Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 65:sta
  1. #31
    Lainaa (Jukka @ Maalis. 29 2009,17:11) kirjoitti
    Lainaa (Vihdin Matti @ Maalis. 27 2009,10:51) kirjoitti
    Kysynpäs minäkin, elikkäs tuommoinen kauppa:

    http://www.emotouk.com/yamaha/ohlins-dampers.htm

    Tuolta alarivin keskimmäinen ohjausiskari.

    Näyttäisi olevan hinta kohdillaan, mutta olisiko tuo tosiaan semmoinen, minkä voisi heittämällä vaihtaa vuosimallin -04 rykköseen, sen originelli ohjausiskarin paikalle?

    Elikkäs kannattaisiko se originelli ohjausiskari vaihtaa tuommoiseen?
    Tilasin r6 tuolta öhlarin. Hinta kohdallaan tulis vaan se tuote...
    3vk varronnu...
    No hemmetti. Toivottavasti tulee. Ilmoittelehan ihmeessä miten homma etenee, niin tietää sitten itsekin, että kannattaako tuolta tilata.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  2. #32
    Menee vähän sivuun, mutta kysyn kuitenkin kun ajettavuutta ja ominaisuuksia haetaan.

    Onko kaikissa "ARRÄ"-pyörissä ns. vapaakytkin? Yamahoilla olen ajanut ja se oli mielestäni hyvä ominaisuus. BMW:ssä ei ole ja muutaman kerran mutkaan mennessä on tullut huomattua, että vaikka on ABS-jarrut niin takapyörä on lukossa. (Vttuilkaa vaan, mä olen amatoori).

    Missä on? Onko siitä yleisesti iloa? Radalla? Mitä mieltä alanmiehet on? Honda ja Suzuki kiinnostaa aivan erityisesti.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  3. #33
    Lainaa (Anatooli @ Maalis. 29 2009,19:09) kirjoitti
    Onko kaikissa "ARRÄ"-pyörissä ns. vapaakytkin? Yamahoilla olen ajanut ja se oli mielestäni hyvä ominaisuus. BMW:ssä ei ole ja muutaman kerran mutkaan mennessä on tullut huomattua, että vaikka on ABS-jarrut niin takapyörä on lukossa. (Vttuilkaa vaan, mä olen amatoori).

    Missä on? Onko siitä yleisesti iloa? Radalla? Mitä mieltä alanmiehet on? Honda ja Suzuki kiinnostaa aivan erityisesti.
    Onko vapaakytkin sama kuin luistokytkin? Eikö sen huomaa siinä aika hyvin kun tulee mutkaan ja puottaa liian pienelle vaihteelle eikä takapyörä ehdi heti mukaan ja tätä kautta käy "lukossa" nanosekunnin ajan? Näin ite olen ymmärtänyt asian.

    Ja tieten se riippuu mallista minä vuonna ne on tullut pyöriin vakioina..

    Nimim. Amateur too..
  4. #34
    Joo Hane08!

    Vapaakytkin taisi olla 96-saabissa, HEH! Yammun sivuilta kun kävin lunttaamassa niin tietty sen nimi oli luistokytkin.

    Yamahoissa siis ainakin on, olen ajanut 07-Rykköstä ja 08-Rutosta. Mutta miten Honda ja Suzuki? Onko tiatoo?

    Mulla on ollut Bemarissa takapyörä kyllä nanosekuntia pidempään lukossa, se tuntui aivan ikuisuudelta...
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  5. #35
    Eikö tuon lukittumisongelman voi korjata sillä että antaa sopivasti kaasua pienemmälle vaihtaessa jolloin takarengas ja moottori ovat samaa mieltä pyörimisnopeuksista? Varsinkin vähemmän äärimmäisessä vauhdissa tuo ei pitäisi olla mikään Rossin temppu ja on ihan hauskaakin, ei tosin yhtä akrobaattista kuin autossa jossa sama on tehtävä polkimilla?

    Isojen poikien lehdestä oon lukenut että luistokytkin on kiva sitten vasta ÄäriRadalla ajaessa, kun verenmaulla jarruttaessa voi vaihtaa vähän huolettomammin? Voin olla väärässäkin kun en näistä mitään tiedä.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  6. #36
    Lainaa (Anatooli @ Maalis. 29 2009,23:24) kirjoitti
    Mulla on ollut Bemarissa takapyörä kyllä nanosekuntia pidempään lukossa, se tuntui aivan ikuisuudelta...
    Kyllähän se ison boxer-twinin takapyörä on tosiaan sateella lukossa niin pitkään että kuljettaja ymmärtää luistattaa kytkintä.

    Kyllähän tuohon tottuu niin ettei se maantieajossa monta kertaa ehdi yllättää, mutta tuon moottorin käyntinopeusalue on rajoittuneempi ja mottorijarrutus rajumpi kuin monen samankokoisen rivinelikon.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  7. #37
    Lainaa (sunshine @ Maalis. 30 2009,01:19) kirjoitti
    Eikö tuon lukittumisongelman voi korjata sillä että antaa sopivasti kaasua pienemmälle vaihtaessa jolloin takarengas ja moottori ovat samaa mieltä pyörimisnopeuksista?
    Tässä tapauksessa pointti taitaa ollakin siinä, että pitää hoksata tarvitsevansa tuon tempun tilanteessa jossa toisenlaisella moottorilla sitä ei tarvita.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  8. #38
    Lainaa (sunshine @ Maalis. 30 2009,01:19) kirjoitti
    Eikö tuon lukittumisongelman voi korjata sillä että antaa sopivasti kaasua pienemmälle vaihtaessa jolloin takarengas ja moottori ovat samaa mieltä pyörimisnopeuksista? Varsinkin vähemmän äärimmäisessä vauhdissa tuo ei pitäisi olla mikään Rossin temppu ja on ihan hauskaakin, ei tosin yhtä akrobaattista kuin autossa jossa sama on tehtävä polkimilla?

    Isojen poikien lehdestä oon lukenut että luistokytkin on kiva sitten vasta ÄäriRadalla ajaessa, kun verenmaulla jarruttaessa voi vaihtaa vähän huolettomammin? Voin olla väärässäkin kun en näistä mitään tiedä.
    Helpompi luistattaa käsikytkimellä.
  9. #39
    Lainaa (Ytsför @ Maalis. 30 2009,10:11) kirjoitti
    Lainaa (sunshine @ Maalis. 30 2009,01:19) kirjoitti
    Eikö tuon lukittumisongelman voi korjata sillä että antaa sopivasti kaasua pienemmälle vaihtaessa jolloin takarengas ja moottori ovat samaa mieltä pyörimisnopeuksista? Varsinkin vähemmän äärimmäisessä vauhdissa tuo ei pitäisi olla mikään Rossin temppu ja on ihan hauskaakin, ei tosin yhtä akrobaattista kuin autossa jossa sama on tehtävä polkimilla?

    Isojen poikien lehdestä oon lukenut että luistokytkin on kiva sitten vasta ÄäriRadalla ajaessa, kun verenmaulla jarruttaessa voi vaihtaa vähän huolettomammin? Voin olla väärässäkin kun en näistä mitään tiedä.
    Helpompi luistattaa käsikytkimellä.
    miten ?
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  10. #40
    Lainaa (-kepa- @ Maalis. 27 2009,14:29) kirjoitti
    Lainaa (mikjo @ Maalis. 27 2009,14:18) kirjoitti
    Mistähän löytyisi edullinen säädettävä ohjausiskunvaimennin 1000 K1 GSX-R:ään...? Olisko mitään netti linkkejä..
    Tämä on ainakin edullinen ja LSL:n mallia on moni kehunut: http://www.storm-motor.fi/shop....00S082T
    Juu kiitokset vinkistä. Taitaa LSL lähteä nyt kevään aikana tilaukseen. ;) Ei taida noita ulkomailtakaan paljoa edullisemmin saada.
  11. #41
    Lainaa (Hannu59 @ Maalis. 30 2009,02:13) kirjoitti
    Lainaa (Anatooli @ Maalis. 29 2009,23:24) kirjoitti
    Mulla on ollut Bemarissa takapyörä kyllä nanosekuntia pidempään lukossa, se tuntui aivan ikuisuudelta...
    Kyllähän se ison boxer-twinin takapyörä on tosiaan sateella lukossa niin pitkään että kuljettaja ymmärtää luistattaa kytkintä.

    Kyllähän tuohon tottuu niin ettei se maantieajossa monta kertaa ehdi yllättää, mutta tuon moottorin käyntinopeusalue on rajoittuneempi ja mottorijarrutus rajumpi kuin monen samankokoisen rivinelikon.
    Taisi olla kuitenkin kysymys 4-pyttyisestä Bemarista?

    Ei ole tuo takapyörän lukkiutuminen pienemmälle vaihtaessa ollut ainakaan minulla ongelma. Taidan ajaa liian varovasti?

    Ihan mukava pyörä ajaa radallakin, mutta tuntuuhan se koon, painon ja pituuden puolesta ihan joltain linja-autolta.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  12. #42
    Nimenomaan Ekku!
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  13. #43
    Lainaa (Jadexia @ Maalis. 30 2009,10:24) kirjoitti
    Lainaa (Ytsför @ Maalis. 30 2009,10:11) kirjoitti
    Helpompi luistattaa käsikytkimellä.
    miten ?
    Siinä on se kahva, josta kevyesti puristetaan. Vasemmalla.
  14. #44
    mut miten se auttaa luistokytkimeen verrattuna ?
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  15. #45
    Lainaa (Vihdin Matti @ Maalis. 29 2009,17:57) kirjoitti
    Lainaa (Jukka @ Maalis. 29 2009,17:11) kirjoitti
    Lainaa (Vihdin Matti @ Maalis. 27 2009,10:51) kirjoitti
    Kysynpäs minäkin, elikkäs tuommoinen kauppa:

    http://www.emotouk.com/yamaha/ohlins-dampers.htm

    Tuolta alarivin keskimmäinen ohjausiskari.

    Näyttäisi olevan hinta kohdillaan, mutta olisiko tuo tosiaan semmoinen, minkä voisi heittämällä vaihtaa vuosimallin -04 rykköseen, sen originelli ohjausiskarin paikalle?

    Elikkäs kannattaisiko se originelli ohjausiskari vaihtaa tuommoiseen?
    Tilasin r6 tuolta öhlarin. Hinta kohdallaan tulis vaan se tuote...
    3vk varronnu...
    No hemmetti. Toivottavasti tulee. Ilmoittelehan ihmeessä miten homma etenee, niin tietää sitten itsekin, että kannattaako tuolta tilata.
    Juu kertoilen sitte kun saan tuosta puljusta lisätietoa... Laitan tänään s-postia sinne ja ihmettelen suuresti. Viimeks tilasin Gixxeriin jenkeistä ohjausiskarin, kesti vajaa viikon kun tullipostista tuli lappu...
    Ihme toimintaa tuolla saarella, no jos teehenkin sotketaan maitoa ja, kuumavesipullojen kanssa nukutaan niin eipä juuri voi ihmeitä odottaa
    XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290advR
  16. #46
    Lainaa (mikjo @ Maalis. 30 2009,12:45) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Maalis. 27 2009,14:29) kirjoitti
    Lainaa (mikjo @ Maalis. 27 2009,14:18) kirjoitti
    Mistähän löytyisi edullinen säädettävä ohjausiskunvaimennin 1000 K1 GSX-R:ään...? Olisko mitään netti linkkejä..
    Tämä on ainakin edullinen ja LSL:n mallia on moni kehunut: http://www.storm-motor.fi/shop....00S082T
    Juu kiitokset vinkistä. Taitaa LSL lähteä nyt kevään aikana tilaukseen. ;) Ei taida noita ulkomailtakaan paljoa edullisemmin saada.
    Itse tilasin myös tänään LSL:n Nyt odotellaa et millo se tulee..
  17. #47
    Lainaa (Hane08 @ Maalis. 30 2009,17:34) kirjoitti
    Lainaa (mikjo @ Maalis. 30 2009,12:45) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Maalis. 27 2009,14:29) kirjoitti
    Lainaa (mikjo @ Maalis. 27 2009,14:18) kirjoitti
    Mistähän löytyisi edullinen säädettävä ohjausiskunvaimennin 1000 K1 GSX-R:ään...? Olisko mitään netti linkkejä..
    Tämä on ainakin edullinen ja LSL:n mallia on moni kehunut: http://www.storm-motor.fi/shop....00S082T
    Juu kiitokset vinkistä. Taitaa LSL lähteä nyt kevään aikana tilaukseen. ;) Ei taida noita ulkomailtakaan paljoa edullisemmin saada.
    Itse tilasin myös tänään LSL:n * Nyt odotellaa et millo se tulee..
    Ovatko nuo LSL:n iskarit huollettavia? onko niissä säätöä millä voi jäykkkyyttä säätää?



    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  18. #48
    7 asentoinen säätö.Linkki



    Itsekkin katsellut tuollaista titan mallia. CBR954:een olis saatavilla joko tankin päälle tai mittariston alle asennettavana. Kumpi perempi?
    Hånda CBR954 & KTM 300 EXC
  19. #49
    Lainaa (mikjo @ Maalis. 30 2009,12:45) kirjoitti
    Juu kiitokset vinkistä. Taitaa LSL lähteä nyt kevään aikana tilaukseen. ;) Ei taida noita ulkomailtakaan paljoa edullisemmin saada.
    Johan tuo WP irtoaa melkein samaan hintaan. http://www.bikefox.fi/shop/products.php?g1=197864

    Varmaan tulee itellekkin hankittua tollainen jossain vaiheessa. Mut ajellaan nyt ensin ilman. Huomaapahan sitten paremmin vaikutukset.
    KTM Super Duke -07
  20. #50
    Lainaa (Jadexia @ Maalis. 30 2009,16:50) kirjoitti
    mut miten se auttaa luistokytkimeen verrattuna ?
    Siten, että tekee saman asian, jos luistokytkintä ei ole.
  21. #51
    Lainaa (Ytsför @ Maalis. 30 2009,22:57) kirjoitti
    Lainaa (Jadexia @ Maalis. 30 2009,16:50) kirjoitti
    mut miten se auttaa luistokytkimeen verrattuna ?
    Siten, että tekee saman asian, jos luistokytkintä ei ole.
    siis jarruissa ? kyllä mulla ainakin luistottomien perse pomppii pirusti, ihan se kahva pohjassakin.



    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  22. #52
    Lainaa (Tumppu @ Maalis. 27 2009,06:53) kirjoitti
    Onkos kenelläkään kokemuksia GPR:n ohjausiskareista?
    Ainakin täysin erilainen ratkaisu perinteisiin ohjausiskareihin verrattuna...
    ??



    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  23. #53
    Lainaa (Tumppu @ Maalis. 31 2009,07:05) kirjoitti
    Lainaa (Tumppu @ Maalis. 27 2009,06:53) kirjoitti
    Onkos kenelläkään kokemuksia GPR:n ohjausiskareista?
    Ainakin täysin erilainen ratkaisu perinteisiin ohjausiskareihin verrattuna...
    ??
    Uusimmassa bomberi lehdessä oli mainos nuista. Ainakin kehuivat mainospuheissa nuita. Mutta kukapa sitä morkkais omaa myyntituotetta huonoksi GPR:stä tämä ohjausiskarin hommaamis idea lähinnä lähtikin..
  24. #54
    Lainaa (Tumppu @ Maalis. 31 2009,07:05) kirjoitti
    Lainaa (Tumppu @ Maalis. 27 2009,06:53) kirjoitti
    Onkos kenelläkään kokemuksia GPR:n ohjausiskareista?
    Ainakin täysin erilainen ratkaisu perinteisiin ohjausiskareihin verrattuna...
    ??
    Tossahan noita on:
    http://gprstabilizer.com/
    ZH2 2020
  25. #55
    Lainaa (Attitude @ Maalis. 31 2009,12:02) kirjoitti
    Lainaa (Tumppu @ Maalis. 31 2009,07:05) kirjoitti
    Lainaa (Tumppu @ Maalis. 27 2009,06:53) kirjoitti
    Onkos kenelläkään kokemuksia GPR:n ohjausiskareista?
    Ainakin täysin erilainen ratkaisu perinteisiin ohjausiskareihin verrattuna...
    ??
    Tossahan noita on:
    http://gprstabilizer.com/
    Älä ny... Myös omasta tekstistäni löytyy tuo linkki.
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  26. #56
    Lainaa (Jadexia @ Maalis. 30 2009,23:04) kirjoitti
    Lainaa (Ytsför @ Maalis. 30 2009,22:57) kirjoitti
    Lainaa (Jadexia @ Maalis. 30 2009,16:50) kirjoitti
    mut miten se auttaa luistokytkimeen verrattuna ?
    Siten, että tekee saman asian, jos luistokytkintä ei ole.
    siis jarruissa ? kyllä mulla ainakin luistottomien perse pomppii pirusti, ihan se kahva pohjassakin.
    Siis kytkin pohjassa pomppii perä, mutta luistokytkimellä ei? Onpa outoa.
  27. #57
    Lainaa (Tumppu @ Maalis. 31 2009,17:08) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Maalis. 31 2009,12:02) kirjoitti
    Lainaa (Tumppu @ Maalis. 31 2009,07:05) kirjoitti
    Lainaa (Tumppu @ Maalis. 27 2009,06:53) kirjoitti
    Onkos kenelläkään kokemuksia GPR:n ohjausiskareista?
    Ainakin täysin erilainen ratkaisu perinteisiin ohjausiskareihin verrattuna...
    ??
    Tossahan noita on:
    http://gprstabilizer.com/
    Älä ny... Myös omasta tekstistäni löytyy tuo linkki.
    No kato prkl, tuli katottua vaan tuota viimeisintä kommenttia
    ZH2 2020
  28. #58
    Lainaa (Andrei @ Maalis. 30 2009,21:17) kirjoitti
    Lainaa (mikjo @ Maalis. 30 2009,12:45) kirjoitti
    Juu kiitokset vinkistä. Taitaa LSL lähteä nyt kevään aikana tilaukseen. ;) Ei taida noita ulkomailtakaan paljoa edullisemmin saada.
    Johan tuo WP irtoaa melkein samaan hintaan. http://www.bikefox.fi/shop/products.php?g1=197864

    Varmaan tulee itellekkin hankittua tollainen jossain vaiheessa. Mut ajellaan nyt ensin ilman. Huomaapahan sitten paremmin vaikutukset.
    No eipäs WP:lläkään enää paha hinta. Aikaisemmassa pyörässä tuo WP olikin ja olin kyllä tyytyväinen. Säätövaraa oli 22 napsua ja helposti aina sopiva säätö niin kaupunki kuin maantieajoon löytyi. Tuo LSL:n vain 7 napsun säätövara toki hieman arveluttaa...

    Vai onko se niin että kunhan tarpeeksi jäykäksi saa niin muulla ei väliä. *
  29. #59
    Onko kellään kokemusta Tobyn ohjausiskareista?
    ex- Ducati 750 ss -01
    Kawasaki Zx-9R -01
  30.  
  31. #60
    http://www.bikefox.fi/shop/products.php?g1=26dd93

    käyköhän tuo sivun eka iskari R1 -02 pyörään..

    tai jos joku tietää jonkin paikan josta saa halvemmalla käypäsen iskarin...

    kiitos jo etukäteen...
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen