Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 179:sta
  1. #31
    Kuva ja forum käyty tänään ja ilma takkia jäin...

    Nahkoja ei ole tarjolla kuin jotain 70´s mallia ja loput jotain lastenkokoja.
  2. #32
    Ajauduin vahingossa tänään kuvalle.. Vesisade väsytti pojan pyöräillessa ja hakureitti menikin Kuvan ohi. Ajatus iski salamana kirkkaalta taivaalta ja taunuksen renkaat veivät pihaan. Keräsin itseni ja menin sisälle..

    Siellähän oli hyvä meininki. Bootseja etsiskelin ja myyjä tuli sopivasti auttamaan ja tiesi asiansa... ulos kuvalta parisataa köyhempänä mutta pärräbootsit rikkaampana.

    Ei ollu mitään valittamista varsinkin kun sieltä löytyi molemmat kengät. Keskustan kenkäkaupassa olisi tullu kaupat jo viime viikolla, mutta ei löytynyt kuin yksi sopivan kokoinen kenkä, mä kuitenkin mielellään pidän saappaita molemmissa jaloissa..
    Tr R3 --Member of robber family--
  3. #33
    Lainaa (V-boost @ Touko. 12 2009,22:16) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 29 2009,22:52) kirjoitti
    Huomenna nähää onko hyvää palvelua vai ei. Meni kumi kankaille tossa ja niitten pitäs huomenna se vaihtaa, soitan aamulla. Josseivat vaihda nii antaa olla koko putiikin sit... *
    Miten kävi?
    Saitko?
    Jep, sanoivat et kiikuta tänne nii jossai välis heitetää uus kumi alle, hyvä homma Kelpo liike, paras varmaankin jkl:ssä. Bike alkusee liikeesee en enää astu, ammattitaito on kaukana siellä paikassa....
    --GsxR:iä--
  4. #34
    Eipäs ole toviin tullutkaan seurattua tätä ketjua...

    TeroT:lle vastatakseni: kyllä on yritetty pyytää, vastauksena selän kääntö ja pikainen katoaminen takahuoneeseen. 4 kertaa 10 vuoden aikana yrittänyt ja aina sama vastaus... ilmeisesti "Terve. Oisin kyselly vähän tästä pyörästä" on jotenkin myyjiä loukkaava aloitus?

    Mutta mitä oheistavaraan (varusteisiin yms.) tulee, niin silläpuolella näyttäisi saavan ihan hienosti palvelua (vaikka en ollut edes ostamassa mitään, vain katsomassa uteliaisuuttani) ja jopa tuli vinkkiä ja neuvoa tavaroista senkin jälkeen kun sanoin etten ole tällä kertaa ostamassa Pisteet siis tästä.

    En sitten tiedä liekkö tämä uusi innostus uuden omistajan tuotoksia...
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
  5. #35
    Kiitokset Kuva MP: lle koeajokaluston luovuttamisesta GS-meetingin 2009 osallistujien käyttöön.Homma pelasi kuin luomisen työ
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  6. #36
    Jyväskylässä kannattaa asioida myös Bike-Forumissa, siellä ainakin on ollut palvelu ja asiakkaan huomioiminen kohdallaan. Itsekkin muutaman kerran Kuvalla käyneenä sain tuntuman etten kuulunut heidän tuloluokkaansa, haiskahti hieman ylimielisyydeltä, mutta se on vain henk.koht havainto. Minulle asia kyllä on se ja sama, on noita kioskeja suomi pullollaan ja jokaiselle varmasti löytyy se omansa niin palvelun kuin tarjonnan saralta.
  7. #37
    Gessu vaihtui uudempaan Kuvalla tuossa viikon alkupuolella.Homma toimi todella hyvin joka suhteessa.Plussana vielä,ettei tavitse toiselle puolelle Suomea lähteä kaupantekoon.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  8. #38
    Kävin sovittamassa richan nahkapöksyjä bike-forumilla ei ollu sopivia joten arvioitiin koko ja ne tuli mulle postiissa himaan!oli edelleen liian isot!no soitin ja sanoin asian niin sano et tuu tänne niin katsotaan!kävin siellä niin heti tyrkytti rahoja takas tai sit jotain tavaraa!tilattiin sit eri malli(richa viper)ku ei edellisiä löytyny sopivana!kai mä sit oon niin pieni(179cm ja 73kg)mun richan takki on 52 ja ne housut jotka oli liian isot oli 50 eli 48 seuraavaks!niin joo eli palvelu oli asiallista ja vielä vastakkaisen sukupuolen kanssa
    YZF1000R
  9. #39
    Lainaa (Mutkaetana @ Heinä. 02 2009,10:41) kirjoitti
    Jyväskylässä kannattaa asioida myös Bike-Forumissa, siellä ainakin on ollut palvelu ja asiakkaan huomioiminen kohdallaan. Itsekkin muutaman kerran Kuvalla käyneenä sain tuntuman etten kuulunut heidän tuloluokkaansa, haiskahti hieman ylimielisyydeltä, mutta se on vain henk.koht havainto. Minulle asia kyllä on se ja sama, on noita kioskeja suomi pullollaan ja jokaiselle varmasti löytyy se omansa niin palvelun kuin tarjonnan saralta.
    Tuonne en edes jalallani astus, huonopaikka
    --GsxR:iä--
  10. #40
    Lainaa (Poko @ Heinä. 09 2009,16:51) kirjoitti
    Lainaa (Mutkaetana @ Heinä. 02 2009,10:41) kirjoitti
    Jyväskylässä kannattaa asioida myös Bike-Forumissa, siellä ainakin on ollut palvelu ja asiakkaan huomioiminen kohdallaan. Itsekkin muutaman kerran Kuvalla käyneenä sain tuntuman etten kuulunut heidän tuloluokkaansa, haiskahti hieman ylimielisyydeltä, mutta se on vain henk.koht havainto. Minulle asia kyllä on se ja sama, on noita kioskeja suomi pullollaan ja jokaiselle varmasti löytyy se omansa niin palvelun kuin tarjonnan saralta.
    Tuonne en edes jalallani astus, huonopaikka
    Poko se jaksaa jankuttaa miten Bike Forum on "huonopaikka", laita nyt välillä jotain perustelujakin.

    Muista merkeistä en osaa sanoa mitään, mutta Hondan omistajana sain ainakin JKLssä asuessani kirkkaasti parasta palvelua nimen omaan Bike Forumissa. Puhelimitsekin konsultoitiin tarvittaessa. Oma ajokki oli silloin VFR ja entistettiinhän siinä sivussa yhtä Tuuttiakin.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  11. #41
    Alkukankeudet,eli edellisen omistajan työnjäljen korjaukset, tuon Adventuren kanssa hoituivat hyvin ko.putiikissa. .Siitä kiitokset.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  12. #42
    Pelkästään positiivista sanottavaa on tästä liiteristä.

    Nytkin hajosi akku kesken Levin-reissua ja koska kyseessä oli takuunalainen tuote, eli olin keväällä ostanut uuden akun, niin soitin kuvalle. Sieltä laittoivat heti matkahuoltoon uuden akun ja sain asian kuntoon kesken reissua. Toimitus 0 euroa!!!!

    Erityiskiitokset Mr. "Himura"-Halttuselle!

    nimimerkki "ässä hihassa ja haarojen välissä"
    Mika Lindeqvist
  13. #43
    Nyt täytyy antaa ruusuja, vaikka olen ko. liikettä moittinut palvelun totaallisesta puuttumisesta jo useamman vuoden.
    Eilen kävin kyselemässä parista pyörästä, tänään sitten meni viimesetki köyhän eurot kahvin säestämänä, ja sain vastineeksi (kahvin lisäksi) kulkineen
    Nyt oli palvelu ihan kiitettävällä tasolla, ja homma hoitui hintaneuvotteluja myöden leppoisasti.
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
  14. #44
    Jälleen iso + Kuvalle.

    Torstaina kotiinpäin lähtiessä K1200RS lämpömittari alkoi reagoida kaasuun. Soitin Kuvalle torstai-iltana juuri sulkemisen aikaan. He hakivat pakulla pyörän sinne perjantaina.

    Tänään tuli soitto 14 tienoilla, että kunnossa on (vika oli vain lämpötila-anturin liittimen hapettuminen ja löystyminen tms).

    Siis tässä se plussa palvelusta sekä erityisesti nopeasta reagoinnista vaikka varmasti on pahin ruuhka-aika käynnissä.
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  15. #45
    Asiallista palvelua olen aina saanut tällä satunnaisella 25 vuoden asiakas kokemuksella, kun tulee mp:t ja tarvikkeet osteltua vähän satunnaisesti milloin mistäkin. Hyviä ohjeita sieltä olen saanut aina kysyttäessä. Palveluakin pelittää, vallitsevan jono järjestyksen ja kiireen mukaan, varsinkin sitä pyytäessä.
    Ei liian tyrkkyä +.
    Hinnoittelu on juuri sillä tasolla kuten kaikissa muissakin vastaavissa harraste ajoneuvojen kaupoissa.
    Ei mitään moitteita ja aina on hommat toiminut ja suunnitellut kaupat syntynyt.
    Murjaanien kuningas!
  16. #46
    Mitään hyvää ei ole putiikista sanottavaa...

    pari vuotta sitten menin kyselemään uutta kypärää arai oli kiikarissa joten kuvalle mars..
    Noh vähän aikaa pottia pällistelin ja kattelin missä olis oikea kokoa ja sieltähän se myyjä jo kännykässä puhuen tuli minun pakeille.
    Minä sitten kyselemään "tyhmiä" ja kauppaa tekemään. siinä kokeilun lomassa katselin useita vaihto ehtoa ja oliko chaser paras mun kupoliin sopiva. Sitten hintaa kysymään.
    Pyynti oli jossain 400€ nurkilla et mitäs tämä maksaa?
    Myyjän eka kommentti, OLETKO OSTANUT MITÄÄN ISOMPAA TÄÄLTÄ?
    Mitä v..ttua kysyin pitää täällä olla joku vip asiakas et saa alennusta tai voi edes yrittää tinkiä, eikö se kuulu yleiseen kaupan tekoon...?
    Myyjä tähän jos sulla ei ole rahaa niin ei tarvii ostaa.

    No siltä istumalta "kävelin" Bike Forumiin ja ostin samanlaisen potan halvemmalla ja alennuksien kanssa. Oliko jopa -5% mut kumminkin periaate juttuja mulle...

    tos yks juttu miks en kun pakon edessä astu kuvalle...
  17. #47
    Lainaa (ulpuu @ Huhti. 24 2010,21:13) kirjoitti
    Mitään hyvää ei ole putiikista sanottavaa...

    Noh vähän aikaa pottia pällistelin ja kattelin missä olis oikea kokoa ja sieltähän se myyjä jo kännykässä puhuen tuli minun pakeille.
    Melkein taidan arvata kuka Kuvan myyjistä on ollut asialla.

    Noin yleensä täytyy sanoa että minusta kyllä Kuvalla tuo asiakaspalvelu on mennyt roiman harppauksen eteenpäin ja selkeästi siihen on panostettu (pakon edessä kun ei olla enää se ainut pyöräliike Jyväskylässä?)
    <br />
  18. #48
    Lainaa (Poko @ Heinä. 09 2009,16:51) kirjoitti
    Lainaa (Mutkaetana @ Heinä. 02 2009,10:41) kirjoitti
    Jyväskylässä kannattaa asioida myös Bike-Forumissa, siellä ainakin on ollut palvelu ja asiakkaan huomioiminen kohdallaan. Itsekkin muutaman kerran Kuvalla käyneenä sain tuntuman etten kuulunut heidän tuloluokkaansa, haiskahti hieman ylimielisyydeltä, mutta se on vain henk.koht havainto. Minulle asia kyllä on se ja sama, on noita kioskeja suomi pullollaan ja jokaiselle varmasti löytyy se omansa niin palvelun kuin tarjonnan saralta.
    Tuonne en edes jalallani astus, huonopaikka
    Hyvä ois varmaan joskus perustella noita sun kommenttejas ko. firmasta. Tunnut niin paikkaa karttavan mut perustelut on aina jääny laittamatta.. (off topic )
    Learn from your parents mistakes, use a condom!
  19. #49
    Bike forumi on huonontunu, aina alkaa *ituttamaan kun sielä käy. Jos ostaa kotareihin jotain niin se on lähinnä vain tietokoneen takana ihmettelyä ja silmien pyörittelyä ja ilman pyörämallin jankkaamista ei saa mitään.(hieman ristisiitos pyörä niin tuottaa tuolla puljussa ongelmia niin saamaristi)
    Kuvalla on vanha maine kannettavana, mutta viimeksi ulosvetäjää metästäessä sainkin sieltä hyvän palvelun saattamana semmoisen mitä tarvitsin.

    Eli taitaa tuo kylän suurin firma aina kompastua. Nyt suhteet taas muuttunu.
    Motolandiassa taas vähän huonosti valikoimaa mutta asiantuntevaa palvelua ja tarpeelliset romut saa sit vähintään tilaamalla.
  20. #50
    Vanha maine rasittaa kyllä tätä liikettä, mutta ainakin varaosatiskillä minusta on ollut ihan hyvä asioida viimeaikoina.

    Ja aiemmin olen kaksi pyörää olen tuolta ostanut, yhden uuden ja yhden käytetyn. Niissäkin homma toimi hyvin, myyjät vähän kiireisiä mutta enpä erityisempää palvelua noissa tapauksissa kaivannutkaan.
  21. #51
    Hyvää oli palvelu koko viime talven ja nyt alkukesänkin, olen asioinut varaosien merkeissä joko puhelimitse tai sähköpostitse ja on kyllä toiminut ihan 10+ arvoisesti ja osat tulleet joko sovitusti tai nopeammin kuin oli luvattu!
    Liikkeen vikahan se ei ole jos maahantuojakin tarjoaa ei oota Kasawikaan mutta silti kohtuullisen nopeasti välillä tuo luvattu 2-3 viikkoa on mennyt, välilla jopa alle viikossa
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  22. #52
    Jep. laitellaan nyt omia kokemuksia kans, ne tosin rajoittuu pelkästään pieniin ostoksiin kun isompiin ei ole vielä ollut tarvetta.

    Kuvalta hakenut paristi tulppia ja pientä himmeliä, palvelu on ripeää, mut suhtautumisesta jäänyt vähän jäyhä mieli (enkö ostakkaan tarpeeksi kalliita osia??). Monesti tuntuu et liikkeestä tarviis ostaa uusi bemari tai muu kallis matkalehmä jotta fiilis visiteerauksen jälkeen ois hyvä. Plussaa aukiolosta ja hyvästä hyllyvalikoimasta.

    Bike foorummista myös käynyt hakemassa muutamia nippeleitä ja täytyy sanoa et hyvä kuva jäänyt. Viimeksi soittelin kytkinjousista jotka täytyi tilata stormin kautta, jouset kolahti liikkeeseen ja tekstiviesti luonnollisesti parin päivän sisällä (kyselivät ystävällisesti vielä et tarviiko postittaa kotiin asti). Pidin palvelua kaikinpuolin hyvänä eikä mitään suhtautumisongelmia ilmennyt vaikken tälläkertaa kalliimpia osia hakenutkaan..

    Kaikenkaikkiaan fiilis tämän kesän pikkuostosten perusteella todellakin on se, että kun jotain tulen tarvitsemaan käyn varmasti ensin bikefoorumilta katsomassa, mikäli sieltä ei löydä tai on kerennyt jo sulkeutua ainoa vaihtoehto taitaa olla mennä kuvalle. Pienestä se on välillä kiinni tämä "oman liikkeen löytäminen"

    p.s muistakaas et motonetti on avattu keljoon, siel näytti olevan jotain ihan oikeitakin mp-varusteita tarjolla. mm richa ja muita "laatumerkkejä" näytti olevan edustettuna.



  23. #53
    Annoin kertoa itselleni monesta suusta ,että sinne sitä ei kannata pyörää viedä , ne mitään osaa ja palvelukin on perseestä jne jne.
    Noh, sattuneesta syystä kuskasin intikkani sinne penkkiin ja säätöihin , ja eihän se mennytkään laakista kuntoon. Mutta kun otin yhteyden toveriin , joka sitä rassasi , niin eikä , mitä uusi aika ja homma hoidettiin. Ts. ei mitään valittamista ammattitaidosta eikä palvelusta.
    Tässä kun on ollut juttua noin yleensäkin palvelusta , niin oma tyylini , jos tarvin palvelua , on kävellä kaverin luo ja esittää asiani.Jos en ole ostamassa , vaan renkaiden potkintareissulla niin en edes odota mitään , enkä keneltäkään.Jos en saa kysymällä palvelua , nostan kytkintä.Aamen. Mutta jos haluatte todella huonoa palvelua , niin menkää Jyväskylän AT eli VW liikkeen varaosapuolelle... Ette pääse edes juttusille myyjän kans ellei se ole tuttunne....
    ibaf 2415
  24. #54
    Täytyy sanoa että ensimmäisen positiivisen kokemuksen sain minäkin Kuvan puodista tuossa parisen viikkoa takaperin. Lisähuomautuksena: asuin 2000-luvun alussa kuutisen vuotta siinä Sowetossa, eikun Kuokkalassa, joten kyllä tässä kioskissa on tullut silloin tällöin käännyttyä aiemminkin. Joskus on jopa omaakin pyörää huollatettu, eikä ole vahvasti mennyt.

    Nyt oli asia sellainen että olin Kuopiosta menossa käymään Jyväkylässä, ja hakusessa oli sellainen pikkunippeli kuin Arain uusi itsestääntummentuva MacGyver-pinlock-kalvo. Kuopiosta näitä ei saanut, joten laitoinpa Kuvalle postia että mikä on hinta ja onko hyllyssä.

    Simo Kuva vastaili pikaisesti että pari on hyllyssä ja kysyntä on kova, joten jemmataanko pitkämatkalaiselle yksi kappale hyllyyn ja nouki se sitten pois kun täälläpäin olet. Ja näin toimittiin. Ja tarkennuksena vielä, että toista viikkoa oli yhteydenoton ja noutamisen välillä.

    Arvostan.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  25. #55
    Lainaa (l-p @ Touko. 29 2010,22:22) kirjoitti
    Annoin kertoa itselleni monesta suusta ,että sinne sitä ei kannata pyörää viedä , ne mitään osaa ja palvelukin on perseestä jne jne.
    Noh, sattuneesta syystä kuskasin intikkani sinne penkkiin ja säätöihin , ja eihän se mennytkään laakista kuntoon. Mutta kun otin yhteyden toveriin , joka sitä rassasi , niin eikä , mitä uusi aika ja homma hoidettiin. Ts. ei mitään valittamista ammattitaidosta eikä palvelusta.
    Tässä kun on ollut juttua noin yleensäkin palvelusta , niin oma tyylini , jos tarvin palvelua , on kävellä kaverin luo ja esittää asiani.Jos en ole ostamassa , vaan renkaiden potkintareissulla niin en edes odota mitään , enkä keneltäkään.Jos en saa kysymällä palvelua , nostan kytkintä.Aamen. Mutta jos haluatte todella huonoa palvelua , niin menkää Jyväskylän AT eli VW liikkeen varaosapuolelle... Ette pääse edes juttusille myyjän kans ellei se ole tuttunne....
    Ei sieltä pysty edes a***a ostamaan! Aikanaan olisin Golfin ostanut mutta myyjä ei suostunut sitä Perholta pyytämään. Oli siis myyntitilissä siellä ja olisi pitänyt alentua soittamaan sinne ja pyytää lähettämään Jkl:ään. Itse senkin otin selvää että sieltä sellainen olisi löytynyt.

    Kuvan palvelu on kyllä nostanut tasoaan huomattavasti tässä 2000 luvulla. Johtuuko kenties sukupolvenvaihdoksesta vai kilpailutilanteesta?
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  26. #56
    Kumma juttu.. eilen sain hemmetin hyvää palvelua Kuvalta, roiman alennuksen kypärästä ja hyviä neuvoja pyörän huoltoon. Tuli oikein hyvä mieli, ei yhtään harmita, että saman potan olisi saanut netin kautta 50 e halvemmalla jostain Keski-Euroopasta.

    Tänä aamuna taas ratkoivat kaksikin Volkkariongelmaa Autotarvikkeen varaosatiskillä, vaikka heti alkuun ilmeni, etten ole aikeissa käyttää heidän korjaamoaan.
    Mopotta.
  27. #57
    Minä en kuvalle mene, jos ei pakko ole... Eräs nimeltä mainitsematon "myyjä" ehdotti, että ajelisin kumisaappaissa, ku on muka niin hankalan kokoinen jalka. Ei kannata kuulemma edes yrittää kokeilla yksiäkään buutseja jalkaan, ku saattaavat jäädä nilkan kohdalta jumiin. Yritin siis etsiä buutseja tai bikereita mun siroon 39:n jalkaan * Ja samainen herra olis myynyt mulle mieluusti just nyt ja heti kaksi kokoa liian suuret nahkahousut Kyllä ne kuulemma muotoutuvat oikean kokoisiksi käytössä (ehkä niin voisi käydä, jos asioisin vaikka mäkkärissä joka päivä pariin otteeseen!)

    Kyseisen myyjän ansiosta siirryin ostoksille toiseen lähistöllä sijaitsevaan liikkeeseen, eikä siellä ollut mitään ongelmaa tilata sopivan kokoisia kenkiä...
  28. #58
    On pakko kehua kyseistä firmaa. Viime syksynä vaihdoin edellisen pyöräni nykyiseen Kuvalla ja olipa asiallinen meininki kaiken suhteen. Vaihtopyörän takuukin toimi toivomallani tavalla.
    FXDF -08
  29. #59
    Lainaa (K1mble @ Touko. 30 2010,00:05) kirjoitti
    Lainaa (l-p @ Touko. 29 2010,22:22) kirjoitti
    Annoin kertoa itselleni monesta suusta ,että sinne sitä ei kannata pyörää viedä , ne mitään osaa ja palvelukin on perseestä jne jne.
    Noh, sattuneesta syystä kuskasin intikkani sinne penkkiin ja säätöihin , ja eihän se mennytkään laakista kuntoon. Mutta kun otin yhteyden toveriin , joka sitä rassasi , niin eikä , mitä uusi aika ja homma hoidettiin. Ts. ei mitään valittamista ammattitaidosta eikä palvelusta.
    Tässä kun on ollut juttua noin yleensäkin palvelusta , niin oma tyylini , jos tarvin palvelua , on kävellä kaverin luo ja esittää asiani.Jos en ole ostamassa , vaan renkaiden potkintareissulla niin en edes odota mitään , enkä keneltäkään.Jos en saa kysymällä palvelua , nostan kytkintä.Aamen. Mutta jos haluatte todella huonoa palvelua , niin menkää Jyväskylän AT eli VW liikkeen varaosapuolelle... Ette pääse edes juttusille myyjän kans ellei se ole tuttunne....
    Ei sieltä pysty edes a***a ostamaan! Aikanaan olisin Golfin ostanut mutta myyjä ei suostunut sitä Perholta pyytämään. Oli siis myyntitilissä siellä ja olisi pitänyt alentua soittamaan sinne ja pyytää lähettämään Jkl:ään. Itse senkin otin selvää että sieltä sellainen olisi löytynyt.

    Kuvan palvelu on kyllä nostanut tasoaan huomattavasti tässä 2000 luvulla. Johtuuko kenties sukupolvenvaihdoksesta vai kilpailutilanteesta?
    Usein sopiva kilpailutilanne korjaa vääristyneen hinnoittelun ja parantaa asiakaspalvelua.

    Itse olen saanut Kuvalta asiallista palvelua, ihan jokaiselta myyjältä viimeiset 25 vuotta.

    Mopo-iässä, joskus reilusti vielä 80-lukua elettäessä siellä tapionkadulla joskus saattoi silloin tällöin ehkä olla jotain pientä. Mutta, ne on menneitä aikoja.

    Myyjällä oli ehkä niinä päivinä herännyt väärällä jalalla ja takana kiireisiä työpäiviä, tms...?
    Murjaanien kuningas!
  30.  
  31. #60
    Tarvikkeita ja kypäriä on osteltu, oikein hyvin on palvelu toiminut. Ja ostetaan vastakin.

    Sen sijaan parin edellisen pyörän ostossa oli vähän vaikeuksia. Olin ostamassa supermotoa tai vastaavaa (käteisellä, ei vaihtaria), mutta kevään bemut oli kuulemma jo myyty. Yritin kysyä DR-Suzukista että paljonkohan se mahtaa painaa kun sellainen näkyi lattialla olevan. Myyjä ei ilmeisesti tiennyt ja koki varmaan kysymyksen epäasialliseksi koska poistui tiskinsä taakse myymään jotakin nippeleitä. H-moilasena jäin siihen lattialle ja kun totesin että tämä oli tässä niin poistuin, soitin Veskulle Jämsään ja pyörä tuli.

    Seuraavana vuonna oli sitten Yamahan koeajot. TDM-900 sykähdytti ja parin viikon kuluttua kävin kyselemässä käteistarjousta, sanoin tosin että ei sillä nyt hirveää kiirettä ole kun yksi ajopeli on kyllä käytettävissä. Myyjä väitti että liikkeessä ollut yksilö oli ainoa mitä on saatavana ja hinta on lapussa. Hiukan epäilytti kun tavara ei maailmasta yleensä ostamalla lopu.
    Ei kuulunut tarjousta moneen viikkoon, soitin taas Veskulle ja viesti oli että minkä värisen haluat? Hinnasta sovittiin ja kaupat tuli taas.

    Mutta tuota pyytämääni tarjousta ei ole tullut vieläkään. Viime vuosina on kyllä alkanut epäilyttää että se on mahdollisesti päässyt unohtumaan. Ymmärrän kyllä että vaihtopyörää tarjotessa sitä vähän katsotaan kuin halpaa makkaraa mutta kumma ettei selvä seteliraha kelpaa.

    Sittemmin ei ole ollut tarjolla kiinnostavia pyörävaihtoehtoja, mutta yritän kyllä uudelleen jos ja kun tilanne tulee eteen, tarvikepuolella homma on pelannut hyvin.



    SF 1098S
    MTS V4S Sport
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen