Sivu: 3 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 823:sta
  1. #61
    Lainaa (tiggeri @ Syys. 21 2008,10:13) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Syys. 21 2008,10:07) kirjoitti
    Todella harmi että pilasivat keulan noilla valoilla. Muuten olis nätti mutta tuo keula vaan ei istu silmään.
    Eikös siellä ole toinen kuskinpaikka vielä auki jos haluaa tuon "valottoman version"? *

    Lisää kuvia valoilla ja ilman *kliks täällä*
    Heh, joo pitänee laittaa hakemus vetämään Muutenhan tuo näyttää kyllä hyvältä ja ulkonäkö on harvinaisen lähellä kisaversiota katupyöräksi.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  2. #62
    Aika race spec kun pystyy siirtämään moottorin paikkaa painopisteen säätämiseksi sekä keulakulmaa ja takaswingiä (mitenkähän?) pystyy säätämään. Fly-by-wire, Öhlins, Brembo.... Ei lupaile mitään halpaa ovh:ta Suomessa.

    Minimaalinen perä tuo mieleen viime vuoden Hondan MotoGP-pyörän.

    Jos kisamallissa on 210hp koneesta niin on kyllä vähemmän kuin muissa SBK-laitteissa. Ten Kate jutteli sen vanhemman Bladen kohdalla, että 210-220hp olisi takarenkaalla.
  3. #63
    Lainaa (Turder @ Syys. 21 2008,10:48) kirjoitti
    Aika race spec kun pystyy siirtämään moottorin paikkaa painopisteen säätämiseksi
    Pienesti kiinnostaa miten tuo on toteutettu!
    "Never play cowboy in a room full of Indians."
  4. #64
    Pidän kyllä edellisestäkin versiosta, mutta ei se tuosta kolmannesta valosta minun mielestäni pilalle mene. Melkein huonompi kulma vain keulan kannalta tuo virallinen julkaisufoto, jos vertaa kännykameralla napattuun enemmän etuviistosta otettuun kuvaan. Veikkaisin, että luonnossa aika herkullisen näköinen tuo '09. Eipä silti... tuohon varaa ole vaikka olisi kuinka nätti. Ehkä joskus.
    It's better to stay silent and look a fool, rather than speak and remove all doubt
  5. #65
    Lainaa (Turder @ Syys. 21 2008,10:48) kirjoitti
    Aika race spec kun pystyy siirtämään moottorin paikkaa painopisteen säätämiseksi sekä keulakulmaa ja takaswingiä (mitenkähän?) pystyy säätämään. Fly-by-wire, Öhlins, Brembo.... Ei lupaile mitään halpaa ovh:ta Suomessa.

    Minimaalinen perä tuo mieleen viime vuoden Hondan MotoGP-pyörän.

    Jos kisamallissa on 210hp koneesta niin on kyllä vähemmän kuin muissa SBK-laitteissa. Ten Kate jutteli sen vanhemman Bladen kohdalla, että 210-220hp olisi takarenkaalla.
    Kait me köyhätkin voidaan odottaa jotain persaukisten mallia, mistä puuttuu nämä SBK-osat? Voihan tässä olla, että toimittajilla on mennyt puurot ja vellit sekaisin, ja nyt meille esitellään SBK-pyörän tarvikkeita katupyörään tulevina osina...

    Ymmärtääkseni V4:t eivät pärjää huipptehossa rivi 4:lle, mutta koska niiden teho on helpommin "hallittavissa", esim. lähes kaikki 800cc MotoGP-pyörät ovat V4:ia.
  6. #66
    Lainaa (villero @ Syys. 21 2008,11:03) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Syys. 21 2008,10:48) kirjoitti
    Aika race spec kun pystyy siirtämään moottorin paikkaa painopisteen säätämiseksi sekä keulakulmaa ja takaswingiä (mitenkähän?) pystyy säätämään. Fly-by-wire, Öhlins, Brembo.... Ei lupaile mitään halpaa ovh:ta Suomessa.

    Minimaalinen perä tuo mieleen viime vuoden Hondan MotoGP-pyörän.

    Jos kisamallissa on 210hp koneesta niin on kyllä vähemmän kuin muissa SBK-laitteissa. Ten Kate jutteli sen vanhemman Bladen kohdalla, että 210-220hp olisi takarenkaalla.
    Kait me köyhätkin voidaan odottaa jotain persaukisten mallia, mistä puuttuu nämä SBK-osat? Voihan tässä olla, että toimittajilla on mennyt puurot ja vellit sekaisin, ja nyt meille esitellään SBK-pyörän tarvikkeita katupyörään tulevina osina...

    Ymmärtääkseni V4:t eivät pärjää huipptehossa rivi 4:lle, mutta koska niiden teho on helpommin "hallittavissa", esim. lähes kaikki 800cc MotoGP-pyörät ovat V4:ia.
    Ellen nyt ihan läpiä päähän puhu, niin toi 210 heppaahan on Aprilia itte saanu irti siitä koneesta, mutta koneessa olis virityspotentiaalia vielä SBK-tallille.
    Kawasaki ZX-6R -06
  7. #67
    Lainaa (villero @ Syys. 21 2008,11:03) kirjoitti
    Kait me köyhätkin voidaan odottaa jotain persaukisten mallia, mistä puuttuu nämä SBK-osat? Voihan tässä olla, että toimittajilla on mennyt puurot ja vellit sekaisin, ja nyt meille esitellään SBK-pyörän tarvikkeita katupyörään tulevina osina...
    Ainakin tuossa em. MCN-jutussa puhuttiin, että tulisi perus- ja factory-malli, jossa molemmissa olisi nuo moottorinsiirto ja alustageometrian muutokset mutta Öhlinsit ja Brembot vain factoryssa.
  8. #68
    Pirun hieno peli!

    Mielestäni keulassa ei ole mitään vikaa, onpahan ainakin valotehoa!
    ..ilima kilipiä olo o hilipiä..!
  9. #69
    Lainaa (Charger @ Syys. 21 2008,11:11) kirjoitti
    Lainaa (villero @ Syys. 21 2008,11:03) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Syys. 21 2008,10:48) kirjoitti
    Aika race spec kun pystyy siirtämään moottorin paikkaa painopisteen säätämiseksi sekä keulakulmaa ja takaswingiä (mitenkähän?) pystyy säätämään. Fly-by-wire, Öhlins, Brembo.... Ei lupaile mitään halpaa ovh:ta Suomessa.

    Minimaalinen perä tuo mieleen viime vuoden Hondan MotoGP-pyörän.

    Jos kisamallissa on 210hp koneesta niin on kyllä vähemmän kuin muissa SBK-laitteissa. Ten Kate jutteli sen vanhemman Bladen kohdalla, että 210-220hp olisi takarenkaalla.
    Kait me köyhätkin voidaan odottaa jotain persaukisten mallia, mistä puuttuu nämä SBK-osat? Voihan tässä olla, että toimittajilla on mennyt puurot ja vellit sekaisin, ja nyt meille esitellään SBK-pyörän tarvikkeita katupyörään tulevina osina...

    Ymmärtääkseni V4:t eivät pärjää huipptehossa rivi 4:lle, mutta koska niiden teho on helpommin "hallittavissa", esim. lähes kaikki 800cc MotoGP-pyörät ovat V4:ia.
    Ellen nyt ihan läpiä päähän puhu, niin toi 210 heppaahan on Aprilia itte saanu irti siitä koneesta, mutta koneessa olis virityspotentiaalia vielä SBK-tallille.
    Jep. 210 hv race versiossa. Miten lie sitten tuon normiversion kans. Veikkasivat 190 hv. Ihan hyvät lukemat aprilialle verratuna aikaisempaan milleen. Hieno on pyörä muutenkin, voi olla vaan aika suolainen hinnoittelu.

    Edit. Ja kun laittavat tuon motin uuteen tuonoon... Alkaa olemaan aika miellyttävä katutaistelija kasassa.



    Touring
  10. #70
    Aika tyly kuitti tuo 190hv/190kg Bmw:lle, joka ei ilmeisesti ihan päässytkään noihin lukemiin uudessa kilokyykyssään. Tavoitteenahan heillä oli juuri nuo lukemat.

    Edit: Painovirheet



    ..ilima kilipiä olo o hilipiä..!
  11. #71
    Lainaa (Thoma @ Syys. 21 2008,10:31) kirjoitti
    Lainaa (m.e @ Syys. 21 2008,10:23) kirjoitti
    Jos eivät hinnoittele tähtitieteelisesti,niiin siinä seuravaa peli.
    Jostain luin huhun, että hinta olisi lähempänä 1098S:ää kuin 1098R:ää... Toivottavasti ei pidä paikkansa ettei tostakin tule joku harvojen ja valittujen lelu.
    Tätä mä en ymmärrä italilaisissa pyörissä niiden hinnat ovat jostain eri sfääreistä mitä japsipyörien.Tietenkin tämä on mun kaltaisen "köyhän"löpinää mutta silti.Saman ajettavuuden sekä suorituskyvyn saa halvemmallakin.



    Hidas ja vanha.
  12. #72
    Lainaa (m.e @ Syys. 21 2008,17:09) kirjoitti
    Lainaa (Thoma @ Syys. 21 2008,10:31) kirjoitti
    Lainaa (m.e @ Syys. 21 2008,10:23) kirjoitti
    Jos eivät hinnoittele tähtitieteelisesti,niiin siinä seuravaa peli.
    Jostain luin huhun, että hinta olisi lähempänä 1098S:ää kuin 1098R:ää... Toivottavasti ei pidä paikkansa ettei tostakin tule joku harvojen ja valittujen lelu.
    Tätä mä en ymmärrä italilaisissa pyörissä niiden hinnat ovat jostain eri sfääreistä mitä japsipyörien.Tietenkin tämä on mun kaltaisen "köyhän"löpinää mutta silti.Saman ajettavuuden sekä suoritus kyvyn saa halvemmallakin.
    Siinä hinnassa tarkoitettiin (toivottavasti) factory-mallia eli siinä tapauksessa parusmallin hinta olis varmaankin 1098 perusmallin paikkeilla. Italialaisten hinnoissa tuntuu olevan tunnelmalisä...
  13. #73
    Oliko tämä jo linkitetty? Visordown

    Melko käheät äänet!

    Edit: Lisää juttua ja kuvia:Fasterandfaster



    ..ilima kilipiä olo o hilipiä..!
  14. #74
    Lainaa (Hapa @ Syys. 21 2008,17:53) kirjoitti
    Edit: Lisää juttua ja kuvia:Fasterandfaster
    Aika kovaa hintaa spekuloidaan jenkkimarkkinoille tuossa linkissä. Perusmalli 30 000$ * Vertailuna esim. 1098 n. 15 000$ ja GSX-R 1000 n. 11 000$.





  15. #75

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (villero @ Syys. 21 2008,11:03) kirjoitti
    Ymmärtääkseni V4:t eivät pärjää huipptehossa rivi 4:lle, mutta koska niiden teho on helpommin "hallittavissa", esim. lähes kaikki 800cc MotoGP-pyörät ovat V4:ia.
    Mihinkäs tuo väite perustuu? Sitäpaitsi Yammulla ja Kawalla ainakin on rivikoneet MotoGP-pyörissään.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  16. #76
    Lainaa (Turder @ Syys. 21 2008,18:27) kirjoitti
    Lainaa (Hapa @ Syys. 21 2008,17:53) kirjoitti
    Edit: Lisää juttua ja kuvia:Fasterandfaster
    Aika kovaa hintaa spekuloidaan jenkkimarkkinoille tuossa linkissä. Perusmalli 30 000$ * Vertailuna esim. 1098 n. 15 000$ ja GSX-R 1000 n. 11 000$.

    Apriliaforumilla puolestaan oli "varma tieto" "sisäpiiristä", että hinnoittelu on samaa luokkaa nykyisten RSV-mallien kanssa.
    Yhdistysasioissa käytä sähköpostia tiggeri (at) moottoripyora.org, kiitos.

    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  17. #77
    Lainaa (tiggeri @ Syys. 21 2008,18:51) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Syys. 21 2008,18:27) kirjoitti
    Lainaa (Hapa @ Syys. 21 2008,17:53) kirjoitti
    Edit: Lisää juttua ja kuvia:Fasterandfaster
    Aika kovaa hintaa spekuloidaan jenkkimarkkinoille tuossa linkissä. Perusmalli 30 000$ * Vertailuna esim. 1098 n. 15 000$ ja GSX-R 1000 n. 11 000$.

    Apriliaforumilla puolestaan oli "varma tieto" "sisäpiiristä", että hinnoittelu on samaa luokkaa nykyisten RSV-mallien kanssa.
    Vaikuttaa trollilta tai sitten ovat saaneet tuotantoa tehostettua ERITTÄIN paljon.

    En kyllä ihan tuohon fasterandfasterin hintaankaan usko. Pitäähän niitä saada myös kaupaksi, jotta pääsevät kisaamaan ko mallin kanssa!

    Ja taas edittiä: Itse veikkaan, että tuo 1098:n hinta voipi olla melko lähellä...



    ..ilima kilipiä olo o hilipiä..!
  18. #78
    Itse kuulin jälleenmyyjän kautta, että hinta olisi kilvellisenä E 20-25k. Kuuloistaisi hyvältä, mutta nähtäväksi jää. Toisaalta, ei se paljoa kalliimpi voi ollakaan. Eihän koneen speksit varmaan ole mitään 1098R luokkaa.
    - JAM Racing Team -
  19. #79
    Lainaa (m.e @ Syys. 21 2008,17:09) kirjoitti
    Tätä mä en ymmärrä italilaisissa pyörissä niiden hinnat ovat jostain eri sfääreistä mitä japsipyörien.Tietenkin tämä on mun kaltaisen "köyhän"löpinää mutta silti.Saman ajettavuuden sekä suorituskyvyn saa halvemmallakin.
    Tusina laitteet ovat aina edullisia, corollaakin saa edullisesti OK autosta......
    ZX-10R
  20. #80
    Lainaa (Pahkasika @ Syys. 21 2008,22:15) kirjoitti
    Lainaa (m.e @ Syys. 21 2008,17:09) kirjoitti
    Tätä mä en ymmärrä italilaisissa pyörissä niiden hinnat ovat jostain eri sfääreistä mitä japsipyörien.Tietenkin tämä on mun kaltaisen "köyhän"löpinää mutta silti.Saman ajettavuuden sekä suorituskyvyn saa halvemmallakin.
    Tusina laitteet ovat aina edullisia, corollaakin saa edullisesti OK autosta......
    Ne tuotantomäärät...Japsit valmistaa pirun paljon enemmän vehkeitä, joten pienempi voitto/myyty pyörä riittää siihen, että tuohta tulee omistajien tassuun, kun taas italiaanoilla tuotanto on vähäisempää, joten katteen/myyty pyörä pitää olla paljon korkeampi.

    Mielenkiintoinen peli tulossa tosiaan. Odotellaan tosta nakumallia 150+ tehoilla niin menee rähinäpyörägenrekin uusiks. Miks pirussa muuten nakumallien tehot pitää aina tiputtaa pienemmäks kuin kyykyissä? Kyllä mulle kelpais kaupan hyllyltä 170hv nakupeli, ilman B-kingin järkyttävää kokoo. Toivon mukaan kotari ees siirtää RC8-padan suoraan Super Duken runkoon, ja lyhentää samalla välityksiä järkevämmäks.
  21. #81
    Lainaa (Nitrous @ Syys. 21 2008,22:47) kirjoitti
    Miks pirussa muuten nakumallien tehot pitää aina tiputtaa pienemmäks kuin kyykyissä? Kyllä mulle kelpais kaupan hyllyltä 170hv nakupeli, ilman B-kingin järkyttävää kokoo. Toivon mukaan kotari ees siirtää RC8-padan suoraan Super Duken runkoon, ja lyhentää samalla välityksiä järkevämmäks.
    Kyllä varmasti valmistajat mielellään pitäisivät korkeat huipputehot samalla kun nostavat keskikierrosalueen tehoja. Molempia ei vain voi saada, joten sitä nakupyörille tärkeämpää keskikierrosalueen tehoa nostetaan huipputehon kustannuksella. Muutenhan kyykytkin varmaan vääntäis jo alhaalta niin perkeleesti.

    Jos haluat nakupyörän ratapyörän moottorilla, niin kannattaa etsiä mahdollisimman hyväkuntoinen kaaduttu kyykky ja rakentaa siitä mieleinen.



  22. #82
    Lainaa (johtaja @ Syys. 21 2008,20:50) kirjoitti
    Itse kuulin jälleenmyyjän kautta, että hinta olisi kilvellisenä E 20-25k. Kuuloistaisi hyvältä, mutta nähtäväksi jää. Toisaalta, ei se paljoa kalliimpi voi ollakaan. Eihän koneen speksit varmaan ole mitään 1098R luokkaa.
    Hmm...

    JOS tuohon haarukkaan hinta jää (toivottavasti) niin esiin hiipii seuraava kysymys...
    Mitä tapahtuu RSV:lle?
    Factory 23000e ja R:ä 19000e
    Jos RSV4 tippuu käytännössä samaan haarukkaan niin taitaa V2:sen markkinat kaveta huomattavasti?
    Tilalle jää kaksi vaihtoehtoa.

    1) RSV:n valmistus lopetetaan?
    2) RSV:n hinta laskee merkittävästi?

    Mikä lienee lopputulos?


    Pahuksen mielenkiintoinen laite tulossa kuitenkin!
    Tolla kelpais jo lähteä cuppia ajelemaan!
    Tolla nykyisellä kun antaa aika reilusti tasoitusta muille tonnisille.
    <span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
  23. #83
    Lainaa (seeker @ Syys. 21 2008,23:10) kirjoitti
    Lainaa (johtaja @ Syys. 21 2008,20:50) kirjoitti
    Itse kuulin jälleenmyyjän kautta, että hinta olisi kilvellisenä E 20-25k. Kuuloistaisi hyvältä, mutta nähtäväksi jää. Toisaalta, ei se paljoa kalliimpi voi ollakaan. Eihän koneen speksit varmaan ole mitään 1098R luokkaa.
    Hmm...

    JOS tuohon haarukkaan hinta jää (toivottavasti) niin esiin hiipii seuraava kysymys...
    Mitä tapahtuu RSV:lle?
    Factory 23000e ja R:ä 19000e
    Jos RSV4 tippuu käytännössä samaan haarukkaan niin taitaa V2:sen markkinat kaveta huomattavasti?
    Tilalle jää kaksi vaihtoehtoa.

    1) RSV:n valmistus lopetetaan?
    2) RSV:n hinta laskee merkittävästi?

    Mikä lienee lopputulos?


    Pahuksen mielenkiintoinen laite tulossa kuitenkin!
    Tolla kelpais jo lähteä cuppia ajelemaan!
    Tolla nykyisellä kun antaa aika reilusti tasoitusta muille tonnisille.
    Eikös toi RSV4 nimenomaan oo vanhan RSV:n seuraaja, eli korvaa sen käytännössä. Onhan RSV ollu maisemissa jo vähän aikaa, joten korkee aika tehdä "pientä" päivitystä
    Kawasaki ZX-6R -06
  24. #84
    veikkaan että RSV päivitetään uudella omalla twinillä 1200 -kuutioiseksi ja sitten RSV4:nen omana mallistonaan.

    Ens vuoden SBK:ssa voi olla kuhinaa kun Biaggi pääsee riehumaan tuon puikoissa ;)
    <br />
  25. #85
    Motociclismo.it:in mukaan hinta perusmallille pyörii 20k€:ssa, siis ilmeisesti Italiassa.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  26. #86
    Lainaa (Thoma @ Syys. 21 2008,23:05) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Syys. 21 2008,22:47) kirjoitti
    Miks pirussa muuten nakumallien tehot pitää aina tiputtaa pienemmäks kuin kyykyissä? Kyllä mulle kelpais kaupan hyllyltä 170hv nakupeli, ilman B-kingin järkyttävää kokoo. Toivon mukaan kotari ees siirtää RC8-padan suoraan Super Duken runkoon, ja lyhentää samalla välityksiä järkevämmäks.
    Kyllä varmasti valmistajat mielellään pitäisivät korkeat huipputehot samalla kun nostavat keskikierrosalueen tehoja. Molempia ei vain voi saada, joten sitä nakupyörille tärkeämpää keskikierrosalueen tehoa nostetaan huipputehon kustannuksella. Muutenhan kyykytkin varmaan vääntäis jo alhaalta niin perkeleesti.

    Jos haluat nakupyörän ratapyörän moottorilla, niin kannattaa etsiä mahdollisimman hyväkuntoinen kaaduttu kyykky ja rakentaa siitä mieleinen.
    En kyllä tajua miksi se "keskialueen teho, vääntö, what fuckin' ever" on fighterissa niin ihmeellisen tärkeää että hyvät moottorit pitää pilata tuhnunokilla tms. runkutuksilla.

    Ja sitäpaitsi Aprillia Tuonohan oli ensimmäinen tehdasfighteri jossa näin ei oltu tehty. Josta suuret pisteet 'prillerille.

    Eli täydet Millen rähinät ja fatbari jne. eli just niinkuin pitääkin.
    Monstroista yms. poseerausmopoista alkoi sitten vuosia jäljessä tulla kunnon versioita, RS tms.

    Jos tuntuu että ei jaksa keskellä mennä niin tihentää välityksiä pyörästä, nostaakin paremmin, ei niillä huipuilla katteettomassa ole niin väliäkään.

    Sehän olisi hyvä jatko RSV'lle ja Tuonolle jos niihin saataisiin wanhan vakaan V60 tilalle Rotax Helicon eli siis toi 1125R Buellin pata - en kyllä tiedä sattuuko ulkomitat sinnepäinkään eli mahtuisko moinen edes runkoon niin että muutos hoituisi vaan korvakkeen paikkojen muutoksilla...
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  27. #87
    Lainaa (Teuwo @ Syys. 22 2008,14:50) kirjoitti
    Sehän olisi hyvä jatko RSV'lle ja Tuonolle jos niihin saataisiin wanhan vakaan V60 tilalle Rotax Helicon eli siis toi 1125R Buellin pata - en kyllä tiedä sattuuko ulkomitat sinnepäinkään eli mahtuisko moinen edes runkoon niin että muutos hoituisi vaan korvakkeen paikkojen muutoksilla...
    pääsiskös helpommalla kun pulttaisi tommosen kiinni ?
  28. #88
    <span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
  29. #89
    Lainaa (seeker @ Syys. 22 2008,18:41) kirjoitti
    ...älä skippaa introa, parasta antia koko sivulla toistaiseksi
    Yhdistysasioissa käytä sähköpostia tiggeri (at) moottoripyora.org, kiitos.

    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  30.  
  31. #90
    Siis eihän Aprilia enää mitään 130 hp takaboltsilta antavia v2:sia valmista tämän tultua.
    Ducati 924S, KTM 350 SX-F.
Sivu: 3 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen