Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Mä ajoin kortin tän vuoden toukokuussa ja 20 olen vanha, eli väli-A kortti pitäis olla mutta ajokortissa on merkinnät isonpyörän kohalla. onko mahollista että joku kämmi ois konttorilla käynyt ja vahingossa merkattu isolle pyörälle tai jotain?
    KTM 660smc -05
  2. #32
    Lainaa (Sor sastaja @ Elo. 23 2009,16:09) kirjoitti
    Mä ajoin kortin tän vuoden toukokuussa ja 20 olen vanha, eli väli-A kortti pitäis olla mutta ajokortissa on merkinnät isonpyörän kohalla. onko mahollista että joku kämmi ois konttorilla käynyt ja vahingossa merkattu isolle pyörälle tai jotain?
    Virhe on varmaan kyseessä. Yllä lainatun ajokorttiasetuksen 8 §:n mukaan et kuitenkaan saa ajaa yli 25kW. Pelkkä merkintä kortissa ei riitä, kuten huomaat. Jos poliisi on hiukan hereillä ja alkaa laskea, niin tulee ongelmia. Ajo-oikeuden alkamispäivähän seisoo kortissa.



    ZX-10R '08
  3. #33
    kannattaa katsoa että ajaa oikeasti inssin sitten isolla mopolla, eikä vahingossa pikkusella tai kuristetulla isolla... muuten menee iso-A kortti kuralle ;)

    ps... vaimon eka iso-A ajotunti tänään
    nostakaamme kaikki hattua, än yyy tee NYT!
    ***
  4. #34
    Lainaa (Guest @ Huhti. 08 2009,18:42) kirjoitti
    joo-oh. heti eka postaus meni pieleen. varmaan paranee sitten poistaa tunnarit ei kirjoitella tänne enää.

    Kiitos tästäkin,

    -tuomas-
    Ei suinkaan, sehän meni oikein hienosti.

    Saithan asiallisen vastineen viitteen kera sekä kortillesi lisää katetta ja se on kyllä täällä tappajahaita kuhisevassa altaassa aika hyvä suoritus ensikertalaiselle



    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  5.  
  6. #35
    Lainaa (Squirrel @ Huhti. 10 2009,12:48) kirjoitti
    Mulla kans merkintä pikku-A:n kohdalla, mutta poliiseiltakin odotetaan sen verran laskutaitoa, että osaavat laskea 2 vuotta siitä kortissa mainitusta päivämäärästä... ;)
    Tuli mieleen kun kaveri ajoi kolarin vuosia sitten ja poliisit laskivat onko auton katsastus voimassa, aikansa ynnäiltyään tulivat siihen tulokseen että onhan se.. Katsastus oli kuukauden myöhässä..
    Mutta ehkä uusien koulutuksessa matematiikan määrää on lisätty..
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12