Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 179:sta
  1. #1
    Hyvää palvelua olen tässä firmassa saanut.
    Wannabe biker...
  2. #2
    Ikinä en ole palvelua saanu tuossa putiikissa, mutta aattelin olla sen verran kova jannu että käyn yrittämässä viellä kerran kun pitäisi emännälle pyörää etsiä * Nyt jos ei tärppää niin antaa olla koko firman....
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
  3. #3

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (sibius @ Huhti. 02 2009,02:35) kirjoitti
    Ikinä en ole palvelua saanu tuossa putiikissa, mutta aattelin olla sen verran kova jannu että käyn yrittämässä viellä kerran kun pitäisi emännälle pyörää etsiä * Nyt jos ei tärppää niin antaa olla koko firman....
    Oletko koskaan pyytänyt apua/palvelua?
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  4. #4
    Kävinpä Kuvalla katsomassa puhelimessa täysin virheettömäksi mainittua pyörää joka paikanpäällä osoittautui kaadetuksi, katteiden jälkien perusteella. Hiukan korpesi kun tuli ajettua vajaa 600 km turhaan.

    Espoon Heinolta löytyikin sitten sopiva vielä saman päivän aikana.

    Kevytmopo tuli hankittua Kuvalta vuonna 1990 ja luultavasti ei tuolloin mitään negatiivistä sanottavaa kun nega-asiat tuppaa jäämään mieleen.
    Speed Triple 1050
  5. #5
    Lainaa (sibius @ Huhti. 02 2009,02:35) kirjoitti
    Ikinä en ole palvelua saanu tuossa putiikissa, mutta aattelin olla sen verran kova jannu että käyn yrittämässä viellä kerran kun pitäisi emännälle pyörää etsiä * Nyt jos ei tärppää niin antaa olla koko firman....
    Niin kaippa myös tuossa kuin muissakin liikkeissä on niitä "ajan tappajia" asiakkaina jotka vain ihmettelee.
    Joten on varmaan hankala myyjänkin tietää onko osto-aikeita lainkaan vai not.
    Varsinkaan jos asiakas ei tee mitään liikettä myyjän suuntaan...
    Ja kyseisestä liikkeestä saa palvelua kunhan osaa esittää asiansa.
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  6. #6
    Kuvalta en ole pyörää ostanut, muuta tavaraa kylläkin. Joka kerta olen palvelua saanut kun olen ilmaissut että raha ja materia vaihtaisi nyt omistajaa. Samoin muissa liikkeissä missä olen asioinut, kyllä myyjät ja joinakin kertoina itse kauppiaat kun ovat sattuneet olemaan tiskin takana, ovat ymmärtäneet rahan päälle kun olen sanonut että haluan ostaa pyörän tms.

    Jos ikinä milloinkaan myyjä kääntää selkänsä minulle kun pyydän palvelua niin silloin äänestän jaloillani ja menen seuraavaan liikkeeseen, olipa kyse sitten pyöristä tai kenkäliikkeestä. Tämmöiseen vaan en usko kovin äkkiä törmääväni. Vai onko ajatusmaailma niin että asiakas on niin kingi tänä päivänä että hänen ei tarvitse alentua palvelua kysymään..?



    "Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
  7. #7
    Kuvalla on varmaan sukupolvi vaihtunut. Itse muistan ajan 80- luvulla jolloin ko. liike toimi jossain kellarissa ja sisällä sai polttaa Osia silloin ostelin, kyllähän siellä räkänokalle oltiin jos ei ystävällisiä niin kuitenkin asiallisia. Selvästi värikkäämpi liike jyskälässä oli kuitenkin Moto Muscle Studio, jonka kohtaloksi koitui ilmeisesti valitettavat väärinkäsitykset joidenkin viranomaisten kanssa.
  8. #8
    Omalle kohdalle on ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua aina sattunut niin puhelimessa kuin tiskilläkin. Viimeksi Keski-Suomen (JMK) MP näyttelyssä.
    X-määrä erilaisia Vee configuraatioita
    Diligentia, Vis, Celeritas!
  9. #9
    BMW-asiakkaana oli Kuvalla mukava käydä kun hommat hoitu ja siellä tunnettiin asiat ilman varaosanumeroluetteloakin. Kahveella ja leveällä hymyllä ei heidän tarvinnut kompensoida puuttuvaa ammattitaitoaan...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  10. #10
    Vois viedä gixxerin kuvalle huoltoo tossa kesällä. Kuvalla vaan voi käydä, koska bike forumilla ei saa minkäänlaista ammatti osaamista.
    --GsxR:iä--
  11. #11
    Hyvin on palvelua saanut jos on halunnut. Ei moitteita.
    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  12. #12
    Positiivisten kokemusten lisäksi, vain erittäin positiivisia kokemuksia. Asioin mielelläni myös jatkossa.
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
  13. #13
    Kolme pyörää olen ostanut tuolta ja hyvin on homma pelannut. Osmolle kiitokset hyvistä kaupoista.

    Viimeisimmänkin pyörän joutui ostamaan kiireellä "kai tään voi pankkikortilla maksaa kun pitäisi huomenna olla aamulla jo Kokkolassa eikä ole mitään peliä alla"
  14. #14
    "Kylmän" asiallista ollut toiminta ollut aina ja minä olen tykännyt. Viime kesänä hain halvan CBF:n pois ja palveluun olin tyytyväinen. Tykkään enemmän jos ei tyrkytetä, mutta kysyttäessä vastataan. Ja tiedetään vastaus, kuten täällä yleensä on tiedetty.
    Harrikka
  15. #15
    Henkilökohtaisesti ole sitä mieltä, että Kuvalla on palvelu pelannut hyvin etten sanoisi peräti loistavasti.
    Muutaman kerran tilannut jopa sähköpostilla tavaraa ja eräänäkin kertana tuli pahoitteluviesti takaisinpäin, että kestää pari kolme viikkoa ennenkuin saa tavaraa, (mutta onneksi kyseessä oli talvi aika eikä kiirettä) mutta yllätys oli suuri kun matkahuollossa olikin jo paketti parin päivän päästä
    Tuota minä kutsuisin palveluksi, kun monella muulla tuo asia on juurikin päinvastoin eli tavaraa luvataan parin päivän päähän ja sitten kestääkin sen pari kolme viikkoa..........

    Eli ei pahaa sanottavaa Kuvasta, joten olisikohan tuo huonon palvelun maine osittain urbaania legendaa ja jäänne jostain menneiltä vuosikymmeniltä (-70 ja -80 luku) ?
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  16. #16
    Kävin tuolla taas sen viimeisen kerran pari kuukautta sitten (taas kerran vannottuani, etten tuonne mene enää). Ostin ylihintaisen männän jääratamopooni, kun en uskonut, että se voi oikeasti noin paljon tuolla maksaa. Kun sitten hinnasta huomautin, niin sikaniskainen läskinaamamyyjä sanoi, että kuulemma pitsinnypläystäkin voi alkaa harrastamaan. Voi vittu mikä paskaputiikki.
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  17. #17
    Lainaa (uijui @ Huhti. 11 2009,09:56) kirjoitti
    Kun sitten hinnasta huomautin, niin sikaniskainen läskinaamamyyjä sanoi, että kuulemma pitsinnypläystäkin voi alkaa harrastamaan. Voi vittu mikä paskaputiikki.
    Mutta tottahan sekin on. Ei kai ne sua ole pakottanut pyörällä ajamaan.
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  18. #18
    Lainaa (Midas @ Huhti. 11 2009,16:57) kirjoitti
    Lainaa (uijui @ Huhti. 11 2009,09:56) kirjoitti
    Kun sitten hinnasta huomautin, niin sikaniskainen läskinaamamyyjä sanoi, että kuulemma pitsinnypläystäkin voi alkaa harrastamaan. Voi vittu mikä paskaputiikki.
    Mutta tottahan sekin on. Ei kai ne sua ole pakottanut pyörällä ajamaan. *
    Haist vattu

    Ei se ajaminen loppunut tonkaan jälkeen....
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  19. #19
    Hyvinpä vaan tuntuu Kuvan palvelu toimivan!
    Eilen tilasin osia vähän ennen viittä (linja-autorahtina) ja kun kyselin jotta mahtaisko olla jo tänään perillä täällä, niin arveli niiden saavan vietyä sen vasta aikaisintaan tänään matkahuoltoon, mutta ilmeisesti olivat kuitenkin kerinneet sen eilen viemään kun oli jo heti aamusta täällä.........
    Eli ISO KIITOS kuvan porukalle, näin kun lupaa asiakkaalle varovasti ja paketti onkin nopeammin perillä niin varmasti on tyytyväisiä asiakkaita!
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  20. #20
    saa sitä palvelua kun kysyy,,,ei ehkä jos tuijottaa lattiaa kädet taskussa..
    -Honda CB750 vm.-75
    -Suzuki GSX-R 1000 K8
    -KTM 690 enduro 08
    -kawasaki zx-6r 04
    -honda nsr 125 91
    -yamaha yz80 92
    -helkama ax 91
  21. #21
    Huomenna nähää onko hyvää palvelua vai ei. Meni kumi kankaille tossa ja niitten pitäs huomenna se vaihtaa, soitan aamulla. Josseivat vaihda nii antaa olla koko putiikin sit...
    --GsxR:iä--
  22. #22
    Lainaa (Poko @ Huhti. 29 2009,22:52) kirjoitti
    Huomenna nähää onko hyvää palvelua vai ei. Meni kumi kankaille tossa ja niitten pitäs huomenna se vaihtaa, soitan aamulla. Josseivat vaihda nii antaa olla koko putiikin sit... *
    Miten kävi?
    Saitko?
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  23. #23
    Minusta sekin on hyvää palvelua, jos halutessaan saa rauhassa katsella esimerkiksi vaihtopyöriä ilman, että myyjä on tauottomasti utelemassa aikeita. Aika monesti se ostokuume on vasta heräämässä siinä renkaanpotkimisvaiheessa.
  24. #24
    Lainaa (Tyyppi @ Touko. 13 2009,14:45) kirjoitti
    Minusta sekin on hyvää palvelua, jos halutessaan saa rauhassa katsella esimerkiksi vaihtopyöriä ilman, että myyjä on tauottomasti utelemassa aikeita. Aika monesti se ostokuume on vasta heräämässä siinä renkaanpotkimisvaiheessa.
    Siinäpä se myyjien pulma onkin, kun toiset tykkää siitä että saa rauhassa katsella ja toisille pitäisi myyjän olla koko ajan pokkuroimassa - taitavat ressukat tulla jakomielitautisiksi tuossa hommassa
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  25. #25
    Kyllä on myyjissä vikaa jos asennoituvat jokaiseen tulevaan asiakkaaseen näin:

    " Tuokin varmaa ajantappajana täällä "

    Kun suhtautuminen olisi:

    " Aaa, uusi asiakas, mitenköhän voisin auttaa häntä "

    Tulisi ehkäpä paremmin kauppaakin..
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  26. #26
    Johan Juha Watt Vainion laulussakin sanotaan kyläkauppiaasta, että "hän tunsi ihmisen piilotajunnan". Ammattitaitoinen myyjä on todellinen arjen psykologi, jolle vaisto sanoo milloin otetaan kontaktia ja milloin annetaan löysää. Huippumyyjä se, joka tämän taidon hyvin osaa ja asiakkaalle jää palvelusta hyvä mieli.
  27. #27
    Itse asiakaspalvelijana olen ymmärtänyt myyjän toimenkuvan siten, että sisäänkävelevä ihminen on se minun palkanmaksaja. Ja jos asiakas vaivautuu paikalle vähintä mitä hänelle tehdään on tervehtiminen, varsinkin jos on toisen asiakkaan kanssa juuri sillä hetkellä tekemisissä. Ja kun mahdollisuus tulee, niin käydään kysymässä kuinka voin palvella? Tällälailla saadaan homma hienosti hoidettua kotiin.

    En minä mene jonnekin kilometrien päähän fiilistelemään jotain hanskoja tai kypärää... ostamaan minä menen ja jos palvelu ei pelaa niin piruillessanikin vaihdan liikettä...

    Kuvan ukot pelotti mua ainakin 28 vuotta sitten... mieluummin hain korpilahdelta pappatunturin varaosia, kun en ollut aito motoristi ja mulla saattoi olla jopa jotain kysyttävää...
    Tr R3 --Member of robber family--
  28. #28
    Lainaa (Papa Robber @ Touko. 23 2009,22:41) kirjoitti
    Kuvan ukot pelotti mua ainakin 28 vuotta sitten... mieluummin hain korpilahdelta pappatunturin varaosia, kun en ollut aito motoristi ja mulla saattoi olla jopa jotain kysyttävää...
    Silloin välttämäti monikaan myyjä ei vielä "tiennyt" olevansa palveluammatissa, nykyään sen tietää myyjät jo oikein hyvin mistä se raha tulee.......
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  29. #29
    Niin onhan tuo parta jo harmaantunut noista ajoista. Enkä siellä ole käynyt varmaan 15 vuoteen. Nyt kun tuli pärrä taloon ja tarvitsin kypärää ja sensemmosta vaatetta niin kävin tuossa lähimmässä mopomyymälässä jonka nimeä en koskaan muista bike-alkuinen kuitenkin.. Hanna palveli mua joka kerta ja palvelu oli erinomaista.

    siis sehän on Bikeforum!!



    Tr R3 --Member of robber family--
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Papa Robber @ Touko. 26 2009,19:06) kirjoitti
    Nyt kun tuli pärrä taloon ja tarvitsin kypärää ja sensemmosta vaatetta niin kävin tuossa lähimmässä mopomyymälässä jonka nimeä en koskaan muista bike-alkuinen kuitenkin..
    Olisit vaan käynyt kuvalla: jos sopivan kokoista ei olisi löytynyt, olisit saanut kuulla legendaarisen kommentin "muoviämpäreitä myydään Orolla"..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen