Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 58:een 58:sta
  1. #31
    Lainaa (Fobba @ Huhti. 09 2009,09:49) kirjoitti
    Ainakin "vanhempi" sukupolvi muistaa...
    Oli muuten komia pyörä aikoinaan. Ja on vieläkin!
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  2. #32
    Lainaa (Arttu.H @ Huhti. 10 2009,12:01) kirjoitti
    Valkonenhan väri on muuten helppoa korjausmaalata, ja maalatakin yleensä....toisin kuin tummat värit joissa näkyy virheet tosi selvästi.
    Hmmm... en nyt ole ihan samaa mieltä. Valkoistakin on monenlaista, kuten mulla on helmiäisvalkoinen pyörä ja ei ainakaan kotikonstein paikkamaalaukset onnistu. Onneksi ei ole vielä tullut tarvettakaan.
    Kawasaki Z750 -12
    Yamaha FZ1 N -08
    Kawasaki ZX6R -06
    Kawasaki Z750 -05
  3. #33
    Lainaa (barfly @ Huhti. 09 2009,22:21) kirjoitti
    Olen ajanut autolla vuodeta 1984, SIIS YKSYHDEKSÄNKAHDEKSANNELJÄ.

    JA olen huomannut JOKA ainoan mopon, auton, moottopyörän jalankulkijan jne.

    KORTTI POIS jos sokeena ajaa.

    PERKELEEN HELVETTI!
    Määki joka oon suunilleen tuolloin aloitellut työkseen liikkun..ja määki oon tainut joskus valehdella/muistanu väärin vaikka en periaattees koskaan niin tee.

    Se vain meinaa olla silleen et hetikään kaikista noista huomaamattomista ei saa tietoa jollei kuulu sellainen kops-ääni.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  4. #34
    Lainaa (tiikerinna @ Huhti. 09 2009,23:40) kirjoitti
    My Webpage

    Minä ainaskin tänään ostin tollasen valkoisen...
    Viel ei osaa muutaman kilsan jälkeen sanoa et miten se
    huomataan varsinkin kun on vielä valkoinen kypäräkin.
    Mut ehkä punainen letti liehuttaen vie ajatuksen tosta
    poliisista kuiteskin pois
    Täytyy kyl sanoa, notta onnee hirmusesti uutelle mopotille

    Mää en oikeen tiedä, tosta vifferistä...meinaan harvoja pyöriä jokka on säväyttänyt oikein tosissaan.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  5. #35
    yarzaxxx:n avatar
    Liittyi Nov 2007
    A. Hulsinki, B. Hilsinki, C. Helsinki, D. Halsinki
    Turvallisuusasiaa jatkettaessa näkyvyyden lisäksi kuuluvuudella on suuri merkitys. Vahinko, että pakoputkien desibelimäärät rajoituksien takia on menossa "väärään" suuntaan. Loud pipes save lives.
  6. #36
    Mulla tuli kanssa heti mieleen toi tän vuoden VFR, tehokas pelätin!

    Ja onnea Tiikerinalle uuden mopon johdosta !
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  7. #37
    Kotiloissa valkoinen on myrkkyä talvella...
    Tai no, ei Helsingissä, mutta jos tuosta kehän ulkopuolelle ajaa niin valkoinen on inhottava kun häivää sinne kinoksiin.
    Prätkässä varmasti tehokas väri passiivista turvallisuutta ajatellen.
    Honda CBF600S
  8. #38
    Lainaa (Sammy80 @ Huhti. 10 2009,12:13) kirjoitti
    Lainaa (Arttu.H @ Huhti. 10 2009,12:01) kirjoitti
    Valkonenhan väri on muuten helppoa korjausmaalata, ja maalatakin yleensä....toisin kuin tummat värit joissa näkyy virheet tosi selvästi.
    Hmmm... en nyt ole ihan samaa mieltä. Valkoistakin on monenlaista, kuten mulla on helmiäisvalkoinen pyörä ja ei ainakaan kotikonstein paikkamaalaukset onnistu. Onneksi ei ole vielä tullut tarvettakaan.
    Tarkoitinkin tavallista valkoista...helmiäinen nyt varmaan onkin pahimpia korjattavia, onhan sitä tullut maalattua coupemersu helmiäisvalkoiseksi aikoinaan, hieno väri kyllä
  9. #39
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Valkoinen pyörä huomataan,, aivan varmasti! Osta vielä sinivalkoinen ajopuku, valkoinen kypärä ja huomioliivi päälle. Jo alkaa respektiä löytymään kotiloissa. *
    Meinaan vaan että pelko kukkaron keventymisestä on hyvä pelotin. Siinä ajelee Audikuski aika kuuliaisesti tuollainen ilmestys taustapeilissä.



    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  10. #40
    Valkonen väri on likaantumisen kannalta huono väri.
    Tettääkää vielä sellaset siniset tarrat,joissa lukee posliini(muistuttaa sanaa poliisii ainakin jotenkuten) poliisiahan ei saa esittää. Kielletty laissa.
    Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
    Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
  11. #41
    Lainaa (yarzaxxx @ Huhti. 10 2009,12:24) kirjoitti
    Turvallisuusasiaa jatkettaessa näkyvyyden lisäksi kuuluvuudella on suuri merkitys. Vahinko, että pakoputkien desibelimäärät rajoituksien takia on menossa "väärään" suuntaan. Loud pipes save lives.
    Väärin. Loud pipes make a lot of noise.

    Krominvärinen pyörä ja pitkät päälle. Ajakaa vaikka töötti pohjassa. Jos kuski vielä irvistää niin kaikki varmasti huomaavat, perkele.
    ZZR 1200
  12. #42
    Mulla on oranssi mopo ja valkoinen kypärä. Kaveri on todennut, että erottuu liikenteen joukosta autoilijan silmin aika hyvin. Ja miksei valkoinen pyörä - kyllähän esimerkiksi joku vfr valkoisena on oikein nätti laite
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  13. #43
    Lainaa (Moto guzzi @ Huhti. 11 2009,13:18) kirjoitti
    Valkoinen pyörä huomataan,, aivan varmasti! Osta vielä sinivalkoinen ajopuku, valkoinen kypärä ja huomioliivi päälle. Jo alkaa respektiä löytymään kotiloissa. *
    Meinaan vaan että pelko kukkaron keventymisestä on hyvä pelotin. Siinä ajelee Audikuski aika kuuliaisesti tuollainen ilmestys taustapeilissä. *
    Tänään ajaessa Lohjalta Helsinkiin motarilla sai rauhassa ajella ohituskaistaa ku kaikki autot väisti heti oikealle kaistalle.
    Liekö syynä sitten tuo pyöräni valkoinen väri jossa myös nuo valkoiset sivulaukut ja päässäni valkoinen kypärä.
    Tää taisi olla ihan hyvä ostos
    Honda CBR 1000F -97, Honda VFR 800 -09
  14. #44
    Otin nyt keväällä pyörää ostaessani nuo ammatti ihmisten vinkit haltuun *ja ostin pyöräni oranssin värisenä ehkä ikä tuo älyä koppaan nuorena oisin viitannut kintaalla kaikille neuvojille.
    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
  15. #45
    En tiedä onko valkoinen prätkä sen paremmin huomattava kuin muutkaan värit.

    Eron tekee se, että muiden tielläliikkujien vauhti laskee ja he keskittyvät tarkemmin liikenteeseen.

    Ai niin, mulla on Yamaha FJ1200 joka on valkoinen ylhäältä ja sininen alhaalta, Mustat ajovarusteet ja hopeinen kypärä, jossa on kypäräpuhelimen johto.

    Muutaman kerran on vastaantulijat jarruttaneet voimakkaasti ja parannelleet turvavöitään. Yleensä seurauksena on keskimmäisen sormen esitystä tai nyrkin tuuletusta.

    * * * * * * * * * * *

    Tää on allekirjoitus!

    * * * * * * * * * * *
    Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
    Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
    Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
    Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
    Ei tiedä vielä
  16. #46
    messuillahan oli se bikeworldin tuunaama honda kilonen rärrä ihan valkosena...meinasin ostaa sen mut sit mietin et vittu mikä putsailu niin sit päädyin koko mustaa ja ostin sen
    drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
  17. #47
    Se musta on ihan yhtä hirvee tai pahempi kun valkee. Ihana katupöly kun on sellasta vaaleeta. Viime kesänä oli musta ja alkukesästä tummanpunanen eikä ollu helppoo. Nyt on valkee ja ei tartte pestä kun jokatoinen päivä.

    mopo
  18. #48
    Lainaa (Nakki @ Huhti. 18 2009,18:47) kirjoitti
    Se musta on ihan yhtä hirvee tai pahempi kun valkee. Ihana katupöly kun on sellasta vaaleeta. Viime kesänä oli musta ja alkukesästä tummanpunanen eikä ollu helppoo. Nyt on valkee ja ei tartte pestä kun jokatoinen päivä.

    mopo
    Jep, mulla kun on noi vanteetkin valkoiset. Kaks kertaa käyny ajelees sen jälkeen kun kaupasta sen hain ja nyt oli jo aikas mustana vanteet ja pyörä muutenkin harmaassa pölyssä.
    Pakko oli käydä suihkuttelemassa...
    Aattelin et jos siihen ottais jonkun vahauksen ni josko se auttais tossa pesussa ettei ainakaan tarttis niin paljon puunata
    Honda CBR 1000F -97, Honda VFR 800 -09
  19. #49
    Tänään tuli peräkkäin parikin eri väristä letkaa vastaa Hämeenlinnan-
    tiellä, kummatkin näkyivät oikein hyvin. Ensiksi 2 valkoista, kuskeilla
    valkoiset kypärät ja taisi olla siniset takit huomioremmeillä. Sitten
    toinen isompi, Harrikan tms. näköisiä ja joka osallistujalla keltainen
    huomioliivi.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  20. #50
    Lainaa (tiikerinna @ Huhti. 19 2009,18:10) kirjoitti
    Lainaa (Nakki @ Huhti. 18 2009,18:47) kirjoitti
    Se musta on ihan yhtä hirvee tai pahempi kun valkee. Ihana katupöly kun on sellasta vaaleeta. Viime kesänä oli musta ja alkukesästä tummanpunanen eikä ollu helppoo. Nyt on valkee ja ei tartte pestä kun jokatoinen päivä.

    mopo
    Jep, mulla kun on noi vanteetkin valkoiset. Kaks kertaa käyny ajelees sen jälkeen kun kaupasta sen hain ja nyt oli jo aikas mustana vanteet ja pyörä muutenkin harmaassa pölyssä.
    Pakko oli käydä suihkuttelemassa...
    Aattelin et jos siihen ottais jonkun vahauksen ni josko se auttais tossa pesussa ettei ainakaan tarttis niin paljon puunata
    aikoinaan oli tommonen tonninen cbr valkoisilla vanteilla ni teettihän se töitä. en oikein muuta keksinyt asiaan ku harjaa ja pesuainetta

    mitäs muuten tommonen vfr kuluttaa normaalissa käytössä?
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  21. #51
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (tiikerinna @ Huhti. 12 2009,20:50) kirjoitti
    Tänään ajaessa Lohjalta Helsinkiin motarilla sai rauhassa ajella ohituskaistaa ku kaikki autot väisti heti oikealle kaistalle.
    Liekö syynä sitten tuo pyöräni valkoinen väri jossa myös nuo valkoiset sivulaukut ja päässäni valkoinen kypärä.
    Tää taisi olla ihan hyvä ostos
    Juu, vaakakuppi keinuu, mä taidan kans hankkii valkosen kypärän. Laukut taidan jättää väliin..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  22. #52
    Mulla on sini-valkoinen mopo ja päällä sini-valkoinen nahkapuku. Monesti olen huomannut, että autoilijoiden jarruvalot syttyvät, kun tulen lähelle. Samoin käy, jos olen pysähtynyt bussipysäkille!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  23. #53
    Lainaa (Makeka @ Huhti. 19 2009,20:33) kirjoitti
    Lainaa (tiikerinna @ Huhti. 12 2009,20:50) kirjoitti
    Tänään ajaessa Lohjalta Helsinkiin motarilla sai rauhassa ajella ohituskaistaa ku kaikki autot väisti heti oikealle kaistalle.
    Liekö syynä sitten tuo pyöräni valkoinen väri jossa myös nuo valkoiset sivulaukut ja päässäni valkoinen kypärä.
    Tää taisi olla ihan hyvä ostos
    Juu, vaakakuppi keinuu, mä taidan kans hankkii valkosen kypärän. Laukut taidan jättää väliin..
    Pakkohan ne laukut on olla silloin ku reissaa pidemmälle
    Pitäähän sitä jonnekkin omaisuutta sulloa matkalle
    Honda CBR 1000F -97, Honda VFR 800 -09
  24. #54
    Me voitais Tiikerinna lähtee "pari-ajelulle" katsomaan autoilijoiden reaktioita..."valkoinen mopo+potta rulettaa"
  25. #55
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (tiikerinna @ Huhti. 19 2009,20:56) kirjoitti
    Pakkohan ne laukut on olla silloin ku reissaa pidemmälle
    Pitäähän sitä jonnekkin omaisuutta sulloa matkalle
    mun pienet hilppeet on aina mahtunut tankkilaukkuun tai reppuun.. matkusta kevyesti, säästyt pakkamisen vaivalta .
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  26. #56
    Kyllä se valkoisen prätkän silmäkulmaan ilmestyminen kieltämättä aiheuttaa vaistomaisen, lyhyen vilkaisun nopeusmittariin...
    Wannabe biker...
  27. #57
    Lainaa (Makeka @ Huhti. 19 2009,22:01) kirjoitti
    Lainaa (tiikerinna @ Huhti. 19 2009,20:56) kirjoitti
    Pakkohan ne laukut on olla silloin ku reissaa pidemmälle
    Pitäähän sitä jonnekkin omaisuutta sulloa matkalle
    mun pienet hilppeet on aina mahtunut tankkilaukkuun tai reppuun.. matkusta kevyesti, säästyt pakkamisen vaivalta .
    E'eeeeiiii.... tuo on ihan mahdoton yhtälö.. naisen tavaratko muka mahtuisi tankkilaukkuun tai reppuun... minen usko... taitaa olla taas näitä Esson baari juttuja
    Honda CBR1100XX
  28.  
  29. #58
    Ei tätä turhaan valkoiseksi maalattu, nythän se myös huomataan! Sitä paitsi valkoinen on tyttöjen väri.


    High Stuck Are Wit To
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12