Sivu: 54 / 55:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44452535455 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1591:stä 1620:een 1646:sta
  1. #1591
    Motorg ry:n hallituksen sihteeri Knaku:n avatar
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Löytyy muutama lisäkuva uudesta bimmeristä:

    http://www.cycleworld.com/these-are-...src=SOC&dom=tw

    Ainakaan itse en aiemmin ollut ao kuvia nähnyt. Hieman häiritsee tuo katalysaattori-hässäkkä. Toivottavasti peittävät sen näkyvistä.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

    Sihteerille voit lähettää sähköpostia osoitteeseen knaku(ät)moottoripyora.org tai sihteeri(ät)moottoripyora.org
  2. #1592
    Ilmberger carbon tekee peittävät aftermarket osat.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  3. #1593
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Löytyy muutama lisäkuva uudesta bimmeristä:

    http://www.cycleworld.com/these-are-...src=SOC&dom=tw

    Ainakaan itse en aiemmin ollut ao kuvia nähnyt. Hieman häiritsee tuo katalysaattori-hässäkkä. Toivottavasti peittävät sen näkyvistä.
    Eikös ne katalysaattorit sijaitse autotallin perukoilla pahvilaatikoissa?
    Siellä ne ei ainakaan minua häiritse..
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra
  4. #1594
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Eikös ne katalysaattorit sijaitse autotallin perukoilla pahvilaatikoissa?
    Siellä ne ei ainakaan minua häiritse..
    Kyllä nyt ollaan asian ytimessä
    HP4
  5. #1595
    mulle vaihdettiin just kokonaan uusi kone,kaikkine hiluineen. syy oli ykkösrattaan pieni vaurio.
    ykkösvaihde hyppäsi pois päältä silloin tällöin. aika kauan meni ennenkuin päätöksiä tuli, mutta ainakin biketeam toimi loistavasti antaen siksi aikaa uuden s1000xr:n käyttöön.



    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Konevaurioita kuitenkin muutamia kappaleita näyttäisi olleen kun selailee myynti-ilmoituksia. Mitä nyt 2-3kk seuraillut ilmoituksia niin muutamia tullut vastaan nettimotossa missä mainittu vaihtokone. Ei ole kaikki ollut 2010-mallisia. Mitä niistä on hajonnut ja ilmeisesti takuu pelannut kun ei porukka täällä pahemmin mitään huutele?
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  6. #1596
    Lainaa AN71 kirjoitti Katso viesti
    mulle vaihdettiin just kokonaan uusi kone,kaikkine hiluineen. syy oli ykkösrattaan pieni vaurio.
    ykkösvaihde hyppäsi pois päältä silloin tällöin. aika kauan meni ennenkuin päätöksiä tuli, mutta ainakin biketeam toimi loistavasti antaen siksi aikaa uuden s1000xr:n käyttöön.
    Enpä ole kuullut näistä konevaurioista näinkin suuressa määrin ja koskeekohan näitä "ensimmäisiä" yleensä raakileita versioita. Yllättävän edulliseen hintaan S1000RR moottoreita on markkinoilla myynnissä!!
    BMW S1000RR
  7. #1597

    ''BMW Motorrad provides an initial exclusive look ahead to the 2018 season at the Milan motorcycle trade show EICMA with a presentation of four world premieres.
    The unveiling takes place from 9:30 am to 10:00 am on Tuesday, 7 November 2017'' Stay tuned!
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  8. #1598
    oho jopas
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  9. #1599
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Saattaa alakate ottaa kipeetä kun jarruun koskee. 😂
    Superbike B #7
    https://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/2321990
  10. #1600
  11. #1601
    Tosi kova meno, tiukka etukeno... Saksalaisen jos kenen luulisi ymmärtävän, ettei pyörillä ole tarkoitus osallistua missikisoihin, vaan ajamiseen. Laitteen siis pitää olla kevyt, tehokas ja nopea. Kaikki muu on p:aa, joskin laite on yleensä automaattisesti myös hyvän näköinen, jos se on teknisesti hyvä.
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä motoristeista.
  12. #1602
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  13. #1603
    Ei ois kellään jääny joutavaa putkistoa -10 malliin?
    <p>Honda CBR 1000RR -08</p>
  14. #1604
    https://emlineamoto.com/en/spare-par...ems/8472s.html

    Tua on muitakin malleja, mutta tossa yks edullinen.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  15. #1605
    Osaako kukaan kertoa kuinka tollaisen S1000RR (vm.2015) säätö / penkitys hommat onnistuu? Eli pääseekö pyörän omaan ecuun kiinni vai pitääkö hommata joku lisä härpäke rinnalle jolla säädetään esim. PCV. Ja kuka/mikä pyöräpaja osaa hoitaa asian ammattitaidolla, eli on kokomusta bemarin säätö hommista. Pyörässä on tällä hetkellä kiinni yoshimuran alpha titanium slipari, vakio alkukäyrällä + katilla. Kokemuksia ois kiva kuulla kyseistä hommasta ja tietenkin hv/nm lukemat takarenkaalta/moottorilta ja yms... Kiitoksia etukäteen vastanneille. Ja yv:tä voi myös laittaa
    MP: BMW S1000RR 2015
  16. #1606
    Lainaa anykala kirjoitti Katso viesti
    Osaako kukaan kertoa kuinka tollaisen S1000RR (vm.2015) säätö / penkitys hommat onnistuu? Eli pääseekö pyörän omaan ecuun kiinni vai pitääkö hommata joku lisä härpäke rinnalle jolla säädetään esim. PCV. Ja kuka/mikä pyöräpaja osaa hoitaa asian ammattitaidolla, eli on kokomusta bemarin säätö hommista. Pyörässä on tällä hetkellä kiinni yoshimuran alpha titanium slipari, vakio alkukäyrällä + katilla. Kokemuksia ois kiva kuulla kyseistä hommasta ja tietenkin hv/nm lukemat takarenkaalta/moottorilta ja yms... Kiitoksia etukäteen vastanneille. Ja yv:tä voi myös laittaa
    Lueskele tuolta vaihtoehtoja:
    https://www.rs2e.de/en/services-pric...-bmw-motorrad/
    Ja noi myy tuon rs2en systeemejä:
    https://shop.alpharacing.com/shop/in...93_559_623_631
  17. #1607
    Itellä toi lontoon kieli ei oikein taivu mutta jotain selkoa sain. Itelle noista ei ole oikein mitään hyötyä koska nuo hommat jää kyllä tekemättä. Eli semmoinen paja joka osaa tuon pyörän säätää / penkittää niin olis ok. Ja paras tapahan olis tuo että pääsis omaan ecuun kiinni, niin ei tartte PC:tä ja tai muut boxia alkaa siihen asentelemaan. Itellä kokemuksia ex pyöristä Gen2 busa ja 1250 bandit joiden omat ecut on säädettiin ja penkitettiin AJ-bikella vaasassa, erittäin pätevä kaveri tuon pyörä merkin kanssa
    MP: BMW S1000RR 2015
  18. #1608
    Valitettavasti ei bemariin ole ecueditoria. Olihan se ennen helppoa Gen2 Busan kanssa. Vei vaan osaavalle penkittäjälle eikä tarvinnut periaatteessa maksaa kuin työstä
    RRÄÄRRÄÄ!
    S1000RR+BETA 250RR 2T JA SAASTAMOINEN
  19. #1609
    Mutta kuinka tuo toimii esim. PCV:n kanssa... Onnistuuko säätäminen sillä kuinka? Koska tossa pyörässähän on kaikenmaailman luistonestot, keulimisenesto, shifteri ja kaikkea muuta mihin en ole edes vielä kerennyt perehtymäänkään eli jos jollain on käytännön tietoa niin sitä ois kiva kuulla. ja tietenkin nuo linkit jotka katoin niin olihan siellä valmiita "palikoita" mutta onko kellään niistä tietoa, kuinka asennus onnistuu jne... kertokaa amatöörille
    MP: BMW S1000RR 2015
  20. #1610
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa anykala kirjoitti Katso viesti
    Mutta kuinka tuo toimii esim. PCV:n kanssa... Onnistuuko säätäminen sillä kuinka? Koska tossa pyörässähän on kaikenmaailman luistonestot, keulimisenesto, shifteri ja kaikkea muuta mihin en ole edes vielä kerennyt perehtymäänkään eli jos jollain on käytännön tietoa niin sitä ois kiva kuulla. ja tietenkin nuo linkit jotka katoin niin olihan siellä valmiita "palikoita" mutta onko kellään niistä tietoa, kuinka asennus onnistuu jne... kertokaa amatöörille
    Mitä oon noista bemareista kuullut, niin eipä säätöä tartte sliparilla, kun katti paikalla.

    Ainoa järkevä tapa on ecun kautta noilla palikoilla. Muu on rahanhukkaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #1611
    Tuon mukaan Rexxerillä onnistuu.

    http://www.rexxer.eu/e_maps.cfm

    Ja Corsenero Suomessa toimii virallisena Rexxer pajana. Katti pois putkesta, muuten jääpi säätöhommelit puolitiehen.
    .
  22. #1612
    Lainaa anykala kirjoitti Katso viesti
    Osaako kukaan kertoa kuinka tollaisen S1000RR (vm.2015) säätö / penkitys hommat onnistuu? Eli pääseekö pyörän omaan ecuun kiinni vai pitääkö hommata joku lisä härpäke rinnalle jolla säädetään esim. PCV. Ja kuka/mikä pyöräpaja osaa hoitaa asian ammattitaidolla, eli on kokomusta bemarin säätö hommista. Pyörässä on tällä hetkellä kiinni yoshimuran alpha titanium slipari, vakio alkukäyrällä + katilla. Kokemuksia ois kiva kuulla kyseistä hommasta ja tietenkin hv/nm lukemat takarenkaalta/moottorilta ja yms... Kiitoksia etukäteen vastanneille. Ja yv:tä voi myös laittaa
    Minulla on -15 mallin mopo. Pelkkä sliparin vaihto ei sinällään muuta kuin mopon painoa ja äänen laatua. Tämän kokeilin ekana, jonka jäljiltä slipari vielä joutilaana yli. Huomaat sit noitten vaimentimien erot, kun vertailet taskulampun kanssa vaimentimen sisärakennetta.
    Täysin vakio noin 1000km ajettu peli tuotti noin 182hv takaselta Dynocenter finlandissa trellä.

    Sitten laitoin Arrowin Race Tech putkiston kiinni. Syntyi halu ja tarve myös muokata polttoaineen ja sytytyksen arvoja.
    -15 mallista eteenpäin yksi vaihtoehto on ostaa Bemarilta, niiden jälleenmyyjältä, Unlock code hp power kit sekä unlock code kalibration kit 3. Näillä varustettuna, pyörässä on joku ns.race softa ja ecua pystytään säätämään kalibration kit 3 ohjelmalla asiaan kuuluvan piuhan kautta monin tavoin. Piuha on oma kustanteensa, ohjelma ilmainen ja ladattavissa bmw:n sivuilta.
    Omaani ajettiin vielä penkissä hiukan ja sama dyno center teki omia näkemyksiään ohjelmaan.

    -15 mallista eteenpäin EI TARVITSE ostaa siis ecua enää. Molemmista koodeista, mopoon ladattuna, kannattaa kysyä tarjous joltain valtuutetulta liikkeltä, koska mopo tarvii kytkeä bemarin testeriin yms. Oletan karkeaksi hintaluokaksi yhteensä noin 1000€.
    Pelkällä Unlock code power kit ohjelmalla ilman penkissä muokkausta, en tunne pyörän toimintaa, mutta tämäkin on yksi mahdollinen variaatio.

    Niin ja lopputulema miten muuttui... Voimaa enempi, mukavempi ja loogisempi ajaa. Mopon paino putosi myös samalla putken vaihdossa noin 7kg.

    Noissa Rexxer yms. flässäyksissä SAATTAA olla vielä semmonen huono bugi, mikä kuulemma joskus aiemmin oli, että kytkettäessä mopo myöhemmin bemarin testeriin, se palauttaa ecun vakioksi. Perin kummallinen tapa siis bemarilla.
    Tästä asiasta ottaisin selvää enempi ennen ko.toimenpiteitä.

    Kysy lisää, niin neuvvon käytännön asioissa, mitä kannattaa samalla tehä jos pakaria laittaa yms.
    Viimeksi muokannut: TommoKe; 27.04.2018 klo 00:23. Syy: Lisää tietoa.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  23. #1613
    Viralliset näyttäis olevan:
    Avausavaimet:
    Unlock code HP Race Power Kit S1000RR ´10-´18 366,85
    Unlock code HP Race Calibration Kit 2 and 3 603,90
    "Datakaapeli":
    HP Race Calibration Kit 3, S 1000 RR 2015- 627,00
  24. #1614
    Kiitoksia hyvistä neuvoista Pitää tässä kun tutustuu pyörään enempi niin alkaa miettimään noita eri variaatioita Nälkä kasvaa syödessä aina vaikka pyörä ois kuinka hyvä ja tehokas, aina pitää jotain uutta keksiä. Nooh eikös se oo vähän tämän harrastuksen pienimuotoinen "sairaus"
    MP: BMW S1000RR 2015
  25. #1615
    Mulla olisi käyttämätön etupään anturi, jonka ostin HP4:een, mutta jäi asentamatta. Sen pitäisi käydä muihinkin S1000RR:iin, joissa on johto valmiina. Kiinnostuneet YV:llä yhteyttä.
    H-D CVO Street Glide, H-D Dyna 131 Öhlins, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  26. #1616
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Mulla olisi käyttämätön etupään anturi, jonka ostin HP4:een, mutta jäi asentamatta. Sen pitäisi käydä muihinkin S1000RR:iin, joissa on johto valmiina. Kiinnostuneet YV:llä yhteyttä.
    Toi sopii kaikkiin ddc alustalla oleviin laitteisiin. Mahdollistaa sähkökeulan säätämisen comp ja reb erikseen, sekä jotain muutosta absin toimintaan kaarteeseen jarruttaessa.

    Asennuksessa ohjauksen liikettä on rajoitettava ainakin vasempaan suuntaan. Oikealle ei ainakaan 15-mallissa ole välttämätöntä. Asennus ei ole paha rasti.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  27. #1617
    Lisäksi löytyy HP matto ja HP takapukki. Sikahienoja.
    H-D CVO Street Glide, H-D Dyna 131 Öhlins, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  28. #1618
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Lisäksi löytyy HP matto ja HP takapukki. Sikahienoja.
    Ei sulla kuvia olis?
    HP4
  29. #1619
    Järjestyy kun pääsen kotiin reissusta. Nyt laivalla.
    H-D CVO Street Glide, H-D Dyna 131 Öhlins, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
  30.  
  31. #1620
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Järjestyy kun pääsen kotiin reissusta. Nyt laivalla.
    Laittakaa YV:llä sähköpostiosoitetta mihin lähetän kuvia.
    H-D CVO Street Glide, H-D Dyna 131 Öhlins, KTM 1290SD ja SA1290R, Kawa H2 ja H2SX SE, pari Ducatia
Sivu: 54 / 55:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44452535455 ViimeinenViimeinen