Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 60:sta
  1. #1
    Tere,

    Ajelin tänään kotilolla vaimon ja lasten kanssa kehä III:lla ruuhka-aikaan ja ihastelimme 750:stä GS:ää oikean puoleisella kaistalla. Pyörä oli hyvässä kiillossa ja hieno, mutta huomioni kiinnittyi rekkaan, joka GS:n takana ajoi aivan hanurissa Hämeenlinnantieltä Motonetille asti. Ihmettelin, etteikö GS kuski jo kohta huolestuisi ja hakeutuisi turvallisimmille apajille.... * Anyway matelevan ruuhkan oli aiheuttanut kolmen auton ketjukolari about Motonetin tienoilla, jolloin huomasin takapeilistä, että Busa splittaa jostain takaa. Ilmoitin vaimolle, että joku splittaa, jolloin mamma rupesi vonkumaan, että kauheeta, vaarallista, laitonta jne......alkoi keskustelu turvallisuudesta.

    Jumalauta, voin väittää, että tuo Busa kuski ajoi varmasti turvallisemmin kuin GS-kuski, vaikka ehkä rikkoikin lakia....GS kuski olisi tietysti voinut vaihtaa hieman kaistaa ja hakeuta "pikku auton" eteen, mutta...turha siinä on enää kontatessa väittää, että olinpas oikeassa.....

    Että tällainen havainto tällä kertaa. Tilanteet elää ja säännöt pysyy. Mikä teillä on takavarana, minä luotan enempi omiin ajolinjoihini ja jarrukäteen kuin takana tulevan rektiokykyyn.

    Mikä minussa on vikana kun ajattelen ja toimin lain vastaisesti ?
    - GSX1300R Hayabusa -
  2. #2
    Taalla mulle ei tulisi mieleenkaan jaada auton ja rekan valiin, jos voin olla autorivien valissa olevalla tyhjalla alueella. Mika taalla levenee yleensa, kun autoilijat huomaavat pyorien tulevan lapi, ajattelutapana naas on se, etta mita me tassa kaikki jonotetaan, menkoon ne ohi, jotka mahtuu...
  3. #3
    Tänään olisi ollut mahdollisuus splittaukseen, mutta ei mulla niiiiiiiiin kiirettä ole.....
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  4. #4
    Splittaan vaikkei olisikaan kiire.

    Oon huligaani.

    Oon mieluummin siellä autorivien välissä kun kahden auton välissä.

    Tosin ei se splittaaminenkaan ihan turvallista välttämättä ole mikäli sen tekee niinkuin viimekesänä havainnoimani motoristi: autojonot ajaa sitä 30kmh ja tää yks vatipää huomattavasti lujempaa. Enpä pysty tarkasti sanomaan mut jos laitetaan vaikka puolet lisää vauhtia niin tokko sekään olisi riittänyt... Huh huh...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  5. #5
    Splittaamisessa on omat riskinsä varsinkin Suomessa jossa siihen ei olla totuttu ja jossa asenne on muutenkin vastainen jos joku pääsee nopeemmin. Aika usein täällä suljetaan mentävä paikka kiinni. Joskus tosin jotku oikein moikkailevat tietä antaessaan.
    Itse splittaan jos huvittaa. Joskus huvittaa ja joskus ei.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  6. #6
    Olen paha ihminen, minä splittaan.

    Yleensä kuitekin enintään 20-30 km/h nopeuserolla. Eli jos jonot seisoo tai kulkee 20 km/h niin matelen siinä välissä huomiovalot ja ajovalo päällä enintään 50 km/h.

    Toimii kehä I:llä nykyään jo aika hyvin, autoilijat väistää ja jos siellä on änkyrä, niin se näkee valot niin kaukaa että se alkaa tunkea keskiviivan päälle jo hyvissä ajoin että sen näkee.

    Änkyröiden määrä on muuten nykyään vähäinen, enkä sellainen yksi kolmestasadasta. Mutta se voi kyllä liittyä siihenkin että pyrin tulemaan havaituksi, splittaan hiljaa ja yritän olla kohtelias.

    Jos tuolla säikyttelee kotilokuskeja tulemalla kovaa, niin niidenkin V-käyrä nousee. Kun tulee hiljaa ja nostaa tassua kaikille ketkä väistää niin hyvin toimii.

    Eikä tämä minun mopotin kestäisikään pelkällä ajoviimalla jäähtyvänä madella Leppävaaran tietyömaalle ylikuumenematta.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  7. #7
    Heräsi semmonen kysymys aiheesta ku monet näyttävät harrastavan tätä splittingiä että mikä on rangaistus jos poliisi päättää puuttua asiaan? Selviääkö sakoilla vai jatkaako kuski kävellen?
    Honda CBR1100XX
  8. #8
    Lainaa (Hytz @ Huhti. 04 2009,07:26) kirjoitti
    Heräsi semmonen kysymys aiheesta ku monet näyttävät harrastavan tätä splittingiä että mikä on rangaistus jos poliisi päättää puuttua asiaan? Selviääkö sakoilla vai jatkaako kuski kävellen?
    Oma vahva veikkaus ilman kokemusta olisi, että rikesakko tulisi, jos splittaa nätisti ja poliisi ei satu tykkäämään splittauksesta. Jos splittaa rumasti, niin varmaan alkaa poliisisetä löytään uusia mukavia rikkeitä ja päästää varmaan päiväsakoille. Ja jos tosi rumasti splittaa, niin kyllä varmaan kortistaan pääsee.
    xxx
  9. #9
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (Gecko @ Huhti. 03 2009,22:29) kirjoitti
    Taalla mulle ei tulisi mieleenkaan jaada auton ja rekan valiin, jos voin olla autorivien valissa olevalla tyhjalla alueella. *Mika taalla levenee yleensa, kun autoilijat huomaavat pyorien tulevan lapi, ajattelutapana naas on se, etta mita me tassa kaikki jonotetaan, menkoon ne ohi, jotka mahtuu...
    Valitettavasti tuo käsitetään suomessa v*****ksi, kun en minä, niin et sinäkään mentaliteetti on yhä, ja aina vaan kukassaan. Ei se siitä mihinkään parane joustavuus liikenteessä, samaa yritti aikoinaan Enska hokea, mutta kun ei mene perille, niin ei. *
    Ja näköjään vielä suomen tieliikennelakikin heittää kapulaa rattaisiin. Äh, olkoon. Mites menee autoverotuksen kanssa, kun ulkomailta autoa meinaat hakea? Voi v***u,



    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  10. #10
    Lainaa (Streethawk @ Huhti. 04 2009,07:55) kirjoitti
    Oma vahva veikkaus ilman kokemusta olisi, että rikesakko tulisi, jos splittaa nätisti ja poliisi ei satu tykkäämään splittauksesta.
    Nope, kokemuksesta voin sanoa että aina paukkuu pv-sakkojen puolelle

    Nätti splittaus, matelevan jonon välistä, erittäin pienellä nopeuserolla... Jopa niin nätti että stoppien vaatinut mp-kyttä oikein kehui että harvoin noin nätisti tuota kukaan tekee, mutta kun se on laitonta niin ei hän voi silti siitä olla lappua kirjoittamatta. Splittaus ei kuitenkaan koskaan ole rikesakolla kuitattava ja 15pv tuli itselle makseltavaa. Kuulemma jos kaivelemaan olisi halunnut lähteä, olisi kirjasesta löytynyt läjä muitakin kohtia, joilla noita pv olisi helposti saanut hilattua ylöspäinkin
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  11. #11
    Ugandassa ei voi mopoilla jos ei splittaa, ruuhkat ovat ihan käsittämättömiä. Sitten taas kun menee Tansanian puolelle niin autot soittelevat torvea jos joku splittaillee, varsinkin muualla kuin valoissa.

    Maaseutu ja päätiet ovat tietenkin oma lukunsa, 0,5 - 1,5 kaistaa yhteensä, lehmän kokoisia aukkoja tiessä ilman merkintöjä ja sillai. Ennakoivan ajon koulutus on täällä oikeastikin tarpeen.

    Täytyy muuten sanoa että Kampalan mopokuskeilla on käsittely hallussa. Kolmepäällä rojua täynnä kiinapyörällä menee ysikymppiset autojen välissä hitaassa vauhdissa hienosti. Polvimaahan-osasto on sitten ehkä heikommalla, mutta en lähtisi itse kikkailupuolella haastamaan.
    Nuori setä, melkein yhtä nuori bemari ja riuskat otteet kuin sukututkijalla
  12. #12
    Viimekesänä Geckon perässä lontoossa splittaillessa alkuunsa hirvitti, mutta pian siihen tottu. Siellä mennään, mistä mahdutaan, ja jos ei tunnu heti mahtuvan, tekee autoilija useasti tilaa. Mielestäni upeata, varsinkin turkulaisten liikennekäyttäytymiseen tottuneena. Täällä kaikki omistaa tien.

    Jatkan tänä kesänäkin splittaamista, mikäli siihen aihetta on. En kahden tai kolmen auton takia vielä yleensä, mutta joskus ei jaksa odotella turhia......
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    ______________________
    Honda VFR 800 VTEC
    Buell XB12S (sold)
    Kawasaki ZX6R (sold)
  13. #13
    Lainaa (HiTec @ Huhti. 04 2009,10:08) kirjoitti
    Lainaa (Streethawk @ Huhti. 04 2009,07:55) kirjoitti
    Oma vahva veikkaus ilman kokemusta olisi, että rikesakko tulisi, jos splittaa nätisti ja poliisi ei satu tykkäämään splittauksesta.
    Nope, kokemuksesta voin sanoa että aina paukkuu pv-sakkojen puolelle

    Nätti splittaus, matelevan jonon välistä, erittäin pienellä nopeuserolla... Jopa niin nätti että stoppien vaatinut mp-kyttä oikein kehui että harvoin noin nätisti tuota kukaan tekee, mutta kun se on laitonta niin ei hän voi silti siitä olla lappua kirjoittamatta. Splittaus ei kuitenkaan koskaan ole rikesakolla kuitattava ja 15pv tuli itselle makseltavaa. Kuulemma jos kaivelemaan olisi halunnut lähteä, olisi kirjasesta löytynyt läjä muitakin kohtia, joilla noita pv olisi helposti saanut hilattua ylöspäinkin
    Voi voihan kettu. Aika rankkaa sakottamista nätisti splittaamisesta * ...paitsi, jos tuo sun termi "stoppie" tarkoitti kikkailua jossa jarrutuksessa nostetaan takapää ilmaan. Koska, jos sen teit poliisin edessä splittaamisen lisäksi, niin voi olla, että setä katsoi sen vit*uiluna * Mutta tarkoitit varmaan ihan vaan poliisin pysäytysmerkkiä.
    xxx
  14. #14
    Lainaa (HiTec @ Huhti. 04 2009,10:08) kirjoitti
    Jopa niin nätti että stoppien vaatinut mp-kyttä oikein kehui että harvoin noin nätisti tuota kukaan tekee, mutta kun se on laitonta niin ei hän voi silti siitä olla lappua kirjoittamatta.
    Olisi helposti voinut olla kirjoittamatta. Mutta kun poliisin tehtävä on kytätä typerien lakien noudattamista ja rangaista kurittomia.
  15. #15
    Lainaa (Streethawk @ Huhti. 04 2009,15:08) kirjoitti
    paitsi, jos tuo sun termi "stoppie" tarkoitti kikkailua jossa jarrutuksessa nostetaan takapää ilmaan. Koska, jos sen teit poliisin edessä splittaamisen lisäksi, niin voi olla, että setä katsoi sen vit*uiluna * Mutta tarkoitit varmaan ihan vaan poliisin pysäytysmerkkiä.
    Yep, tiedän termin oikeankin tarkoituksen, mutta kun Stop & Go -rangaistus on niin pitkä skrivattava

    Mutta tilanne itse siis meni ihan vain rauhallisen asiallisen keskustelun merkeissä, puolin ja toisin. Tiesinhän minä että väärin tein ja siksi siitä urputtamaankaan ruvennut. Osumatarkkuus kuitenkin sen verran harvassa että ed. laputuksesta on 20+ vuotta ja splittaamistakin on tullut Kehä I työmatkaruuhkissa harrastettua jo useita kesiä ennen kuin napsahti omalle kohalle
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  16. #16
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Gecko @ Huhti. 03 2009,22:29) kirjoitti
    Taalla mulle ei tulisi mieleenkaan jaada auton ja rekan valiin, jos voin olla autorivien valissa olevalla tyhjalla alueella. *Mika taalla levenee yleensa, kun autoilijat huomaavat pyorien tulevan lapi, ajattelutapana naas on se, etta mita me tassa kaikki jonotetaan, menkoon ne ohi, jotka mahtuu...
    Tästä aiheesta taitaa jo muutama keskustelu olla.
    Mutta todettakoon taas, että keski euroopassa splittaamiseen suhtaudutaan normaalina asiana, toisin kuin suomessa. Siellä autoilijat tekevät yleensä tilaa mikäli mahdollista, suomessa tulee torvee, nyrkkiä ja välillä kiilailuakin..
    GAAAAAZ!!!!
  17. #17
    Duoda duoda... mitä siinä voittaa jos splittaa? Minuutin? 2? Mitä SINÄ teet sillä "ylimääräisellä" minuutilla? Ainakin Suomessa riskinä on: Saada sakot, tulla auton kaatamaksi ym. Joo.. kukin tavallaan... mä en viitti.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  18. #18
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 05 2009,16:43) kirjoitti
    Duoda duoda... *mitä siinä voittaa jos splittaa? Minuutin? 2? Mitä SINÄ teet sillä "ylimääräisellä" minuutilla? Ainakin Suomessa riskinä on: Saada sakot, tulla auton kaatamaksi ym. Joo.. *kukin tavallaan... *mä en viitti.
    Kone ei ylikuumene ja kytkin ei rasitu, tuossa mun syy splittaamiseen jos kovat jonot on...
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  19. #19
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 05 2009,16:43) kirjoitti
    Duoda duoda... *mitä siinä voittaa jos splittaa? Minuutin? 2? Mitä SINÄ teet sillä "ylimääräisellä" minuutilla? Ainakin Suomessa riskinä on: Saada sakot, tulla auton kaatamaksi ym. Joo.. *kukin tavallaan... *mä en viitti.
    Aiemmin oli, että jonossa ajoon verrattuna keskimäärin 12-18min / suunta voitti aikaa kehä ykkösellä ruuhka-aikana.
    Nykyisin taitaa olla rekkaliikenteen? vähennyttyä muutama minuutti vähemmän, tosin tuo tunnelityömaan kohta jonkin verran kumoaa tuota etua.

    Kyllä tuolla tulee tilaa jo ihan kivasti, isoista yhdistelmistä lähtien.
    Puoli tuntia lyhyempi edestakainen työmatka on mun mielestä ihan jees. Käyttää sen ajan vaikka lenkillä hyödyksi.
    GSX-R1000 L0
    GSX1300R Hayabusa K9
    CBR600RR 2010 Leyla Special Edition
    GSX1300R Hayabusa K8
    CBR600F4i 2003

    "It sits there and stares back at you. And the longer you do that, the more it speaks to you."
  20. #20
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 05 2009,16:43) kirjoitti
    Duoda duoda... *mitä siinä voittaa jos splittaa? Minuutin? 2? Mitä SINÄ teet sillä "ylimääräisellä" minuutilla? Ainakin Suomessa riskinä on: Saada sakot, tulla auton kaatamaksi ym. Joo.. *kukin tavallaan... *mä en viitti.
    Hahaha, käväisee kyllä mielessä silloin kun on lämpöä +30 ja autojono seisoo ruuhkassa paikallaan 10-15 minuuttia. Siinä ilmajäähy koneella on mukavaa. Mutta lakiahan pitää noudattaa. "Bergis, eller hur?"

    Ps. Noissa tapauksissa tuo minuutti venyy äkkiä puoleksi tunniksi.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  21. #21
    Lainaa (SB2 @ Huhti. 05 2009,14:50) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 05 2009,16:43) kirjoitti
    Duoda duoda... *mitä siinä voittaa jos splittaa? Minuutin? 2? Mitä SINÄ teet sillä "ylimääräisellä" minuutilla? Ainakin Suomessa riskinä on: Saada sakot, tulla auton kaatamaksi ym. Joo.. *kukin tavallaan... *mä en viitti.
    Kone ei ylikuumene ja kytkin ei rasitu, tuossa mun syy splittaamiseen jos kovat jonot on...
    Joo, seka mina, etta mun pyora on air cooled...
  22. #22
    Lainaa (JinX @ Huhti. 04 2009,10:38) kirjoitti
    Viimekesänä Geckon perässä lontoossa splittaillessa alkuunsa hirvitti, mutta pian siihen tottu.
    Se johtui varmaan siita, etta ison takamukseni takaa et nahnyt tieta...
  23. #23
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 05 2009,16:43) kirjoitti
    Duoda duoda... *mitä siinä voittaa jos splittaa? Minuutin? 2? Mitä SINÄ teet sillä "ylimääräisellä" minuutilla? Ainakin Suomessa riskinä on: Saada sakot, tulla auton kaatamaksi ym. Joo.. *kukin tavallaan... *mä en viitti.
    tuskin monikaan minuutteja laskee, mukavuustekijähän tuo on. Pitäisköhän syyllistää kaikki ne jotka ei splittaa, takapajuisen DDR-kyttäysjärjestelmän kätyreiksi
    hui kauheaa... tästähän voi vaikka saada sakot
    haistakaa vittu, viva ukraina!
  24. #24
    Lainaa (Moto guzzi @ Huhti. 09 2009,16:07) kirjoitti
    Ps. Noissa tapauksissa tuo minuutti venyy äkkiä puoleksi tunniksi. *
    Joo, kyllä on luokkaa puoli tuntia päivässä. Mutta ei se aikakaan, vaan se että ajoviimajäähdytetyt eivät yksikertaisesti kovin hyvin siedä tuota mihin kehällä niillä joutuu. Kyse ei ole aina siis kellostakaan.

    Ja saman asian voi tehdä niin väärin ja niin oikein. Euroopassa se mikä on normaalia on meillä taas ihan kauheaa ja vierasta ja niin varmaan onkin, eikän kehien ja hesan sisääntuloteiden ruuhkia olekaan missään muualla maassa.

    Hesassa se toimii koska ihmiset alkavat tottua siihen että ruuhkien ollessa sitä luokkaa, että välissäkin ajetaan, niin ei siitä enää kovinkaan monelta verisuoni päästä katkea.

    Muualla en uskaltaisi splittailla. Maasesudulla joku egonsa kolhiintuneeksi kokeva kiilaisi kuitekin pylvääseen.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  25. #25
    Ei uskalla
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
  26. #26
    Sorba, mut ei ymmärrä mikä tekee sen kiireen, että pitäis splitata. Hyvin oon pärjänny jonossa seisomalla, eikä oo pyörä kuollu, enkä minäkään vielä. Miksi siis pitäisi? Ärsyttääkseen kotiloita? Näyttääkseen, että kyllä mä pystyn ja kyllä miun mopo kiihtyy? Vai miksi.... en jaksanu lukee kaikkii viestei, että anteeks nyt siitäkin.
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  27. #27
    Lainaa (Jayded @ Huhti. 12 2009,04:03) kirjoitti
    Sorba, mut ei ymmärrä mikä tekee sen kiireen, että pitäis splitata. Hyvin oon pärjänny jonossa seisomalla, eikä oo pyörä kuollu, enkä minäkään vielä. Miksi siis pitäisi? Ärsyttääkseen kotiloita? Näyttääkseen, että kyllä mä pystyn ja kyllä miun mopo kiihtyy? Vai miksi.... en jaksanu lukee kaikkii viestei, että anteeks nyt siitäkin.
    +1
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  28. #28
    Lainaa (Jayded @ Huhti. 12 2009,04:03) kirjoitti
    Sorba, mut ei ymmärrä mikä tekee sen kiireen, että pitäis splitata. Hyvin oon pärjänny jonossa seisomalla, eikä oo pyörä kuollu, enkä minäkään vielä. Miksi siis pitäisi? Ärsyttääkseen kotiloita? Näyttääkseen, että kyllä mä pystyn ja kyllä miun mopo kiihtyy? Vai miksi.... en jaksanu lukee kaikkii viestei, että anteeks nyt siitäkin.
    Eihän splittaaminen ole pakko. Ei siitä kannata paineita ottaa jos ei tykkää tehdä niin.

    Suurin osa euroopasta tekee niin, mutta se ei millään tavalla velvoita ketään, jokaisen pitää ajaa niin kuin itselleen sopivalta tuntuu.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
  29. #29
    Lainaa (Jayded @ Huhti. 12 2009,04:03) kirjoitti
    Sorba, mut ei ymmärrä mikä tekee sen kiireen, että pitäis splitata. Hyvin oon pärjänny jonossa seisomalla, eikä oo pyörä kuollu, enkä minäkään vielä. Miksi siis pitäisi? Ärsyttääkseen kotiloita? Näyttääkseen, että kyllä mä pystyn ja kyllä miun mopo kiihtyy? Vai miksi.... en jaksanu lukee kaikkii viestei, että anteeks nyt siitäkin.
    Kannattais ehkä lukea ne kaikki viestit sillä kukaan ei puhunut muiden ärsyttämisestä eikä siitä, että näyttää miten mopo kiihtyy. Sen näyttämisen voi tehdä muualla ja paljon turvallisemmin.

    Itse harrastan joskus splittaamista jos siltä tuntuu eikä siihen sisälly sen enempää tunnetiloja!
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  30.  
  31. #30
    Joustavuus toimii vielä paremmin kun ensin splittaa valoissa seisovien autojonojen välistä, ja sitten suoraan punaisia päin, kuten tänään eräs sankari mechelininkadulta porkkalankadulle kääntyvässä risteyksessä. Rekisterinumeroita ei kai tänne ole sopivaa laittaa?
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen