Niin että tuo n. hinta automaattisesti pyöristyy alaspäin? Bitch please...
Tuohon noin hintaan saa vielä lisätä nouto/toimituskulut ja banjot ja prikat...
Minä. 4 vuoden väleinhän nuo letkut suositellaan vaihtamaan joka tapauksessa ja tuossa nyt tuli kaikki letkut sitten kätevästi samassa paketissa.
Niin kun tuo mun linkkaamahan on ainut myynnissä oleva paketti, eli ei ole mahdollista tilata pelkästään eteen niin halutessaan...
ZX-10R '06
Exät: YZF-R1 '08, ZX-6R '03, Z1000 '03 Husqvarna TC 450 '04
Nonniin, en nyt pääse tallille kattelemaan mutta luulisi että firmoilla on tiedot näin yleiseen mopoon (?) Ainakin mamasan ilmoitti että +3000 mopon tiedot löytyy..
Laitoin tarjous kyselyä Porvooseen, mamasanille, ja lind-tecille +10cm lisäpitkistä jarruletkuista.
Ebayn halvin oli http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...:X:RTQ:GB:1123 joka lupasi teettää samaan hintaan noi 10cm pidemmät, kuin tossa ilmoituksessakin..
Nonniin, ja nyt kun letkuasia on saatu aluille, niin seuraava kysymys noista tarvike cliponeista. Tartteeko niihin porailla se reikä johon hallintalaitteet "lukittuu" vai ei?
Kun ainakin yhdessä asennusvideossa neuvottiin vaan nyppäämään sivuleikkureilla se nasta pois kun laittaa tarvike cliparit.
Meinasin vaan että niitä reikiä tartteis sit porailla enemmänkin kun kerta noissa http://www.apexmfg.com/products/product/view/11/172 cliponeissa on toi kulmakin säädettävissä.
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Noniin, yamaha centerillä tilaus vetämässä tosta laakeristakyllä sielt on saanu aina asiallista ja ystävällistä ja myös nopeeta palvelua!
Kannattaakohan noihin vaijerinjatkopaloihin sekaantua kun stormi myis tollasia kytkinvaijerille ja myös kaasuvaijereille.. Vai jatkanko metsästämistä suoraan jostain toisesta mallista?
Yamaha R1 2007
-Piirrä katuun, älä seinään!
=====================
Ex: Suzuki GSX-R 600 -04
Ex: KTM 625 SMC -04
Ennen kuin poraat, niin mieti tarkkaan ja testaa, että kahvat ovat siinä asennossa missä pitääkin. Muuten siinä on kahdeksaan kertaan samat reiät :P Apexit kun ovat ns. yleisosia. Itte olin laiska (kuten valkoinen mies aina on) ja viilasin nastat pois.
Apexin clipareita (tai minkään muunkaan merkkistä) et saa korkealle, johtuen R1:n etukatteesta. Tilasin vastaavaan projektiin 10 cm pidemmät etuletkut ja hyvä etteivät ota melkein syyläriin kiinni. Melkein voin pistää pääni pantiksi ettet hyödy 10 cm pidemmistä mitenkään. Jos nyt vahingosta viisastuisin, niin ensin laittaisin kliparit paikalleen ja sitten kysyisin Mittaletkulta minkä mittaiset ns. "vakioletkut" ovat ja tämän päälle sitten se tarvittava jatko.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Cliparien sisäpuolen saa n. samalle tasalle yläkolmion kanssa eli tulisko tossa nyt sitten se pari senttiä korotusta. Cliparit voi säätää kahdeksaan eri asentoon, jolloin cliparin ulkopään saa vaikka vaaka-asentoon. Samalla ajoasento levenee pakostakin "3D"-kiinnikkeen vuoksi.
Louis.de:n http://www.louis.de/index.php?topic=...nr_gr=60026001 sivulta näkee, että Gilles ei edes lupaa cliparien nousevan R1:ssä ylöspäin, ainoastaan kulmaa saa muutettua. Tässä tietysti sekin takana, että ei tarvitse pidempiä letkuja yms. sälää, mutta katteesta tuo käsittääkseni loppujen lopuksi johtuu. Gillerin sarjassa pitäisi tulla alkuperäiselle ohjausiskarille kiinnike mukana. Jos tilaa Apexit ja haluaa käyttää alk. per. ohjausiskaria, niin joutuu vielä erikseen tilamaan Gillesin tjmv. kiinnikkeen tälle.
Itte melkein kallistuisin Gillesin puoleen, luulisin olevan helpompi asentaa ja säätää, kun on ns. bolt-on. Mutta tosiaan Gillesistä ei ole omaa kokemusta.
Nastoilla tarkoitetaan näitä kaasurullan ja starttinappikopan yms. pohjalla olevia muovisia tai silumiinisia nastoja, jotka alkuperäisillä clipareilla pitävät kahvat yms. varmasti kohdillaan.
Viimeksi muokannut: tidnab; 01.04.2014 klo 21:17.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Leveämpi ajoasento varmaan helpottaisi jo tälläistä isoa miestä, mutta kyllä se korotuskin olisi alaselälle hyväksi.
Vai pitäiskö heivata katteet ja lyödä crossitanko kiinni ja batman maski keulaan?![]()
Viimeksi muokannut: sky; 01.04.2014 klo 23:23.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Juu tiedän ettei tosta mitään chopperia noilla saada, juuri tuon matalan etukatteen takia. Ja mitä olen tutkinut asiaa niin helibars clipareillakin jengi on sanonut ajoasennon muuttuvan jo paljon.
Ja kun taas verrataan helibars tankoja vakioihin niin ei ne juurikaan ole korkeemmat, mutta ovat "suorat".
Apexit satuin nyt vaan hommaamaan kun sain lomamatkalta sopivasti tuotua mukana. Ja riittää sitten niissä vähän korkeus varaa jos esim. faitterointi alkaa kiinnostaa tai vaihdan mopoa tms.
Mitä tarkoitit tuolla ettei hyödy +10cm mitään? Onko ne siis mielestäsi liian pitkät vai lyhyet??
Haluaisin sen takia saada noi letkut "heti" ettei tartteis montaa asentelu reissua tallille tehdä, joka ei harmi kyllä ole ihan naapurissa..
Toi ohjausiskarin uusi pidike löytyykin jo, kun piti ex rykköseen kokeilla 954:n vakioclipareita (=korkeemmat)
Nyt on omakin -99 R1 tullut huollosta kotia. Huollon yhteydessä teetin tehonmittaukset tarkistaakseni, että vieläkö 15 vuotta vanhassa Yamahassa on tehot tallella. Yllätyin positiivisesti, tehoja löyty hieman enemmän kuin uutena näistä on mittailtu. Takarenkaalta 141 hv ja vääntöjä 108 Nm. Vanhakin vielä jaksaa.
Tuossa video ja käppyrät lopussa. https://www.youtube.com/watch?v=wvQDBNIJAYk
Sama vaimon -94 Firebladelle. https://www.youtube.com/watch?v=so440V6gzDU
Mites muuten, saako noita rykkösen orgis tankojen kulmia säädettyä? Muistelen et ainakin wanhassa kawasikassani oli jotki tapit tms jotka määräsivät tankojen kulman.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Periaatteessa niitä voi säätää eteen- tai taaksepäin (ja alaspäin), kun otat yläkolmiossa muovisten suojatulppien alla olevat kuusiokolot irti. Nämä varmistavat etteivät kliparit pääse liikkumaan. Kliparin tangon kulmaa ei voi säätää.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Apexin säädettävistä cliponeista juttua (lontooksi)
http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=331862
Ite testailin tänään noita, ja tosi positiivinen fiilis kuivatyypeilläkin.
Nyt vaan odotetaan että uudet jarruletkut tulee ja saa mopon koottua![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Joo niin tekee. Eli sit ne on vähän niinkuin helibars:sit, ja kuulemma niilläkin jo muuttuu mopo. No, muutaman viikon päästä pääsee itekkin kokeilee![]()
Kumpaa rengasta porukka suosittelee Pilot power 3 vai pilot road 3/4? Ajaminen 90% maantie ja 10% rataa. Onko kellään kokemuksia näistä renkaista?
Yamaha YZF-R1 2008
Omassa 04-06 R1:kkösessä on sellainen "vika", että etupäätä alas painamalla ja ylös vetämällä tuntuu outo klappi/välys, joka välittyy clipareihin asti. Luulin 100% varmasti, että kyse on ohjainlaakerista ja sen tuossa vaihtelinkin, mutta sama homma jatkuu. Ylä ja alakolmiot kunnossa ja kiristelty uudelleen ja pyöränlaakerissa ei ole välystä.
Osaakohan joku suorilta arvata, mistä tuo voisi johtua? En ole ihan satavarma oliko ongelmaa viime kaudella.
YZF-600R -96 -> SV650S -03 -> R1 -02 -> R1 -04 -> Aprilia RSV1000R Factory
Toinen pyörä ja merkki, mutta samat oireet täällä. Keula huollettu ja liukuholkit vaihdettu viikko sitten, vika oli myös ennen huoltoa.
Eli jarruttaessa kovaa tuntuu, että jokin antaa periksi ja naksahtaa, kaikki on kiristetty ja varmistettu PAITSI ohjauslaakeri joten uskon, että vika löytyy sieltä.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Oma on todella ongelmallinen tapaus tuossa suhteessa. Kun ottaa renkaan irti, nostaa etupään ilmaan ja heiluttelee tolppia, niin välystä ei oo yhtään ohjainlaakerissa. pistät renkaan takas ja jarrun kanssa painat ja nostat etupäätä, niin aikamoinen välys löytyy :G Lähden nyt noilla holkeilla liikkeelle ja sitten ihmettelen lisää![]()
YZF-600R -96 -> SV650S -03 -> R1 -02 -> R1 -04 -> Aprilia RSV1000R Factory