Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 210:sta
  1. #1
    Mielipiteitä kyseisestä pyörästä?
  2. #2
    Mukava ajoasento ja omasta mielesti ihan hieno.
    Moottori tuntui laiskalta 2 päällä koeajettaessa vertaile cbr 600 f hintaero on kuitenkin huomattava saman vuoden malleissa.
    SUZUKI B-KING
  3. #3
    Tuollahan sellainen tallissa möllöttelee.Pitäisi päästä kohta ajelemaan Tuntuisi olevan aikas leppoisa ajoasento verrattuna edellisiin mopottimiin.Mutta aika näyttää
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
  4. #4
    Lainaa (naarva @ Maalis. 31 2009,18:51) kirjoitti
    Mielipiteitä kyseisestä pyörästä?
    Tämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USA

    Itte aloittelen kolmatta kautta Hiljan - VFR Vtec vm 2004 - kanssa ja mitään ajamiseen liittyvää kritiikkiä ei ole esitettävänä. Kehuja vaan.

    Omasta alamittaisuudesta johtuen olen höyläyttänyt satulasta liiat pois. Paransi tilannetta ja persukkeeen puutuminen loppui.
    VFR on satulasta leveä, joten koko 173,5 cm:n mittavasta varrestani huolimatta olen päätynyt madaltamaan Hiljaa.
    Nämä ovat siis omia henk.koht murheita. Pyörän vika ei missään tapauksessa.

    Kyyti on hyvää. Jos haluaa ottaa aloitteen itsellen, se ei vaadi isoja manööverejä. Mikäli pitää leppoisasta menemisestä, VFR on vakaa.
    Kuorma ei vaikuta käytökseen. Mitä nyt voisi vähän rivakammin lähteä, kulkua kyllä riittää.
    Takapenkillä on kyytiläisen hyvä olla.

    Suosittelen lämpimästi. *

    -jami
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  5. #5
    Keväällä 2008 olin vaihtamassa pyörää ja jotenkin ihastuin VFR:ään. Lueskelin paljon netistä löytyneitä testejä ja käyttökokemuksia.

    Tuntui sopivan minun käyttötarkoitukseen eli matkapyöräksi, joten tein kaupat pelkkien kylmätyyppien perusteella enkä ole katunut. Yhden kauden ajojen perusteella toimii minun käytössä täydellisesti. Ajoasento on hyvä ja pidemmätkin ajomatkat menee ongelmitta.

    Täksi kaudeksi laitatin pyörään laukkusarjan (sivu ja taka) eli kesällä tulee kokemuksia siitä miten kuorma vaikuttaa käytökseen.

    Laiskaksihan monet tuota haukkuvat, mutta minulle on riittänyt sekä kiihtyvyys että nopeus. Eikä väännössäkään ole valittamista.

    Omien kokemusten perusteella voin suositella. Tosin ainahan kaikki omaansa kehuu vaikka IFA:lla ajaisi
    ex VFR 1200F 2010
  6. #6
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  7. #7
    Lainaa (jamirai @ Maalis. 31 2009,20:12) kirjoitti
    Lainaa (naarva @ Maalis. 31 2009,18:51) kirjoitti
    Mielipiteitä kyseisestä pyörästä?
    Tämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USA

    Itte aloittelen kolmatta kautta Hiljan - VFR Vtec vm 2004 - kanssa ja mitään ajamiseen liittyvää kritiikkiä ei ole esitettävänä. Kehuja vaan.

    Omasta alamittaisuudesta johtuen olen höyläyttänyt satulasta liiat pois. Paransi tilannetta ja persukkeeen puutuminen loppui.
    VFR on satulasta leveä, joten koko 173,5 cm:n mittavasta varrestani huolimatta olen päätynyt madaltamaan Hiljaa.
    Nämä ovat siis omia henk.koht murheita. Pyörän vika ei missään tapauksessa.

    Kyyti on hyvää. Jos haluaa ottaa aloitteen itsellen, se ei vaadi isoja manööverejä. Mikäli pitää leppoisasta menemisestä, VFR on vakaa.
    Kuorma ei vaikuta käytökseen. Mitä nyt voisi vähän rivakammin lähteä, kulkua kyllä riittää.
    Takapenkillä on kyytiläisen hyvä olla.

    Suosittelen lämpimästi. *

    -jami
    ku se kerran on noin hyvä ?
    miks ne öölinssit? vai puhutko paskaa?
    04 - mallisen jouset vielä varmasti ok..?
    tietty jokainen haluu omaansa parantaa , mut
    taitaa jotkut sun viestit olla totuutta vailla?
    (esim nim. niemi suositteli sulle wilbersiä.
    pistit vaan paremmaks ja kirjotit öölins palikoist )
  8. #8
    Lainaa (jamirai @ Maalis. 31 2009,20:12) kirjoitti
    Lainaa (naarva @ Maalis. 31 2009,18:51) kirjoitti
    Mielipiteitä kyseisestä pyörästä?
    Tämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USA

    Itte aloittelen kolmatta kautta Hiljan - VFR Vtec vm 2004 - kanssa ja mitään ajamiseen liittyvää kritiikkiä ei ole esitettävänä. Kehuja vaan.

    Omasta alamittaisuudesta johtuen olen höyläyttänyt satulasta liiat pois. Paransi tilannetta ja persukkeeen puutuminen loppui.
    VFR on satulasta leveä, joten koko 173,5 cm:n mittavasta varrestani huolimatta olen päätynyt madaltamaan Hiljaa.
    Nämä ovat siis omia henk.koht murheita. Pyörän vika ei missään tapauksessa.

    Kyyti on hyvää. Jos haluaa ottaa aloitteen itsellen, se ei vaadi isoja manööverejä. Mikäli pitää leppoisasta menemisestä, VFR on vakaa.
    Kuorma ei vaikuta käytökseen. Mitä nyt voisi vähän rivakammin lähteä, kulkua kyllä riittää.
    Takapenkillä on kyytiläisen hyvä olla.

    Suosittelen lämpimästi. *

    -jami
    ostitko ne öhlins-jouset ja jos ni onko jo asennettu?
    tuo 800satku tais olla oikees? vai?
    tais se pyörän madallus jäädä kauhavalaisen puukon
    varaan vai?
    vai opettelitko ajaa niin ku joskus oli tekstii tääl...
    eli toinen jalka maahan ellei molemmat riitä.
    kannattaa lukee se kolmiokappaleketju uudelleen .
    se nimittäin toimii.
    jos se kauhavan puukko on hyvä , ni ostan sen kyl.
    ilmota vaan...



  9. #9
    Tuota noin...

    Paskanpuhujaksi ei vielä tähän mennessä ole kukaan väittänyt.

    Ei ole tapana puhua ja olla tekemättä.

    On kaksi eri asiaa ottaa ensi tuntumaa VFR Vtec:istä ja laittaa se kriittiseen tarkasteluun liki parinkymmenentuhannen vaihtelevan matka-ajokilometrin jälkeen. Jos joku aloittaja kysyy VFR:stä, kerron sen, miltä VFR ittestä ekaksi tuntui.

    Mitä se sulle, 800satku pätkääkään kuuluu, mitä mä tungen oman pyöräni alustan parantamiseksi.

    Kauhavalainen on hyvässä terässä, niemi.
    Sillä ei tässä madallusprojektissa ole tarvetta.
    Linkku menee paikalleen näinä päivinä.
    Kiirettä ajamaan ei mulla ole.
    Jäätä, hiekkaa ja muuta roinaa on näillä teillä vielä riittämiin.

    En silti ala kauhavalaistani myymään.

    800satku, rupeahan perustelemaan kommenttiasi viesteistäni, mitkä ovat totuutta vailla.


    -jami
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  10. #10
    Lainaa (800satku @ Huhti. 01 2009,19:30) kirjoitti
    Lainaa (jamirai @ Maalis. 31 2009,20:12) kirjoitti
    Lainaa (naarva @ Maalis. 31 2009,18:51) kirjoitti
    Mielipiteitä kyseisestä pyörästä?
    Tämä usa:lainen mp -lehti ajoi VFR Vtecin ja tykkäsivät pääosin. Motorcyclist On-Line, USA

    Itte aloittelen kolmatta kautta Hiljan - VFR Vtec vm 2004 - kanssa ja mitään ajamiseen liittyvää kritiikkiä ei ole esitettävänä. Kehuja vaan.

    Omasta alamittaisuudesta johtuen olen höyläyttänyt satulasta liiat pois. Paransi tilannetta ja persukkeeen puutuminen loppui.
    VFR on satulasta leveä, joten koko 173,5 cm:n mittavasta varrestani huolimatta olen päätynyt madaltamaan Hiljaa.
    Nämä ovat siis omia henk.koht murheita. Pyörän vika ei missään tapauksessa.

    Kyyti on hyvää. Jos haluaa ottaa aloitteen itsellen, se ei vaadi isoja manööverejä. Mikäli pitää leppoisasta menemisestä, VFR on vakaa.
    Kuorma ei vaikuta käytökseen. Mitä nyt voisi vähän rivakammin lähteä, kulkua kyllä riittää.
    Takapenkillä on kyytiläisen hyvä olla.

    Suosittelen lämpimästi. *

    -jami
    ku se kerran on noin hyvä ?
    miks ne öölinssit? vai puhutko paskaa?
    04 - mallisen jouset vielä varmasti ok..?
    tietty jokainen haluu omaansa parantaa , mut
    taitaa jotkut sun viestit olla totuutta vailla?
    (esim nim. niemi suositteli sulle wilbersiä.
    pistit vaan paremmaks ja kirjotit öölins palikoist )
    HYvääkin , nyt vaan pystyy parantelemaan.... jos omaa en saa kaupaksi niin rakentelen sitten.. WB öhläri xenon jne...
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  11. #11
    Lainaa (jamirai @ Huhti. 01 2009,20:51) kirjoitti
    Tuota noin...

    Paskanpuhujaksi ei vielä tähän mennessä ole kukaan väittänyt.

    Ei ole tapana puhua ja olla tekemättä.

    On kaksi eri asiaa ottaa ensi tuntumaa VFR Vtec:istä ja laittaa se kriittiseen tarkasteluun liki parinkymmenentuhannen vaihtelevan matka-ajokilometrin jälkeen. Jos joku aloittaja kysyy VFR:stä, kerron sen, miltä VFR ittestä ekaksi tuntui.

    Mitä se sulle, 800satku pätkääkään kuuluu, mitä mä tungen oman pyöräni alustan parantamiseksi.

    Kauhavalainen on hyvässä terässä, niemi.
    Sillä ei tässä madallusprojektissa ole tarvetta.
    Linkku menee paikalleen näinä päivinä.
    Kiirettä ajamaan ei mulla ole.
    Jäätä, hiekkaa ja muuta roinaa on näillä teillä vielä riittämiin.

    En silti ala kauhavalaistani myymään.

    800satku, rupeahan perustelemaan kommenttiasi viesteistäni, mitkä ovat totuutta vailla.


    -jami
    ei kuulu ei. ei pätkääkään!!!
    oon vaan sivusta seurannu....
  12. #12
    Ei varmaan kovin paljoa ketjun aloittajaa auta nämä paikalliset väännöt jos alkuperäinen tarve oli saada kommentteja VFR:stä. Ihan vaan OT
    ex VFR 1200F 2010
  13. #13
    Lainaa (jamirai @ Huhti. 01 2009,20:51) kirjoitti
    Tuota noin...

    Paskanpuhujaksi ei vielä tähän mennessä ole kukaan väittänyt.

    Ei ole tapana puhua ja olla tekemättä.

    On kaksi eri asiaa ottaa ensi tuntumaa VFR Vtec:istä ja laittaa se kriittiseen tarkasteluun liki parinkymmenentuhannen vaihtelevan matka-ajokilometrin jälkeen. Jos joku aloittaja kysyy VFR:stä, kerron sen, miltä VFR ittestä ekaksi tuntui.

    Mitä se sulle, 800satku pätkääkään kuuluu, mitä mä tungen oman pyöräni alustan parantamiseksi.

    Kauhavalainen on hyvässä terässä, niemi.
    Sillä ei tässä madallusprojektissa ole tarvetta.
    Linkku menee paikalleen näinä päivinä.
    Kiirettä ajamaan ei mulla ole.
    Jäätä, hiekkaa ja muuta roinaa on näillä teillä vielä riittämiin.

    En silti ala kauhavalaistani myymään.

    800satku, rupeahan perustelemaan kommenttiasi viesteistäni, mitkä ovat totuutta vailla.


    -jami
    niemen muistin mukaan tos talvella toi jousituskeskustelu
    oli aika in. olis vaan kiva tietää mitä kenenkin neuvoista ja avuista ollu apuu.
    harmi ku et myy. mulla ei oo kauhavalaista , ainakaan vielä
    mut pitkä marttiini löytyy kyl. ja teräs on sekin.
    tota apuu kaipaa tääl yks sun toinen.
    harvoin ne korjaantuu puukosta puhumisee.
    ps: apua tullut mut myös "vittuilua"
    ja se kunnon kauhavalainen madaltaa sitä satulaa juuri niin paljon ku haluut



  14. #14
    olin aamupäivällä kaupoil -05 vetekist.
    26.000 km ja viininpunanen.
    tosi siistikuntonen kaikinpuolin.
    nyt noi aivosolut kutittaa aika tiuhaan.
    täältähän kyl löytää aika paljon tietoo kyseisestä pelistä ,
    mut kaikki ei oo ihan asiaa.?
    tutun kans käyty keskustelu anto enempi . mut kukapa ei omaansa kehuis?
    ( jouset ainakin tos ok. )
  15. #15
    Eipä VFR tieto juuri lisäänny!Lapsellista riitelyä!!
  16. #16
    Lainaa (naarva @ Huhti. 02 2009,19:30) kirjoitti
    Eipä VFR tieto juuri lisäänny!Lapsellista riitelyä!!
    osta ihmeessä pois ku löydät kunnon yksilön.
    vfr 800 on kaikin puolin kelpo peli , jos et kaipaa tonnisen huipputehoo tai 600 satkun ketteryyttä.
    itelle oli vuosia sitten yllätys nuo 2-päälläajo-ominaisuudet.
    eli menee suoraan ku luotijuna ,(tietty mutkatiel vähän kangistuu) mut kaikin puolin mukava muuten.
    1-päällä saa olla melkonen seppä et ne vähäset tehot "selättää".
    kyl siinä puhtii on , ainakin näihin "munat tankin päälle" vehkeisiin verrattuna.
    lisäksi tuo vikalista on aika lyhyt.
    --,,,, *lataussäädin , v-tekis kallis venasäätö , hondan tyypillinen heikko ohjauslaakeri,,,,,
    onhan niitä vikoja muitakin tietty , ku kuitenkin tekninen peli on mut kyl tuo niitä varmimpii on
    ps. sori sulle nuo "kinat"
    itse oon kaupoilla ku kaikkeen kyllästyy joskus.
    eli vaihteluu haluun.



  17. #17
    Lainaa (naarva @ Huhti. 02 2009,19:30) kirjoitti
    Eipä VFR tieto juuri lisäänny!Lapsellista riitelyä!!
    joo
    persiist tuo kina , myönnetään.
    mut tuo konepyörä on kyl kaikin puolin ok.
    !älä osta jos kauhavalaista aattelet ennen ku pystyt ajaan sil,,, !
    tuo 800 satanen kertoikin aika paljon. mut lisäisin siihen tosi maukkaat äänet. siis avarimmilla pöntöillä.
    toki nois äänissä yks haitta: ja se on se vfr vinkuna
    yks tykkää ja toinen ei.
    päätä ite.
    voi olla et eka kauden jälkeen haet jo jotai n muuta mopoo.
    mut epäilen.
    (voiko tääl enää kysyy lopputulosta ilman kauhavan tai marttinin puukkoo?
  18. #18
    (voiko tääl enää kysyy lopputulosta ilman kauhavan tai marttinin puukkoo?


    Kyllä voi multa löytyy euron mora!
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
  19. #19
    Lainaa (haarajoki @ Huhti. 02 2009,20:53) kirjoitti
    (voiko tääl enää kysyy lopputulosta ilman kauhavan tai marttinin puukkoo? *


    Kyllä voi multa löytyy euron mora!
    myy se mul .
    tahtoo tuollasen...
    ja terä ruostees kiitos
    ei tervi ite koko kesää odottaa kuin käy...
  20. #20
    palataas tohon vfr kulkuun:
    osaavis hanskois tuo pieksee nuo cbr tonniset yms.
    ei tehoilla mut harva niistä isojen omistajista ne tehot hallittee.
    (koettu on)
    ja lisäks: ei kukaan terve ihminen osta uusia jousiosia ellei niistä mitään hyötyy.
    mulla ainakin luonne muuttu pyöräs täysin ja jopa omas pääs ku ei niil pelkil aneemisil säädöil tarvinnu enää koittaa parantaa.



  21. #21
    Oon uittamassa itelleni VFR800 VTEC:iä -02 mallista itelleni. Pyörä on brittiversio, mutta myyjä kertoo, että mittarista voi valita mailit tai km/h näkymän. Pitääkö tämä tieto paikkaansa? Kyseessä on tämä uudempi versio, jossa putket tulee lokarin alta.
  22. #22
    Lainaa (Juho80 @ Touko. 16 2009,08:08) kirjoitti
    Oon uittamassa itelleni VFR800 VTEC:iä -02 mallista itelleni. Pyörä on brittiversio, mutta myyjä kertoo, että mittarista voi valita mailit tai km/h näkymän. Pitääkö tämä tieto paikkaansa? Kyseessä on tämä uudempi versio, jossa putket tulee lokarin alta.
    Pitää paikkaansa.
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
  23. #23
    Lainaa kirjoitti
    lisäksi tuo vikalista on aika lyhyt.
    --,,,, lataussäädin , v-tekis kallis venasäätö , hondan tyypillinen heikko ohjauslaakeri,,,,,
    Vieläkös VTECissäkin vaivaa tuo regulaattori? Oli ainakin jossain uusimmissa vuosimalleissa rivoitettu, isompi ja fiksummassa paikassa kuin edeltäjissä.

    Tuo ohjauslaakerihomma on tosi. Eikös vaan omassa RC51:ssäkin ole se sama pahuksen polkupyörälaakeri kuin muissakin Hondissa. Eikö siihen sitä rullalaakeria olis voinu jo tehtaalla asentaa? Joka tapauksessa tuo ei ihan pikku kilsoilla vaivaa jos ei ole kiritty liia tiukkaan tai muuten kötöstelty.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  24. #24
    Ei regulaattori pitäisi enää vaivata vtecciä, mutta aukijumahtanut termari kyllä.
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  25. #25
    Cbf600:lla oli hyvä harjoitella ajamista ja kaksi kuukautta menty nyt VFR:llä (2005). Sopivasti tehoa omalle kaasukädelle ja loistavat ajo-ominaisuudet.
    Plussat: Upean näköinen, hyvät saundit V-koneesta, alkuperäinen laukkusarja hyvän näköinen, valoilla näkee Suomen syksyssäkin.
    Miinukset: paino, huoltojen hinnat, pienet säilytystilat satulan alla (työkalut autocomin tieltä pois)
    Lyhyt kun olen niin höyläytin satulasta senttejä pois. Enpä usko että vähään aikaan tarvii vaihtaa mihinkään muuhun.
  26. #26
    Millaisia putkia, kilpitelinettä, kahvoja, peilejä, jalkatappeja ja muuta kilkettä löytyy / on asennettu pyöräänne ?
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  27. #27
    Mulla sininen V-tec, vanteet maalailtu valkoisiks, G.P.R:n putket ja sirompi kilpitellinki Stormilta. SW. Motechin telineet, niin ei jää mitään ylimääräisiä putkihäkkyröitä kyläajeluun.

    Ps, ylimääräisenä olis Zero Gravityn tuplakupla myynnis..
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  28. #28
    Lainaa (sjobbe @ Loka. 24 2010,18:00) kirjoitti
    Kappas, ovat saaneet valmiiksi jo tähänkin malliin tuon setin.
    Dollari olis alhaalla...
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  29. #29
    Millasia slilipareita porukka on vaihdellu viffereihin? Mistä on löytynyt halpoja, ja onko käyty säädättämässä sen jälkeen. Kuinkahan tuo pelittää ilman säädätystä, ja pitääkö ostaa commanderi, vai voiko säätää omaa karttaa?
    Suzuki PV -99-->Yamaha TZR-RR 125 -95-->Kawasaki Z750 -09-->Honda VFR800 VTEC -02
  30.  
  31. #30
    Omasta mielestäni VFR on hyvä ja ketterä pyörä ajaa, myöskin radalla. Kaksi päällä se on ihan kelpo peli tehdä matkaa vaikka kaikissa laukuissa on tavaraa yllinkyllin. Enpä nyt löydä mitään kauheen negatiivistä ko. pyörästä. Tai no jousituksessa saisi olla enemmän säätöjä, mutta eipä se ole silti ollut millään lailla huono. Omaani olen asentanut/asennuttanut commander V, vaparin, Leo Vincen sliparit(säädetty), Skottoilerin.
    PC V:n myötä poistui VTEC:n mukaan tulon aiheuttama mielestäni melko ärsyttävä nykäisy. Nyt se toimii huomattavasti loogisemmin. Takapyörältä bikedoctor Tampereelta sai mitattua n. 100 heppaa.
Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen