jos tuo ilmeisen väärä mielipiteeni loukkasi sinua. *
    Supermoto
  3. #33
    Lainaa (1tipi @ Huhti. 17 2009,18:01) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Huhti. 17 2009,17:52) kirjoitti
    Brembo.

    Pikku mopoihin varmaan ihan passelit tuollaiset bilteman huippuosat.
    Jos ei jarrutuntumalla/teholla ole niin nuukaa Ei ole kokemusta, eikä kyllä tulekkaan. *
    - Muistakaa vielä kertoa ettei noissa eri paloissa mitään eroa ole käytössä, ainakaan normi motoristeilla... *
    *
    Varma olet mielipiteissäsi vaikka mielipiteesi on
    Testaa ensin itselläsi kun on niin halpoja.
    Autojen paloissa Bilteman palat oli pidoltaan huiput.
    eikös tässä jo aikasemmin tullu ilmi kuinka hyviä oikeasti ovat?

    onhan se hyvä jos corollan pitotestissä pärjäävät mutta mitenhän pitää ku on koko kitkapinta irronnut hetken päästä?

    mutta kaikessa näköjään pitää säästää mä en vaan ymmärrä tollasta säästöä mikä tapahtuu turvallisuuden kustannuksella! joku syyhän siihen on että ovat niin halpoja eikä taida mennä ihan pelkästää mopoliikkeiden katteiden piikkiin!
    GSXR-1000 Limited
  4. #34
    Lainaa (Mister R @ Huhti. 17 2009,16:34) kirjoitti
    Lainaa (Calypso @ Huhti. 16 2009,22:29) kirjoitti
    Lainaa (Mister R @ Huhti. 16 2009,21:32) kirjoitti
    Itse en ainakaan rupeaisi tuollaisessa asiassa säästämään, siinä kuitenkin leikitään hengellään jos jarrut jostain syystä ei otakkaan.Itse yritän ostaa mopoon aina parhaita osia mitä löytyy, mitä väliä sillä on jos jonkun euron säästää ei se enää lämmitä ku puuarkussa ollaan! Kun tietää että pyörään voi luottaa on sillä myös mukavampi ajaa *
    Juujuu, käy liimaa pari kakkosnelosta sinne runkopalkkii niin tuntuu turvallisemmalta.
    No eipä kyllä tuo sun pyörä jarruja kaipaakkaan, loppuu se viimeinenkin potku jos vaikka laahaavat! *
    Hornan jarruthan ovat jo ostaessa niin paskat, että jos bilteman paloilla jarruteho huononisi niin hidastuminen muuttuisi kiihtymiseksi.

    Seuraan tilannetta, jos a. paloista irtoo pinnat b. palat kuluu tänäkesänä pois c. lapset nauraa pientareella jarrupaloilleni, lupaan kääntää takin ja haukkua biltemat maanrakoon.

    Lainaa kirjoitti
    onhan se hyvä jos corollan pitotestissä pärjäävät mutta mitenhän pitää ku on koko kitkapinta irronnut hetken päästä?
    Pitää muuten aika hyvin.



    KTM 690SM
  5. #35
    Lainaa (Tohtori R @ Huhti. 17 2009,18:28) kirjoitti
    Lainaa (1tipi @ Huhti. 17 2009,18:01) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Huhti. 17 2009,17:52) kirjoitti
    Brembo.

    Pikku mopoihin varmaan ihan passelit tuollaiset bilteman huippuosat.
    Jos ei jarrutuntumalla/teholla ole niin nuukaa Ei ole kokemusta, eikä kyllä tulekkaan. *
    - Muistakaa vielä kertoa ettei noissa eri paloissa mitään eroa ole käytössä, ainakaan normi motoristeilla... *
    *
    Varma olet mielipiteissäsi vaikka mielipiteesi on
    Testaa ensin itselläsi kun on niin halpoja.
    Autojen paloissa Bilteman palat oli pidoltaan huiput.
    eikös tässä jo aikasemmin tullu ilmi kuinka hyviä oikeasti ovat?

    onhan se hyvä jos corollan pitotestissä pärjäävät mutta mitenhän pitää ku on koko kitkapinta irronnut hetken päästä?

    mutta kaikessa näköjään pitää säästää mä en vaan ymmärrä tollasta säästöä mikä tapahtuu turvallisuuden kustannuksella! joku syyhän siihen on että ovat niin halpoja eikä taida mennä ihan pelkästää mopoliikkeiden katteiden piikkiin!
    Lue ihan omien mieltymysten varmuudeksi TM 4/2005 testi jarrupaloista ja tiedät kuka puhuu turvallisuus paskaa.

    Ps. turvallisuus on minulle aina tärkeä kriteeri.
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  6. #36
    Lainaa (jaulis @ Huhti. 17 2009,17:52) kirjoitti
    Brembo.

    Ps. Eri hyvä paikka säästää hiluja noissa jarruosissa.
    Eikös se jarruissa oleva b merkki meinannutkaan biltemaa *

    Kun oikein pyysit niin kerrotaan että ainakin omassa ajossa ovat toimineet (takana) hyvin kunnes kuluvat pois.

    On tuolla hyllyssä näköjään vielä niitä toisia b-merkillä varustettuja (oem)paloja jäljellä.
    Täytynee laittaa seuraavaksi ne paikalle josko huomaisi jotain eroa seuraavalla sunnuntai köröttelyllä
  7. #37
    Pitäähän motskarissa jotain olla Biltemasta. Mulla on tarrana Suomen lippu, hyvin on pysynyt kiinni katteissa.
  8. #38
    Lainaa (Tohtori R @ Huhti. 17 2009,18:28) kirjoitti
    onhan se hyvä jos corollan pitotestissä pärjäävät mutta mitenhän pitää ku on koko kitkapinta irronnut hetken päästä?
    Tuohon on paha ottaa kantaa kun omaan pyörään ei corollan palat oikein sovi
  9. #39
    Jääradalla ajoin koko viime talven Bilteman paloilla, hyvin toimi. Ei ongelmia ainakaan minun ajotavalla.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  10. #40
    Lainaa (jaket @ Huhti. 16 2009,23:02) kirjoitti
    sama öljyssä, kun on kunnon öljyä, niin ei epäilytä kun rajotin laulaa.
    Ettei unohtuisi, niin kai sulla on delvacit koneessa
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  11. #41
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Samapa tuo minulle mitä osia kukin pyöräänsä laittaa. Ajeleehan toiset 30 eurolla hongkongista ostetulla kypärällä ja lidlin ajokamoissa.

    Itse olen jo aikanaan autopuolella kypsynyt bilteman laatuun niin pahasti, ettei kulkuvälineisiini tule edes sähköjohtoa tai liittimiä biltemasta. Tosi on, ettei kaikki bilteman tuotteet ole p*skaa. Ne loput kun on kusta. Motonetistä on aika pitkälle samanlaiset fiilikset, mutta siellä sentään myydään joitakin ok tuotteitakin.

    Esimerkkejä biilteeman laadusta:

    -Pallonivelet: kuluu väljäksi alle vuodessa kun kunnon pallot kestää 5 vuotta.
    -Jarrupalat: vuosi/puolitoista niin olivat kypsät. Puolet palasta jäljellä kun liimaukset petti.
    -Karvanopat: Nopista lähti silmäluvut irti kuukauden sisään.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  12. #42
    Siis nlähtiks ne kaikki, et oli pelkkä karva kuutio??
    KLV
  13. #43
    Lainaa (1tipi @ Huhti. 17 2009,18:52) kirjoitti
    Lue ihan omien mieltymysten varmuudeksi TM 4/2005 testi jarrupaloista ja tiedät kuka puhuu turvallisuus paskaa.

    Ps. turvallisuus on minulle aina tärkeä kriteeri.

    Lainaa kirjoitti
    Edellisessä vastaavassa vertailussamme (TM 4/05) jouduimme toteamaan, että Suomessa käytössämme olevan jarrudynamometrin teho ja tarkkuus ei aivan äärirajoille asti vietynä riitä kaikkiin vaadittaviin kokeisiin. Näin ollen etsimme tällä kertaa käyttöömme selvästi aikaisempaa voimakkaammat jarrupalojen rasituskoneet, mikä edellytti testaajiemme siirtymistä kahdeksi viikoksi eteläisempään Eurooppaan tekemään mittauksia.
    16/2006 numerossa B oli toiseksi viimeinen, tosin sai silti **.
  14. #44
    Lainaa (Juutana @ Huhti. 17 2009,20:37) kirjoitti
    Tosi on, ettei kaikki bilteman tuotteet ole p*skaa. Ne loput kun on kusta.

    Esimerkkejä biilteeman laadusta:
    -Karvanopat: Nopista lähti silmäluvut irti kuukauden sisään.
    nyt meinas tulla kahvit näppikselle
    GSXR-1000 Limited
  15. #45
    Mie ainakin ostan biltemasta seuraavat jarrupalat... Biltsusta kolme settiä maksaa vähemmän kun mopokaupan yksi setti...
    ZX12R -03
  16. #46
    Lainaa (Juutana @ Huhti. 17 2009,20:37) kirjoitti
    Esimerkkejä biilteeman laadusta:

    -Pallonivelet: kuluu väljäksi alle vuodessa kun kunnon pallot kestää 5 vuotta.
    Samaa paskaa on siis motonetissä... Volgan uusi alatukivarsi sanoi itsensä kirjaimellisesti irti jo parinsadan kilsan jälkeen...
    ZX12R -03
  17. #47
    Lainaa (velijussi @ Huhti. 17 2009,00:43) kirjoitti
    Jos minua nuo Bilteman palat epäilyttäisi, en toki niillä ajaisi. En varmaan ajaisi Bilteman öljyilläkään. Mutta kuten sanottu, palat on ollut alla vasta jokusen sataa kilometriä ja hädin tuskin ehtineet muotoutua, joten katsotaan nyt. Siksi niitä levyjä on kaksi siinä etupyörässä, että jos toinen ei toimi, niin toinen toimii ;)
    Onku sulla myös kaksi jarrupääsylinteriä? Nimittäin, jos sieltä välistä häviää ykskaks yli puoli senttiä palaa välistä pois, niin voipi kahva painua melko syvään...
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  18. #48
    Eikös toi Biltema oo nykyään keskittynyt enempi tonne astiasto ja kodinperustamis tuotteisiin?
    Tuskin kukaan nyt sieltä ainakaan mitään minkään ajoneuvon turvallisuuteen vaikuttavia tuotteita ostaa.
    Sukisukimies
  19. #49
    Lainaa (Ytsför @ Huhti. 17 2009,21:00) kirjoitti
    Lainaa (1tipi @ Huhti. 17 2009,18:52) kirjoitti
    Lue ihan omien mieltymysten varmuudeksi TM 4/2005 testi jarrupaloista ja tiedät kuka puhuu turvallisuus paskaa.

    Ps. turvallisuus on minulle aina tärkeä kriteeri.

    Lainaa kirjoitti
    Edellisessä vastaavassa vertailussamme (TM 4/05) jouduimme toteamaan, että Suomessa käytössämme olevan jarrudynamometrin teho ja tarkkuus ei aivan äärirajoille asti vietynä riitä kaikkiin vaadittaviin kokeisiin. Näin ollen etsimme tällä kertaa käyttöömme selvästi aikaisempaa voimakkaammat jarrupalojen rasituskoneet, mikä edellytti testaajiemme siirtymistä kahdeksi viikoksi eteläisempään Eurooppaan tekemään mittauksia.
    16/2006 numerossa B oli toiseksi viimeinen, tosin sai silti **.
    Hätäinen kaveri taidat olla.

    Lue itse ensin juttu 16/2006 ja kirjoita vasta sen jälkeen mielipiteesi.

    1. milloin jarrutus on niin kova / tai pitkä etta Delphin pala hävisi kulumalla. (testin tod. tarkoitus?)
    2. 4 edellisessä testissä olluta merkkiä ei osallistunut? (kalliita ja huonompiako)
    3. Biltema ei ollut 2 viimeinen.

    ps. oliko uuden testin laitteisto tarkoitettu vuoristosta laskeutumista mukaillen
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  20. #50
    Lainaa (SpedeX @ Huhti. 17 2009,22:08) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Huhti. 17 2009,20:37) kirjoitti
    Esimerkkejä biilteeman laadusta:

    -Pallonivelet: kuluu väljäksi alle vuodessa kun kunnon pallot kestää 5 vuotta.
    Samaa paskaa on siis motonetissä... Volgan uusi alatukivarsi sanoi itsensä kirjaimellisesti irti jo parinsadan kilsan jälkeen...
    kohtalotoveri?

    oman ventoni mätänetistä hankittu alatukivarsi hajosi 10kk kesyn käytön jälkeen

    (etupusla ei kestänyt sitä että ajan rauhallisesti kehää töihin ja takasin vaan irtosi vulkanoinnistaan )

    hain siis uuden ja taas mennään (jos trendiin on luottamista niin seuraavat 10kk )
    mutta mopooni en kyllä huolisi mitään tollasta p*skaa koska sillä ajetaan vähän erilailla ja muutenkin se on silmätikku jota hoivataan vimosenpäälle!

    PS: autossa tosiaan on 2 jarrujärjestelmää mopossa ei!



    GSXR-1000 Limited
  21. #51
    katupelissä voisin koittaa, mut ratalelussa en uskaltaisi. Onko jollain radalta kokemuksia ja millaisilla ajoilla ?
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  22. #52
    Lainaa kirjoitti
    etupusla ei kestänyt sitä että ajan rauhallisesti kehää töihin ja takasin vaan irtosi vulkanoinnistaan *
    kumipusla voi mennä paskaksi, kun kiristät sen tunkattuna ylös, sitten lasket auton alas, niin kumi vääntyy irti keskiöstään/kehästään.

    se pitää kiristää vasta maassa. se ei ole puslan vika, vaan asentajan.



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  23. #53
    Lieneekö nämä Bilteman halpisosat sen kummoisempia kuin muutkaan halpisosat. Eurolla saa euron tavaran ja kahdella eurolla kahden euron tavaran. Niin se vain on.

    Tuskin Biltemalla on omaa tehdasta jossa näitä puolivalmisteita tehdään. Samoista tehtaista Kaukomailta tullenee Bilteman osat, niinkuin muutkin varaosaliikkiden osat.

    Alkuperäisissä kait jotenkin voi luottaa laatuun, eipä juuri muissa. Osat tehdään mahdollisimman halvaksi, ei mahdollisimman hyviksi.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  24. #54
    Bilteman kamoissa on se hyvä puoli, että hinta vastaa aina laatua. Siitä voi sitten päätellä laadun.
    Honda Monkey -82
    Yamaha RS 125 -75
    Honda CB 125 -84
    Kawasaki ZZR 1100 -92
    Honda CBF 1000 -06
  25. #55
    Lainaa (Tohtori R @ Huhti. 17 2009,16:18) kirjoitti
    /&#92; heh /&#92; *ei nyt ollu tarkoitus hermostuttaa ketään tai aloittaa mitään vääntöä asiasta...

    omat kokemukseni bilteman kamoista on vaan pääasiassa huonoja ja ostoksia on yleismittareista retkivarusteisiin työkalujen kautta ja kaikki on ollu halpoja mutta myös aivan täysin Ö-laatua!

    selitellään vähän:

    a. yleismittari hajosi 1kk jälkeen "itsestään" ja ei näyttänyt enää mitään. sain takuuseen uuden joka näytti jo valmiiksi ihan vääriä lukemia (ja kunnolla)

    b. retkivarusteet kuten tuolit eivät tähän mennessä ole kestäneet edes yhtä iltaa istumista niin ettei joku paikka olis ratkennut

    c. työkaluista räikkä hajosi alta aikayksikön ja hylsyistäkin on monta jo haljennut kun ovat liikaa karkaistu...

    jos sama trendi jatkuu niin en kyllä luottais moponi pysähtymistä ko puljun paloille...

    mutta niinkuin sanottu kokemusta niistä ei ole eikä tule! jarrupalat on kuitenkin niin pieni kuluerä tässä harrastuksessa!
    a. Mulla B:n yleismittari ollu pian 8 vuotta ja vielä toimii. 2 kertaa on pitäny 9 voltin paristo siihen päivittää, muuten kapistus ihan OK.

    b. En retkeile.

    c. Pakissa on useapmi B:n räikkä. Juuri alkuviikosta yhdellä tällaisella vaihdoin Volvoon kesärenkaat ja käyttö oli samanlaista kuin aiemminkin. Eli, pultit avataan potkaisemalla räikkää. Räikässä ei ole kovasta käytöstä huolimatta vielä mitään vikaa. No ehkä se hiukan on likainen tuon potkimisen jäljiltä. Vipu on saman ikäinen kuin tuo ylermi ja sillä kymmenen vuoden takuulla.

    Kaikesta huolimatta en silti ehkä kuitenkaan B:stä ostasi mopoon jarruosia. Akut yms. ihan OK ainakin autopuolella.
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
  26. #56
    Lisäänpä tähän keskusteluun väätöä, kun meinaa hiipua.

    Katsokaapa nykypyöriä ja miksi ei autojakin, löydättekö osia joidenka ulkonäkökin antaa ymmätää laadun heikenneen. kuinka monessa pyörässä on enää laadukkaat ajovaloumpiot?

    Kate tuotteen valmistukseen ei tule pelkästään myyntihinnasta, vaan vamistukseen käytetyn "rahan" ja saadun "rahan" erotuksesta josta lähtee vielä monenmoista menoerää kuluihin!

    Eli ei alkuperäisosatkaan ole aina parasta laatua mitä voi käyttää (jarrupaloina), mutta "varma valinta".
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  27. #57
    Lainaa (1tipi @ Huhti. 18 2009,13:23) kirjoitti
    Lisäänpä tähän keskusteluun väätöä, kun meinaa hiipua.

    Katsokaapa nykypyöriä ja miksi ei autojakin, löydättekö osia joidenka ulkonäkökin antaa ymmätää laadun heikenneen. kuinka monessa pyörässä on enää laadukkaat ajovaloumpiot?

    Kate tuotteen valmistukseen ei tule pelkästään myyntihinnasta, vaan vamistukseen käytetyn "rahan" ja saadun "rahan" erotuksesta josta lähtee vielä monenmoista menoerää kuluihin!

    Eli ei alkuperäisosatkaan ole aina parasta laatua mitä voi käyttää (jarrupaloina), mutta "varma valinta".
    Ei niin. Laadukkaat aftermarket osat hoitavat kyllä homman kotiin. Valitettavasti niitä vaan ei saa ilmaiseksi.

    Ps. Onhan bilteman tuotteissa se hyvä puoli ettei ainakaan tarvitse pettyä kun ei ole odotuksia laadusta.
    Supermoto
  28. #58
    Jarrupalat tuli ostettua yli puolet halvemmat kuin mp varaosa liikkeessä. Nähtäväksi jää mitä kestää.
  29. #59
    Lainaa (roppe @ Huhti. 18 2009,18:50) kirjoitti
    Jarrupalat tuli ostettua yli puolet halvemmat kuin mp varaosa liikkeessä. Nähtäväksi jää mitä kestää.
    No näiden halpis-osien kestosta ei juuri pitkäaikaista kokemusta ole kuin autoni koiranluista, joissa alkup. kesti 75tkm ja hintaa niillä 35e/kpl. No Motonetistä irtoaa nuo 15e/kpl ja kesto ollut tuolla 35tkm huitteissa. Eli samaan 75tkm matkaan menee varaosiin rahana ihan sama, mutta halpis-osalla on 2x vaihtotyö No onneksi nuo luut ei nyt ole niin kummoisia vaihtaa, joten Motonet-luut ne on taaskin tuossa autossa kiinni

    Samaten tuon auton jarruosista etulevyt, etupalat ja takakengät ovat Motonetistä - yhdestäkään ei pahaa sanottavaa. Mainittakoon että Partnerin tyyppivika on tatakengistä irtoavat pinnat, joka sekin itselleni osui tuossa 70tkm kohilla => takaa toinen rengas pamahti totaalisesti lukkoon kun irtopinta kiilautu rummun väliin Nyt on Motonet-kengillä taivallettu jo about toinen mokoma, no probs
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  30.  
  31. #60
    Lainaa (jaket @ Huhti. 18 2009,10:44) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    etupusla ei kestänyt sitä että ajan rauhallisesti kehää töihin ja takasin vaan irtosi vulkanoinnistaan *
    kumipusla voi mennä paskaksi, kun kiristät sen tunkattuna ylös, sitten lasket auton alas, niin kumi vääntyy irti keskiöstään/kehästään.

    se pitää kiristää vasta maassa. se ei ole puslan vika, vaan asentajan.
    ai ihanko totta!

    itsehän en kyyki!

    siksi tunkkasin tukivarren/tuennan vaakatasoon auton ollessa nosturilla pohja silmien korkeudella ja voin vakuuttaa että pusla meni juuri niinkuin sen kuuluukin sinne mennä niin että auton ollessa maassa on pusla "lepotilassaan"!

    paskalla laadulla on vaan taipumus hajota nopeasti!

    "se ei ole puslan vika, vaan asentajan"

    korjattu versio:

    "se ei ole asentajan vika, vaan puslan"

    (ei pidä vittuilla jos ei tiedä mistä puhutaan)
    GSXR-1000 Limited
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen