Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
  1. #1
    Hieman alkanut kutitella siirtyminen toiseen italiais talliin. Myös mp tyylin muutos virkistäisi harrastusta. Aina kun olen livenä kuullut Ducea on hymy tullut huulille. Varsinkin kuivakytkimen kalkatus ja miehekkäät pakoäänet viehättää. Aiemminkin asiasta mainitsin suzuki palstalla, kun b-king koeajopäivänä sattui mp liikkeen pihaan tulemaan vanha Duce 750. Se sai paljon paremmat sykkeet aikaiseksi kuin steriili tekno japsi. Multi 1000 ds saattaa jatkossa löytyä tallista ja niinpä kiinnostaisi omistajien kokemukset sekä 1000 että 1100 mallista. *
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  2. #2
    Pääsinpä vertaamaan koeajopäivillä 1000 ds/1100ds. Uusi malli isomalla koneella ei koneen osalta käytännössä erottunut yhtään edeltäjästä. Ainoastaan märän kytkimen ansiosta käynti ääni oli sivistyneempi(lue tylsempi). Ehkä aavistuksen paremmin vääntää 1100 kone alakierroksilla. Geeli penkki taitaa olla vakiona uudessa. Olisiko myös kepoisemmat vanteet. Käytännön ajossa ei ero ole merkittävä. Huolto ohjelma on toki kuluttajaa mielyttävämpi.
    Mielenkiinoista nähdä minkälainen on seuraaja malli 2010.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  3. #3
    moi,

    Rekisteröidy
    http://www.multistrada.net/
    niin tuut viisammaksi!!!


    joni
    ---
    joni
    http://boy007.dy.fi
  4. #4
    Enpä nyt heti aikonut seuraajaa arpoa, kun ei peli siitä pahemmin
    parane. " Pikkasen " viriä paketeista, niin kyllä kelpaa.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  5. #5
    " Pikkasen " viriä paketeista, niin kyllä kelpaa.

    Kytkinkoppa on vaihdettu ja kolinat on kohdallaan. Himottaisi vielä Termarit tai vastaavat mistä sais pakoäänet kohdalleen. Onko tietoo riittääkö Duce äänien saamiseen slip on peräpönttö vai pitäiskö samalla heittää katti hittoon?
    Zard/Arrows/Staintune/Termi tekee ainakin putkia Multiin.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  6. #6
    Helpoiten pääset Termignonilla: Racing Kit = katti pois ja käyrät
    tilalle, väliputki jää, pöntöt hiilikuitukuorella, ilmanputsari, ECU ja
    jos et halua nuukailla, tilaa nokat samaan pakettiin. Eturatas 14-
    piikkiseksi ja kelpaa kurvata kaupungissa kakkosellakin. Alkuperä-
    jousituskin on ihan käypänen ja säädettävä, Öhlins on sitten lievää
    hifistelyä. Katsopa muuten sakusivuilta, vaikkapa Kämnalta Quadin
    töpöputkea ja siihen sitten ym. lääkkeet ja voimakomentaja III.
    Ja taas kelpaa. Makuasia kumpi parempi, mutta meikäläisellä soi
    Termi ja kaikki asiaankuuluvat kalinat ihan nätisti ja mummotkin
    tykkää.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  7. #7
    Varmasti musiikka korville tuo Termi setti. Onko liikesalaisuus vai voitko kertoa paljon asennettuna Termarit kustansi?
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  8. #8
    Nyt en ihan oikeasti muista, kun tuli samassa nipussa paljon muutakin työtä ja tavaraa. Olisiko ollut jotain + 2000 €, saatan muistaa väärinkin. Oliko siinä sitten mitään järkeä, onkin sitten
    ihan eri juttu.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  9. #9
    Multistradan äänet on kun ruohonleikkurissa vakiona.Suurin juju "jykeviin" ääniin on katin heivaus huitsin kuikkaan
    esim. Arrowin väliputkella. Pelkkä peräpöntön vaihto ei juuri vaikuta tehoihin / vääntöihin / soundiin.

    Väliputki laitettaessa vaatii tyhjäkäyntialueen trimmauksen Ducatin sähköisellä huoltolaitteella. Ilman DucatiPerformancen ECUA tai
    Powercommanderia / Fatduc-manipulaattoria(1100 pata) ei taas kannata kajota ilmanputsariin tai kokoputkistoon(kattiveks+takapönttö
    avarammaksi). Käypi nimittäin muuten liian laihalla.

    Katinohitusputken ja tyhjäkäyntiseoksen säätämällä saa budjetilla vakiopelistäkin alakierroksilla herkemmän ja muhevat soundit
    äänitason pysyessä järkevänä.

    Ylläolevat opiskeltu multistrada.net:istä.

    duccer
    multistrada 1000
  10. #10
    Kiitti vinkistä perehdytään asiaan. Voisi olla kohtuuhintainen modi jolla Ducea saisi piristettyä ja ne Duce soudit kohdalleen.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  11. #11
    1149€ oli saksan ebayssa termin kitti! Siihen sitten se väliputki jostakin niin alkaa kuulumaan!
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  12. #12
    Lainaa (duccer @ Touko. 21 2009,23:50) kirjoitti
    Multistradan äänet on kun ruohonleikkurissa vakiona.Suurin juju "jykeviin" ääniin on katin heivaus huitsin kuikkaan
    esim. Arrowin väliputkella. Pelkkä peräpöntön vaihto ei juuri vaikuta tehoihin / vääntöihin / soundiin.

    Väliputki laitettaessa vaatii tyhjäkäyntialueen trimmauksen Ducatin sähköisellä huoltolaitteella. Ilman DucatiPerformancen ECUA tai
    Powercommanderia / Fatduc-manipulaattoria(1100 pata) ei taas kannata kajota ilmanputsariin tai kokoputkistoon(kattiveks+takapönttö
    avarammaksi). Käypi nimittäin muuten liian laihalla.

    Katinohitusputken ja tyhjäkäyntiseoksen säätämällä saa budjetilla vakiopelistäkin alakierroksilla herkemmän ja muhevat soundit
    äänitason pysyessä järkevänä.

    Ylläolevat opiskeltu multistrada.net:istä.

    duccer
    Tarkentava kysymys. Arrowin väliputki ei lienee sovi orggis peräpönttöön vaan se menee vaihtoon myös joka tapauksessa eikö vain?
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  13. #13
    Vaihtoehtojahan on. Taitaa olla, että kaikki väliputket käyvät vakiovaimentimen kanssa, jos lähtö on yhdellä putkella.
    Tarkista multistrada.netistä.

    Ainakin Arrow käy suoraan. Jos sulla on keskiseisontatuki, se ei sovi Arrowin kanssa, vaan pitää hommata Staintune esimerkiksi.

    1100 padan kanssa putkessa pitää olla "bungi" lambda-anturia varten. 1100 putket lähtevät kannesta asti.
    1000 väliputkissa käytetään omia 10 cm:n alkukäyriä.
    multistrada 1000
  14. #14
    Kävinpä tänään koittamassa kun on ollut vähän mielessä.
    Talvella kävin kuivasovittamassa. Silti ajoasento oli vähän kulttuurishokki enduromaisuudessaan. Hyvä ettei jalat edellä mennä, selkä suorassa ja 1,5 metriä leveä ohjaustanko suunnilleen silmien korkeudella.
    Korkeus on siinä rajalla onko ongelma. Päkiät saa maahan eli normioloissa ei huolia mutta jos on yhtään kallistusta tai muuta epästandardia niin voi olla tietäminen mitä sen kanssa tekee.

    Koukkasin motarin ja maantien kautta. Tuulisuojan olemattomuus oli vähän yllätys. Tuntui että polvista kypärään asti tuuli puhalteli pitkin miestä miten tahtoi. Vaihtopleksejähän toki löytyy mutta silti arveluttaa pystyisikö kaltaiseni vilukissa tuolla ajamaan huhti- ja lokakuussa niin että se olisi hauskaa.
    Peli on kyllä mukavan kevyen ja näppärän oloinen.

    Motarilla 145 mittarissa tuntui kulkevan mieluummin vitosella kuin kutosella. Muutenkin vähän ihmettelin että huomasin ajavani korkeammilla kierroksilla kuin V2:lta odotin. No eihän se mikään Hurley-Durley toki olekaan vaan italo-sportivompi ratkaisu.
    Voimaa tuntui löytyvän ihan minulle riittävästi kun vaan kahvaa väänsi vähän reilummin.
    Vaihteet toimivat muuten kivasti mutta vapaata sai etsiä kissojen ja koirien kanssa. Kytkimessä ei mitään valittamista.
    Sen verran värisee härveli että oikean käden peukalosta katosi tunto noin kolmen vartin koeajolla.
    Vakiopöntöillä ei ajaessa kuulu juuri kuin mekaanisia ääniä koneesta. Lääkkeistähän onkin tuossa yllä jo puhuttu.

    Mietin että uskallanko ylikorkealla takanojapyörällä kantata ollenkaan mutta mutkapätkä yllätti. Peli kulki niin eleettömän sujuvasti että aina järkyttyi kun katsoi millaisia lukemia nopeusmittarissa olikaan. En halua kuvitella miten järkyttyisi päiväsakkoja pulittaessaan... Ainoastaan kaikkein tiukimmissa kurveissa alkoi epäilyttää että kellahdanko kohta kyydistä

    Tietyt käytännöllisyysnäkökohdat tuossa edelleen mietityttävät. Tuulisuojan lisäksi lokasuojien lähes täydellinen puute aiheuttanee kaiken kilometrin säteellä olevan kuorruttumisen skeidaan jos tiellä on vähänkin kosteutta.
    DP-huggeri näyttää niin pieneltä että noinkohan auttaa muuta kuin ulkonäköä? Etulokariin saa jatketta ja ulkomaan forumilta taisin lukea että jotain Monsterin isompaa on myös käytetty. Onko näistä kokemusta?

    Ja ihan vakavissaan tuo nelinumeroisten päiväsakkojen ja kortin talteenoton vaara olisi ilmeinen, kun ei kuitenkaan malttaisi olla pitämättä hauskaa.

    Täytyypi käydä ajelemassa vähän muitakin pelejä ja sitten tuota ehkä vielä uudestaan tuloksista riippuen...

    Katselin muuten brittiläisen Ducati Storen hintoja. Esim Termari-paketti (teräspönttö hiilipäillä, ECU ja ilmansuodatin) £782 = 888€. Mitähän on listahinta kotimaassa?
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  15. #15
    Katselin muuten brittiläisen Ducati Storen hintoja. Esim Termari-paketti (teräspönttö hiilipäillä, ECU ja ilmansuodatin) £782 = 888€. Mitähän on listahinta kotimaassa?


    Kysäisin tänään sattumalta samaa pakettia ja 1200e oli Hailacin kautta toi paketti + asennus päälle.
    Samassa yhteydessä asentaja sanoi että Termin setillä oli mitannut penkissä 100hv takarenkaalta, ei paha.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  16. #16
    Kotimaahan tulosssa ja nettiä selailen. 4000 km:n kokemus samalta reissulta on jotain opettanutkin. Tähän mennessä on suurin vahinko vasemman peilin katkeaminen Sakumotareilla.
    Helvetillistä tärinää, joka on suurimmilta osin kenties erään R-
    firman rengasasentajan töitä. Pakkaushommisssa pitää olla tarkkana. Itse niputin korkean kasan takapenkille ja Hepco-Beckerin telineelle. Perseestä. Pitää olla takasivulaukut ja
    sitten siihen selkäänkin hyppääminen käy vanhemmaltakin kohtalaisesti. Alppiserpoilla iso kasa aiheutti vakavuusongelmia.
    Jos nyt joku asiallista peliä havittelee, tällainen se on. Ei mikään tusinakama, vaan oikein käytettynä lääkettä kaikkeen.

    ps. Norsu myyty, ja tämän voin turvallisuussyistä vaihtaa
    Moto Guzzi California Vintageen, se on se ikä
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  17. #17
    2 kesää takana ds 1000 multilla.
    Paras pyöräni tähän saakka. Monipuolinen kulkija moneen käyttöön. On heitetty reissua vaimon kanssa, pyöritelty kaupungissa ja mikä parasta päästelty kurviteillä ihan huvin vuoksi vaan.
    Persoonallinen ulkonäkö(helvetin ruma), kivat kilkkeet ja kalkkeet, kuten vanhan liiton Duceen kuuluu ja perusvarma tekniikka.
    Startin rele ainoa korjausta vaatinut kohde 2 v aikana.
    Ajo ominaisuudet omaan ajooni hyvät, jämäkkä alusta omiin nopeuksiini ja kevyt taittaa mutkiin. Moottoribaanaa ei ilokseen aja kovin pitkään mutta maantienopeuksissa meno on mukavaa. Takapenkkiläisen penkki helteillä on kyllä melkoinen grilli, mutta pärjätty on.
    Hinta/laatu suhde ollut erinomaisesti kohdallaan jos löytyy vähän ajettuna ja huollettuna. Jos persoonallinen yleispyörä kiinnostaa niin suosittelen.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  18. #18
    Multistrada 1000 DS alkoi kiinnostamaan ja kyselen mihin kannattaa kiinnittää huomiota kun käyttettyä käy kokeilemassa? Onko ilmajäähdytteisessä tonnisessa koneessa jotain tyyppiominaisuuksia mikä voi aiheuttaa yllätyksiä?
  19. #19
    Huoltohistoria, kytkinlevyt, ja kulutusosat. Kiva peli. Ilmajäähy ducessa on kunnon mp tunnelmaa. Termi+avoin kytkinkoppa niin kivasti herättää pahennusta.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  20. #20
    Lainaa (Motohtori @ Loka. 02 2011,14:17) kirjoitti
    Huoltohistoria, kytkinlevyt, ja kulutusosat. Kiva peli. Ilmajäähy ducessa on kunnon mp tunnelmaa. Termi+avoin kytkinkoppa niin kivasti herättää pahennusta.
    Sipoon maajussi väitti Ducatin äänen aiheuttavan positiivista pahennusta!!
  21. #21
    Ääni ja muutkin omainaisuudet oli kohdillaan ja pyörä on saanut uuden omistajan.
  22. #22
    Lainaa (Motohtori @ Loka. 02 2011,14:17) kirjoitti
    Huoltohistoria, kytkinlevyt, ja kulutusosat. Kiva peli. Ilmajäähy ducessa on kunnon mp tunnelmaa. Termi+avoin kytkinkoppa niin kivasti herättää pahennusta.
    Tässäpä Multistrada jalossa muodossa.jvb

    Todella herkullinen *
    <br />
  23. #23
    Aika vähän hankitulta Multistradalta muistutti, tosin nyt on ehditty vasta purkaa toisen puolen kate kun sieltä löytyi akku ja muuta mielenkiintoista sähkörompetta. Vieläkö pitää paikkansa vanha Italopyöriä kuvastava lause, sähkötyöt ovat olennainen ja arvokas osa harrastusta?
  24.  
  25. #24
    Sähköistä ei tarvitse olla huolissaan. Sitkeässä elää tuokin legenda



    Scuderia Schiamazzo
    -----------------------------
    Ducati 1198S | 749R | Monster S4RS