Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Onko käyttäjien kokemuksia kyseisestä merkistä? Laatu kestävää vai heikkoa? Ainakin louis muu edullisesti... Ja minkä arvelisitte olevan sopiva koko 180/75 kokoiselle jantterille? Sori puuttuva linkki,meni sormi suuhun! *
    Honda nsr 125- 01
    Honda cb 900f hornet- 04
    Suzuki Hayabusa- 06
    "Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa"
    "Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen"
  2. #2
    Itseäkin kiinnostaisi tietää minkä kokoisen ottaisi juuri tuolta probikerilta/vanucci malleista...ei olis enää muusta oikeen kiinni tuo tilaaminen ku tietäis tosiaan sen koo´n....
    -CB Sevenfifty-93 (ex)
    -CBR 900 Fireblade - 98 (ex)
    -GSF 1200 Bandit - 04 (nyk.)


    * -JaaJaa RacingTeam-
  3. #3
    puku oli hyvä tai ainaki itse tykkäsin ku viime kesän sen kans ajelin...itse olen 181cm ja 88kg niin toi taitaa olla kokoa 52 ja on sitäpaitti myynnis ku pyörä ja puku vaihtu samalla =)
    drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
  4. #4
    Hinta/laatu-suhde on hyvä. Koot ovat suomalaisia vastaavia.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  5. #5
    Lainaa (Tympeysmies @ Huhti. 05 2009,19:18) kirjoitti
    Hinta/laatu-suhde on hyvä. Koot ovat suomalaisia vastaavia.
    Kiitokset tästä! taitaapi tilaus lähtä vetämään... Ilmeisesti tilaus ja toimitus louisilta onnistuu vaivatta?
    Honda nsr 125- 01
    Honda cb 900f hornet- 04
    Suzuki Hayabusa- 06
    "Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa"
    "Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen"
  6. #6
    Juu, Lousilta minäkin olen tilannut. Viikossa tulee yleensä kotiovelle.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  7. #7
    Lainaa (vi_tu @ Huhti. 05 2009,17:03) kirjoitti
    Itseäkin kiinnostaisi tietää minkä kokoisen ottaisi juuri tuolta probikerilta/vanucci malleista...ei olis enää muusta oikeen kiinni tuo tilaaminen ku tietäis tosiaan sen koo´n....
    Oma Vanuccin Art XIII on kokoa 52 (M) ja ihme kyllä myös sopii koolle 52. On tosin nyt myynnissä, kun kuskin koko on siirtynyt luokkaan 54, mutta puku pysynyt ennallaan

    -hh-

    Myynnissä nahat kokoa M
  8.  
  9. #8
    Mulla ollut viime kaudesta käytössä 1-osainen probiker nahkapuku ja mielestäni hinta-laatusuhde on todella hyvä. Sain puoleen hintaan talven alennusmyynneistä, taisi olla 200€. Mulla puvun koko 54 ja mittani 183/83. Puku istuu todella hyvin, eikä pullistele mistään. Radalla ajellessa puku tuntuu ehkä hieman kankealta, mutta niin kai ne nahkapuvut aina uutuuttaan on. Suosittelen.
    Suzuki Gsx-R 1000 K2