Sivu: 3 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 737:sta
  1. #61
    Lainaa (Joonakah @ Helmi. 27 2011,10:22) kirjoitti
    Noniin, ajattelinpa olla esimerkillinen ja kyselen tässä valmiiks alotetussa ketjussa, kun kerran on jo olemassa.
    Eli, ensimmäinen iso pyörä tallissa; 2001/33tkm R6 Ja ku en ihan vaan tätä tullu teille kertomaan nii jotai vian poikastakin täytyy löytyä.
    Eli pyörän käynnistyminen on ongelmana. Kylmänä hörähtää kuin palmun alta, mutta kunhan kone vähänkään lämpenee niin käynnistyminen on kovan vingutuksen takana. Yleensä en raaski edes vinguttaa vaan annan suosiolla vähän kaasua jolloin käynnistyy ilman mitään ongelmia. Pyörä on micronin sliparilla, ei tietoa onko säädetty putkelle. Pyörällä en ole myöskään ajanut itse, kun talvella ostin.

    Venttiiliensäätöä ja kaasareiden synkkausta vailla?
    Anyone?

    Ja niin. Tiedän kyllä että YRC ois mainio paikka kysyä, mutta kun tuntuu olevan niin vaikeaa tuo tunnusten vahvistaminen. Toista kertaa jo yritän, ehkäpä tällä kertaa. *

    EDIT; Niin ja jos jollakin on kokemusta venttiiliensäätöjen hinnoista, niin isommalla kuin pienemmälläkin pajalla niin mielelläni kuulisin hintoja. Eli siis pelkkä venttiiliensäädön hinta. Joo ja tiedän että riippuu aivan siitä että onko säätötarvetta. Mutta oisko heittää jotain hintahaarukkaa jollain?
    Itselläni oli täysin sama ongelma viimevuonna tuon käynnistelyn kanssa. Homma korjaantui venttiilien säädöllä ammattilaisen tekemänä tietenkin käsi kun itse olen.

    Teetätin työn Star Servicessä, sijaitsee KehäIII tikkurilan liittymän kohdilla ja muistaakseni veloittivat tuosta säädöstä jotain 70 - 90e. en ihan tarkkaan muista kun omistan tämmöisen lahon pään

    Tottakai kaikki on halvempaa, mitä vähemmän purkutöitä ukon joutuvat tekemään. Itse ajoin pyörän halliin ja ajoin myös pois, eli mitään en ollut purkanut pois tieltä
    Six feet under makes all men equal
  2. #62
    Nyt alko R6 temppuileen.. lämpimänä kun ajaa niin tasakaasulla alkaa pätkimään, meinaa hyytyä ja bensa haisee. Tyhjäkäynti katoaa kans. Mitattiin eilen tuo TPS anturi niin sen pitäis olla kunnossa. Ei viittis uutta alkaa tilaan ku maksaa 208e uus Motormanilla.

    Yritän vielä puhdistaa sitä jos se siitä elpyis. Tuleeko jollain jotaki muita ehotuksia mieleen?
  3. #63
    Luultavasti tyhmä kysymys tämä, mutta kysytään silti =D

    Onko normaalia että pyörä "pyrkii" eteenpäin kun käynnistän sen kytkin pohjassa? Normaalisti olen startannut aina vapaalla, tänään kuitenkin olin lähdössä liikkeelle kytkin alas runtattuna ja 1 silmässä. Vähän säväytti kun pyörä hyppäsi vähän eteenpäin, katu todella kapea ja auto tuli juuri ohi, hyvä etten ollut keulan koristeena...

    Pyöränä siis R6R, vm 2007 ja ensimmäinen fillari itselläni, kaikki 9 päivää vanha =)
    Ride : Yamaha R6R, Red/White, 2006
  4. #64
    Lainaa (viimii @ Touko. 06 2011,15:09) kirjoitti
    Luultavasti tyhmä kysymys tämä, mutta kysytään silti =D

    Onko normaalia että pyörä "pyrkii" eteenpäin kun käynnistän sen kytkin pohjassa? Normaalisti olen startannut aina vapaalla, tänään kuitenkin olin lähdössä liikkeelle kytkin alas runtattuna ja 1 silmässä. Vähän säväytti kun pyörä hyppäsi vähän eteenpäin, katu todella kapea ja auto tuli juuri ohi, hyvä etten ollut keulan koristeena... *

    Pyöränä siis R6R, vm 2007 ja ensimmäinen fillari itselläni, kaikki 9 päivää vanha =)
    jos se vain vähän nytkäytti ja näpeissä pysyi niin eiköhän tuo liene normaalia;-) voit tietty tarkistaa vaijerin säädöt mutta veikkaanpa et kaikki sielläkn ok. Mp kytkinten ominaisuus tuo pieni kantaminen
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
  5. #65
    Lainaa (fiuri @ Touko. 06 2011,17:22) kirjoitti
    Lainaa (viimii @ Touko. 06 2011,15:09) kirjoitti
    Luultavasti tyhmä kysymys tämä, mutta kysytään silti =D

    Onko normaalia että pyörä "pyrkii" eteenpäin kun käynnistän sen kytkin pohjassa? Normaalisti olen startannut aina vapaalla, tänään kuitenkin olin lähdössä liikkeelle kytkin alas runtattuna ja 1 silmässä. Vähän säväytti kun pyörä hyppäsi vähän eteenpäin, katu todella kapea ja auto tuli juuri ohi, hyvä etten ollut keulan koristeena... *

    Pyöränä siis R6R, vm 2007 ja ensimmäinen fillari itselläni, kaikki 9 päivää vanha =)
    jos se vain vähän nytkäytti ja näpeissä pysyi niin eiköhän tuo liene normaalia;-) voit tietty tarkistaa vaijerin säädöt mutta veikkaanpa et kaikki sielläkn ok. Mp kytkinten ominaisuus tuo pieni kantaminen
    Lämpimänä ei hyöki samalla tavalla, joten kai se sit normaalia on =)
    Tuo kytkin on vähän "löysä", eli saa vetää aika loppuun saakka. Ilmeisesti sitä voi kuitenkin kiristää (mitä huoltomanuaalista luin).

    Toinen tyhmä kysymys, äänistä... * *(varmaan se kysytyin aloittelijan kyssäri)
    Onko ihan normaalia että kone "naksuttaa" kun se on lämmin? Ei mitään kovaa naksutusta mut sellainen että se erottuu. Oon ymmärtänyt vain että kawasakit säksättää *
    Toinen minkä olen huomannut niin ykkösellä kiihdyttäessä kone vähän "rohisee"... Mutta ilmeisesti sekin on ihan normaalia? Millään muulla vaihteella ei tee sitä.

    Kiitos ja anteeksi tyhmät kysymykset, sain pyörän käsittämättömän halvalla niin jäänyt vähän päähän pyörimään että tuliko ostettua sika säkissä.
    Ride : Yamaha R6R, Red/White, 2006
  6. #66
    Lainaa (viimii @ Touko. 06 2011,18:19) kirjoitti
    Lainaa (fiuri @ Touko. 06 2011,17:22) kirjoitti
    Lainaa (viimii @ Touko. 06 2011,15:09) kirjoitti
    Luultavasti tyhmä kysymys tämä, mutta kysytään silti =D

    Onko normaalia että pyörä "pyrkii" eteenpäin kun käynnistän sen kytkin pohjassa? Normaalisti olen startannut aina vapaalla, tänään kuitenkin olin lähdössä liikkeelle kytkin alas runtattuna ja 1 silmässä. Vähän säväytti kun pyörä hyppäsi vähän eteenpäin, katu todella kapea ja auto tuli juuri ohi, hyvä etten ollut keulan koristeena... *

    Pyöränä siis R6R, vm 2007 ja ensimmäinen fillari itselläni, kaikki 9 päivää vanha =)
    jos se vain vähän nytkäytti ja näpeissä pysyi niin eiköhän tuo liene normaalia;-) voit tietty tarkistaa vaijerin säädöt mutta veikkaanpa et kaikki sielläkn ok. Mp kytkinten ominaisuus tuo pieni kantaminen
    Lämpimänä ei hyöki samalla tavalla, joten kai se sit normaalia on =)
    Tuo kytkin on vähän "löysä", eli saa vetää aika loppuun saakka. Ilmeisesti sitä voi kuitenkin kiristää (mitä huoltomanuaalista luin).

    Toinen tyhmä kysymys, äänistä... * *(varmaan se kysytyin aloittelijan kyssäri)
    Onko ihan normaalia että kone "naksuttaa" kun se on lämmin? Ei mitään kovaa naksutusta mut sellainen että se erottuu. Oon ymmärtänyt vain että kawasakit säksättää *
    Toinen minkä olen huomannut niin ykkösellä kiihdyttäessä kone vähän "rohisee"... Mutta ilmeisesti sekin on ihan normaalia? Millään muulla vaihteella ei tee sitä.

    Kiitos ja anteeksi tyhmät kysymykset, sain pyörän käsittämättömän halvalla niin jäänyt vähän päähän pyörimään että tuliko ostettua sika säkissä.
    jos äänet kovasti huolestuttaa niin käytä pyörää osaavassa(!) huollossa niin voivat kokeilla ja kuulostella
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
  7. #67
    Lainaa (viimii @ Touko. 06 2011,18:19) kirjoitti
    Lainaa (fiuri @ Touko. 06 2011,17:22) kirjoitti
    Lainaa (viimii @ Touko. 06 2011,15:09) kirjoitti
    Luultavasti tyhmä kysymys tämä, mutta kysytään silti =D

    Onko normaalia että pyörä "pyrkii" eteenpäin kun käynnistän sen kytkin pohjassa? Normaalisti olen startannut aina vapaalla, tänään kuitenkin olin lähdössä liikkeelle kytkin alas runtattuna ja 1 silmässä. Vähän säväytti kun pyörä hyppäsi vähän eteenpäin, katu todella kapea ja auto tuli juuri ohi, hyvä etten ollut keulan koristeena... *

    Pyöränä siis R6R, vm 2007 ja ensimmäinen fillari itselläni, kaikki 9 päivää vanha =)
    jos se vain vähän nytkäytti ja näpeissä pysyi niin eiköhän tuo liene normaalia;-) voit tietty tarkistaa vaijerin säädöt mutta veikkaanpa et kaikki sielläkn ok. Mp kytkinten ominaisuus tuo pieni kantaminen
    Lämpimänä ei hyöki samalla tavalla, joten kai se sit normaalia on =)
    Tuo kytkin on vähän "löysä", eli saa vetää aika loppuun saakka. Ilmeisesti sitä voi kuitenkin kiristää (mitä huoltomanuaalista luin).

    Toinen tyhmä kysymys, äänistä... * *(varmaan se kysytyin aloittelijan kyssäri)
    Onko ihan normaalia että kone "naksuttaa" kun se on lämmin? Ei mitään kovaa naksutusta mut sellainen että se erottuu. Oon ymmärtänyt vain että kawasakit säksättää *
    Toinen minkä olen huomannut niin ykkösellä kiihdyttäessä kone vähän "rohisee"... Mutta ilmeisesti sekin on ihan normaalia? Millään muulla vaihteella ei tee sitä.

    Kiitos ja anteeksi tyhmät kysymykset, sain pyörän käsittämättömän halvalla niin jäänyt vähän päähän pyörimään että tuliko ostettua sika säkissä.
    Itselläni ainakin hieman "hyppää" eteenpäin kun lyö vapaalta 1. vaihteelle. Täysin normaalia kun rattaat pyörähtää kohdalleen.

    Ja kytkintä saa säädettyä, siinä kytkinkahvan juuressa on samanlainen pyöreä hammastettu ympyrän muotoinen säädin (sama kuin jarrukahvan juuressa) Siitä saa kytkinKAHVAN liikettä säädettyä, jos taasen itse kytkinvaijeri on löysä niin suosittelen ottamaan manuskan käteen, ei vaadi mitään tutkintoa, itsekin kun sen olen tehnyt (vm 2000 R6)

    Naksutusta pitää omanikin vähän väliä, en sen suuremmin ole stressannut kun ei ole mitää kovaa meteliä, kylmällä bensapumppu ilmeisesti ilmoittaa elonmerkkejä ja kuumalla taasen fleksin moottori tms. Voihan sitä korvalla paikantaa äänen lähdettä ja ihmetellä sitten tarkemmin.

    Rohinasta; Onhan ketjut rasvassa ja rattaat kunnossa ? Itselläni meinaan piti pientä rohinaa minkä kuuli vain hitaassa ajossa, ja kas, ketjut sen verta kuivan (hups ) että rasvaamalla hävisi soundit kokonaan. Voi olla tietenkin myös pientä öljyvajetta, mistä sitä tietää
    Six feet under makes all men equal
  8. #68
    Lainaa (Jaska 83 @ Touko. 05 2011,12:55) kirjoitti
    Nyt alko R6 temppuileen.. lämpimänä kun ajaa niin tasakaasulla alkaa pätkimään, meinaa hyytyä ja bensa haisee. Tyhjäkäynti katoaa kans. Mitattiin eilen tuo TPS anturi niin sen pitäis olla kunnossa. Ei viittis uutta alkaa tilaan ku maksaa 208e uus Motormanilla.

    Yritän vielä puhdistaa sitä jos se siitä elpyis. Tuleeko jollain jotaki muita ehotuksia mieleen?
    Ei oikeen tuu kuin nää perussetit, bensaletkun suuttimet/tulpat ?

    Bensasta ei ainakaan ole pulaa jos kerta nenään haisee, mutta ilmeisesti saa liikaa bensaa ja näin ollen kastelee tulpat

    Katsoisin ehkäpä tankilta moottoriin menevät bensaletkut, ettei vuotoja etc, sekä suuttimet.

    Eihän ryyppy jää päälle ? Voisi selittää tuon liian bensan saamisen
    Six feet under makes all men equal
  9. #69
    Ölpät tsekattu, oli aika tarkalleen puolessa välissä. Pitää käydä näyttämässä Yamaha centterissä niin saa mielenrauhan noilta ääniltä =)

    Edit : tosin voisin ne jokatapauksessa vaihtaa vaikkakin entinen omistaja sanoi vaihtaneensa keväällä kun otti kikottimen käyttöön. Eiks näitä yleensä 5tkm välein kannata vaihtaa? Mitä öljyjä suosittelette? R6R vm. 2007 kyseessä siis.



    Ride : Yamaha R6R, Red/White, 2006
  10. #70
    Mjuu, öljyjä ei voi liian usein vaihtaa, itse vaihdan juurikin siinä ~2000km paikkeilla, öljyä en kyllä muista mitä litkua se oli
    Six feet under makes all men equal
  11. #71
    Lainaa (Wireless @ Touko. 08 2011,19:02) kirjoitti
    Lainaa (Jaska 83 @ Touko. 05 2011,12:55) kirjoitti
    Nyt alko R6 temppuileen.. lämpimänä kun ajaa niin tasakaasulla alkaa pätkimään, meinaa hyytyä ja bensa haisee. Tyhjäkäynti katoaa kans. Mitattiin eilen tuo TPS anturi niin sen pitäis olla kunnossa. Ei viittis uutta alkaa tilaan ku maksaa 208e uus Motormanilla.

    Yritän vielä puhdistaa sitä jos se siitä elpyis. Tuleeko jollain jotaki muita ehotuksia mieleen?
    Ei oikeen tuu kuin nää perussetit, bensaletkun suuttimet/tulpat ?

    Bensasta ei ainakaan ole pulaa jos kerta nenään haisee, mutta ilmeisesti saa liikaa bensaa ja näin ollen kastelee tulpat *

    Katsoisin ehkäpä tankilta moottoriin menevät bensaletkut, ettei vuotoja etc, sekä suuttimet.

    Eihän ryyppy jää päälle ? Voisi selittää tuon liian bensan saamisen
    Vika korjaantu tps anturin puhdistuksella
  12. #72
    Aika usein yksinkertainen pikkuvika, mistä saa pulittaa miljoonia prätkäliikkeissä

    Omalla päpättimellä alkaa kanssa olemaan vaikeuksia käynnistyksen kanssa, täytyy uusia akku ja tarkistaa sytkät kunhan vain kerkiää tässä töiden lomassa
    Six feet under makes all men equal
  13. #73
    Lainaa (viimii @ Touko. 08 2011,20:01) kirjoitti
    Ölpät tsekattu, oli aika tarkalleen puolessa välissä. Pitää käydä näyttämässä Yamaha centterissä niin saa mielenrauhan noilta ääniltä =)

    Edit : tosin voisin ne jokatapauksessa vaihtaa vaikkakin entinen omistaja sanoi vaihtaneensa keväällä kun otti kikottimen käyttöön. Eiks näitä yleensä 5tkm välein kannata vaihtaa? Mitä öljyjä suosittelette? R6R vm. 2007 kyseessä siis.
    mittasikko öljymäärän manuskan ohjeiden mukaisesti (pyörä pystyssä, tikkua ei kierretä pohjaan)?

    Mä vaihdan öljyt aina ajokauden loputtua tulipa kilometrejä kuinka paljon tai vähän tahansa. Ei tulis mieleenkään vaihtaa kesken kesän vaikkapa 2 tonnin jälkeen. Mutta makuasiaha se tämäkin loppuviimeksi on. Ja jotain yamalubea olen koneeseen kaatanu. En tiedä onko hintansa väärti mutta hyvin pelaa
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
  14. #74
    Lainaa (fiuri @ Touko. 11 2011,22:23) kirjoitti
    Lainaa (viimii @ Touko. 08 2011,20:01) kirjoitti
    Ölpät tsekattu, oli aika tarkalleen puolessa välissä. Pitää käydä näyttämässä Yamaha centterissä niin saa mielenrauhan noilta ääniltä =)

    Edit : tosin voisin ne jokatapauksessa vaihtaa vaikkakin entinen omistaja sanoi vaihtaneensa keväällä kun otti kikottimen käyttöön. Eiks näitä yleensä 5tkm välein kannata vaihtaa? Mitä öljyjä suosittelette? R6R vm. 2007 kyseessä siis.
    mittasikko öljymäärän manuskan ohjeiden mukaisesti (pyörä pystyssä, tikkua ei kierretä pohjaan)?

    Mä vaihdan öljyt aina ajokauden loputtua tulipa kilometrejä kuinka paljon tai vähän tahansa. Ei tulis mieleenkään vaihtaa kesken kesän vaikkapa 2 tonnin jälkeen. Mutta makuasiaha se tämäkin loppuviimeksi on. Ja jotain yamalubea olen koneeseen kaatanu. En tiedä onko hintansa väärti mutta hyvin pelaa
    Joo manuskan mukaan tein, kone kuumaksi ja antaa jäähtyä -> sen jälkeen mittaus ja tosiaan ei kierretä kiinni vaan dipataan pohjaan ja ylös.

    Pitää varmaan ihan reenin vuoksi vaihtaa noi, tosiaan ei mitään hajua onko ne vaihettu keväällä kun on laitos otettu käyttöön. Ilmeisesti on, mutta who knows for sure.

    Joku valopää oli sitten käynyt hinkkaamassa avaimella/muulla terävällä tohon kuskin penkin viereen kivat naarmut, pitänee ilmeisesti ruveta harkitsemaan sitä hälytintäkin pyörään *
    Ei varmaan ole mitään millä peittää tuollaista helmiäisvalkoisesta väristä? Joskus jotain "kyniä" nähnyt autoille.



    Ride : Yamaha R6R, Red/White, 2006
  15. #75
    Piti sitten käydä vähän modailemassa, vanneteipit, uudet ledi vilkut ja siistimmän värinen tuulisuoja sekä penkit.

    Nyt näyttää beibe taas siistiltä *

    Itse käytän Valvoline DuraBlend merkkiä, ikinä ollu mitään onglemia sen kanssa

    Edit. Ja ei nuita naarmuja kaiketi saa kuin vahaamalla tai sitten myllyttämällä.
    Vahaus se halvempi mutta tiedä sitten auttaako paljoakaan



    Six feet under makes all men equal
  16. #76
    Tuli käytettyä oma Kutonen Prätkäpajan ilmaisessa tehopenkissä Allrightin Hemmopäivillä, tuloksena 103hp ja 63nm.
    Edellisen omistajan dynolappunen ilmoittaa tehoiksi aikalailla tasan 100hp takanakilta joten ilokseni voinen todeta ettei ne heposet karkuun ole ainakaan suurella joukolla lähteneet minunkaan käytössäni
  17. #77
    Mistähän erotan -06 R6s ja -05 R6 toisistaan tällee silmämääräsesti ilman rekisteriotetta tai muita lippuja ja lappuja?
  18. #78
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tonie_ @ Touko. 29 2011,17:35) kirjoitti
    Mistähän erotan -06 R6s ja -05 R6 toisistaan tällee silmämääräsesti ilman rekisteriotetta tai muita lippuja ja lappuja? *
    Et mistään. Suomessa ei edes varsinaisesti tota R6s:ää ole olemassakaan. On ainoastaan ylivuotisia -05 R6:sia.

    Asiahan on niin että vuoteen 2005 asti mallinimi oli R6 ja 2006:desta eteenpäin R6R. Jenkeissä jatkettiin sitten vielä tuota vanhan mallin myyntiä siinä R6R:än rinnalla mallinimellä R6s.
  19. #79
    Heitin tossa äskettäin xenonit kiinne ÄRKuutoseen -05, mietin vaan et voiko niistä poliisisedät tulla jotain avautumaan? Vai miten mahtaa olla asia
    Yamaha R6 -05
  20. #80
    Lainaa (suzzukiki @ Kesä. 16 2011,20:54) kirjoitti
    Heitin tossa äskettäin xenonit kiinne ÄRKuutoseen -05, mietin vaan et voiko niistä poliisisedät tulla jotain avautumaan? Vai miten mahtaa olla asia *
    Mulla on samaisessa mopedissa ksenonit ollu kiinne jo viime syksystä kun pyörän ostin. Itselle ei ole tullut sanomista niistä (tosin ei mua ole edes pysäytetty ) ja edellinen omistajakin sanoi että ei niistä ole sanottu vaikka pysäytetty olikin. Eli vahva epäilys on että niistä ei pahemmin välitetä.

    Laittomathan ne on jokatapauksessa, että voi niistä napinaa tulla..

    Edit:
    Laitoithan muuten ledipolttimot parkkeihin? ei näytä hyvältä jos on normi hehkupolttimot parkeissa ja ajovalot ksenonit..



    <p><del>Yamaha YZF-R6 2005</del> --&gt; Yamaha YZF-R1 2005</p>
  21. #81
    Lainaa kirjoitti
    Mulla on samaisessa mopedissa ksenonit ollu kiinne jo viime syksystä kun pyörän ostin. Itselle ei ole tullut sanomista niistä (tosin ei mua ole edes pysäytetty ) ja edellinen omistajakin sanoi että ei niistä ole sanottu vaikka pysäytetty olikin. Eli vahva epäilys on että niistä ei pahemmin välitetä.
    Nonii hyvähyvä... Pysäytyksiä odotellessa Täytyy joo ne ledipolttimot sinne vielä heittää ja semmonen pikkujuttu et vaihtaa nuo 12k polttimot vähän vaaleanpaa sävyyn, oli vaan pakko laittaa ku sai kaverilta ilmasiks nuo... Eiköhän ne vuokkoset nuista ainaki repis jo jotain sanomista
    Yamaha R6 -05
  22. #82
    moikka!

    Pari päivää sitten tuli hommattua vm- 99 R6 ja aloitettu kauan haaveilemaa motoristin elämää
    Mut ei onni kestänyt kovin kauaa kun R6 päätti jättää tielle motarilla

    Tilanne siis bensa loppui, bensavalo ei palanut ollenkaan. Alussa kun käyttää virrat päälle niin siinä bensavalo kuitenkin palaa normaalisti ja sammuu sit hetken päästä.
    Mistä nyt lähtä vikaa paikallistamaan? Oisko bensa-anturissa?

    On muuten mukavaa päristellä menemään kuin mitä autolla

    Niin ja vielä huolloista, kuinka tiheään vaihdetaan esmes. öljyt ja suodatin jne.
    pyörällä ajettu nyt 72tkm, viimeksi vaihdettu öljyt, rattaaat, ketjut, renkaat, atulpat, akun 2000km sitten.

    Ekaa pyörää itselle eikä mitään hajua näistä huolloista.
    Yamaha fjr 1300
    (Honda cb919 hornet)
    (Yamaha yzf-r6 -99)
    // vantaa
  23. #83
    R6:sen huoltoväli on 10000km / 6kk, iso huolto 40000km kohdalla josta kierto alkaa alusta. Tuon lisäksi tietysti normaalit kausihuollot. Tuossa pyörässä siis seuraava huolto n. 80000km tietämillä ja tuo on se ns. isompi huolto jossa tarkistellaan venttilinvälykset yms. ja käytetään paikkoja vähän enemmän auki.

    Näin ainakin uudemmissa. Saa korjata jos tuon ikäisessä tuo huolto-ohjelma jotenkin oleellisesti poikkeaa.

    Niin, ja öljynvaihto joka huollossa, ilmanputsarille lupaa tuo manuska 37000km käyttöikää. Itse vaihtaisin ehkä tiuhemmin.

    Ja muokataan vielä kerran,
    http://yrc.fi/phpBB3/viewforum.php?f=7
    Viimeksi muokannut: Hammurab; 24.06.2012 klo 13:35.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  24. #84
    Onkohan täällä 189cm+ mittasia kuskeja R6:lla?

    Ittellä tuo hieman hotsittais, mutta koko lähinnä mietityttää. R1 tuntui oikein passelilta, mutta kokonaiskustannuksissa ja ketteryydessä R6 vois viedä voiton.

    Eli kumpaan tässä pitäis oikein kallistua?
    Honda Hornet -08 -> Yamaha R6 -08 (Varastettu) -> Honda CBR600RR -07
  25. #85
    Näyttäisi R6 olevan inan verran korkeampi istuinkorkeudeltaan ja muilta mitoiltaan taas saman inan pienempi kuin R1. R6 on tosiaan kevyempänä aavistuksen ketterämpi kuin isoveljensä. Käy koeajamassa molemmat ja ota se kumpi tuntuu sopivammalta
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  26. #86
    Vastaillaan nyt tähän josko joku tulis vaikka samoja asioita jatkossa kaivelemaan.

    Eli R1 ja R6 tuli kokeiltua ja molemmista pidin. R1 asento oli kyllä hieman tilavampi, mutta ei se R6:kaan ahtaalta tuntunut. Rajallisen ajokokemuksen ansiosta koin 600:en olleen muutenkin se fiksumpi vaihtoehto niin valinta oli helpohko.

    Eli R6 tuli ja kyllä siinä 189cm kuski mukavasti ajelee. Ehkä aivan tiiviiseen pakettiin käpertyminen voi olla helpompaa R1:llä mutta omiin tarkoituksiin tuo on juuri passeli.
    Honda Hornet -08 -> Yamaha R6 -08 (Varastettu) -> Honda CBR600RR -07
  27. #87
    Oiskos täällä kellään myydä/vuokrata 25kw kurisarjaa tai tuv lappuja -04 r6seen?
  28. #88
    Yamaha R6R 2008 Mustapunainen - Hotbodies MGP Slipari
  29. #89
    Millasia huoltopukkeja porukalla on käytössä R6sen kanssa? Oon katellu vähä kaikkialta mutta ei oo ihan selvyyttä mitkä toimis parhaiten?

    Bikeliftin pukit vissiin ihan hyviä, kokemuksia? (esim. FS9+RS16?)
    Mites Bikesonin pukkipari 90e eurobikerilta (http://www.eurobiker.fi/product_info...ucts_id=6371)?

    Motonetin pukitkin kuulemma ihan hyviä.

    Jos joku näistä tietää ni vinkatkaa!
  30.  
  31. #90
    Lainaa munkke kirjoitti Katso viesti
    Millasia huoltopukkeja porukalla on käytössä R6sen kanssa? Oon katellu vähä kaikkialta mutta ei oo ihan selvyyttä mitkä toimis parhaiten?

    Bikeliftin pukit vissiin ihan hyviä, kokemuksia? (esim. FS9+RS16?)
    Mites Bikesonin pukkipari 90e eurobikerilta (http://www.eurobiker.fi/product_info...ucts_id=6371)?

    Motonetin pukitkin kuulemma ihan hyviä.

    Jos joku näistä tietää ni vinkatkaa!
    Itsellä on bikeliftin etu- ja takapukki, jotka tulivat aikoinaan pyörän mukana, eikä niissä ole mitään moitittavaa. Etupukki on iskareiden alapäästä nostava ja takapukki on lankarullista nostava. Kärkkäiseltä sitten ostin jonkun halvemman emäputkesta nostavan lisäksi, kun piti etuiskarit irroittaa, joka on myös toiminut moitteetta.
    Yamaha R1
    -------------------
    Ex. Yamaha r6r
Sivu: 3 / 25:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen