Sivu: 54 / 54:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354
Tulokset 1591:stä 1596:een 1596:sta
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Löytyy muutama lisäkuva uudesta bimmeristä:

http://www.cycleworld.com/these-are-...src=SOC&dom=tw

Ainakaan itse en aiemmin ollut ao kuvia nähnyt. Hieman häiritsee tuo katalysaattori-hässäkkä. Toivottavasti peittävät sen näkyvistä.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
    Ilmberger carbon tekee peittävät aftermarket osat.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Löytyy muutama lisäkuva uudesta bimmeristä:

http://www.cycleworld.com/these-are-...src=SOC&dom=tw

Ainakaan itse en aiemmin ollut ao kuvia nähnyt. Hieman häiritsee tuo katalysaattori-hässäkkä. Toivottavasti peittävät sen näkyvistä.
    Eikös ne katalysaattorit sijaitse autotallin perukoilla pahvilaatikoissa?
    Siellä ne ei ainakaan minua häiritse..
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Eikös ne katalysaattorit sijaitse autotallin perukoilla pahvilaatikoissa?
    Siellä ne ei ainakaan minua häiritse..
    Kyllä nyt ollaan asian ytimessä
    BMW Heikki Pekka 4
    mulle vaihdettiin just kokonaan uusi kone,kaikkine hiluineen. syy oli ykkösrattaan pieni vaurio.
    ykkösvaihde hyppäsi pois päältä silloin tällöin. aika kauan meni ennenkuin päätöksiä tuli, mutta ainakin biketeam toimi loistavasti antaen siksi aikaa uuden s1000xr:n käyttöön.

Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Konevaurioita kuitenkin muutamia kappaleita näyttäisi olleen kun selailee myynti-ilmoituksia. Mitä nyt 2-3kk seuraillut ilmoituksia niin muutamia tullut vastaan nettimotossa missä mainittu vaihtokone. Ei ole kaikki ollut 2010-mallisia. Mitä niistä on hajonnut ja ilmeisesti takuu pelannut kun ei porukka täällä pahemmin mitään huutele?
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

6.  
    Lainaa AN71 kirjoitti Katso viesti
    mulle vaihdettiin just kokonaan uusi kone,kaikkine hiluineen. syy oli ykkösrattaan pieni vaurio.
    ykkösvaihde hyppäsi pois päältä silloin tällöin. aika kauan meni ennenkuin päätöksiä tuli, mutta ainakin biketeam toimi loistavasti antaen siksi aikaa uuden s1000xr:n käyttöön.
    Enpä ole kuullut näistä konevaurioista näinkin suuressa määrin ja koskeekohan näitä "ensimmäisiä" yleensä raakileita versioita. Yllättävän edulliseen hintaan S1000RR moottoreita on markkinoilla myynnissä!!
    BMW S1000RR
Sivu: 54 / 54:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354