Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Asentelin pari viikkoa sitten Zumon pyörään ja kytkin sen autocomiin, musat ja naviäänet tulevat piuhaa pitkin (autocomin suojattu) ja puhelin on bluetooth mokkulalla kytketty. Aiemmin käytin autocomin perässä minidisc-soitinta jossa olikin tehokkaampi sisäinen vahvistin kuin zumossa -> musat kuuluivat hyvin tulppienkin kanssa.

    Ongelmana Zumon kanssa oli siis musiikin liian hiljainen ääni vaikka mp3-gainit olivat täysillä. Puhelin kuului hyvin mutta BT:n kautta ääni on mono, joten sitä ei musiikille viitisinyt ottaa. Piti siis keksiä miten letkua pitkin toimitettava musa saadaan kuulumaan paremmin zumosta - mieleeni juolahtikin etsiä prätkään sopiva vahvistin.

    Tilasin kanadasta moottoripyörään tarkoitetun Amplirider -vahvistimen. Asensin tuon tänään ja ensitestien mukaan nyt kuuluu musat tulppienkin kanssa - vaikuttaa erittäin pätevältä laitokselta. Laite ottaa virrat akulta, joten mihinkään paristoräpellykseen ei tarvitse lähteä.

    Todelliset testit toki vielä edessä, mutta ensikokemukset olivat positiiviset.

    Jos laitteelle löytyy kysyntää, saattaa sitä kohtapuoliin saada kotimaastakin ostettua.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  2. #2
    Mulla on sama kokoonpano, zumo+autocom ja olen kärsinyt samasta ongelmasta että zumosta kuuluva musiikki tulee vaimeasti vaikka nupit on vedetty kaakkoon. Miten vahvistimen avulla, jäikö vielä varaa nuppien säädössä. Mitä laite tuli maksamaan rahteineen ? Mikäli on kohtuuhintainen taidan laittaa tilaukseen.
    Vielä kun löytyisi rds-radio af-omininaisuudella, niin viihdeosasto olisi melko valmis.
  3. #3
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Mopo59 @ Maalis. 28 2009,19:55) kirjoitti
    Mulla on sama kokoonpano, zumo+autocom ja olen kärsinyt samasta ongelmasta että zumosta kuuluva musiikki tulee vaimeasti vaikka nupit on vedetty kaakkoon. Miten vahvistimen avulla, jäikö vielä varaa nuppien säädössä. Mikäli on kohtuuhintainen taidan laittaa tilaukseen.
    Nupit kaakossa kuului vallan mainiosti tulppienkin kanssa, hiljentääkin sai

    Lainaa kirjoitti
    Mitä laite tuli maksamaan rahteineen ?
    Noin 50e maksoi rahteineen ja tuli reilussa viikossa.

    Lainaa kirjoitti
    Vielä kun löytyisi rds-radio af-omininaisuudella, niin viihdeosasto olisi melko valmis.
    Toi olis kyl hieno laitos.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  4.  
  5. #4
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    60km testiä takana, on muuten loistava laite ainakin tän testin perusteella! 10+
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat