Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Olin tulossa kohti Turkua karkeasti Lahnajärven kohdalla, ja ohitin onnettomuuspaikan jossa:

    Helsinkiin menevällä moottoritieosuudella oli ohituskaistalla nurin ja ja keulaltaan rutussa tummanpunainen sivulaukuilla varustettu pyörä, mahdollisesti bemari.

    Kuski makasi ohituskaistalla ja ensimmäiset autot olivat pysähtyneet paikalle.

    Ei näyttänyt hyvältä, mutten kääntynyt takaisin koska paikalle alkoi jo kerääntyä toivottavasti avustustaitoista väkeä.

    Toivotaan että kuski selvisi, mutta oli sen näköinen tilanne että hiljainen pyyntö Yläkertaan on varmasti paikallaan.

    Raportoi: w4p2
  2. #2
    Tulin turusta päin n. 13-14 aikoihin ja noin salon? ( korjatkaa ihmeessä tarkempi sijainti ) kohdalla oli auto pientareella ja motoristi makasi sen edessä ensiapua saaden. n. 50m päässä tästä makasi honda cb600? ohittavien kaistalla. Poliisit kuvasi onnettomuus jälkiä samaan aikaan... mitä lie käynyt tässä. *

    Edit aikaa korjattu ja lahnajärven kohdalla tuolla toisessa ketjussa mainittiin onnettomuuden käyneen. Pyörässä tosiaan oli sivulaukut ja ( keski-ikäinen? ) mieshenkilö makasi maassa.

    Yhdistin nämä kaksi samaa aihetta käsittelevää ketjua. *- Terhi



  3. #3
    Sillälailla..


    636 -06
  4. #4
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  5. #5
    auts.. *

    itselläkin kävi tku-hki motarilla erittäin läheltä piti-tilanne klo 15-16 aikoihin kun auto väisti liittymästä tulevia, vaihto kaistaa ilman vilkkua, mä olin juuri ohittamassa sitä ja rakoa oli tiukimmillaan enintään 5-10 metriä. Enkä mä tajunnu edes tööttiä tai valoja vilkuttaa.... Noh, toivon että se autoilija sai sätkyn jos näki mut taustapeilistä kun olin ihan kiinni takalasissa.
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  6. #6
    peukkuja
    FZ6S S2 -09/08
    diversion 600s -98
    NX 250 -95
    rd 125 -?
  7. #7
    Voi rähmä näitä juttuja taas. Toivottavasti kuitenkin kaikki OK.
  8. #8
    Lainaa (Millamus @ Huhti. 08 2009,16:47) kirjoitti
    itselläkin kävi tku-hki motarilla erittäin läheltä piti-tilanne klo 15-16 aikoihin kun auto väisti liittymästä tulevia, vaihto kaistaa ilman vilkkua, mä olin juuri ohittamassa sitä ja rakoa oli tiukimmillaan enintään 5-10 metriä.
    Kyynel.

    Kannattaa aina ohitella liittymien kohdalla. Varsinkin jos sieltä liittymästä on joku tulossa.
  9. #9
    Varsinais-suomen poliisin päivittäistiedotteesta:

    Suomusjärvellä tapahtui iltapäivällä moottoripyöräilijän yksittäisonnettomuus, jossa tämä oli menettänyt ajoneuvonsa hallinnan ja kaatunut. Kuljettaja oli liikkeellä samana päivänä ostamallaan moottoripyörällä. Hänelle ei tullut alkutietojen perusteella vakavia vammoja.


    Varmasti kuitenkin jollain tavalla autoilijan syytä taas kaikki.

    Tai ainakaan samana päivänä pyörän ostanut ei vielä ollut varsinaisesti moottoripyöräilijä.



  10. #10
    Voi olla sattumaa, mutta aika moni ehtinyt ylittää uutiskynnyksen tänä keväänä.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  11. #11
    olin näkevinäni jarrutus jäljet tiessä ja poliisin kuvaavan niitä. oli vaikka kuinka aloittelija niin omituista jos tuollaista menisi tekemään ilman syytä moottoritien suoralla...
  12. #12
    Siinä on varmaan ollut joku telkän pönttö liikennettä vaarantamassa ja mopokuski on kuuliaisena kansalaisena vetänyt liinat kiinni, jolloin maailma taas pelastui.
    Dixi et animam levavi
  13.  
  14. #13
    Hyvä että ei pahemmin käyny
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04