Sivu: 1 / 133:sta 1231151101 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 3979:sta
  1. #1
    Nyt kun pikkuveljelle on oma ketju, pitää isoveljellekin olla. Kuvia, vinkkejä yms. jauhamista R1:stä. Mitä on tullut talvella tehtyä jne.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  2. #2
    Joko sä sait "pojan" kotiin??
    Yamaha R6 -04

    Yrc.fi

    "Nollasta sataan alle viiden, se on nopeaa, nopeaa." -Kuustonen-
  3. #3
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzG9...eature=channel

    Ei uusinta uutta tietoa, mutta laitetaan kuitenkin. Kierroksella 2,5 sekunttia nopeampi kuin k9.
    "How hard can it be?"
  4. #4
    Lainaa (Reino6 @ Huhti. 01 2009,22:30) kirjoitti
    Joko sä sait "pojan" kotiin??
    Ei ole tullut ei. Tämän kuun puolivälissä on seuraava veikkaus
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  5. #5
    Aijaahas, tää onkin joku tosi uus keksintö kun on kerta yfz R1 Ei siinä, varmasti kova mopo.
    --GsxR:iä--
  6. #6
    Omaan peliin tilattu uudet renkaat, odottavat alle laittoa. Voimakomentajan ajattelin vielä tilata. Ehkä punosletkut vois viel laittaa.. sit se alkas olla bueno
    Yamaha R1 -07
  7. #7
    Lainaa (Poko @ Huhti. 02 2009,19:08) kirjoitti
    Aijaahas, tää onkin joku tosi uus keksintö kun on kerta yfz R1 * Ei siinä, varmasti kova mopo. *
    Niin onkin
    Käy varmaan kateeks
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
  8. #8
    Lainaa (Poko @ Huhti. 02 2009,19:08) kirjoitti
    Aijaahas, tää onkin joku tosi uus keksintö kun on kerta yfz R1 * Ei siinä, varmasti kova mopo. *
    No perkele, joku mode voisi vähän korjata tuota otsikkoa
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  9. #9
    Jotain pientä tullut tehtyä...

    Lähtökohtana minivilkkuja ja tuplakuplaa lukuunottamatta vakiokuntoinen hopea/harmaa R1 -05

    Tammikuussa -09 oltiin kaveria hieman nyljetty



    Maaliskuussa -09 saatiin uutta pukua niskaan ja jotain muutakin pientä kivaa...








    Huhtikuu -09

    Vanteet tällä hetkellä vielä maalarilla...samaa vaaleeta helmiäistä tulossa pintaan.. Sen jälkeen alkaakin mopo olemaan siinä kunnossa, että voisi suunnitella käynnistämistä *
    Yamaha YZF-R1 vm. 2005
  10. #10
    Lainaa (teude @ Huhti. 02 2009,19:37) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 02 2009,19:08) kirjoitti
    Aijaahas, tää onkin joku tosi uus keksintö kun on kerta yfz R1 * Ei siinä, varmasti kova mopo. *
    No perkele, joku mode voisi vähän korjata tuota otsikkoa
    Noo ei se nii tarkkaa oo Kerroha heti kun oot ekat ajot mopolla saanu et millane on ajaa? (keulia) Radallahan tuo on menevä pyssy
    --GsxR:iä--
  11. #11
    Lainaa (Rantze @ Huhti. 02 2009,19:32) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 02 2009,19:08) kirjoitti
    Aijaahas, tää onkin joku tosi uus keksintö kun on kerta yfz R1 * Ei siinä, varmasti kova mopo. *
    Niin onkin *
    Käy varmaan kateeks *
    Ei se nyt nii kateeks käy, tykkään mun suzukista Mut kiva et sul on kunnon ratapyörä nii edes jotai tsäänsejä mua vastaa radalla sulla Ei vaa, hieno pyörä, ei herneitä
    --GsxR:iä--
  12. #12
    Janilla hieno pyörä, mistä tuollaisia vilkkuja saa? Todella hienot.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  13. #13
    Lainaa (teude @ Huhti. 04 2009,13:13) kirjoitti
    Janilla hieno pyörä, mistä tuollaisia vilkkuja saa? Todella hienot.
    Juu kyllä on vetävän valkoinen peli
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
  14. #14
    Valkoinen on kyllä hienoin väri rykkösessä, varsinkin uudessa ...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  15. #15
    Tiedustellaanpas nyt täällä, elikkäs pyörä on R1 -04. Olen nyt ajellut sillä pauttiarallaa 300km ja ajaessa kuuluu koneesta semmoinen pieni nakutus? Siis semmoinen aika tiuhaan tahtiin, mutta vaimeasti kuuluva nakanakanakanaka jne.

    Ei se aina kuulu, mutta suurimman osan ajasta se kumminkin kuuluu.

    Kierrosluvuilla ja moottorin lämmöllä ei tunnu olevan osuutta asiaan.

    Onko ruiskussa kenties jotain, vaiko venttiileissä? Voiko johtua 95 - oktaanisesta bensasta?

    Onko muilla ollut tämmöistä, elikkäs kannattaako käyttää korjaamolla näytillä, vai onko "normaalia?"
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  16. #16
    Mun 12tkm ajettu ex-rykkönen piti myös pientä nakutusta, tosin lähinnä kylmänä ja pienillä kierroksilla. Jos kierroksia nosti yhtään ääni hukkui muuhun meluun. Eihän 3000-5000 kierroksen välillä kuulu mitään "kalkatusta" ??



    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  17. #17
    Lainaa (Pahkasika @ Huhti. 09 2009,10:26) kirjoitti
    Mun 12tkm ajettu ex-rykkönen piti myös pientä nakutusta, tosin lähinnä kylmänä ja pienillä kierroksilla. Jos kierroksia nosti yhtään ääni hukkui muuhun meluun. Eihän 3000-5000 kierroksen välillä kuulu mitään "kalkatusta" ??
    En kyllä ole meikäläisen korvilla mitään kalkatusta kuullut. Semmoinen vaimea nakanakanaka vain ja joo. Senverta vaimea se ääni on, että muuhun meluunhan se hukkuu, kun kiekkoja nostaa, mutta muuten se kyllä kuuluu koko ajan, niin kylmällä kuin kuumallakin koneella, perus matkavauhteja ajaessa..
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  18. #18
    Kyllä ne tuntuu enemmän tai vähemmän jonkin sortin nakutusta pitävän kaikki mutta ei mulla kyllä ajaessa mitään naputusta kuulunut, ainoastaan paikallaan käydessä sen huomasi. Paljon sun pyörällä on ajettu??
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  19. #19
    Lainaa (Pahkasika @ Huhti. 09 2009,10:41) kirjoitti
    Kyllä ne tuntuu enemmän tai vähemmän jonkin sortin nakutusta pitävän kaikki mutta ei mulla kyllä ajaessa mitään naputusta kuulunut, ainoastaan paikallaan käydessä sen huomasi. Paljon sun pyörällä on ajettu??
    Tällä olis ajettu 13000km.

    Ei se siis vissiin kuulu ihan asiaan tuommoinen ääni, joten on varmaan parasta käydä näyttämässä tuota pyörää jollain pätevällä Yammu korjaajalla?
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  20. #20
    Jep.

    Elikkäs kommentoidaan nyt tähän omaan hommaan vielä senverran, että tuntuis tosiaan siltä, ettei tuo ääni ihan ns. asiaan kuuluvalta vaikuta, joten pitää ensi viikolla ajella pyörä asiantuntijan kuulosteltavaksi, jotta tietää mikä on homman nimi.

    Pyörä on onneksi ja juurikin tämmöisten hommien takia liikkeestä ostettu ja takuulla varustettu, joten mahdollisen korjauksen suhteen ei sentään tarvitse oman rahan menoa murehtia.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  21. #21
    tuolta löytyy keskustelua rykkösistä ja R6:sista *
    R1-00-------------- Elämä jatkuu...
  22. #22
    Lainaa (t1nke @ Huhti. 09 2009,19:53) kirjoitti
    tuolta löytyy keskustelua rykkösistä ja R6:sista *
    Kiitoksia linkistä.

    Olen itseasiassa jo lukenut tuolta kaikki threadit, sieltä R1 - alueelta, tässä talven mittaan.

    Kaipa se pitää vielä rekisteröityäkin tuonne joskus.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  23. #23
    Dodiin. Jatkanpa tätä yksinkeskustelua vielä.

    Elikkäs tänään kurvasin töihin mennessäni MJL - huollon kautta ja kaima siinä moottoria kuulosteli. Hän sanoi että ihan normaalilta rykköseltä kuulostaa, hänen korvaansa.

    Elikkäs näinpä se näyttää olevan meikäläisen korva vain liian herkkä, mutta hyvä että tuli tarkistetuksi ja enpä murehdi tuon perään sitten sen enempiä.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  24. #24
    Pieni "naputtava" ääni kuuluu mun pyörässäkin, veikkaisin ruiskun ääniksi.
    Yamaha YZF R1
  25. #25
    juu tuo yamahan moottori ei ole niistä hiljaisimmista päästä...
    muutaman sata eri ykkösen moottoria kuulleena voin hyvällä omalla tunnolla todeta että kyllä sen kuulee kun jotain pielessä on kun osaa vaan kuunnella.
    nimimerkillä 3 ykkösen koneremonttia menossa tällä hetkellä...

    ensimmäinen huolestumisen aihe on tuo 3000-5000 kierroksen välillä kuuluva pienikin kolina. sen ilmestymiseen auttaa kovasti pitkät matkat keula pystyssä. tuo ykkösen imusuppilo kun on eteenpäin siellä öljypohjassa ja öljyn merkkivalo tarkoittaa MÄÄRÄÄ eikä painetta...
    Yamaha FZ1-N -07

    www.salonen-motorsport.fi
  26. #26

    Suzuki GSX-R 1000 K7
  27. #27
    Porvari! Komea peli!


    636 -06
  28. #28
  29. #29
    Luulin et vanhat rykköset on paljon hienompia ku noi uudet mut mut.... Ei riitä sanat kuvailee miten hieno toi on. No ei muutaku kovaa ajoa
    Yamaha YZF-R6R -06
  30.  
  31. #30
    Kyllä se on komee peli
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
Sivu: 1 / 133:sta 1231151101 ... ViimeinenViimeinen