Sivu: 1 / 24:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 691:sta
  1. #1
    ... joka olit (oisko ollu joku GS?) enskalla Kangasalla Ruutanantien varressa ohjaustankoa myöten mudassa pellossa? * * *

    Olin ohiajaessani niin pöllämystynyt * *moisesta näystä etten edes tajunnut kättä nostaa...
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  2. #2
    Olitko se sinä vihreellä VW golffilla tänään kuopiontiellä. Huomasit, että ajelin ja ohittelin vähän reippaammin hitaampaa kulkevia autoja ja väläytit kohdatessamme valoja pari kertaa. Varoitus oli paikallaan, koska hieman käsämän teboilia ennen oli kamera-auto linja-autopysäkillä passissa. Oon sulle kaljan jos toisenkin velkaa.
    Kawasaki ER-6n -06
  3. #3
    Olitko se sinä uudehkolla Banditilla tänään Imatralla Linnansuolla, kun ajelit vastaan vilkku päällä. Yritin esittää vilkkua nyrkkiä availemalla, mutta ilmeisesti esitykseni oli sen verran epämääräinen, että siitä ei selvää saanut. Toivottavasti ei tullut vaaratilanteita vilkun johdosta...
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  4. #4
    olitkos se sinä customi kuski, joka varoitit kukkivista sinivuokoista hieman ennen liminkaa non klo1800? Kiitän ja kumarran! * t. etelän suunnasta körötelly bussikuski
    Die dulci freure!
    Kawasaki ER-6n -07 -> Suzuki GSX1300R K8
  5. #5
    Oltiinko se me? Gixxeristit Vantaalla ilmakehällä, jokainen menossa omaan suuntaamme. Kaikki jöpötti valoissa toisiaan vastaan, jokaisella sini-valkoinen kikseri *

    1 menossa itään(Andrei/LOL), yksi liberaali länteen ja minä kääntymässä.



    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
  6. #6
    ..kuka ajelit meidän perässä itä-Tampereella valottomalla moottoripyörällä poliisit perässä punavalo vilkkuen? *
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  7. #7
    ... kuka tervehdit minua komealla .ORG- tervehdyksellä Suutarilantiellä n. klo 19.15. Tulit Malmin suunnasta liikenneympyrältä päin.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  8. #8
    Ajelit pyörälläsi paraisille päin, siinä kuusiston kohdalla on 60km/h rajoitus. Ei niin varovainen kannata olla että ajaa 49-51km/h vauhteja... Mutta kivan jonon sait aikaiseksi jopa keskellä päivää
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  9. #9
    Kiitokset tummanpunaisen farkku Citroenin kuskille, varoittaessasi tutkasta talotehtaan luona Pyhännällä 20.5.
  10. #10
    No kysytään nyt piruttain, että satuitko ajelemaan jollain Goldwingillä tms. eilen Vihdintiellä, Vihdin suuntaan n. klo. 22.30 hujakoilla?

    Meinasin ohittaa teikäläisen + auton, oitis Lahnuksen Shellin jälkeen, mutta ohititkin sen auton eka ja jäit vielä ajelemaankin ihan normi matkavauhtia, joten olin vähän äimänkäkenä siellä takanasi.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  11. #11
    Lainaa (Kummisetä @ Touko. 23 2009,01:13) kirjoitti
    Oltiinko se me? Gixxeristit Vantaalla ilmakehällä, jokainen menossa omaan suuntaamme. Kaikki jöpötti valoissa toisiaan vastaan, jokaisella sini-valkoinen kikseri *

    1 menossa itään(Andrei/LOL), yksi liberaali länteen ja minä kääntymässä.
    Sepä saattoi olla minä.palaamassa tai menossa töihin.
    Nyt on alla taas Ducati.
  12. #12
    Komia .ORG tervehdys tuli äsken vastaan Tikkurilan Valkoisenlähteentiellä... Joku kyykkänä, en ehtinyt kummemmin havainnoida.

    Tiksimunkkiako pärryyttelit torstai-illan iloksi?
  13. #13
    Aamuisin n. klo 06:45 Lahdentietä Tampereelta Lahteen päin ajelet Triumphilla (triple?), sinäkö?
    Suzuki GSX-R 600 ´01
  14. #14
    No olithan se sinä Riisor, kun työntelit Kingistä turun väylää Lohjan kohdalla puoli kolmen aikoihin.
    Menin kotilolla ohi, ja älytessäni kenet ohitin yritin "orgittaa" sormella auton ikkunasta
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  15. #15
    Tulit Myyramen tienhaarasta Sipooseen päin tänään neljän jälkeen toisen pyörän kanssa. Ajoit GSX 1400 Suzukilla. Lähdit risteyksestä siten että pakoputki oli aika tarkkaan horisontaali asennossa. * . Olin samanlaisella pyörällä röökitauolla linkkaripysäkillä. Todella tyylikästä *
    edit. Siis tietenkin eilen.



  16. #16
    Kallan siltojen pohjoispuolella tuli perjantai-iltana (29.5.) kotarikuski eteläänpäin etusormi pystyssä, kyynärpää 90 asteen kulmassa eli huippuunsa hiottu .org! -tervehdys
    Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.

    Honda CBR 600RR -03 (gone)
    Honda CBR 600F -03 (gone)
    Honda CBR 600F -00 (gone)
  17. #17
    Lainaa (Pekka Keränen @ Touko. 31 2009,03:54) kirjoitti
    Tulit Myyramen tienhaarasta Sipooseen päin tänään neljän jälkeen toisen pyörän kanssa. Ajoit GSX 1400 Suzukilla. Lähdit risteyksestä siten että pakoputki oli aika tarkkaan horisontaali asennossa. * . Olin samanlaisella pyörällä röökitauolla linkkaripysäkillä. Todella tyylikästä *
    edit. Siis tietenkin eilen.
    Terve Pekka!

    Tai siis, minähän se en ollut, mutta kaveri kertoi olleensa siellä ajelemassa *
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  18. #18
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Kiitokset sinulle, joka tulit vastaan Lopelta Hyvinkäälle menevällä tiellä (Hyvinkääntie?) eilen puoli kymmenen korvissa, ja heilautit kättä kypärän päällä. Siellähän se mopogyy oli Hyvinkäällä vastassa.
    Superbike #7
  19. #19
    Hei, olitteko te...

    Viime lauantaina n. klo 23.30 kehä 3:lla länteen menossa vähän ennen Bembölen liittymää. Olin poikkeuksellisesti liikkeellä autolla. Tulitte kolmella kyykkypyörällä mun ohi aivan s***anan lujaa.

    Siihen vauhtiin mä en ota kantaa, mutta ajoin sillä oikealla kaistalla näkyvällä paikalla lähes kävelyvauhtia hätävilkut päällä ja vilkuttelin teille jarruvaloja.

    Syy siihen oli se, että siinä mun ajovalojen edessä tien laidassa loikki hirvenvasa tai peura (mä en oikeen välttämättä tunnista pimeessä kumpi on kampi). Elukka oli aika epävarman näköinen, että mihin suuntaan lähtee. Onneksi siirtyi metsikköön just ennen, kun tulitte kohdalle. Nyt kundit tai mimmit (?) lottorivit vetämään. Taisitte saada tuurilla jatkoajan elämälle.

    Ollaan varovaisia ja yritetään katsoa ympäröiviä merkkejä siitä, että joku voi olla vialla, kun joku yrittää antaa vastaavia merkkejä. Toivottavasti pääsitte turvallisesti perille.

    Tarkoitus ei ole pitää mitään vittuilupuhetta. Säikähdin vaan ihan oikeesti, että nyt käy varmasti huonosti.

    Terveisin;

    Esko Blom
    Diavel dark
  20. #20
    Olitko se sinä, joka ameriikan ihmeelläsi ohitit oikealta puoleltani yhdellä kaistalla, kun ei se paska ohituskaistalla kulkenutkaan yli 120. Muutenkin joku ihme jumppa menossa koko ajan sen traktorisi päällä.

    Menisit salille jos viima on liian kova tai osta siihen fergusonniin iso matkapleksi - ei tämä insinöörin & näyttöpäätteen edessä istuminen nimittäin vahvista hartioita tahi viinapäätä... tai sitten tekstari mammalle, että "olin kokoontumisessa, kestää kun ei vehkeet kulje".
    Good to the bone
    ...
  21. #21
    Kiitoksia sille ystävälliselle henkilölle joka äsken näytti mulle himmaa merkkiä Masalassa. Polliisithan ne siellä päivysti. Hienoa toimintaa!
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  22. #22
    Kukas perskules se ajoi tänään (ma-iltana) porkkalanniemessä, titaanin värisellä? ZX-6R:llä?
    Käyt siel aikas usein, ku vastaan tullu monta kertaa.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  23. #23
    Kiitos ystävälliselle Blackbird -kuskille joka viittilöit hillitsemään paalupaikalta kiihdytystäni rantaväylällä. Ei tarvinnut herättää pahennusta pönttöpoliisia huoltamassa olleissa miliiseissä
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  24. #24
    Oliko se Juutana, joka poistui Länsiväylältä Ruoholahden rampista tänään n. klo 15? Tuijottelin sieltä tien viereltä niin tiiviisti, että sen varmaan huomasi. Oikean kokoluokan kaveri viininpunaisella Bladella, ei luulis kovin monta olevan PK-seudulla.

    Nimim. Se ruma parrakas jätkä, joka oli silmät tapillaan työmaalla.
  25. #25
    Ekikö se käy satamassa harva se päivä, sininen lippis päässä?
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  26. #26
    Kauriinmetsästäjä riisor:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tiggeri @ Touko. 29 2009,19:30) kirjoitti
    No olithan se sinä Riisor, kun työntelit Kingistä turun väylää Lohjan kohdalla puoli kolmen aikoihin.
    Menin kotilolla ohi, ja älytessäni kenet ohitin yritin "orgittaa" sormella auton ikkunasta *


    Ei kyl nyt täsmää jos tota perjantaita meinasit, minä ja kingis oli tuolloin Espoossa (ihan siinä L:n naapurissa btw).

    Aika harvoin musta kukaan ohi menee muutenkaan, ainakaan kotilolla..
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohjeet <<

    Ducati SFV4S
  27. #27
    huomiokukkahattuliivit päällä pynsällä?
    - If you risk nothing, you gain nothing -
  28. #28
    Kuka splittas nakupyörällä kehä1 leppävaara klo: 15.45 tänään.
    Muut ajeltiin kävelyvauhtia, niin siitä meni prätkä varmaan 50-60km/h kaistojen välissä.
    BMW K1200S
  29. #29
    Ja lisää vauhtia.... olitko se sinä joka Lahden motarilla Vantaalla klo 17 aikoihin vihreällä kawalla splittasit moottoritienopeuksissa? Tyylikästä (?)
    "Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
    Bob Dylan, No Direction Home

    BMW K100 RS
    Ducati 900 GTS -79(muumioitu)
    Zündapp KS 125 -74 (muumioitu)
    Zündapp Bella 200 -58
  30.  
  31. #30
    Tuossa äsken alkuillasta Simonkylän Nesteen kylmäasemalle osui samaan aikaan tankille keltainen GS500F. Mukanasi oli joku piikillä(?).

    Totesin jotta "sehän on äffä!" ja muutama sana vaihdettiin kuinka harvoin näitä viissatkuja näkee
Sivu: 1 / 24:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen