Kertokaas taas viisaammat, mikä mun jammua mahtaa vaivata kun siinä ei pala öljyn paineen merkkivalo, kun laittaa virrat päälle. Öljyt+suodatin vaihdettiin..käy kyllä nätisti. Poltin ei ole palanut, koska se syttyy kun painaa hätäkatkaisinta..
Voisko vika olla virtapiirissä?? Ja onko sillä ýhteyttä "nakuttavaan" ääneen(pumppu??) joka kuuluu ennen starttausta..nimittäin nyt sitä ääntä ei kuulu jostain syystä...
Kiittää ja kumartaa jo etukäteen hyvistä neuvoista!
nakuttava ääni ennen starttausta on polttoainepumppu.
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Nin Sehän ei ole öljynpaineen merkkivalo, vaan öljymäärän merkkivalo. Eikä sen kuulu syttyä pelkällä virran päälle laitolla, jos syttyy on jossain vika, joko virtapiirissä tai öljymäärässä. Valon pitäisi syttyä kun painat käynnistintä ja sammua kun kone käy. Eikös se nakutus tule polttoaine pumpulta, pitkään käyttämättömänä nakuttaa pitkään ja tiuhalla käytöllä tuo ei nakuta juuri lainkaan kun tuuppaa virran päälle. Näin ainakin omassani olen asian aatellut, korjatkoon viisaammat jos olen väärässä...
Öljynpinnan merkkivalo se on.
Kontrolli jolla voi tarkastaa em.varoitusvalon(jen) toimivuuden on:tappokatkaisin oikeasta ohjaustangosta sammutusasentoon ja virrat päälle ja painaa starttinappulaa.Sytyttää varoitusvalot palamaan jos polttimot ehjät.Hyvä testata aika ajoin että toimivat.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>