Sivu: 28 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728
Tulokset 811:stä 836:een 836:sta
  1. #811
    Mulla ois tällänen RSV4 ja Tuono V4 peleihin näköjään jostain mopokaupoilta jäänyt. Eli BMC Race käyttämätön paketissa (paketti tosin nähnyt elämää laatikoiden pohjalla, mutta kuitenkin paketissa nyt kuitenkin )
    https://www.allrightshop.fi/tuotteet...sv4-factory-09

    Espoossa ois ja 40€ lähtis.
    Honda VTR SP1
    BMW S1000RR
  2. #812
    Tuurihaukan kommenteista rohkaistuna vein oman moponikin tuonne PHT-Speedille keulahuoltoa ja ohjauslaakerin huoltoa varten.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  3. #813
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  4. #814
    Viimeksi muokannut: Husky510; 15.05.2017 klo 01:00.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  5. #815
  6. #816
    Kyllä tuo 2017 malli on muikea peli ja niittää hyvin testivoittojakin maailmalla, näyttää olevan tehokkainkin nyt kun Bemarista lienee n. 5hv hävinnyt Euro4-päivitykseen ja Aprilia sai pidettyä tehot samoissa. Jännä yksityiskohta osui silmään kun katseli RSV4 RF:ää ja Tuono Factorya vierekkäin. Molemmissa Öhlins-alusta ja RF:ssä vakiona 85 N/mm takajousi, Tuonossa 95 N/mm. Ilmeisesti linkustopäivitys tehtiin vain RSV4:seen kun siinä vakio takajousi pehmeni muutaman pykälän verrattuna 2016-malliin mutta Tuonossa vielä samallla tasolla aiempien kanssa. Vaikka toimivaan jousivakioon vaikuttaa moni seikka niin jännän löysältä tuo silti kuulostaa noinkin tehokkaassa ja painavassa pyörässä.
  7. #817
    Nyt polttelee niin paljon,että pakko on saada rsv4. Onko miten paljon eroa 2010 ja 2011 malleilla?
    jami
  8. #818
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ozzies kirjoitti Katso viesti
    Nyt polttelee niin paljon,että pakko on saada rsv4. Onko miten paljon eroa 2010 ja 2011 malleilla?
    2011 ~15 hp enempi pauhua ainaski. Osta joka tapauksessa aprc versio.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #819
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    2011 ~15 hp enempi pauhua ainaski. Osta joka tapauksessa aprc versio.
    Eikös noissa pitänyt olla sama kone jne 09 alkaen 14 saakka. Uudemmissa oli vaan vaihdettu moottorin kiinnityspistettä rungossa (jonka voi vaihtaa jokaseen vuosimalliin alemmas tai ylemmäs). 2011 tuli limited edition -väritys ja tuo LE oli aprc:na, 2012 alkaen oli aprc vakiona rsv4:ssa.
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  10. #820
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Eikös noissa pitänyt olla sama kone jne 09 alkaen 14 saakka. Uudemmissa oli vaan vaihdettu moottorin kiinnityspistettä rungossa (jonka voi vaihtaa jokaseen vuosimalliin alemmas tai ylemmäs). 2011 tuli limited edition -väritys ja tuo LE oli aprc:na, 2012 alkaen oli aprc vakiona rsv4:ssa.
    Taidan muistaa höpöjä... tsori.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #821
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    Eikös noissa pitänyt olla sama kone jne 09 alkaen 14 saakka. Uudemmissa oli vaan vaihdettu moottorin kiinnityspistettä rungossa (jonka voi vaihtaa jokaseen vuosimalliin alemmas tai ylemmäs). 2011 tuli limited edition -väritys ja tuo LE oli aprc:na, 2012 alkaen oli aprc vakiona rsv4:ssa.
    OK. Kauheen vähän on myynnissä, eli jos joku haluaa luopua, niin viestiä, kiitos.
    jami
  12. #822
    2011 tuli aPRC-paketti.

    2009 ja 2010 mallit erottaa helpoiten kulmikkaasta äänenvaimentimesta jos vakio on paikoillaan tai tulee pyörän mukana. 2011-> vakio äänenvaimennin on pyöreämpi ja sulavalinjaisempi. Muita kikkoja esim. perusmallin (R-malli) tunnistamiseen on etuiskarit. 09-10 oli mustat (Showa vai Marzocchi?) ja 2011 alkaen kultaisen/kellertävän väriset Sachs-iskarit. Samoin aPRC:n tunnistaa siitä onko vanteissa nopeusanturit etu- ja takarenkaan pyörimisnopeuksille. Factory-malliin tuo etuiskarin väriero ei päde koska Öhlins, mutta siinäkin pakoputki ja nuo nopeussensorit heti kertoo kummasta on kyse.

    2009-2010 mallinen RSV4 R:


    2011-2012 mallinen RSV4 R:


    Muutoksia on tullut paljonkin vuosien varrella luotettavuuteen ja pikkuvikoja korjattu pois ja ostaisin niin uuden kuin vaan rahat riittää. Käytetystä kannattaa katsoa, että venttiilien säätö/tarkastus on tehty, se tuppaa olemaan koneen heikko kohta kun tehtaaltakin lähtenyt väärillä säädöillä koneita. On melko työläs jos joutuu säätämään ja vaatii erikoistyökaluja. Ja tietty varmistua itse vuosimallista, nettimotossa perinteisesti ylivuotisilla pyörillä on usein väärä vuosimalli ilmoitettu.

    - ABS:t tuli 2013
    - RF (entinen Factory) ja RR (entinen R) versiot 2015, samalla konetehot nousi n. 200hv tasolle
    - nyt uusin päivitys 2017 mm. TFT-näyttö, autoblibber, cruise control jne.
    Viimeksi muokannut: Turder; 27.07.2017 klo 12:53.
  13. #823
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    2011 tuli aPRC-paketti.

    2009 ja 2010 mallit erottaa helpoiten kulmikkaasta äänenvaimentimesta jos vakio on paikoillaan tai tulee pyörän mukana. 2011-> vakio äänenvaimennin on pyöreämpi ja sulavalinjaisempi. Muita kikkoja esim. perusmallin (R-malli) tunnistamiseen on etuiskarit. 09-10 oli mustat (Showa vai Marzocchi?) ja 2011 alkaen kultaisen/kellertävän väriset Sachs-iskarit. Samoin aPRC:n tunnistaa siitä onko vanteissa nopeusanturit etu- ja takarenkaan pyörimisnopeuksille. Factory-malliin tuo etuiskarin väriero ei päde koska Öhlins, mutta siinäkin pakoputki ja nuo nopeussensorit heti kertoo kummasta on kyse.

    2009-2010 mallinen RSV4 R:


    2011-2012 mallinen RSV4 R:


    Muutoksia on tullut paljonkin vuosien varrella luotettavuuteen ja pikkuvikoja korjattu pois ja ostaisin niin uuden kuin vaan rahat riittää. Käytetystä kannattaa katsoa, että venttiilien säätö/tarkastus on tehty, se tuppaa olemaan koneen heikko kohta kun tehtaaltakin lähtenyt väärillä säädöillä koneita. On melko työläs jos joutuu säätämään ja vaatii erikoistyökaluja. Ja tietty varmistua itse vuosimallista, nettimotossa perinteisesti ylivuotisilla pyörillä on usein väärä vuosimalli ilmoitettu.

    - ABS:t tuli 2013
    - RF (entinen Factory) ja RR (entinen R) versiot 2015, samalla konetehot nousi n. 200hv tasolle
    - nyt uusin päivitys 2017 mm. TFT-näyttö, autoblibber, cruise control jne.

    Kiitos näistä. Näyttää tosiaan myynnissä olevan nytkin 2009-2010 ja myydään 2012 mallisena.
    jami
  14. #824
    Pitänee laittaa lottoa vetämään:

    http://www.aprilia.com/en_EN/models/.../rsv4/rsv4-fw/

    Ducati 899 Panigale

    "If they can make penicillin out of mouldy bread, they can sure make something out of you"
    -Muhammad Ali
  15. #825
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JiiBee kirjoitti Katso viesti
    Pitänee laittaa lottoa vetämään:

    http://www.aprilia.com/en_EN/models/.../rsv4/rsv4-fw/

    Ei uskalla edes kuvitella millaista tuolla GP-versiolla olisi ajella. Onneksi ei koskaan tarvii kokeilla.

    Mukavia versioita kaikki. Kyllä kelpais
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
  16. #826
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Ei uskalla edes kuvitella millaista tuolla GP-versiolla olisi ajella. Onneksi ei koskaan tarvii kokeilla.
    Suomessa taitas olla 2-4 paikkaa, jossa kaasun saa kokonaan auki.
  17. #827
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Suomessa taitas olla 2-4 paikkaa, jossa kaasun saa kokonaan auki.
    Nykyiselläkään ei taida kaasu olla koskaan kokonaan auki, niin voi vaan kuvitella. Tuollainen laite pitäis ulkoiluttaa määräajoin ulkomailla
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
  18. #828
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Suomessa taitas olla 2-4 paikkaa, jossa kaasun saa kokonaan auki.
    Eurojackpot, niin sulle tilataan koeajoon yksi versio 30 asteen kapulalla. Ei progressiota.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #829
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Eurojackpot, niin sulle tilataan koeajoon yksi versio 30 asteen kapulalla. Ei progressiota.
    Saiskohan lisähintaan nappikaasun? Olis sit kerralla auki.
  20. #830
    Läppä putkesta nyt heti alkuunsa lepikkoon.... ni alkaa kulkemaan
    Miten poijaat saa ton edes säätöihin tollasilla joutavilla tulppauksilla.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  21. #831
    Tuollahan on noita eri asteen viriversioita, ei varmaan joku stk-säänöjen mukaan tehty peli ihan susikallis ole.
    Tosin toi pneumaattisilla venoilla tehty on varmaan sekä hintava että aika high-maintenance peli.
    Kun tuosta pakoputken venttiilistä puhutaan, niin se on myös noissa wsbk-pyörissä käytössä vaikkakin eri tarkoituksessa (moottorijarrun säätö) kuin katupyörissä.
  22. #832
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Tuollahan on noita eri asteen viriversioita, ei varmaan joku stk-säänöjen mukaan tehty peli ihan susikallis ole.
    Tosin toi pneumaattisilla venoilla tehty on varmaan sekä hintava että aika high-maintenance peli.
    Kun tuosta pakoputken venttiilistä puhutaan, niin se on myös noissa wsbk-pyörissä käytössä vaikkakin eri tarkoituksessa (moottorijarrun säätö) kuin katupyörissä.
    Ei sitte vaan pari irvistelevää hymiötä riittäny?

    Hiemankaan totisemmalla naamalla jos mennään, tohon putkistojen "läppäproblematiikkaan" eri puitteissa
    ei ihan äkkiä kannata täällä(kään)jäädä junnaamaan.
    Sen verran monta ja monesta riippuvaa muuttujaa aihepiiriin liittyy.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  23. #833
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Saiskohan lisähintaan nappikaasun? Olis sit kerralla auki.
    Taitaa mulle pätevä tuollainen siinä ollakin. Varikkorajoitin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #834
    Tässä on Tammikuu 2017 hinnat, jos kovasti polttelee.

    RSV4 R-FW Stock1 MM Race 2017
    Price: 17.900 euro tax excluded (EXW Noale)
    OPTIONAL
    a. To complete bike:
    o Complete race fairings kit by fiber glass: 1.200 euro
    o Akrapovic exhaust kit full titanium: 2.250 euro
    b. Engine assembled by Aprilia Racing: 4.200 euro
    All prices are EXW tax excluded
    Bike complete with optional a. and b.: 24.600 euro tax excluded (EXW Noale)

    RSV4 R-FW Stock2 APX Race 2017
    Price: 26.400 euro tax excluded (EXW Noale)
    Optional kit to complete bike:
    a. Complete race fairings kit by fiber glass: 1.200 euro
    b. Akrapovic exhaust kit full titanium: 2.250 euro
    All prices are EXW tax excluded
    Bike complete with optional a. and b.: 29.400 euro tax excluded (EXW Noale)

    RSV4 R-FW SBK 2017
    Price: 36.900 euro tax excluded (EXW Noale)
    IMPORTANT
    Regulation compliance: This motorbike complies with the SBK class FIM regulations,
    corresponding to the Aprilia RSV4 2015 homologation form.
    Before using this model in national championship, you have to check the conformity with the
    local race rules.

    RSV4 FW – GP
    Prezzo: 160.000 euro iva esclusa (EXW Noale)
    IMPORTANT
    USE: To use this bike on circuit it is necessary the support of Aprilia racing.

    Pääsin käsitykseen, että Sumekon aikana näitä olisi vielä saanut. Brandt ei ollut kiinnostunut, ilmoitti, että kysy Italiasta, minä kysyin. Tarkempiakin speksejä löytyy, kun on ostohousut jalassa Stock 1 kovasti olisi kiinnostanut, mutta ei väkisin, kun ei ollut Italiaan asiaa ja oli yksi pyörä hukattavana.
    R1M
  25. #835
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Kuitukatteilla ja täysrännillä ei paha rasti, jos saisit nykyisen laitettua vaihdossa.

    Tai paha ja paha
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26.  
  27. #836
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Stock 1 kovasti olisi kiinnostanut, mutta ei väkisin, kun ei ollut Italiaan asiaa ja oli yksi pyörä hukattavana.
    Käytännössä se on sama kuin kaupasta saatavan pyörän varustelet noilla osilla:
    - litium-akku
    - Corsen race ecu on sama kuin normi race ecu mutta erilaisella luistonesto- ja moottorinjarrukartoilla (tämänkin saat esim. Gabrolta ostettua samoilla spekseillä).
    - V4-MP systeemin saa katupyöräänkin
    - ABS:n voi itse poistaa/ohittaa ja mutta oliko niin, että 2017 malleissa se on jotenkin naitettu kiinni mittaristoon eli ilman vikakoodeja toimiminen vaatii muutakin kuin ecu-fläshin jolla ABS poistetaan käytöstä? Ainoa hankalampi rasti kuitenkin...
    - termarin ja PAIR-ilmansyötön voi poistaa itsekin, Kitti-Akran (tai muun putkiston) saa kaupasta, samoin katteet jne. ratavarusteet.
    - ainoa millä voi olla lisäarvoa on "complete engine optimization", mitä tuo sisältääkään?

    Eli lähes SSTK1:sen saa kohtuullisella DIY-meiningillä laitettua katupyörästä. Ja käytettävyys, ecu-asiat ja muut on vielä suht hallittavissa. SSTK2:sen APX2-ecu vaatii hieman enemmän jo paneutumista mutta tarjoaa myös mahdollisuuksia säädettävyyden vuoksi.

    Hinnoista vielä, että RR malli (joka on siis kaikkien FW-pyörien lähtokohtana) Suomessa kilvettömänä on 17,529.32eur. Paljonkohan race pack maksaa? Tuo Italian hinta on tax free eli siihen 17,900.00 (joka siis pyörä ja race pack) tulee Italian alv 22% vielä päälle eli 21,838eur. Suomessa RF on kilvettömänä 21,134.70eur (josta voisi vielä saada alennusta) jossa olisi takovanteet ja Öhlinsit valmiina, eli halvempi kuin tuo tehtaalta suoraan ostettava RR-malli race packilla. Lisäksi RF:n vakio katuosilla on jotain jälleenmyyntiarvoakin.

    Tässä valossa siis olisi helpompaa ja halvempaa vaihtopyörän kanssa ostaa kilvetön RF, siihen laittaa em. ratavarusteet kiinni. Kai Aprilia Corse nekin voisi myydä? Eihän se toisaalta olisi aito FW, miten paljon sitten kukin sitä arvostaa...

    E; äh älysin jälkikäteen että tämä oli sulle ajankohtainen vuoden alussa ja otit Yammun tilalle.
Sivu: 28 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728