Sivu: 3 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 691:sta
  1. #61
  2. #62
    Lainaa (pepper @ Kesä. 04 2009,18:43) kirjoitti
    Lainaa (Jadexia @ Kesä. 04 2009,18:39) kirjoitti
    hih hih vaan, ihan POLKUpyörää tarkoitin...
    Ei saa ajaa ees fillarilla, pitää taluttaa suojatiet...
    Pyörätien jatketta saa ajaa polkupyörällä.

    Autoilijat tunkee, vaikka on erikseen lisäkilpi kolmion alla pyörätiestä, eräässä risteyksessä liikennevalotkin. Silti on saanut työmatkalla pari kertaa läpsäyttää peltilehmän kylkeen/konepellille kuskille herätystä avokämmenellä.
    Paras olisi tietenkin avata pelkääjän puolen takaovi, jos autoilija on yksin liikenteessä.

    OT jatkukoon.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
  3. #63
    kuka tuli yöllä puolen kolmen aikaa imatralta joutsenoon päin korvenkylän risteyksessä vastaan. Asennetta +5 lämmintä ja ihanaa tihkusadetta
    600rr
  4. #64
    ...kuka olit Turussa Kaskentien Heseä vastapäätä mällännyt punamustan 2000-luvun alun Gixerin? Pyörästäsi oli etukate ainakin päreinä. Ilmeisesti kotilo osallisena tapahtumaan? Olit kuitenkin tolpillasi ja taisit päästä poliisiautoon selvittelemään vahinkoa. Mitä oli tapahtunut?
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  5. #65
    Kuka mahtoikaan olla se motoristipariskunta Turun liepeillä, jotka soittivat mun kaverille ambulanssin? Kaverin kopukka oli kaatunut pellolla ja Hessulta murtui niskanikamia siinä rytäkässä. Tajuttomana oli kaveri ollut, kun tämä auttavainen pariskunta oli paikalle tullut.

    Suurkiitos Hessun puolesta *!



    On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
  6. #66
    Lainaa (Ladyrebel @ Kesä. 05 2009,22:49) kirjoitti
    Kuka mahtoikaan olla se motoristipariskunta Turun liepeillä, jotka soittivat mun kaverille ambulanssin? Kaverin kopukka oli kaatunut pellolla ja Hessulta murtui niskanikamia siinä rytäkässä. Tajuttomana oli kaveri ollut, kun tämä auttavainen pariskunta oli paikalle tullut.

    Suurkiitos Hessun puolesta *!
    On se hyvä että jotkut ihmiset katsoo nenän varttansa pidemmälle... ruuhkasuomen suunnilla ei kukaan edes kiinnitä huomiota vaikka joku lentää pyrstölleen talvella saatika vetäsee mutkan pitkäksi
  7. #67
    RvN
    To 4.6.09, n. klo 17.30 Rauman kohdilla 8-tiellä tulit vastaan kyykyhköllä pyörällä.
    Satoi vettä ja oli melko vilpoinen keli, elo loistavat olosuhteet ajeluun.

    Normaalin tervehdyksen sijaan näytit oikein reilusti peukkua.

    Laittoi hymyn naamalle pidemmäksi aikaa, kiitos siitä.
  8. #68
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Olitko liikenteessä sunnuntaina 14 tienoilla sweepin mustavalkoinen takki päällä Keilaniemen valoissa? Pyörän mallia en tarkemmin katsonut, mutta tunnistanet minut punaisesta teipatusta pakusta.

    Nöyrimät anteeksipyynnöt, mutta olit niin loistavasti kuolleessa kulmassa, ettei sinua näkynyt lainkaan.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  9. #69
    Lainaa (Sotaloordi @ Kesä. 04 2009,18:50) kirjoitti
    Sinäkö se ohittelit matelevaa autojonoa mustalla "hirviömaskisella" fighterillä tänä aamuna vähän ennen seiskaa Turussa telakan liikenneympyrän paikkeilla? Ihan ok homma, itsekkin toimisin samoin siinä ruuhkassa, mutta LAITA SAATANA VALOT PÄÄLLE!!! * Joku tohelo saattaa vielä kopsahtaa autolla sun eturenkaaseen.
    Itse asiassa olin, ja syynä valojen toimimattomuuteen oli sulakkeen pamahtaminen, jonka vaihdoin heti duuniin päästyäni.
    Jos bongasit takavaloni, niin saatoit jopa huomata että se paloi, toisin kuin etupään valot, koska parkki/ajovalo/pitkät-sulake oli palanut. *

    Kiitos tosin huomiosta, vaikka se tänne avautumisen muodossa syntyikin.
  10. #70
    Olitteko ne te lauantaina 6.6. ajamassa yli kymmenen pyörän letkassa Tarton läpi? En ehtinyt nähnä rekkareita tai mitään, mutta suomalaisiksi epäilen Suomen lipusta, joka hulmusi jonkun pyörässä.
    Honda XL600V Transalp

    Jotkut tahtoo rahaa
    jotkut tahtoo valtaa
    mä en tahdo muuta kuin
    dingdong-kellon
    dingdong-kellon
    soittaa saa
    pimpeli pom
  11. #71
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Ajeleeko tyttäresi Matinkylässä mustalla/tumman harmaalla skootterilla? Jos ajelee, niin varmista että hänellä on liikenneympyrän säännöt selvillä. Eilen meinasi tulla rumaa jälkeä kun ajoin pakulla kehä 2:n päässä olevan nesteen viereisessä liikenneympyrässä. Olin itse liikenneympyrässä ja tyttäret vetivät suoraan eteeni Ompun suunnasta.

    Jos en olisi tehnyt hätäjarutusta, niin jälki olisi ollut rumaa. Muuttokuormasta hajosi yksi peili, mutta ilman jarrutusta pari 15 kesäistä tyttölasta viettäisi huomattavasti ikävämmän kesän...



    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  12. #72
    RvN
    Eilen illalla noin kahdeksan aikoihin, vedit jollain vanhalla Civicin paskalla +100km/h poliiseja karkuun 40/50km/h alueella.

    Toivottavasti löysit jonkun mukavan puunrungon kaveriksi.

    Poliisit ei ollut ihan parhaassa terässä, kun lähtivät hieman väärään suuntaan, mutta aina ei voi onnistua.
  13. #73
    Olitko se sinä, joka eilen aamulla kahdeksan aikaan Eteläisellä Makasiinikadulla yritit liiskata itsesi ja pyöräsi työmaa-aidan ja nosturin väliin? Seuraavan kerran kun ajat punaisia päin, kannattaa katsoa, ettei sivulta tule ketään.
  14. #74
    Asut Oulun keskustassa. Sun harmaa CBR on ollut kadulla parkissa viime kesän ja tänä kesänä myös, tosin nyt on toinenkin pyörä seurana. Mun viimekesä meni sun pyörää ihaillessa ja samanlaisesta haaveillessa. Eilen sitten omallani (puna-valkoinen) kotia kohti ajelin ja huomasin et ajat mun edessä. Aika hassu tunne, vähän niinku idolin/inspiraation lähteen ois kohdannut .
  15. #75
    Mitämitä? Onko Porin seudulla toinenkin kirkkaan punainen M1800R? Vai oliko kyseessä a) ei paikkakuntalainen reissaaja b) M1500R C) Jotain aivan muuta.

    Halpahallin kulmalta tuossa noin kuuden maissa kääntyi joku punaisella Suzukilla, olin kotilolla kauppareissulla ja sen verran kaukana, että havainnot epävarmoja muuten, mutta M1x00R oli kyseessä ja punainen ja etupleksi näytti olevan.

    Piti olla harvinainen väri... *



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  16. #76
    Lainaa (golgamech @ Kesä. 08 2009,08:45) kirjoitti
    Lainaa (Sotaloordi @ Kesä. 04 2009,18:50) kirjoitti
    Sinäkö se ohittelit matelevaa autojonoa mustalla "hirviömaskisella" fighterillä tänä aamuna vähän ennen seiskaa Turussa telakan liikenneympyrän paikkeilla? Ihan ok homma, itsekkin toimisin samoin siinä ruuhkassa, mutta LAITA SAATANA VALOT PÄÄLLE!!! * Joku tohelo saattaa vielä kopsahtaa autolla sun eturenkaaseen.
    Itse asiassa olin, ja syynä valojen toimimattomuuteen oli sulakkeen pamahtaminen, jonka vaihdoin heti duuniin päästyäni.
    Jos bongasit takavaloni, niin saatoit jopa huomata että se paloi, toisin kuin etupään valot, koska parkki/ajovalo/pitkät-sulake oli palanut. *

    Kiitos tosin huomiosta, vaikka se tänne avautumisen muodossa syntyikin.
    Nooh, en mä mitn takavaloja kerenny kattomaan - oli niin pirunmoinen kiirus töihin itellä, autolla "köröttelin" sua vastaan heti kun olin liikenneympyrästä lingonnut Clion vauhtiin *
    Hornet 600cc.

    Jos Harley-Davidson tekisi lentokoneita, lentäisitkö?

    M: Street-Rod/V-Rod speciaali kuitulokari taakse.
  17. #77
    Kukas tyttönen tuli gixerillä eilen Veikkolassa viiden aikaan mua vastaan? Valkonen k8 kyseessä.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  18. #78
    Kukas rynkytteli menemään eilen Kouvola-Tuulos välillä mustalla ZZR 1400 :lla... Kellonaika tuolla etapilla vois osua välille 14 - 15.30...



    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  19. #79
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (pma @ Kesä. 12 2009,19:11) kirjoitti
    Kukas tyttönen tuli gixerillä eilen Veikkolassa viiden aikaan mua vastaan? Valkonen k8 kyseessä.
    Mä ajelin noihin aikoihin Vegen läpi Espoota kohti, tosin mopo on valkoinen K9.



    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  20. #80
    Lainaa (Makeka @ Kesä. 12 2009,21:52) kirjoitti
    Lainaa (pma @ Kesä. 12 2009,19:11) kirjoitti
    Kukas tyttönen tuli gixerillä eilen Veikkolassa viiden aikaan mua vastaan? Valkonen k8 kyseessä.
    Mä ajelin noihin aikoihin Vegen läpi Espoota kohti, tosin mopo on valkoinen K9.
    Katoin ilmeisesti väärin ton mallin. Ei siellä muita valkosia kiksuttimia näkyny.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  21. #81
    ...neitokainen joka tulit n. klo 16 vastaan Espoonlahden liikennepylpyrässä busalla?
    Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.

    Honda CBR 600RR -03 (gone)
    Honda CBR 600F -03 (gone)
    Honda CBR 600F -00 (gone)
  22. #82
    Olitko se sinä, joka seurasit ilmaiseksi Vesijärven venekisaa Jalkarannantien varrella. Oli nimittäin muutama mopo tienreunassa.
    Kawasaki Er-6f
  23. #83
    Olikos orkkilaisia tänään Hyvinkäällä ajamas varttia *
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  24. #84
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Kesä. 13 2009,17:03) kirjoitti
    Olikos orkkilaisia tänään Hyvinkäällä ajamas varttia *
    Meitsi on töis, mut mun pyörä on vissiin siellä. Toivottavasti sillä ei mennä vartille
    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
  25. #85
    Yks kikseri kulki niin pirun kovaa, alle kymppiä paukutteli * olikohan se Sun...
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  26. #86
    Olitko se sinä, joka tänään... öö, päivällä olit moposi kanssa helsinki-hämeenlinna moottoritien varressa vähän ennen ensimmäistä hyvinkään liittymää (helsingistä päin katsoen)? Olisin pysähtynyt ellen olisi ollut "väärällä" kaistalla Kauempaa näkyi vain mopo mutta ei miestä.


    Tai olitteko te ne, jotka ajelitte museoautoilla hyvinkään abc:lle päin sitä mutkaista tietä (kytäjä?). Anteeksi jos kuvissa näkyy välissä musta kaksipyöräinen!
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  27. #87
    Olitko se sinä joka ajoi siellä jossain... öö moottoripyörällä kait, vai oliko se sittenkin mopo. En kerennennyt tekemään org -tervehdystä, ajathan samaa reittiä huomenna uudelleen, niin olen valmiina kes... öö sormipystyssä.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  28. #88
    olitko se sinä, joka ajoit moottoripyörällä, jossakin. SO?
  29. #89
    Olitko se sinä, joka vaivauduit kirjoittamaan turhan kommentin MP-aiheisen foorumin ketjuun, joka sinua ei kiinnosta? So?
    Honda XL600V Transalp

    Jotkut tahtoo rahaa
    jotkut tahtoo valtaa
    mä en tahdo muuta kuin
    dingdong-kellon
    dingdong-kellon
    soittaa saa
    pimpeli pom
  30.  
  31. #90
    Lainaa (Lilja @ Kesä. 13 2009,21:25) kirjoitti
    Olitko se sinä, joka vaivauduit kirjoittamaan turhan kommentin MP-aiheisen foorumin ketjuun, joka sinua ei kiinnosta? So?
    oletko se sinä joka haluaa uroksen mopolenkille kanssasi?
    Honda cbr 954 rr -03

    kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
Sivu: 3 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen