Sivu: 3 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 1932:sta
  1. #61
    Lainaa (raisio.offroad @ Huhti. 20 2009,19:10) kirjoitti
    Vielä uupuu kisamenestystä, muuten ei iso kauppa ala käydä.
    Noinkohan... Ei ole bussillakaan vissiin voitettu yhtään kisaa, eikä B-kingillä, XX:llä, eikä varmaan uudella V-maxillakaan. Kauppa käy kuitenkin takuuvarmasti! Tosin V-Max on hinnotellu ittensä pikkasen kalliiksi.

    Iso kauppa käy, kun faktat paperilla on kohdillaan... On ne faktat sitten kuutioita, heppoja tai huippunopeutta. Onhan se jo tullu todistettua niin monilla aikaisemmillakin malleilla. Ei tosin vielä bemun toimesta...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  2. #62
    Aika reilujahan nuo kaikki luvut ovat vakiopyörän takarengas tehoiksi... Mutta mutta, tehoa ei varmasti ole liikaa kadulle ja bemu sitä näemmä ottaa eniten. *
    Oletuksena voisi pitää että tuo motti myös hyvä/luonteikas keskeltä ja alhaaltakin, joten sehän on silloin tällä hetkellä houkuttelevin vaihtoehto, kadulle ainakin. Ratahifistelijät sitten erikseen, sinne on varmasti joku uusi rytkönen hyvä, eikä ainakaan huipputeholla hirnu. Tosin hyvä varmasti bimmerikin... *
    Turhaa hirnumista ettei teholla olisi näissä merkitystä. Mulle ainakin moottori,(luonne, teho, kesto) meinaa vähintään puolta painoarvosta kun mopoa olen laittamassa, kadulla kuitenkin vaan ajelen. Tuskin olen ainut.
    Supermoto
  3. #63
    Lainaa (jaulis @ Huhti. 20 2009,20:42) kirjoitti
    Aika reilujahan nuo kaikki luvut ovat vakiopyörän takarengas tehoiksi...
    Taisi olla konetehoja nuo.

    Sehän tuossa on hyvää, että kuulemma keskialueella samoissa muiden kanssa, mutta löytyy yläpäästä vielä selkeästi enemmän paukkua. Kyllähän tuollanen kelpaa myös tälläiselle normikuskille. Kierrosalue, jota käyttää suurelta osin on täysin kilpailukykyinen muiden kanssa mutta "bonuksena" kunnolla löylyä ylhäällä. Nam. Puhumattakaan sitten muista lisäherkuista alustassa, vanteissa, jarruissa jne.
  4. #64
    Näyttää siltä että Bemari on vihdoin ruvennut kosiskelemaan muitakin ostajia kuin vanhoja bemarikuskeja - ja vieläpä erittäin vakuuttavasti.

    Täytyy myöntää että lukemat ovat vaikuttavat, mutta vanhana skeptikkona odotan muiden lehtien tekemiä vertailuja. Jos bemari edelleen kellistää muut merkit yhtä vakuuttavasti muissakin testeissä, niin voisin hyvinkin harkita kyseistä kikotinta seuraavaksi kulkupelikseni.

    ps. Eikös Kawan uutta 10-ärrääkin mainostettu muutama vuosi sitten 200 hp tehoisena? Vaan taitaapa olla aika samalla viivalla muiden kilokyykkyjen kanssa kawankin 200 hepon tehot...

    pps. Kyllä ne saksalaisetkin osaavat, kunhan keskittävät voimavaransa olennaiseen - eikä niihin iänikuisiin Tele ja Paralevereihin ynnä muihin bemarimaisuuksiin jotka joutavatkin jäädä sinne kellarin perukoille wienerschnitzelien ja knapperwurstien seuraksi.

    ppps. Ja onhan se pirun komeen näkönen



    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  5. #65
    Niin ja eikös noista jaappanin kilosista lähde aika lähelle noita Bemun lukemia, ihan pikku muutoksilla. Vähän siis niinkuin tahroja paperilla nuo specsit. Ainakaan vielä ei ole Corser ja kumpp. kyennyt osoittamaan, että BMW olisi jotenkin vahvempi kuin muut. Tokin kisalaitteet vielä erikseen, mutta moni on ostanut Mersun kun Häkkis Mikakin ajoi Mersulla menestykseen. Hienoa että BMW on tehnyt tällaisen pyörän, todella hienoa...
  6. #66
    Lainaa (Skeletor @ Huhti. 20 2009,20:57) kirjoitti
    pps. Kyllä ne saksalaisetkin osaavat, kunhan keskittävät voimavaransa olennaiseen - eikä niihin iänikuisiin Tele ja Paralevereihin ynnä muihin bemarimaisuuksiin jotka joutavatkin jäädä sinne kellarin perukoille wienerschnitzelien ja knapperwurstien seuraksi.
    Hehheh... nyt taitaapi puhua miekkonen joka ei ole koskaan moisilla turhilla kilkkeillä ajellut? Tämä harrastus kun on niin paljon muutakin kuin radoilla kurvailua, ja teorioilla henkselien paukkuttelua...

    Samalla logiikalla myös lussut V-koneet olisi museoitava, kuin myös rivikolmoset. Puhumattakaan siitä, kuinka älytöntä on tehdä esim. nakuja pyöriä... kun ei niillä pääse sinne katteen suojaan kyyryyn, eikä varmaan pärjää ees radalla. HUOH!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  7. #67
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 20 2009,21:06) kirjoitti
    Hehheh... nyt taitaapi puhua miekkonen joka ei ole koskaan moisilla turhilla kilkkeillä ajellut?
    Juurikin näin...en ole kyseisillä kilkkeillä ajellut ja mielestäni moiset tilpehöörit vaan lisäävät turhaan pyörän painoa ja hintaa.

    Lainaa kirjoitti
    Tämä harrastus kun on niin paljon muutakin kuin radoilla kurvailua, ja teorioilla henkselien paukkuttelua...

    Samalla logiikalla myös lussut V-koneet olisi museoitava, kuin myös rivikolmoset. Puhumattakaan siitä, kuinka älytöntä on tehdä esim. nakuja pyöriä... kun ei niillä pääse sinne katteen suojaan kyyryyn, eikä varmaan pärjää ees radalla. HUOH! *
    On on, sitä en kielläkkään. Ja joillekkin nuo tele ja Paraleverit saattavatkin olla maanmainio ratkaisu kuten muutkin bemarimaisuudet. Mutta mielipidettäsi siitä etteikö nakupyörällä pärjäisi radalla, tai että V-koneet ja rivikomoset olisivat museotavaraa en allekirjoita.
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  8. #68
    Lainaa (Skeletor @ Huhti. 20 2009,21:33) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 20 2009,21:06) kirjoitti
    Hehheh... nyt taitaapi puhua miekkonen joka ei ole koskaan moisilla turhilla kilkkeillä ajellut?
    Juurikin näin...en ole kyseisillä kilkkeillä ajellut ja mielestäni moiset tilpehöörit vaan lisäävät turhaan pyörän painoa ja hintaa.
    No eivätkös esim. nyt "väkisin" rivinelkkujen tehoille viritetyt V2 koneet lisää aivan turhaan pyörän hintaa? Ja vieläpä luotettavuuden kustannuksella. Miksei Ducatikin vaan ymmärrä ja tee ihan perus rivinelkkua... Puhumattakaan muista hemmetin kalliista komponenteista joita käyttävät pyörissään. Mä en kanssa oikeen hiffaa tätä?

    Olishan se vaan armottoman tylsää, jos kaikki tekis pyöriään samoilla periaatteilla. Kaikissa rivi 4, alupalkkirunko, samat perä / keularatkaisut jne jne. Sen jälkeen ei olis mitään väliä edes pitää erillisiä MP-merkkejä hengissä. Olis vaan yksi merkki ja sillä sipuli, ota tai jätä.

    Mutta näähän on näitä mielipidehommia taas, niinku lähes KAIKKI "fakta" mitä tähän harrastukseen liittyy!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  9. #69
    Lainaa (Skeletor @ Huhti. 20 2009,20:57) kirjoitti
    ps. Eikös Kawan uutta 10-ärrääkin mainostettu muutama vuosi sitten 200 hp tehoisena? Vaan taitaapa olla aika samalla viivalla muiden kilokyykkyjen kanssa kawankin 200 hepon tehot...
    No vielä kerran: esitin MO-lehden mittaamat KONETEHOT. Ne on siis sarjavalmisteisista vakiopyöristä MITATTU. Ei mainostettuja tehoja.

    Superbike-vireessä olevasta bemarista saadaan yli 210PS takapyörältä, kuten muutamista muistakin. Noissa teholuokissa ei lisäteho enää lisää nopeutta, vaan se tulee muista asioista.
  10. #70
    Tässä oli pari lehtiartikkelia scannattuna

    1

    2

    3
    Dixi et animam levavi
  11. #71
    Ainut mikä tässä hieman haisee on saksalainen lehti ja saksalainen valmistaja. Kannattaa siis odotella "puolueettomien" mittaustahojen mittauksia random -yksilöistä.
    Sen jälkeen ei jää kenellekkään nokan koputtamista, jos se kaksisataa pollea sieltä koneelta pärähtää. *
  12. #72
    Niin, tosin jotenki ei jaksa että noin hemmetisti vetäsivät kotiinpäin? Muutaman hepan vielä ymmärtäisi... Mutta että yli 10% paremmin kuin kilpailijoilla?

    Noh, odotellaan tosiaan muitakin testejä. Ja eiköhän tässä käy niin, että muutkin seuraa noissa tehoissa sitten hyvin pian perässä seuraavilla malleillaan.

    Harmi sentään että toi on NIIN japsin näkönen ja kokoinen noin muuten... Eli ei voi itelleen kuvitellakkaan tuollasta "minimotoa" alle. Tietty, jos on sinne superbikeen tähdätty niin ei siitä voi kunnon kokosta tehdäkkään...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  13. #73
    Lainaa (dabster @ Huhti. 23 2009,11:25) kirjoitti
    Ainut mikä tässä hieman haisee on saksalainen lehti ja saksalainen valmistaja. Kannattaa siis odotella "puolueettomien" mittaustahojen mittauksia random -yksilöistä.
    Sen jälkeen ei jää kenellekkään nokan koputtamista, jos se kaksisataa pollea sieltä koneelta pärähtää. *
    Hauska seurata tätä keskustelua. Kaikki ne, jotka eivät ole pitäneet BMW:tä minään, kun eivät sellaista edes ole omistaneet selittelevät nyt sitten noita testaajia puolueellisiksi ja vaativat kaiken maailman muita lehtiä testaajiksi (ilmeisesti pitäisi olla italialainen testaaja saadakseen dukatille vähän parempaa sijoitusta BMW:n rinnalle), jotta saataisiin heidän mopolleen suotuisampia tuloksia. Ainahan se on ollut karvas pala niellä, kun on itse väärässä...



    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  14. #74
    Lainaa (Repa @ Huhti. 23 2009,15:16) kirjoitti
    Hauska seurata tätä keskustelua. Kaikki ne, jotka eivät ole pitäneet BMW:tä minään, kun eivät sellaista edes ole omistaneet selittelevät nyt sitten noita testaajia puolueellisiksi ja vaativat kaiken maailman muita lehtiä testaajiksi (ilmeisesti pitäisi olla italialainen testaaja saadakseen dukatille vähän parempaa sijoitusta BMW:n rinnalle), jotta saataisiin heidän mopolleen suotuisampia tuloksia. Ainahan se on ollut karvas pala niellä, kun on itse väärässä...



    t. Repa
    Niin. Sivusta on myös kiva seurata, kun BMW-kuskit saapuvat joukolla tuulettelemaan valitun merkkinsä menestystä (saksalaisella paperilla ;))..

    Hyvähän se vaan on mopojen kehitykselle yleisesti (ei välttämättä japsien myynnille), jos saadaan saksalaiset insinöörit panostamaan kilokyykkyihin kunnolla.
  15. #75
    No tästä keskustelusta ei puutu enää kuin legendaarinen kysymys: Mitenkäs vilkun napit on?
    Civis Pacum, Para bellum
  16. #76
    Se mitä kaivataan on PB tai FB dynokäppyrä ja vaikkapa The Baronin tai Andy Carlislen kierrosaika Ringiltä vertailurenkailla.

    Mielellään niin että verrokkina on ajettu esim. RSV-4lla ja vaikka F4 312lla.

    Itse olen perin riemuissani siitä että Baaber Meinhoff on tehnyt oikean M-pyörän.
    Minulle ei oikeastaan merkitystä edes sillä onko BMW ärjympi kuin japot etc. - samoissa vai hieman heikompi - jo se että se on suht. samalla hehtaarilla on erittäin tervetullut asia.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  17. #77
    Lainaa (babuuni @ Huhti. 23 2009,16:31) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 23 2009,15:16) kirjoitti
    Hauska seurata tätä keskustelua. Kaikki ne, jotka eivät ole pitäneet BMW:tä minään, kun eivät sellaista edes ole omistaneet selittelevät nyt sitten noita testaajia puolueellisiksi ja vaativat kaiken maailman muita lehtiä testaajiksi (ilmeisesti pitäisi olla italialainen testaaja saadakseen dukatille vähän parempaa sijoitusta BMW:n rinnalle), jotta saataisiin heidän mopolleen suotuisampia tuloksia. Ainahan se on ollut karvas pala niellä, kun on itse väärässä...



    t. Repa
    Niin. Sivusta on myös kiva seurata, kun BMW-kuskit saapuvat joukolla tuulettelemaan valitun merkkinsä menestystä (saksalaisella paperilla ;))..

    Hyvähän se vaan on mopojen kehitykselle yleisesti (ei välttämättä japsien myynnille), jos saadaan saksalaiset insinöörit panostamaan kilokyykkyihin kunnolla.
    No saahan sitä tuulettaa, tähän asti kuitenkin melko pappa imago... Hieno asia tuo on kun ovat tehneet kunnon sportin ja vielä asiaan kuuluvalla moottorilla. Tehoista on lukuina turha puhua, heittoa kyllä riittää. Pääasia on että potkaisee vakiona sen 10-20 hummaa enemmän kuin kilpailijat. Silloihan se on yksinkertaisesti tehokas, voi kyynel jos ei twinin paskoilla pärjää esson baarilla... Customeihin ne twinit tosin kuuluukin. *

    Ps. Itseä kiehtoo tuo abs systeemi, voipi olla aikas hyvä.
    Supermoto
  18. #78
    Lainaa (jaulis @ Huhti. 23 2009,19:04) kirjoitti
    Ps. Itseä kiehtoo tuo abs systeemi, voipi olla aikas hyvä.
    Samoin. Ainoa kummemmin kiinnostusta herättävä seikka on se, että tässä on sekä abs että luistonesto. Hondaan saa vain ensimmäisen ja Ducatiin vain jälkinmäisen. Muihin ei kumpaakaan. Noh luultavasti tuon hinta Suomessa tulee olemaan niin korkea, että ei tartte ihan heti ostaa. Mulle kun riittäisi huomattavasti pienempikin teho, niin ei viitti ylimääräisistä maksaa.
  19. #79
    Kova peli, jos oikeasti on noin paljon tehoa. Eikä ole edes kallis, ruma eikä omituinen. Vielä eurooppalainen. Hienoa! Jos tekevät vielä sen 6-sylinterisen matkapyörän alle 300 kg:sena niin H-D:n matkalehmä lähtee vaihtoon.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  20. #80
    Lainaa (Teuwo @ Huhti. 23 2009,18:49) kirjoitti
    Se mitä kaivataan on PB tai FB dynokäppyrä ja vaikkapa The Baronin tai Andy Carlislen kierrosaika Ringiltä vertailurenkailla.

    Mielellään niin että verrokkina on ajettu esim. RSV-4lla ja vaikka F4 312lla.

    Itse olen perin riemuissani siitä että Baaber Meinhoff on tehnyt oikean M-pyörän.
    Minulle ei oikeastaan merkitystä edes sillä onko BMW ärjympi kuin japot etc. - samoissa vai hieman heikompi - jo se että se on suht. samalla hehtaarilla on erittäin tervetullut asia.
    Ehkä noitakin tulee aikanaan.

    Eka kisahan S1000RR:llä oli jo Hockenheim Ringillä Huhtikuun 11. Kisa oli 1000 km Endurance Race.

    Niin, BMW:hän sen voitti...

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  21. #81
    Lainaa (Repa @ Huhti. 23 2009,15:16) kirjoitti
    Lainaa (dabster @ Huhti. 23 2009,11:25) kirjoitti
    Ainut mikä tässä hieman haisee on saksalainen lehti ja saksalainen valmistaja. Kannattaa siis odotella "puolueettomien" mittaustahojen mittauksia random -yksilöistä.
    Sen jälkeen ei jää kenellekkään nokan koputtamista, jos se kaksisataa pollea sieltä koneelta pärähtää. *
    Hauska seurata tätä keskustelua. Kaikki ne, jotka eivät ole pitäneet BMW:tä minään, kun eivät sellaista edes ole omistaneet selittelevät nyt sitten noita testaajia puolueellisiksi ja vaativat kaiken maailman muita lehtiä testaajiksi (ilmeisesti pitäisi olla italialainen testaaja saadakseen dukatille vähän parempaa sijoitusta BMW:n rinnalle), jotta saataisiin heidän mopolleen suotuisampia tuloksia. Ainahan se on ollut karvas pala niellä, kun on itse väärässä...



    t. Repa
    Missä kohtaa sait sellaisen kuvan, että pitäisin BMW:tä vieläkään minään? Minun henkilökohtainen ja kenties jonkun muunkin mielikuva kombinaatiosta BMW+moottoripyorä on jumalattoman raskas matkavessa sadan litran sivulaukuilla, piste. Tuota mielikuvaa muuttamaan ei riitä yksi rivinelkku japsikopio -kyykky, vaikka se kuuluisa 200 pollea tulisi takarenkaalta.

    Odotetaan nyt niitä muitakin mittauksia, kuten postissani totesin..
  22. #82
    Lainaa (dabster @ Huhti. 24 2009,12:45) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 23 2009,15:16) kirjoitti
    Lainaa (dabster @ Huhti. 23 2009,11:25) kirjoitti
    Ainut mikä tässä hieman haisee on saksalainen lehti ja saksalainen valmistaja. Kannattaa siis odotella "puolueettomien" mittaustahojen mittauksia random -yksilöistä.
    Sen jälkeen ei jää kenellekkään nokan koputtamista, jos se kaksisataa pollea sieltä koneelta pärähtää. *
    Hauska seurata tätä keskustelua. Kaikki ne, jotka eivät ole pitäneet BMW:tä minään, kun eivät sellaista edes ole omistaneet selittelevät nyt sitten noita testaajia puolueellisiksi ja vaativat kaiken maailman muita lehtiä testaajiksi (ilmeisesti pitäisi olla italialainen testaaja saadakseen dukatille vähän parempaa sijoitusta BMW:n rinnalle), jotta saataisiin heidän mopolleen suotuisampia tuloksia. Ainahan se on ollut karvas pala niellä, kun on itse väärässä...



    t. Repa
    Missä kohtaa sait sellaisen kuvan, että pitäisin BMW:tä vieläkään minään? Minun henkilökohtainen ja kenties jonkun muunkin mielikuva kombinaatiosta BMW+moottoripyorä on jumalattoman raskas matkavessa sadan litran sivulaukuilla, piste. Tuota mielikuvaa muuttamaan ei riitä yksi rivinelkku japsikopio -kyykky, vaikka se kuuluisa 200 pollea tulisi takarenkaalta.

    Odotetaan nyt niitä muitakin mittauksia, kuten postissani totesin..
    Kyllä kai se ducatiltakin vielä joskus tulee rivinelosella, saavatpahan sitten kunnon sporttipyörään kunnon motinkin... Voi tietysti ottaa koville sitten moisella japsikopiolla päästellä... *
    Supermoto
  23. #83
    Lainaa (dabster @ Huhti. 23 2009,11:25) kirjoitti
    Ainut mikä tässä hieman haisee on saksalainen lehti ja saksalainen valmistaja. Kannattaa siis odotella "puolueettomien" mittaustahojen mittauksia random -yksilöistä.
    Sen jälkeen ei jää kenellekkään nokan koputtamista, jos se kaksisataa pollea sieltä koneelta pärähtää. *
    Tässä kyllä myötäilen sinua. Odotellaan muita tuloksia ja hehkutellaan tai jeesustellaan sitten.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  24. #84
    Öh, jos Bemarin luvuissa on vähääkään ilmaa, niin väittäisin että Ducatin 1200 twini on korkeaviritteisin kone mitä avoimen luokan vakiosporttipyörissä on ainakaan vähään aikaan nähty. Vain 20% lisäkuutioita ja silti enemmän huipputehoa kuin japsinelareissa (luulen, että yli tehoalueen hieman vähemmän).

    Kone on myös älyttömän helppo ajaa kovaa. En ymmärrä miksei se sopisi sporttipyörään.
    - JAM Racing Team -
  25. #85
    Lainaa (dabster @ Huhti. 24 2009,12:45) kirjoitti
    Missä kohtaa sait sellaisen kuvan, että pitäisin BMW:tä vieläkään minään? Minun henkilökohtainen ja kenties jonkun muunkin mielikuva kombinaatiosta BMW+moottoripyorä on jumalattoman raskas matkavessa sadan litran sivulaukuilla, piste. Tuota mielikuvaa muuttamaan ei riitä yksi rivinelkku japsikopio -kyykky, vaikka se kuuluisa 200 pollea tulisi takarenkaalta.

    Odotetaan nyt niitä muitakin mittauksia, kuten postissani totesin..
    Juu, ja mä luulen... että ei BMW ole tätä matkavessaimagoaan mitenkään vahingossa itselleen luonut. Hyvin on myynyt niilläkin jo vuosia... Joten ei mitään hätää sen suhteen, eikä varmaan mitään paniikkia koittaa muuttaa imagoaan minnekkään.

    Simppelisti vain laajentavat valikoimaansa... Ja HUPS, sieltä tulikin sellanen malli mikä pyyhkii muilla ilokseen lattioita.

    Se miten ihmiset ottaa tämän, se tekee tästä koko tilanteesta entistä mehukkaamman...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  26. #86
    Lainaa (johtaja @ Huhti. 24 2009,15:38) kirjoitti
    Öh, jos Bemarin luvuissa on vähääkään ilmaa, niin väittäisin että Ducatin 1200 twini on korkeaviritteisin kone mitä avoimen luokan vakiosporttipyörissä on ainakaan vähään aikaan nähty. Vain 20% lisäkuutioita ja silti enemmän huipputehoa kuin japsinelareissa (luulen, että yli tehoalueen hieman vähemmän).

    Kone on myös älyttömän helppo ajaa kovaa. En ymmärrä miksei se sopisi sporttipyörään.
    No kun minä en niistä pidä...

    Sopiihan ne ihan hyvin jos tuollaisesta twinin luonteesta tykkää. Kulkuahan kyllä piisaa. Minun makuun niiden luonne vaan on hanurista ja ehdoton este esim. ducatin hommaamiseen, joka muuten kyllä kiehtoisi.
    Supermoto
  27. #87
    Makuasioitahan ne ovat. Kaikilla pääsee kovaa. Mutta itse odotan innolla tuon Bemarin koeajoa. On hieno nähdä, millainen pyörä Baijerissa on saatu kasattua.
    - JAM Racing Team -
  28. #88
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 24 2009,15:56) kirjoitti
    Juu, ja mä luulen... että ei BMW ole tätä matkavessaimagoaan mitenkään vahingossa itselleen luonut. Hyvin on myynyt niilläkin jo vuosia... Joten ei mitään hätää sen suhteen, eikä varmaan mitään paniikkia koittaa muuttaa imagoaan minnekkään.

    Simppelisti vain laajentavat valikoimaansa... Ja HUPS, sieltä tulikin sellanen malli mikä pyyhkii muilla ilokseen lattioita.
    Itseasiassa Bemari on jo jonkin aikaa yrittänyt muuttaa imagoaan nuorekkaampaan suuntaan.

    Ainakin itse olen näin sen ymmärtänyt katsellessani uudempia malleja, ja sitä kuinka bemari on alkanut tukemaan stunt kuskeja jne. Niin ja olihan tuosta muistaakseni juttua ihan jossain alan lehdessä että ovat bemarilla huolissaan bemarinomistajien keski-iän noususta.
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  29. #89
    Lainaa (johtaja @ Huhti. 24 2009,16:11) kirjoitti
    Makuasioitahan ne ovat. Kaikilla pääsee kovaa. Mutta itse odotan innolla tuon Bemarin koeajoa. On hieno nähdä, millainen pyörä Baijerissa on saatu kasattua.
    Niinpä... Koeajoa odotellessa, tosin voi mennä allekirjoittaneelle ainakin hetki... *
    Toivon kyllä vilpittömästi että olisi yhtä hyvä kuin paperilla vaikuttaa. Ja vaikkei olisikaan niin eipä tuo ainakaan multa ole pois, sillä hyvin kelpaa kaikki merkit, kunhan pyörä on ominaisuuksiltaan mieluisa.
    Supermoto
  30.  
  31. #90
    Lainaa (Skeletor @ Huhti. 24 2009,17:07) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 24 2009,15:56) kirjoitti
    Juu, ja mä luulen... että ei BMW ole tätä matkavessaimagoaan mitenkään vahingossa itselleen luonut. Hyvin on myynyt niilläkin jo vuosia... Joten ei mitään hätää sen suhteen, eikä varmaan mitään paniikkia koittaa muuttaa imagoaan minnekkään.

    Simppelisti vain laajentavat valikoimaansa... Ja HUPS, sieltä tulikin sellanen malli mikä pyyhkii muilla ilokseen lattioita.
    Itseasiassa Bemari on jo jonkin aikaa yrittänyt muuttaa imagoaan nuorekkaampaan suuntaan.

    Ainakin itse olen näin sen ymmärtänyt katsellessani uudempia malleja, ja sitä kuinka bemari on alkanut tukemaan stunt kuskeja jne. Niin ja olihan tuosta muistaakseni juttua ihan jossain alan lehdessä että ovat bemarilla huolissaan bemarinomistajien keski-iän noususta.
    Niin, onko sitten kannattavaa kosiskella näitä "ZZR teinejä", vaiko panostaa ns. pitkän linjan motoristeihin... Tietty, varmaan sielläkin on tutkimukset tehty ja johtopäätökset vedetty, AAMEN
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sivu: 3 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353 ... ViimeinenViimeinen