Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
    Olisi tuossa ylimääräisenä uudehko paku, ketkä mahtaisivat ottaa vaihdossa pyörään. Autocentteri nyt ainakin, mutta onko muita? Kertokaa kokemuksista.
    Myy paku, ja osta mopo sit käteisellä...?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    En ole kyllä hoksannut yhtään autoliikettä, jolla olisi edes välttävä valikoima kaksipyöräisiä.

Komppaan; myy pois ja osta tilalle pyörä. Saat luultavasti paremman diilinkin.
    Lainaa (mikki1970 @ Maalis. 17 2009,13:22) kirjoitti
    Olisi tuossa ylimääräisenä uudehko paku, ketkä mahtaisivat ottaa vaihdossa *pyörään. Autocentteri nyt ainakin, mutta onko muita? Kertokaa kokemuksista.
    Ylivieskassa autotalo savusalo.
    Sieltä saa ainakin kunnon nauruja kun kokeilet saada autosta jotain.
    Mut yrittänyttä ei laiteta.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
    Motomarket Turku on ainakin ennen ottanut.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Käyttöauto Vaasa
    Loimaan Laatuauto

Riippuu varmaan autosta huoliiko vaihdosta, omasta sain syksyllä vaihtotarjouksen kummastakin liikkeestä.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    Jos omistat yksityishenkilönä pakun, niin vaihto / myynti on vähintäänkin vaikeaa - liikkeeseen ei välttämättä edes kelpaa..
    Yksityisen nimiin rekisteröity paku kun on tavallaan pilalla = alvi vähennykset jää ostajalta saamatta. Tällaista vähennyskelvotonta autoa ei käytännössä osta mikään yritys. Ja jos ostaa, niin ainakin hinnan pitää olla huomattavan edullinen.

Vaan ehkä tämän tiesitkin..?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Lainaa (ysi-ärrä @ Maalis. 17 2009,14:48) kirjoitti
    Ylivieskassa autotalo savusalo.
    Sieltä saa ainakin kunnon nauruja kun kokeilet saada autosta jotain.
    Mut yrittänyttä ei laiteta.
    Vaihdoin tuolla auton telluun... eihän missään hyvitetä mistään mitään... "Pitäähän tässä elääkkin" vai mitä kaikki perkeleen kauppiaat...
    Edit: Myyt sen pakun pois niinkuin on jo mainittu... Rahanipun kanssa saa huomattavasti parempaa palvelua kun jonkun vaihtopelin kanssa...
    "Just myytiin tommonen samanlainen viimeviikolla kahellatonnilla..."

ZX12R -03
    Toi alv- homma siinä harmittaakin, on yksityishenkilön vaikee myydä vähänkin kalliimpaa pakua. On vaan tarjottu kilvanajolaitteen vaihdossa vähän eri kalustoa, josko niillä pystyisi päivittään noita 2-pyöräisiä.
    Lainaa (Arttu.H @ Maalis. 17 2009,17:00) kirjoitti
    Siellä ne hyvät kaupat syntyy....
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Lainaa (Toippari @ Maalis. 17 2009,17:30) kirjoitti
    Siellä ne hyvät kaupat syntyy.... *
    Kyllä mä oon ainakin päässyt asiallisiin kauppoihin tuolla.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Lainaa (rammus @ Maalis. 17 2009,17:32) kirjoitti
    Kyllä mä oon ainakin päässyt asiallisiin kauppoihin tuolla. *
    Taas löyty yks koijattu..

BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Lainaa (Toippari @ Maalis. 17 2009,17:38) kirjoitti
    Taas löyty yks koijattu.. *
    Varmasti kelpaa auto jos eivät joudu hyvittämään mitään.
    Ehkä tuo suoralla kaupalla saattaa olla ihan ok pulju. Vaihdokkia on kuitenkin turha tarjota, paitsi jos haluaa ilman järkevää hyvitystä vaihtaa. Itse en saanut kuin 3kiloa heikomman tarjouksen kun kilpailijalla saman hintaiseen/samanlaiseen pyörään...
    Olin K1 gixxeriä vaihtamassa ajamattomaan 10R kawaan... *

Omasta mielestä tuli harvinaisen selväksi haluavatko vaihdokkia ja nihkeää oli asenne yleensä muutenkin. *
    Supermoto
    Nokialla Hi-power vaihtaa suuntaan sekä toiseen, tietenkin niin että heille se kannattaa, eli suosittelen kans että koittaa ensin myydä auton ja sitten hakee pyörän rahalla
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
    Lainaa (Hapsu @ Maalis. 17 2009,20:18) kirjoitti
    Nokialla Hi-power vaihtaa suuntaan sekä toiseen, tietenkin niin että heille se kannattaa, eli suosittelen kans että koittaa ensin myydä auton ja sitten hakee pyörän rahalla
    Pakettiautoista en tiedä, mutta ainakin henkilöauton myyminen itse tuntuisi olevan nykyään jokseenkin hankalaa... Eli nopeampaa/helpompaa viedä auto vaihdossa pyörään, vaikka ehkä jonkinverran siinä sitten rahallisesti turpiinsa saisikin.
    Suzuki GSX600F -> Triumph Sprint ST 1050

Mitä tästä opimme? *- emme yhtään mitään
    Rinta-joupilla on joskus tullut vaihdettua ainakin toisin päin.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Minkälainen paku olisi tarjolla?
    Ainahan kannattaa kokeilla vaihtaa nettiauton kautta yksityiseltä pakuas pyörään.
    Lempäälässä Jari Lundan myy, vaihtaa, varastaa ja melkein mitä vain muuta kunhan pörinä löytyy vehkeestä. Perusajatuksena siellä on pitää tavara liikkeessä, ja itse tein aikanaan siellä hävyttömän hyvät sattumakaupat linja-autosta. Ei maksa mitään koittaa, vallankin kun hyötyajoneuvoilla siellä pelataan. Niin, ja siis pyörävalikoima on siellä mallia dynaaminen, varsinkin kun Saksasta Lundan tietyt autotyypitkin hakee. lundan.com ja sillai.

Edit: satuin vilkaisemaan myytävää kalustoa, ja jopa on aikamoinen muutos muutamassa vuodessa käynyt, ei parempaan. Varauksella.

Nuori setä, melkein yhtä nuori bemari ja riuskat otteet kuin sukututkijalla
    Lainaa (jaulis @ Maalis. 17 2009,19:55) kirjoitti
    Varmasti kelpaa auto jos eivät joudu hyvittämään mitään.
    Ehkä tuo suoralla kaupalla saattaa olla ihan ok pulju. Vaihdokkia on kuitenkin turha tarjota, paitsi jos haluaa ilman järkevää hyvitystä vaihtaa. Itse en saanut kuin 3kiloa heikomman tarjouksen kun kilpailijalla saman hintaiseen/samanlaiseen pyörään...
    Olin K1 gixxeriä vaihtamassa ajamattomaan 10R kawaan... *

Omasta mielestä tuli harvinaisen selväksi haluavatko vaihdokkia ja nihkeää oli asenne yleensä muutenkin. *
    Kyllä ne mulle olisivat hyvittäneet ihan hyvin, tai nyt hyvin.. mut paremmin kuin autoliikkessä mun autosta uuteen. Mut se jäi pelkästään mailailuille kun tulin järkiini
    Moto-Seinäjoki

Tuolla on pyöriä laaja valikoima ja ilmeisesti autojakin ottavat vaihdossa? Ei oikein ota selvää miten autojen vaihdot, mutta soittamalla selvinnee
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
    Lainaa (Number28 @ Maalis. 17 2009,22:11) kirjoitti
    Moto-Seinäjoki

Tuolla on pyöriä laaja valikoima ja ilmeisesti autojakin ottavat vaihdossa? Ei oikein ota selvää miten autojen vaihdot, mutta soittamalla selvinnee
    Tuosta liikkeestä minäkin olen kuullut, että autoja ja mp:tä vaihtelevat.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Unohda suosiolla tuo vaihto, tekstistäsi päätellen pakusi on kalliimpi mitä tuo pyörä tulisi olemaan.. Häviät tuossa kaupassa useita tuhansia euroa jos liikkeeseen viet, liike haluaa siitä pyörästä voittoa ja se haluaa siitä sun pakusta voittoa myydessä....

Vaikka pyöräkuume olisi kuinka kova niin myy se paku rauhassa ensin ja suorankaupan ostajalle myyt sen vaikka pienellä alennuksella yleiseen hintatasoon nähden, koska siinä vaiheessa kun sinulla on rahat tumpussa, voit ostaa pyörän sieltä mistä haluat, eikä kaupanteko ole rajoittunut sellaisiin liikkeisiin mitkä kauppaavat molempia ( suurin osa prätkäliikkeistä kun ei tee ollenkaan autokauppaa )
    Lainaa (expat1000 @ Maalis. 17 2009,21:09) kirjoitti
    Lempäälässä Jari Lundan myy, vaihtaa, varastaa ja melkein mitä vain muuta kunhan pörinä löytyy vehkeestä. Perusajatuksena siellä on pitää tavara liikkeessä, ja itse tein aikanaan siellä hävyttömän hyvät sattumakaupat linja-autosta. Ei maksa mitään koittaa, vallankin kun hyötyajoneuvoilla siellä pelataan. Niin, ja siis pyörävalikoima on siellä mallia dynaaminen, varsinkin kun Saksasta Lundan tietyt autotyypitkin hakee. lundan.com ja sillai.

Edit: satuin vilkaisemaan myytävää kalustoa, ja jopa on aikamoinen muutos muutamassa vuodessa käynyt, ei parempaan. Varauksella.
    Vaikka vaihtaisi Lundalilla tuohon http://www.nettiauto.com/opel/gt/345564 *
    Vai että ainut haitta on, että ihmiset kuolaa laseihin *
    Hattussani ei ole kukkia.
    Toi ooppeli on ollut tuolla ainakin 3 vuotta myynnissä...
    Edit: Taitaapi olla kyllä lähemmäs 5 vuotta...

ZX12R -03
    Seinäjoen maakunnan autos on kans hyvä valikoima pyöriä tosin, en tiä paljoko valikoimaa nykyisellään on ja taisivat olla kaikki viä uitettuja.
    Jos et tiedä mitä tehdä, näytä edes huolestuneelta.

CBR 600f
    Lainaa (Toippari @ Maalis. 17 2009,17:38) kirjoitti
    Taas löyty yks koijattu.. *
    Ei voi moittia kyseistä firmaa, kaupat olivat onnistuneet, mutta mielellään käyvät pyöristä suoraa kauppaa.
    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  29.  
    Lainaa (SpedeX @ Maalis. 18 2009,15:07) kirjoitti
    Toi ooppeli on ollut tuolla ainakin 3 vuotta myynnissä...
    Edit: Taitaapi olla kyllä lähemmäs 5 vuotta...
    Yli 5vuotta ollut(Oli silloin 10000€ ja silloinkin kaikki kuolasi laseihin)
    Hattussani ei ole kukkia.